Elektromobil od společnosti Huawei vyjede v sobotu do čínských ulic
První elektromobil s operačním systémem HarmonyOS od společnosti Huawei se začne dodávat v sobotu na slavnostním ceremoniálu v Šanghaji, uvádí se v oznámení na sociálních sítích.
V prosinci strávil generální ředitel spotřebitelské obchodní skupiny Huawei Richard Yu hodinu na zimní akci k uvedení produktu na trh, na níž propagoval automobil Aito M5. Čínská telekomunikační společnost však zdůraznila, že nebude vyrábět automobily sama, ale bude spíše spolupracovat s výrobci automobilů na autonomním řízení a dalších technologiích.
Výrobcem automobilu Aito M5 je společnost Seres. Společnost je známá také pod názvem SF Motors a podle internetových stránek mateřské společnosti je dceřinou společností automobilky Sokon se sídlem v Silicon Valley, která sídlí v čínském Čchung-čchingu.
Zdroj: Getty Images
Středně velké SUV stojí podle internetových stránek Aito 249 800 jüanů (39 651 Kč) po započtení dotací. V prosinci Tesla zvýšila cenu svého Modelu Y v Číně po dotacích o 21 088 jüanů na 301 840 jüanů.
Aito M5 se podobá modelu Li One čínského start-upu Li Auto v tom, že vozidlo je vybaveno palivovou nádrží pro prodloužení dojezdu, když se baterie vybije.
Společnost Li Auto uvedla, že v únoru dodala 8 414 vozů. To je více než 6 225 dodaných vozů Xpeng za tento měsíc a 6 131 vozů Nio.
Začínající podniky a technologické společnosti se vrhly na rychle rostoucí čínský trh s elektromobily. Prodejům však zdaleka dominují Tesla a čínská automobilka BYD.
V roce 2021 se podíl Číny na celkových tržbách společnosti Tesla zvýšil na 26 % z pouhých 12 % v roce 2019.
V prosinci strávil generální ředitel spotřebitelské obchodní skupiny Huawei Richard Yu hodinu na zimní akci k uvedení produktu na trh, na níž propagoval automobil Aito M5. Čínská telekomunikační společnost však zdůraznila, že nebude vyrábět automobily sama, ale bude spíše spolupracovat s výrobci automobilů na autonomním řízení a dalších technologiích.Výrobcem automobilu Aito M5 je společnost Seres. Společnost je známá také pod názvem SF Motors a podle internetových stránek mateřské společnosti je dceřinou společností automobilky Sokon se sídlem v Silicon Valley, která sídlí v čínském Čchung-čchingu.Zdroj: Getty ImagesStředně velké SUV stojí podle internetových stránek Aito 249 800 jüanů po započtení dotací. V prosinci Tesla zvýšila cenu svého Modelu Y v Číně po dotacích o 21 088 jüanů na 301 840 jüanů.Aito M5 se podobá modelu Li One čínského start-upu Li Auto v tom, že vozidlo je vybaveno palivovou nádrží pro prodloužení dojezdu, když se baterie vybije.Společnost Li Auto uvedla, že v únoru dodala 8 414 vozů. To je více než 6 225 dodaných vozů Xpeng za tento měsíc a 6 131 vozů Nio.Začínající podniky a technologické společnosti se vrhly na rychle rostoucí čínský trh s elektromobily. Prodejům však zdaleka dominují Tesla a čínská automobilka BYD.Chcete využít této příležitosti?V roce 2021 se podíl Číny na celkových tržbách společnosti Tesla zvýšil na 26 % z pouhých 12 % v roce 2019.
Během technologického boomu, který definoval druhou dekádu tohoto století, byla uniformou Silicon Valley obyčejná mikina s kapucí. Tento symbol ležérnosti...