Invest mentoring
Odebírat Ranního Bullionáře
Podcast
Burzovnisvet Logo
  • Headlines
    • Breaking
    • Bullionář Daily
    • Akcie
    • Hospodářské výsledky
    • ETF
    • Dividendy
    • IPO
    • Forex
    • Komodity
    • Kryptoměny
    • Ekonomika
  • Příležitost
  • DIP
  • IPO Radar

    Nadcházející IPO.

    Zdroj: Burzovni Svet
    06687.HK 21 října, 2025

    Technologická společnost poskytující SaaS ERP software pro e-commerce

    TBA Bude oznámeno

    Americká platforma pro nákup a prodej vstupenek na sportovní a kulturní akce

    TBA Bude oznámeno

    Komunikační platforma zaměřeá na hlasovou, video a textovou komunikaci

    BTGO Bude oznámeno

    Americká společnost specializující se na bezpečné úschovy kryptoměn

    Minulé IPO.

    ALEC 15 října, 2025

    Přední stavební společnost působící v regionu Perského zálivu

    VSURE 8 října, 2025

    Bezpečnostní společnost poskytující monitorované bezpečnostní služby

    NP 1 října, 2025

    Americká technologická společnost využívající AI k predikci rizik

    TBA 25 září, 2025

    ​Čínský výrobce automobilů zaměřený na dostupná vozidla a export

  • Úspěch
    • Alternativní investice
    • Škola bullionáře
    • Miliardáři
    • Business
    • Bullionářova knihspirace
    • Bullionářův almanach
    • Bullionářův slovníček
  • AI
  • Česko
  • E-booky
  • Srovnávač brokerů
  • Kariéra
  • Login
Burzovnisvet.cz - Akcie, kurzy, burza, forex, komodity, IPO, dluhopisy - zpravodajství
  • Headlines
    • Breaking
    • Bullionář Daily
    • Akcie
    • Hospodářské výsledky
    • ETF
    • Dividendy
    • IPO
    • Forex
    • Komodity
    • Kryptoměny
    • Ekonomika
  • Příležitost
  • DIP
  • IPO Radar

    Nadcházející IPO.

    Zdroj: Burzovni Svet
    06687.HK 21 října, 2025

    Technologická společnost poskytující SaaS ERP software pro e-commerce

    TBA Bude oznámeno

    Americká platforma pro nákup a prodej vstupenek na sportovní a kulturní akce

    TBA Bude oznámeno

    Komunikační platforma zaměřeá na hlasovou, video a textovou komunikaci

    BTGO Bude oznámeno

    Americká společnost specializující se na bezpečné úschovy kryptoměn

    Minulé IPO.

    ALEC 15 října, 2025

    Přední stavební společnost působící v regionu Perského zálivu

    VSURE 8 října, 2025

    Bezpečnostní společnost poskytující monitorované bezpečnostní služby

    NP 1 října, 2025

    Americká technologická společnost využívající AI k predikci rizik

    TBA 25 září, 2025

    ​Čínský výrobce automobilů zaměřený na dostupná vozidla a export

  • Úspěch
    • Alternativní investice
    • Škola bullionáře
    • Miliardáři
    • Business
    • Bullionářova knihspirace
    • Bullionářův almanach
    • Bullionářův slovníček
  • AI
  • Česko
  • E-booky
  • Srovnávač brokerů
  • Kariéra
    • Žádný výsledek
      Zobrazit všechny výsledky
BS Logo

Mladí spotřebitelé v Číně a Indii více dbají na životní prostředí než v bohatých zemích

Podle zveřejněné zprávy Credit Suisse Research Institute jsou spotřebitelé generace Z a mileniálové v Číně, Indii a dalších rozvíjejících se ekonomikách více uvědomělí v oblasti životního prostředí, častěji kupují udržitelné výrobky a jsou nedůvěřivější k tvrzením o udržitelnosti firem než jejich protějšky ve vyspělých zemích.

