Starbucks a Volvo spouštějí pilotní síť pro nabíjení elektromobilů u kaváren
Společnosti Volvo Cars a Starbucks spolupracují na pilotním programu, jehož cílem je prozkoumat využití a potenciální rozšiřitelnost nabíječek pro elektromobily v prodejnách kavárenského gigantu po celé zemi, oznámily obě společnosti.
V rámci pilotního projektu nainstaluje Volvo až 60 rychlonabíječek ChargePoint DC se značkou Volvo až v 15 provozovnách Starbucks na trase dlouhé 1 350 km z oblasti Denveru do sídla kavárenské společnosti v Seattlu.
Podle zástupce společností budou Volvo a Starbucks stanice pečlivě monitorovat a vyhodnocovat jejich využívání majiteli elektromobilů, aby určili případné rozšíření programu.
Nabíjecí infrastruktura je považována za hlavní překážku v zavádění elektromobilů, což přimělo automobilky a nabíjecí společnosti k navázání partnerství za účelem studia případů využití a instalace nabíjecích stanic po celých USA.
Zdroj: Getty Images
Volvo a Starbucks plánují zřídit nabíjecí místo přibližně každých 100 mil, což je v rámci dojezdu baterií většiny elektromobilů. Instalace nabíječek je naplánována na letošní léto a měla by být dokončena do konce letošního roku, uvedly společnosti.
Nabíječky se značkou Volvo budou k dispozici všem majitelům elektromobilů s účtem ChargePoint. Podle tiskové zprávy mohou majitelé vozů Volvo ke stanicím přistupovat zdarma nebo za zvýhodněné ceny.
Oznámení přichází den před výročním zasedáním společnosti Starbucks, které má mimo jiné zdůraznit její úsilí o udržitelnost. Samostatně kavárenský řetězec v úterý také představil nejnovější kroky, které podniká s cílem snížit používání jednorázových kelímků.
V rámci pilotního projektu nainstaluje Volvo až 60 rychlonabíječek ChargePoint DC se značkou Volvo až v 15 provozovnách Starbucks na trase dlouhé 1 350 km z oblasti Denveru do sídla kavárenské společnosti v Seattlu.Podle zástupce společností budou Volvo a Starbucks stanice pečlivě monitorovat a vyhodnocovat jejich využívání majiteli elektromobilů, aby určili případné rozšíření programu.Nabíjecí infrastruktura je považována za hlavní překážku v zavádění elektromobilů, což přimělo automobilky a nabíjecí společnosti k navázání partnerství za účelem studia případů využití a instalace nabíjecích stanic po celých USA.Zdroj: Getty ImagesVolvo a Starbucks plánují zřídit nabíjecí místo přibližně každých 100 mil, což je v rámci dojezdu baterií většiny elektromobilů. Instalace nabíječek je naplánována na letošní léto a měla by být dokončena do konce letošního roku, uvedly společnosti.Nabíječky se značkou Volvo budou k dispozici všem majitelům elektromobilů s účtem ChargePoint. Podle tiskové zprávy mohou majitelé vozů Volvo ke stanicím přistupovat zdarma nebo za zvýhodněné ceny.Oznámení přichází den před výročním zasedáním společnosti Starbucks, které má mimo jiné zdůraznit její úsilí o udržitelnost. Samostatně kavárenský řetězec v úterý také představil nejnovější kroky, které podniká s cílem snížit používání jednorázových kelímků.Chcete využít této příležitosti?
Během technologického boomu, který definoval druhou dekádu tohoto století, byla uniformou Silicon Valley obyčejná mikina s kapucí. Tento symbol ležérnosti...