Pojďme si projít mé krátkodobé obavy.
AMC Entertainment
Akcie největšího provozovatele multiplexů v zemi vzrostly minulý týden o více než 10 %. Dlouhodobé vyhlídky AMC vidím optimisticky, ale krátkodobý výhled je přinejlepším nejasný. Po slibném nárůstu prodeje vstupenek na konci loňského roku se lidé místním kinům opět vyhýbají. Prodej vstupenek je letos zatím o 42 % nižší než v tomto období roku 2019 – a o 53 % nižší než v polovině března 2018 a 2017.
Šokující nákup malého podílu v začínající těžební společnosti z minulého týdne má také všechny znaky okamžiku, kdy AMC skočila na žralok. Viděli jste velký růst akcií těžební společnosti ve dnech před oznámením transakce? To je problematické, stejně jako hazardování s penězi v nesouvisejícím oboru poté, co se akcionáři za poslední dva roky již pětkrát rozředili. AMC udělala několik chytrých kroků, aby si urvala podíl na trhu mezi vystavovateli, ale minulý týden udělala hloupý krok a akcie, které se vzpírají gravitaci, si toho nevšimly.
Je docela dobře možné, že se akcie AMC budou za rok obchodovat na vyšší úrovni, zejména díky silným filmům, které se chystají. Přesto si myslím, že další krok v blízkém horizontu je po bezhlavém pohybu z minulého týdne směrem dolů.

BuzzFeed
Jednou ze společností, které tento týden oznamují finanční výsledky, je BuzzFeed. Pokud jste nevěděli, že tato online mediální společnost je veřejná, je to pravděpodobně proto, že se s ní začalo obchodovat teprve v prosinci, kdy se stala jednou z posledních transakcí SPAC roku 2021. Byla to katastrofa, stejně jako mnoho jiných debutantů SPAC.
Jak se daří BuzzFeedu v těchto dnech? V první polovině letošního roku vzrostly příjmy o 31 %, aby ve třetím čtvrtletí poklesly na 20 %. V úterý zveřejní svou první zprávu jako veřejná společnost a dynamika klesá.

BuzzFeed se potácel už před vstupem na trh. Před letošním vzestupem vzrostly její tržby v předchozích letech o méně než 4 %. Loňské oživení však bylo z velké části výsledkem příjmů z reklamy, protože příjmy z obsahu během prvních devíti měsíců roku 2021 klesaly. Vzhledem k tomu, že meziroční srovnání budou pravděpodobně náročná, jak jsme viděli u platforem založených na reklamě, které budou konkurovat vylepšeným výsledkům během politických voleb na konci roku 2020, může být zpráva z tohoto týdne neúspěšná.
Ollie’s Bargain Outlet
Jeden z kamenných řetězců se chystá ukončit svou vítěznou sérii. Ollie’s Bargain Outlet zaznamenal nejméně sedm po sobě jdoucích fiskálních let dvouciferného růstu tržeb. Tato série by měla oficiálně skončit ve středu odpoledne, kdy budou zveřejněny finanční výsledky za čtvrté fiskální čtvrtletí, které skončilo v lednu.

Je snadné si oblíbit Ollie’s, řetězec 433 obchodů, který se řídí heslem „dobré zboží za nízkou cenu“ a nabízí zákazníkům více peněz za jejich peníze. Problémem je, že bývalý miláček trhu se potýká s problémy dodavatelského řetězce, které ochlazují zájem zákazníků o tento koncept. Analytici očekávají mírný meziroční pokles tržeb za prázdninové čtvrtletí a pokles zisku na akcii o 32 %. Pokud si myslíte, že se Wall Street mýlí, mějte na paměti, že stejní analytici nadhodnotili hospodářský výsledek maloobchodního řetězce v předchozích zprávách směřujících k aktualizaci tohoto týdne.
Chcete využít této příležitosti?
Zanechte svůj telefon a email a budete kontaktováni licencovanými odborníky