Andrej Krúpa Autor: Andrej Krúpa
5 února, 2022
4 min. čtení
person holding green leaf plant

Zdroj: Pexels.com

4 min.
čtení
Přihlaste se k odběru newsletteru
Chcete využít této příležitosti?

Průzkum provedený mezi 10 000 mladými spotřebiteli v 10 zemích naznačuje významné příležitosti v oblasti potravinářství, módy, cestování, cestovního ruchu a bydlení pro společnosti, které nabízejí produkty odpovídající jejich hodnotám, a rizika pro ty, které je nenabízejí.

Podle zprávy tvoří generace Z a mileniálové 54 % světové populace a 48 % spotřebitelských výdajů, přičemž do roku 2040 se jejich podíl zvýší na 68 %.

„Zvláště důležitá je v tomto ohledu role mladých rozvíjejících se spotřebitelů vzhledem k potenciálnímu nárůstu kupní síly v celém rozvíjejícím se světě a skutečnosti, že z demografického hlediska jsou rozvojové země více nakloněny mladším spotřebitelům,“ napsali autoři zprávy.

Průzkum také zjistil, že generace Z a mileniálové v rozvíjejících se ekonomikách více podporují vládní regulaci neudržitelných výrobků nebo jejich úplný zákaz na trhu.

blue and white desk globe on green grass field during daytime
Zdroj: Unsplash

Eugène Klerk, vedoucí globálního ESG & tematického výzkumu Credit Suisse, v e-mailu uvedl, že průzkum přímo neodpovídá na otázku, proč jsou spotřebitelé generace Z a mileniálové v rozvíjejících se ekonomikách udržitelněji smýšlející než spotřebitelé v rozvinutých zemích. Uvedl však, že rozdíl v postojích mohou vysvětlovat klimatické změny.

Advertisement

„Zaprvé, spotřebitelé napříč rozvíjejícími se trhy mohli být více vystaveni dopadům globálního oteplování než ti, kteří žijí na rozvinutých trzích, což může vysvětlovat, proč se více angažují v hledání řešení,“ napsal. „Dalším důvodem může být to, že mladší spotřebitelé v rozvinutých zemích mají méně udržitelný životní styl než spotřebitelé v rozvojových ekonomikách.“

Chcete využít této příležitosti?

Výzkumná společnost Nielsen provedla průzkum mezi mladými spotřebiteli v pěti rozvíjejících se ekonomikách (Brazílie, Čína, Indie, Mexiko a Jihoafrická republika) a v pěti rozvinutých zemích (Francie, Německo, Švýcarsko, Spojené království a USA).

Jedná se o skupinu, která se obává ochrany životního prostředí. Průzkum zjistil, že 65 % až 90 % respondentů v těchto 10 zemích má „vysokou míru obav“ z otázek souvisejících s udržitelností. Tři čtvrtiny z těch, kteří se obávají o životní prostředí, uvedly, že hodlají žít udržitelněji tím, že budou více utrácet za věci, jako jsou solární panely a elektromobily, a zároveň se budou vyhýbat rychlému občerstvení a masu.

Průzkum zjistil, že 80 % mladých spotřebitelů hodlá v co největší míře nakupovat udržitelné výrobky, zatímco v Číně a Indii více než 15 % respondentů uvedlo, že všechny jejich nákupy nyní směřují k udržitelně vyrobenému zboží.

mobile phone with green recycling sign and mesh bag
Zdroj: Pexels.com

Dobrou zprávou pro výrobce automobilů, kteří se postupně zbavují vozidel poháněných fosilními palivy, je, že 63 % příslušníků generace Z a mileniálů očekává, že bude vlastnit elektrický nebo hybridní elektromobil. V Číně více než polovina respondentů uvedla, že již taková vozidla vlastní.

Většina mladých spotřebitelů v rozvinutých zemích však uvedla, že neplánuje omezit létání, zatímco většina v rozvíjejících se ekonomikách očekává, že minimalizuje čas strávený v letadlech.

