Pomoc investorům
Invest mentoring
Odebírat Ranního Bullionáře
Podcast
Burzovnisvet Logo
  • Headlines
    • Breaking
    • Bullionář Daily
    • Akcie
    • Hospodářské výsledky
    • ETF
    • Dividendy
    • IPO
    • Forex
    • Komodity
    • Kryptoměny
    • Ekonomika
  • Příležitost
  • DIP
  • IPO Radar

    Nadcházející IPO.

    MDLN 17 prosince, 2025

    Americký výrobce a distributor zdravotnických potřeb a zařízení

    CDNL 10 prosince, 2025

    Stavební společnost specializující se na infrastrukturní projekty

    471A 16 prosince, 2025

    Holdingová společnost poskytující služby záruky nájemného

    TBA Bude oznámeno

    Americká platforma pro nákup a prodej vstupenek na sportovní a kulturní akce

    Minulé IPO.

    PPHC.L 1 prosince, 2025

    Společnost specializující se na komunikaci v oblasti vládních vztahů

    UGAI 3 prosince, 2025

    UltraGreen.ai míří na burzu: vše podstatné o nadcházejícím IPO

    2685.HK 27 listopadu, 2025

    Digitální společnost zaměřená na e-commerce a využívající prvky AI

    2788.HK 24 listopadu, 2025

    Společnost působící v oblasti výroby elektrolytického hliníku

  • Úspěch
    • Alternativní investice
    • Škola bullionáře
    • Miliardáři
    • Business
    • Bullionářova knihspirace
    • Bullionářův almanach
    • Bullionářův slovníček
  • AI
  • Česko
  • E-booky
  • Srovnávač brokerů
  • Kariéra
  • Login
Burzovnisvet.cz - Akcie, kurzy, burza, forex, komodity, IPO, dluhopisy - zpravodajství
  • Headlines
    • Breaking
    • Bullionář Daily
    • Akcie
    • Hospodářské výsledky
    • ETF
    • Dividendy
    • IPO
    • Forex
    • Komodity
    • Kryptoměny
    • Ekonomika
  • Příležitost
  • DIP
  • IPO Radar

    Nadcházející IPO.

    MDLN 17 prosince, 2025

    Americký výrobce a distributor zdravotnických potřeb a zařízení

    CDNL 10 prosince, 2025

    Stavební společnost specializující se na infrastrukturní projekty

    471A 16 prosince, 2025

    Holdingová společnost poskytující služby záruky nájemného

    TBA Bude oznámeno

    Americká platforma pro nákup a prodej vstupenek na sportovní a kulturní akce

    Minulé IPO.

    PPHC.L 1 prosince, 2025

    Společnost specializující se na komunikaci v oblasti vládních vztahů

    UGAI 3 prosince, 2025

    UltraGreen.ai míří na burzu: vše podstatné o nadcházejícím IPO

    2685.HK 27 listopadu, 2025

    Digitální společnost zaměřená na e-commerce a využívající prvky AI

    2788.HK 24 listopadu, 2025

    Společnost působící v oblasti výroby elektrolytického hliníku

  • Úspěch
    • Alternativní investice
    • Škola bullionáře
    • Miliardáři
    • Business
    • Bullionářova knihspirace
    • Bullionářův almanach
    • Bullionářův slovníček
  • AI
  • Česko
  • E-booky
  • Srovnávač brokerů
  • Kariéra
    • Žádný výsledek
      Zobrazit všechny výsledky
BS Logo

Jsou letecké společnosti připraveny na letní cestovní boom?

Letecký průmysl se po dvou letech přerušení, snižování nákladů a propouštění snaží obnovit provoz.

David Škvára Autor: David Škvára
24 dubna, 2022
7 min. čtení
white airplane under blue sky and white clouds during daytime

Zdroj: Unsplash

7 min.
čtení
Přihlaste se k odběru newsletteru
Chcete využít této příležitosti?

