Zdá se, že Snap Inc (NYSE:SNAP), webová stránka sociálních médií, mačká správná tlačítka, aby si udržela vysokou angažovanost svých uživatelů a efektivně je zpeněžila. Mezitím, co se akcie SNAP v posledních několika měsících výrazně propadly, je ocenění akcií poměrně atraktivní.
V důsledku těchto bodů jsem velmi optimistický ohledně dlouhodobého výhledu akcií.
Zdroj: Shutterstock
Mnohostranný přístup společnosti Snap k přilákání a udržení uživatelů
Společnost Snap spustila na Snapchatu několik funkcí, které jsou u mladých spotřebitelů velmi oblíbené.
Zaprvé se zdá, že její přístup k integraci rozšířené reality (AR) má u uživatelů ohlas. Konkrétně se společnost Snap namísto snahy vytvořit na Snapchatu všeobjímající metaverzi zaměřila na zvýšení atraktivity svých čoček AR a přidání poutavých, nových funkcí.
BBC vysvětluje, že AR Lenses „překrývají umění na uživateli pořizujícím selfie nebo zkreslují živý obraz mnoha různými způsoby“. Snap také umožnil svým uživatelům integrovat do čoček zvuk a hudbu a motivoval vývojáře třetích stran k vytváření nových funkcí pro čočky.
Během hovoru k výsledkům společnosti Snap za čtvrté čtvrtletí, který se konal 3. února, generální ředitel společnosti Evan Spiegel řekl: „Více než 200 milionů lidí se každý den zapojuje do rozšířené reality na Snapchatu a naše komunita si nyní hraje s AR Lenses v průměru více než šest miliardkrát denně.“
To jsou poměrně působivá čísla zapojení, která ukazují, že přístup společnosti Snap k rozšířené realitě je pro její hlavní publikum mladých spotřebitelů velmi atraktivní.
Zdroj: Unsplash
Kromě toho společnost Snap vytvořila aplikaci nazvanou Dress X, která umožňuje „uživatelům zkoušet a nosit digitální módu v reálném čase, což podporuje jedinečné zážitky, které spojují fyzickou a digitální sféru,“ vysvětlil Siegel. “ Dress X zaznamenal neuvěřitelný úspěch a zapojení, protože 75 % všech uživatelů jeho aplikace se zapojuje do používání AR čoček a uživatelé si zkoušejí AR vzhled v průměru 22krát denně.“
Další úspěšné iniciativy
Původní pořady Snapchatu, které Snap souhrnně nazývá Discovery, hodnotím velmi pozitivně už dlouho. V únoru 2019 jsem napsal, že vidím důkazy o tom, že pořady společnosti SNAP jsou poměrně lepkavé, a dodal jsem, že podle všeho zvyšují uživatelské metriky a hospodářský výsledek Snapchatu.
Zhruba tři roky po zveřejnění mého sloupku o akciích společnosti SNAP z února 2019 je důvod se domnívat, že platforma se v průběhu let stala mnohem populárnější. V roce 2019 se společnost Snap chlubila tím, že pořady zpravodajské stanice NBC News vidělo na Snapchatu kumulativně „25-35 milionů lidí“. V roce 2022 Spiegel komentoval, že „ve 4. čtvrtletí 2021 každý z 25 různých partnerů Discover oslovil více než 50 milionů unikátních Snapchatterů po celém světě“.
Zdroj: Canva
A konečně poslední novinkou Snapu je funkce Spotlight, která zobrazuje „nejzábavnější“ snímky od uživatelů Snapu.
Za zmínku také stojí, že Snap podle mého názoru nadále výrazně těží z toho, že jeho hlavní uživatelé obecně stárnou, získávají mnohem větší disponibilní příjmy, a tudíž se stávají mnohem atraktivnějšími pro inzerenty. To je trend, který jsem identifikoval již před lety, ale myslím, že stále rok od roku zlepšuje finanční výsledky společnosti Snap.
Zdá se, že přístup společnosti Snap funguje
Finanční výsledky společnosti Snap jsou skutečně i nadále působivé. Tržby společnosti za celý rok 2021 vyskočily o 64 % a ve 4. čtvrtletí o 42 % oproti stejnému období před rokem.