Vzdát se rychlé módy, která ničí životní prostředí, je pro mladé spotřebitele těžší. Zatímco 41 % dotázaných uvedlo, že se domnívají, že módní průmysl je vzhledem k emisím skleníkových plynů a spotřebě vody a plastů neudržitelný, pouze 20-40 % z nich hodlá omezit nákupy rychlé módy. Odlišným případem byla Čína, kde více než polovina respondentů uvedla, že bude nakupovat méně rychlé módy.

Průzkum zjistil, že generace Z a mileniálové pohlížejí na proklamace firem o udržitelnosti s nedůvěrou, přičemž 63 % z nich uvedlo, že takovým tvrzením nevěří. Přibližně 60 % respondentů v Indii, Brazílii, Jihoafrické republice, Mexiku a USA se domnívá, že odměňování managementu by mělo být vázáno na udržitelnost výrobků společnosti.

Průzkum provedený mezi 10 000 mladými spotřebiteli v 10 zemích naznačuje významné příležitosti v oblasti potravinářství, módy, cestování, cestovního ruchu a bydlení pro společnosti, které nabízejí produkty odpovídající jejich hodnotám, a rizika pro ty, které je nenabízejí.Podle zprávy tvoří generace Z a mileniálové 54 % světové populace a 48 % spotřebitelských výdajů, přičemž do roku 2040 se jejich podíl zvýší na 68 %.„Zvláště důležitá je v tomto ohledu role mladých rozvíjejících se spotřebitelů vzhledem k potenciálnímu nárůstu kupní síly v celém rozvíjejícím se světě a skutečnosti, že z demografického hlediska jsou rozvojové země více nakloněny mladším spotřebitelům,“ napsali autoři zprávy.Průzkum také zjistil, že generace Z a mileniálové v rozvíjejících se ekonomikách více podporují vládní regulaci neudržitelných výrobků nebo jejich úplný zákaz na trhu.Zdroj: Unsplash Eugène Klerk, vedoucí globálního ESG & tematického výzkumu Credit Suisse, v e-mailu uvedl, že průzkum přímo neodpovídá na otázku, proč jsou spotřebitelé generace Z a mileniálové v rozvíjejících se ekonomikách udržitelněji smýšlející než spotřebitelé v rozvinutých zemích. Uvedl však, že rozdíl v postojích mohou vysvětlovat klimatické změny.„Zaprvé, spotřebitelé napříč rozvíjejícími se trhy mohli být více vystaveni dopadům globálního oteplování než ti, kteří žijí na rozvinutých trzích, což může vysvětlovat, proč se více angažují v hledání řešení,“ napsal. „Dalším důvodem může být to, že mladší spotřebitelé v rozvinutých zemích mají méně udržitelný životní styl než spotřebitelé v rozvojových ekonomikách.“Chcete využít této příležitosti?Výzkumná společnost Nielsen provedla průzkum mezi mladými spotřebiteli v pěti rozvíjejících se ekonomikách a v pěti rozvinutých zemích .Jedná se o skupinu, která se obává ochrany životního prostředí. Průzkum zjistil, že 65 % až 90 % respondentů v těchto 10 zemích má „vysokou míru obav“ z otázek souvisejících s udržitelností. Tři čtvrtiny z těch, kteří se obávají o životní prostředí, uvedly, že hodlají žít udržitelněji tím, že budou více utrácet za věci, jako jsou solární panely a elektromobily, a zároveň se budou vyhýbat rychlému občerstvení a masu.Průzkum zjistil, že 80 % mladých spotřebitelů hodlá v co největší míře nakupovat udržitelné výrobky, zatímco v Číně a Indii více než 15 % respondentů uvedlo, že všechny jejich nákupy nyní směřují k udržitelně vyrobenému zboží.Zdroj: Pexels.comDobrou zprávou pro výrobce automobilů, kteří se postupně zbavují vozidel poháněných fosilními palivy, je, že 63 % příslušníků generace Z a mileniálů očekává, že bude vlastnit elektrický nebo hybridní elektromobil. V Číně více než polovina respondentů uvedla, že již taková vozidla vlastní.Většina mladých spotřebitelů v rozvinutých zemích však uvedla, že neplánuje omezit létání, zatímco většina v rozvíjejících se ekonomikách očekává, že minimalizuje čas strávený v letadlech.Vzdát se rychlé módy, která ničí životní prostředí, je pro mladé spotřebitele těžší. Zatímco 41 % dotázaných uvedlo, že se domnívají, že módní průmysl je vzhledem k emisím skleníkových plynů a spotřebě vody a plastů neudržitelný, pouze 20-40 % z nich hodlá omezit nákupy rychlé módy. Odlišným případem byla Čína, kde více než polovina respondentů uvedla, že bude nakupovat méně rychlé módy.Průzkum zjistil, že generace Z a mileniálové pohlížejí na proklamace firem o udržitelnosti s nedůvěrou, přičemž 63 % z nich uvedlo, že takovým tvrzením nevěří. Přibližně 60 % respondentů v Indii, Brazílii, Jihoafrické republice, Mexiku a USA se domnívá, že odměňování managementu by mělo být vázáno na udržitelnost výrobků společnosti.
Tagy: Čínaekologieindieudržitelnost