Ochromený jižní terminál se stal strašidelným místem: v obchodech a restauracích byly stažené rolety, zavazadlové kolotoče a nástupní brány byly zavřené a tmu přerušovala světla citlivá na pohyb. Policie využívala prázdné prostory k výcvikovým cvičením a mnoho letadel zůstalo na neurčito na letištní ploše, jejich motory byly zabaleny do krytů, aby byly chráněny.

Zdroj: Getty Images

Gatwick nebyl sám. Letecký průmysl se ocitl v hlubokém zmrazení poté, co se poptávka po létání zhroutila kvůli cestovním omezením zavedeným po celém světě za účelem kontroly šíření Covid-19.

Vedoucí pracovníci leteckých společností a letišť bědovali nad historickou krizí a mnohé vlády poskytovaly přímou finanční podporu, aby pomohly odvětví přežít. Společnosti zrušily desítky tisíc pracovních míst, zadlužily se a odstavily letadla, aby přečkaly přerušení provozu.

Po 24 měsících krizového řízení se však cestující najednou vracejí tak rychle, že odvětví neví, co s nimi.

Zdroj: Alaska Airlines

Podle analýzy údajů poradenské společnosti Cirium, kterou provedl deník Financial Times, se počet pravidelných letů tento měsíc vrátil na 89 procent úrovně roku 2019, přičemž v dubnu 2020 klesl na pouhou třetinu.

Advertisement

Oživení přichází v době, kdy se ve velké části světa uvolňují hraniční omezení, což na letištích a v leteckých společnostech vyvolává boj o navýšení provozu, o nové zaměstnance a o návrat letadel do vzduchu.

Chcete využít této příležitosti?

Některé trhy byly odolnější než jiné, zejména větší země jako USA a Čína, které byly chráněny pokračující poptávkou po vnitrostátních letech. Odvětví se však nyní zotavuje po celém světě, dokonce i v některých částech Asie a Tichomoří, kde se hranice teprve začaly znovu otevírat.

Velikonoce byly na mnoha trzích prvním rušným obdobím po dvou letech a suchým obdobím před vrcholem letních měsíců na severní polokouli v červenci a srpnu.

„Poptávka, kterou jsme zaznamenali v posledních pěti týdnech, byla historická. Nikdy v historii jsme neprodali více letenek, než kdykoli předtím,“ říká Ed Bastian, výkonný ředitel společnosti Delta Air Lines.

Tento prudký nárůst ospravedlňuje šéfy leteckých společností, kteří trvali na tom, že poptávka po cestování se vrátí, jakmile zmizí omezení cestování, a přinese společnostem s nedostatkem peněz rozhodující příjmy.

Zdroj: Getty Images

Nárůst poptávky však také způsobil, že se odvětví pod tlakem hroutí, protože mnohá letiště a letecké společnosti se snaží zvládnout rostoucí počet cestujících, zejména poté, co během krize snížily náklady na minimum. To vedlo k tomu, že finanční prostředky na opětovné zahájení činnosti zůstaly omezené.

„Možnosti jsou nezáviděníhodné,“ říká Martin Chalk, šéf odborového svazu pilotů Balpa. „Letecké společnosti, které trpí nedostatkem personálu, se mohou buď vzdát podílu na trhu, aby se vypořádaly s narušením provozu tím, že budou nasazovat méně letů, nebo přijmout [zakázku] a riskovat, že nebudou schopny plnit své lety.“

Oživení v USA předstihlo většinu zbytku světa, protože díky silnému vnitřnímu trhu dosáhly letové řády do loňského léta více než 80 % úrovně před pandemií.

Zdroj: Getty Images

Zkušenosti z USA však nevěstí nic dobrého, vzhledem k tomu, že od té doby toto odvětví trpí pravidelnými poruchami, protože se snaží reagovat na rostoucí počet rezervací. Počet zrušených letů dosáhl rekordní úrovně před prázdninovou sezónou 2021 a letecké společnosti včetně Spirit, JetBlue a Alaska uvedly, že na jaro a léto upraví letové řády, aby se vyhnuly dalšímu rušení nebo zpoždění.

