Pokud se podíváte do kategorie růstových akcií s malou tržní kapitalizací, zjistíte, že až na několik málo výjimek jsou od začátku roku červené: investoři prostě nechtějí riskovat. Společnost Funko (NASDAQ:FNKO), eklektický výrobce hraček známý především díky svým figurkám Pop!, které jsou dobře dostupné v odděleních hraček v obchodních domech v USA i po celém světě, je jednou z mála růstových akcií s malou tržní kapitalizací, které se v poslední době těší rostoucímu trendu a vyhýbají se masivním ztrátám od začátku roku.
Zdroj: Unsplash
Obvykle, když se menším akciím, jako je tato, daří lépe, je to obvykle způsobeno humbukem a mylnou mánií – ale v případě společnosti Funko jde o fundamenty a hodnotu. Tato společnost pokračuje ve velkolepých výsledcích a silném výkonu, což není málo v období, které bylo pro společnosti vyrábějící spotřební zboží velmi náročné díky omezeným dodavatelským řetězcům a zvýšeným nákladovým sazbám. Ačkoli hrubé marže společnosti Funko také utrpěly újmu spolu se zbytkem odvětví, její oslnivý růst tržeb a plány na konsolidaci a úspory v provozu ji odlišují od ostatních.
Zdroj: Unsplash
Na Funko jsem i nadále býčí z několika důvodů. Zejména se hlásím k nejznámějšímu mottu společnosti Funko: společnost nabízí něco pro každého. Je důležité investorům připomenout, že produkty Funko pokrývají celý popkulturní vesmír a oslovují fanoušky téměř každé rozpoznatelné značky.
V minulosti diverzifikace pro Funko znamenala přidávání nových „vlastností“ a značek, z nichž se figurky vyrábějí. V poslední době však společnost diverzifikuje i typy svého zboží. Její kategorie „ostatní“, zobrazená na pravé straně snímku níže, zahrnuje vše od oblečení po plyšáky a doplňky, jako jsou batohy a školní potřeby. Kategorie „ostatní“, která nyní tvoří zhruba čtvrtinu příjmů společnosti Funko, rostla ve 4. čtvrtletí meziročně o působivých 45 %.
Pokud se podíváte do kategorie růstových akcií s malou tržní kapitalizací, zjistíte, že až na několik málo výjimek jsou od začátku roku červené: investoři prostě nechtějí riskovat. Společnost Funko , eklektický výrobce hraček známý především díky svým figurkám Pop!, které jsou dobře dostupné v odděleních hraček v obchodních domech v USA i po celém světě, je jednou z mála růstových akcií s malou tržní kapitalizací, které se v poslední době těší rostoucímu trendu a vyhýbají se masivním ztrátám od začátku roku.Zdroj: UnsplashObvykle, když se menším akciím, jako je tato, daří lépe, je to obvykle způsobeno humbukem a mylnou mánií – ale v případě společnosti Funko jde o fundamenty a hodnotu. Tato společnost pokračuje ve velkolepých výsledcích a silném výkonu, což není málo v období, které bylo pro společnosti vyrábějící spotřební zboží velmi náročné díky omezeným dodavatelským řetězcům a zvýšeným nákladovým sazbám. Ačkoli hrubé marže společnosti Funko také utrpěly újmu spolu se zbytkem odvětví, její oslnivý růst tržeb a plány na konsolidaci a úspory v provozu ji odlišují od ostatních.Zdroj: UnsplashNa Funko jsem i nadále býčí z několika důvodů. Zejména se hlásím k nejznámějšímu mottu společnosti Funko: společnost nabízí něco pro každého. Je důležité investorům připomenout, že produkty Funko pokrývají celý popkulturní vesmír a oslovují fanoušky téměř každé rozpoznatelné značky.V minulosti diverzifikace pro Funko znamenala přidávání nových „vlastností“ a značek, z nichž se figurky vyrábějí. V poslední době však společnost diverzifikuje i typy svého zboží. Její kategorie „ostatní“, zobrazená na pravé straně snímku níže, zahrnuje vše od oblečení po plyšáky a doplňky, jako jsou batohy a školní potřeby. Kategorie „ostatní“, která nyní tvoří zhruba čtvrtinu příjmů společnosti Funko, rostla ve 4. čtvrtletí meziročně o působivých 45 %.
Společnost AppLovin Corp, jeden z nejrychleji rostoucích hráčů v oblasti digitální reklamy a mobilních technologií, získala silnou podporu od Deutsche...