Chcete využít této příležitosti?

Zanechte svůj telefon a email a budete kontaktováni licencovanými odborníky

      Související:

      1. AMD klesá navzdory silnému výhledu. Investoři se obávají čínských překážek
      2. Akcie AMD letos zazářily, ale nejsou očekávání příliš vysoká?
      3. Prodej piva klesá, akcie Constellation Brands na pětiletém minimu
      4. Německo míří k obnovení branné povinnosti, odpor mladých sílí
      5. Samsung získává miliardovou zakázku od Tesly na čipy pro umělou inteligenci
      6. Zaměření na výstupy mění pracovní kulturu a zvyšuje efektivitu
      7. Tesla sází na Samsung: Klíčová dohoda o výrobě čipů za miliardy má urychlit vývoj AI
      8. Miliardářka Taylor Swift vrací hudební průmysl do kinosálů
      9. AI přetváří svět práce a posouvá hranice tradiční kanceláře
      10. Kreditní skóre Američanů klesá nejrychleji od velké recese
      Advertisement

      Breaking.

      07:12

      Asijské banky pod tlakem: Strach z americké úvěrové krize roste

      06:32

      Dan Oxford povede rizikové strategie Banner Bank na národní úrovni

      06:20

      Nárůst zásob ropy: Hrozí pokles cen a tržní nejistota?

      06:16

      Smiths Group opouští spojení: Molex rozšiřuje své křídla za miliardy!

      06:12

      Mexické akcie na vzestupu: Coca-Cola Femsa září!

      06:06

      HTX DAO: Rekordní spalování tokenů a růst ekosystému

      Advertisement

      Příležitosti.

      Zdroj: Bloomberg
      Akcie

      Wells Fargo vidí v T-Mobile velký potenciál díky expanzi na venkov a firemní trhy

      16 října, 2025

      Společnost T-Mobile US se podle analytiků z Wells Fargo nachází v ideální pozici pro další expanzi a růst tržního podílu.

      Zdroj: Getty Images

      BofA sází na Sea Limited a očekává silný růst díky e-commerce a AI

      16 října, 2025
      Zdroj: Shutterstock

      Akcie Vertiv vzrostly o 1 600 % a Deutsche Bank věří, že zisky ještě přijdou

      16 října, 2025
      Zdroj: Bloomberg

      Analytici doporučují koupit Uber – technologický lídr míří k dalším ziskům

      16 října, 2025
      Zdroj: Shutterstock

      Jsou trendující akcie Nebius Group příležitostí tohoto desetiletí?

      15 října, 2025

      IPO Radar.