Odborový svaz zastupující piloty American Airlines zahájil proti letecké společnosti žalobu a prohlásil, že „byla zjevně špatně připravena na oživení leteckého provozu“ a „nepochybně“ bude mít problémy s letním letovým řádem, zejména po extrémních povětrnostních událostech, protože nemá dostatek pilotů, kteří by tak plný a napjatý letový řád hladce zvládli. Společnost American uvedla, že je na letní cestování plně připravena.

„Celá infrastruktura [leteckého průmyslu] není nastavena na to, aby se mohla vrátit k těmto rychlým tempům růstu,“ řekl Scott Kirby, výkonný ředitel United Airlines, během čtvrtečního hovoru k výsledkům.

„Nejde jen o nás: jde o [Federální leteckou správu], [Úřad pro bezpečnost dopravy], prodejce paliva…“. Všechna tato omezení [mohou] stát v cestě spolehlivému letovému řádu.“

Zdroj: Shutterstock

Piloti American Airlines minulý měsíc piketovali před mezinárodním letištěm v Miami. Jejich odbory podaly na leteckou společnost žalobu, v níž tvrdí, že „byla zjevně špatně připravena na oživení letecké dopravy“ © Eva Marie Uzcategui/Bloomberg
Na letišti Gatwick, kde nedošlo k většímu narušení provozu, se počet letů za den zvýšil z 300 na 570, když byl koncem března znovu otevřen jižní terminál.

Stewart Wingate, výkonný ředitel Gatwicku, přirovnal logistickou operaci k pokusu otevřít středně velké letiště od nuly a letiště varovalo cestující, aby přijeli včas a vyhnuli se frontám, protože tisíce lidí se opět tlačily v terminálech.

Ostatní části odvětví se vzpamatovaly. Cestující na letišti v Manchesteru si stěžovali na pětihodinové fronty táhnoucí se ven z letiště, zatímco easyJet a British Airways tento měsíc zrušily stovky letů kvůli nedostatku personálu, který ještě zhoršila řada infekcí Covid mezi posádkou.

V Dublinu šéf společnosti Ryanair Michael O’Leary vyzval k povolání armády, aby pomohla s ostrahou dublinského letiště, zatímco fronty v Sydney byly o Velikonocích v Austrálii hlavní zprávou, když městské letiště čelilo nejrušnějšímu víkendu za poslední dva roky.

Některé letecké společnosti v Evropě letos na jaře omezily počet letů, aby se ochránily před narušením na poslední chvíli, včetně BA, kde byl podle údajů společnosti Cirium letos zrušen každý dvacátý let.

„V Evropě se již objevuje méně agresivní plánování letů, protože letecké společnosti začínají vyřazovat lety, aby se vyhnuly provozním poruchám v síti,“ říká Rob Morris ze společnosti Ascend by Cirium. „Stále jsou do značné míry na ostří nože a není třeba velkého narušení, aby se síť začala propadat.“

Morris říká, že některé letecké společnosti dokonce prudce zvýšily ceny letenek, aby se pokusily snížit poptávku, což je známkou rychlého obratu v situaci leteckých společností.

Tlak je obzvláště silný, protože ještě v novém roce mnoho zemí zavádělo nová cestovní omezení a zákazy letů v důsledku výskytu vysoce nakažlivé varianty koronaviru Omicron. Jádro problému však spočívá v prostém nedostatku zdrojů.

V důsledku pandemie se v odvětví snížil počet zaměstnanců. Podle průzkumu, který zpracovala společnost Oxford Economics, bylo do září 2021 v letectví o 2,3 milionu pracovních míst méně než před pandemií. Čísla zahrnují 29% pokles počtu smluvních zaměstnanců pracujících na letištích, jako jsou například pracovníci pozemního odbavení, kde bylo zrušeno 1,7 mil. pracovních míst.