Zdá se, že Snap Inc , webová stránka sociálních médií, mačká správná tlačítka, aby si udržela vysokou angažovanost svých uživatelů a efektivně je zpeněžila. Mezitím, co se akcie SNAP v posledních několika měsících výrazně propadly, je ocenění akcií poměrně atraktivní.V důsledku těchto bodů jsem velmi optimistický ohledně dlouhodobého výhledu akcií.Zdroj: ShutterstockSpolečnost Snap spustila na Snapchatu několik funkcí, které jsou u mladých spotřebitelů velmi oblíbené.Zaprvé se zdá, že její přístup k integraci rozšířené reality má u uživatelů ohlas. Konkrétně se společnost Snap namísto snahy vytvořit na Snapchatu všeobjímající metaverzi zaměřila na zvýšení atraktivity svých čoček AR a přidání poutavých, nových funkcí.BBC vysvětluje, že AR Lenses „překrývají umění na uživateli pořizujícím selfie nebo zkreslují živý obraz mnoha různými způsoby“. Snap také umožnil svým uživatelům integrovat do čoček zvuk a hudbu a motivoval vývojáře třetích stran k vytváření nových funkcí pro čočky.Chcete využít této příležitosti?Během hovoru k výsledkům společnosti Snap za čtvrté čtvrtletí, který se konal 3. února, generální ředitel společnosti Evan Spiegel řekl: „Více než 200 milionů lidí se každý den zapojuje do rozšířené reality na Snapchatu a naše komunita si nyní hraje s AR Lenses v průměru více než šest miliardkrát denně.“To jsou poměrně působivá čísla zapojení, která ukazují, že přístup společnosti Snap k rozšířené realitě je pro její hlavní publikum mladých spotřebitelů velmi atraktivní.Zdroj: UnsplashKromě toho společnost Snap vytvořila aplikaci nazvanou Dress X, která umožňuje „uživatelům zkoušet a nosit digitální módu v reálném čase, což podporuje jedinečné zážitky, které spojují fyzickou a digitální sféru,“ vysvětlil Siegel. “ Dress X zaznamenal neuvěřitelný úspěch a zapojení, protože 75 % všech uživatelů jeho aplikace se zapojuje do používání AR čoček a uživatelé si zkoušejí AR vzhled v průměru 22krát denně.“Původní pořady Snapchatu, které Snap souhrnně nazývá Discovery, hodnotím velmi pozitivně už dlouho. V únoru 2019 jsem napsal, že vidím důkazy o tom, že pořady společnosti SNAP jsou poměrně lepkavé, a dodal jsem, že podle všeho zvyšují uživatelské metriky a hospodářský výsledek Snapchatu.Zhruba tři roky po zveřejnění mého sloupku o akciích společnosti SNAP z února 2019 je důvod se domnívat, že platforma se v průběhu let stala mnohem populárnější. V roce 2019 se společnost Snap chlubila tím, že pořady zpravodajské stanice NBC News vidělo na Snapchatu kumulativně „25-35 milionů lidí“. V roce 2022 Spiegel komentoval, že „ve 4. čtvrtletí 2021 každý z 25 různých partnerů Discover oslovil více než 50 milionů unikátních Snapchatterů po celém světě“.Zdroj: CanvaA konečně poslední novinkou Snapu je funkce Spotlight, která zobrazuje „nejzábavnější“ snímky od uživatelů Snapu.Za zmínku také stojí, že Snap podle mého názoru nadále výrazně těží z toho, že jeho hlavní uživatelé obecně stárnou, získávají mnohem větší disponibilní příjmy, a tudíž se stávají mnohem atraktivnějšími pro inzerenty. To je trend, který jsem identifikoval již před lety, ale myslím, že stále rok od roku zlepšuje finanční výsledky společnosti Snap.Finanční výsledky společnosti Snap jsou skutečně i nadále působivé. Tržby společnosti za celý rok 2021 vyskočily o 64 % a ve 4. čtvrtletí o 42 % oproti stejnému období před rokem.
Od pandemického vrcholu k novému růstu Robinhood Markets (HOOD), symbol investiční revoluce poslední dekády, zažívá výrazný obrat. Po období prudkého...