      JST Group Corporation Limited

      Datum IPO: 21 října, 2025
      Potenciální ocenění: HK$8 miliard (přibližně 1 miliarda USD)

      Buďte u toho

      Nejčtenější zprávy.

      S&P 500 zakončuje dnešní seanci výše díky čtvrtletním výsledkům

      15 října, 2025

      S&P 500 posiluje, Powell z Fedu naznačuje uvolnění měnové politiky

      14 října, 2025

      Embraer předpovídá přicházející výzvu pro duopol Boeing a Airbus

      12 října, 2025

      S&P 500 klesá poté, co Trump varoval Čínu o zákazu dovozu kuchyňského oleje

      14 října, 2025

      Oracle: Nový kandidát na bilionový klub technologických gigantů

      12 října, 2025

      Krátkodobá prognóza kurzu EUR/USD po francouzském výkyvu

      15 října, 2025

      S&P 500 dále klesá s eskalací obchodního napětí mezi USA a Čínou

      16 října, 2025

      Index S&P 500 posiluje díky zmírnění obav z nové obchodní války

      13 října, 2025
      Advertisement

      Tip editora.

      Zdroj: Burzovní svět
      Akcie

      Tři hvězdné IPO roku 2025: od čínských elektromobilů po evropské alarmy

      14 října, 2025

      Po dvou letech opatrnosti se globální trh s primárními emisemi (IPO) znovu probouzí. Rok 2025 přinesl několik mimořádně úspěšných debutů,...

      Advertisement

      Veškeré materiály a informace umístěné na internetových stránkách Burzovního Světa jsou čerpány z veřejně dostupných zdrojů, jako napriklad tyto a slouží výhradně pro informační účely. Při jejich tvorbě bylo postupováno s vynaložením maximální péče. Informace uveřejněné na internetových stránkách Burzovní Svět nemají charakter právních, daňových či jiného doporučení, analýz nebo návrhů a nabídek ke koupi či prodeji investičních nástrojů, jejichž realizací může dojít k poklesu či ztrátě investovaného majetku. Investiční doporučení, která jsou takto označena, jsou pouze informativní a nezávazná. Burzovní Svět neodpovídá za jakoukoli případnou škodu, která v souvislosti s nimi vznikne. Pro obchodování s investičními nástroji proto využívejte výhradně společnosti s udělenou licencí ČNB, popřípadě s platným povolením k činnosti na území České Republiky.

      Burzovní Svět zároveň prohlašuje, že neodpovídá za přímou i nepřímou škodu vzniklou v důsledku obchodování na kapitálových trzích všeobecně a příspěvky v diskusích vyjadřující názory čtenářů, nemusí být v souladu s postojem provozovatele a není možno je tím pádem považovat za jeho názory. Udělením souhlasu / přijetím podmínek zároveň souhlasíte s možností zasílání, či jiného kontaktování v rámci marketingových služeb obchodních partnerů Burzovního Světa. Více informací o cookies

      • Zásady ochrany osobních údajů a cookies
      • Reklama
      • Kontakt

      Burzovnisvet.cz © 2025

      Burzovnisvet.cz © 2025

      Název nebo symbol
      Žádný výsledek
      Zobrazit všechny výsledky
      • Burzy
        • Headlines
        • Breaking
        • Akcie
        • ETF
        • Dividendy
        • IPO
        • Forex
        • Komodity
        • Kryptoměny
        • Ekonomika
        • Hospodářské výsledky
      • Příležitost
      • DIP
      • IPO Radar
      • Nejčtenější
      • Bullionář Daily
      • Úspěch
        • Alternativní investice
        • Škola bullionáře
        • Miliardáři
        • Business
        • Bullionářova knihspirace
        • Bullionářův almanach
        • Bullionářův slovníček
      • AI
      • Česko
      • Invest mentoring
      • E-booky
      • Srovnávač brokerů
      • Kariéra
      Odebírat Ranního Bullionáře Podcast

      Retrieve your password

      Please enter your username or email address to reset your password.