Rozsáhlé ekonomické oživení firmě neprospívá, protože lidé tráví více času mimo domov. Trh se obává narůstajících ztrát uživatelů na této obrazové sociální platformě, což je jeden z červených praporků, o kterých se hovoří níže.
Přesto Pinterest buduje své mezinárodní úsilí o monetizaci, kde se nachází většina jeho uživatelů, což je zelená vlajka, o které budu hovořit jako o první.
Zdroj: unsplash.com
Rozšiřování úsilí o monetizaci na mezinárodní úrovni je pro Pinterest v roce 2022 zelenou vlajkou.
Zajímavé je, že ze 431 milionů měsíčně aktivních uživatelů Pinterestu je 346 milionů mimo USA. Navzdory této paritě z 847 milionů dolarů příjmů, které Pinterest získal ve 4. čtvrtletí 2021, pocházelo 648 milionů dolarů z USA. V konferenčním hovoru společnosti za 4. čtvrtletí finanční ředitel Todd Morgenfeld hovořil o tom, proč mezinárodní segment zaostává:
Obecněji řečeno, často dostáváme otázku, proč jsme rychleji nemonetizovali v mezinárodním měřítku? A jedním z důvodů bylo, že jsme chtěli správně nastavit uživatelský a reklamní zážitek, a to jak pro naše Pinnery, tak se ujistit, že přinášíme skvělé výsledky našim inzerentům, když jsme začali monetizovat na mezinárodní úrovni. A to se nám podařilo. Dokázali jsme, že naše celofunkční reklamní platforma funguje i v USA.
Dobrou zprávou je, že funguje i při pozvednutí mezinárodního segmentu. Ve čtvrtém čtvrtletí, které skončilo 31. prosince, vzrostly příjmy ze zahraničí o 61 %, zatímco v tuzemsku jen o 11 %. Tento trend se projevil i v průměrném příjmu na uživatele, který ve čtvrtém čtvrtletí meziročně vzrostl v mezinárodním měřítku o 62 % oproti 25 % v USA.
Vzhledem k tomu, že společnost pokračuje ve svém úsilí o efektivnější monetizaci segmentu mezinárodních uživatelů, mohlo by to pro ni znamenat vítr v zádech do konce roku 2022.
Zdroj: unsplash.com
Rostoucí úbytek aktivních měsíčních uživatelů je varovným signálem
Pinterestu se dařilo na počátku pandemie, kdy miliony lidí, nucených trávit více času doma, vyhledávaly domácí aktivity. Aplikace na sociálních sítích založená na obrázcích obsahuje spoustu příspěvků od tvůrců, kteří inspirují k různým činnostem, od vaření až po práci se dřevem. Jakmile se však ekonomiky začaly znovu otevírat, trend se obrátil. V tom spočívá červená vlajka pro Pinterest v roce 2022.
Společnost ztrácela měsíčně aktivní uživatele tři čtvrtletí po sobě. Celkem jich ztratila 45 milionů. To je hlavní důvod, proč investoři zanevřeli na akcie Pinterestu a poslali je v roce 2022 o 34 % dolů a o 73 % dolů oproti jejich maximu. Z reakce trhu je patrné, že červená vlajka pro Pinterest má větší váhu než zelená. Pinterest musí řešit rostoucí ztráty uživatelů více než cokoli jiného, aby se situace změnila k lepšímu.
Rozsáhlé ekonomické oživení firmě neprospívá, protože lidé tráví více času mimo domov. Trh se obává narůstajících ztrát uživatelů na této obrazové sociální platformě, což je jeden z červených praporků, o kterých se hovoří níže.Přesto Pinterest buduje své mezinárodní úsilí o monetizaci, kde se nachází většina jeho uživatelů, což je zelená vlajka, o které budu hovořit jako o první.Zdroj: unsplash.com
Rozšiřování úsilí o monetizaci na mezinárodní úrovni je pro Pinterest v roce 2022 zelenou vlajkou.Zajímavé je, že ze 431 milionů měsíčně aktivních uživatelů Pinterestu je 346 milionů mimo USA. Navzdory této paritě z 847 milionů dolarů příjmů, které Pinterest získal ve 4. čtvrtletí 2021, pocházelo 648 milionů dolarů z USA. V konferenčním hovoru společnosti za 4. čtvrtletí finanční ředitel Todd Morgenfeld hovořil o tom, proč mezinárodní segment zaostává:Obecněji řečeno, často dostáváme otázku, proč jsme rychleji nemonetizovali v mezinárodním měřítku? A jedním z důvodů bylo, že jsme chtěli správně nastavit uživatelský a reklamní zážitek, a to jak pro naše Pinnery, tak se ujistit, že přinášíme skvělé výsledky našim inzerentům, když jsme začali monetizovat na mezinárodní úrovni. A to se nám podařilo. Dokázali jsme, že naše celofunkční reklamní platforma funguje i v USA.Dobrou zprávou je, že funguje i při pozvednutí mezinárodního segmentu. Ve čtvrtém čtvrtletí, které skončilo 31. prosince, vzrostly příjmy ze zahraničí o 61 %, zatímco v tuzemsku jen o 11 %. Tento trend se projevil i v průměrném příjmu na uživatele, který ve čtvrtém čtvrtletí meziročně vzrostl v mezinárodním měřítku o 62 % oproti 25 % v USA.Vzhledem k tomu, že společnost pokračuje ve svém úsilí o efektivnější monetizaci segmentu mezinárodních uživatelů, mohlo by to pro ni znamenat vítr v zádech do konce roku 2022.Zdroj: unsplash.comRostoucí úbytek aktivních měsíčních uživatelů je varovným signálemPinterestu se dařilo na počátku pandemie, kdy miliony lidí, nucených trávit více času doma, vyhledávaly domácí aktivity. Aplikace na sociálních sítích založená na obrázcích obsahuje spoustu příspěvků od tvůrců, kteří inspirují k různým činnostem, od vaření až po práci se dřevem. Jakmile se však ekonomiky začaly znovu otevírat, trend se obrátil. V tom spočívá červená vlajka pro Pinterest v roce 2022.Chcete využít této příležitosti?Společnost ztrácela měsíčně aktivní uživatele tři čtvrtletí po sobě. Celkem jich ztratila 45 milionů.To je hlavní důvod, proč investoři zanevřeli na akcie Pinterestu a poslali je v roce 2022 o 34 % dolů a o 73 % dolů oproti jejich maximu. Z reakce trhu je patrné, že červená vlajka pro Pinterest má větší váhu než zelená. Pinterest musí řešit rostoucí ztráty uživatelů více než cokoli jiného, aby se situace změnila k lepšímu.