Společnost Pinterest (NYSE:PINS), gigant v oblasti sociálních médií, oznámila průlomové partnerství s platformou pro elektronické obchodování WooCommerce. Partnerství propojí více než tři miliony prodejců WooCommerce s kolosální uživatelskou základnou Pinterestu.
Partnerství technologické firmy s WooCommerce umožní obchodníkům vytvářet nakupovatelné piny. Tyto kolíčky automaticky aktualizují ceny, dostupnost, popisy produktů a další související prvky. Shoppable pins se budou zobrazovat ve feedech uživatelů pomocí vyhledávacího enginu Pinterestu. Prodejci navíc mohou sledovat nejprodávanější zboží, uložené položky a další aspekty. Obchodníci tedy budou moci snadněji řídit prodej a budovat publikum, když využijí více než 400 milionů uživatelů Pinterestu měsíčně.
Zdroj: Unsplash
V současné době je 97 % nejvyhledávanějších položek na platformě Pinterest neznačkových. To naznačuje, že většina uživatelů potenciálních zákazníků se na platformě teprve rozhoduje. Až se budou chtít rozhodnout, pravděpodobně utratí o více než 40 % více než lidé na jiných platformách.
Partnerství navíc umožní obchodníkům efektivně inzerovat. Prodejci mohou využívat reklamní formáty a automatizované kampaně a přejít na dynamický retargeting s relevantními údaji, které mají k dispozici.
Pinterest v průběhu let přilákal svůj podíl býků i medvědů. Trh je v současné době nervózní kvůli četným krátkodobým protivětrům, které ovlivňují podnikání společnosti. Mezi tato rizika patří vysoká inflace, náročné kompenzace a volatilita uživatelů. Ačkoli jsou tyto krátkodobé obavy oprávněné, je nepravděpodobné, že by bránily dlouhodobé býčí pozici společnosti.
Nicméně nedávné turbulence na trhu vedly k více než 50% poklesu hodnoty akcií společnosti PINS. Proto se nyní obchoduje za zhruba 5,60násobek tržeb, zatímco její pětiletý průměr činí více než 13,70. Akcie PINS se proto nyní jeví jako výrazně atraktivnější dlouhodobá sázka.
Společnost Pinterest , gigant v oblasti sociálních médií, oznámila průlomové partnerství s platformou pro elektronické obchodování WooCommerce. Partnerství propojí více než tři miliony prodejců WooCommerce s kolosální uživatelskou základnou Pinterestu.Partnerství technologické firmy s WooCommerce umožní obchodníkům vytvářet nakupovatelné piny. Tyto kolíčky automaticky aktualizují ceny, dostupnost, popisy produktů a další související prvky. Shoppable pins se budou zobrazovat ve feedech uživatelů pomocí vyhledávacího enginu Pinterestu. Prodejci navíc mohou sledovat nejprodávanější zboží, uložené položky a další aspekty. Obchodníci tedy budou moci snadněji řídit prodej a budovat publikum, když využijí více než 400 milionů uživatelů Pinterestu měsíčně.Zdroj: UnsplashV současné době je 97 % nejvyhledávanějších položek na platformě Pinterest neznačkových. To naznačuje, že většina uživatelů potenciálních zákazníků se na platformě teprve rozhoduje. Až se budou chtít rozhodnout, pravděpodobně utratí o více než 40 % více než lidé na jiných platformách.Partnerství navíc umožní obchodníkům efektivně inzerovat. Prodejci mohou využívat reklamní formáty a automatizované kampaně a přejít na dynamický retargeting s relevantními údaji, které mají k dispozici.Pinterest v průběhu let přilákal svůj podíl býků i medvědů. Trh je v současné době nervózní kvůli četným krátkodobým protivětrům, které ovlivňují podnikání společnosti. Mezi tato rizika patří vysoká inflace, náročné kompenzace a volatilita uživatelů. Ačkoli jsou tyto krátkodobé obavy oprávněné, je nepravděpodobné, že by bránily dlouhodobé býčí pozici společnosti.Nicméně nedávné turbulence na trhu vedly k více než 50% poklesu hodnoty akcií společnosti PINS. Proto se nyní obchoduje za zhruba 5,60násobek tržeb, zatímco její pětiletý průměr činí více než 13,70. Akcie PINS se proto nyní jeví jako výrazně atraktivnější dlouhodobá sázka.Chcete využít této příležitosti?
Během technologického boomu, který definoval druhou dekádu tohoto století, byla uniformou Silicon Valley obyčejná mikina s kapucí. Tento symbol ležérnosti...