Společnost Swissport, jedna z největších světových společností zabývajících se pozemním odbavováním, snížila v březnu 2020 počet svých zaměstnanců z 65 000 na 10 000 kombinací propouštění a snižování počtu zaměstnanců. Do ledna letošního roku se počet jejích zaměstnanců vrátil na 45 000 a společnost nyní pracuje na opětovném přijetí 17 000 nových pracovníků.

Heathrow, nejrušnější letiště ve Velké Británii, tento měsíc varovalo, že „zdroje jsou napjaté“, a uvedlo, že podniky v okolí letiště potřebují najmout dalších 12 000 lidí, aby zvládly poptávku v nadcházejícím létě.

Situace se zhoršila o 200 mil dál, kde byl šéf společnosti Manchester Airports Group Charlie Cornish nucen vydat veřejnou omluvu.

Ochromený jižní terminál se stal strašidelným místem: v obchodech a restauracích byly stažené rolety, zavazadlové kolotoče a nástupní brány byly zavřené a tmu přerušovala světla citlivá na pohyb. Policie využívala prázdné prostory k výcvikovým cvičením a mnoho letadel zůstalo na neurčito na letištní ploše, jejich motory byly zabaleny do krytů, aby byly chráněny.Zdroj: Getty ImagesGatwick nebyl sám. Letecký průmysl se ocitl v hlubokém zmrazení poté, co se poptávka po létání zhroutila kvůli cestovním omezením zavedeným po celém světě za účelem kontroly šíření Covid-19.Vedoucí pracovníci leteckých společností a letišť bědovali nad historickou krizí a mnohé vlády poskytovaly přímou finanční podporu, aby pomohly odvětví přežít. Společnosti zrušily desítky tisíc pracovních míst, zadlužily se a odstavily letadla, aby přečkaly přerušení provozu.Po 24 měsících krizového řízení se však cestující najednou vracejí tak rychle, že odvětví neví, co s nimi.Zdroj: Alaska AirlinesPodle analýzy údajů poradenské společnosti Cirium, kterou provedl deník Financial Times, se počet pravidelných letů tento měsíc vrátil na 89 procent úrovně roku 2019, přičemž v dubnu 2020 klesl na pouhou třetinu.Oživení přichází v době, kdy se ve velké části světa uvolňují hraniční omezení, což na letištích a v leteckých společnostech vyvolává boj o navýšení provozu, o nové zaměstnance a o návrat letadel do vzduchu.Chcete využít této příležitosti?Některé trhy byly odolnější než jiné, zejména větší země jako USA a Čína, které byly chráněny pokračující poptávkou po vnitrostátních letech. Odvětví se však nyní zotavuje po celém světě, dokonce i v některých částech Asie a Tichomoří, kde se hranice teprve začaly znovu otevírat.Velikonoce byly na mnoha trzích prvním rušným obdobím po dvou letech a suchým obdobím před vrcholem letních měsíců na severní polokouli v červenci a srpnu.„Poptávka, kterou jsme zaznamenali v posledních pěti týdnech, byla historická. Nikdy v historii jsme neprodali více letenek, než kdykoli předtím,“ říká Ed Bastian, výkonný ředitel společnosti Delta Air Lines.Tento prudký nárůst ospravedlňuje šéfy leteckých společností, kteří trvali na tom, že poptávka po cestování se vrátí, jakmile zmizí omezení cestování, a přinese společnostem s nedostatkem peněz rozhodující příjmy.Zdroj: Getty ImagesNárůst poptávky však také způsobil, že se odvětví pod tlakem hroutí, protože mnohá letiště a letecké společnosti se snaží zvládnout rostoucí počet cestujících, zejména poté, co během krize snížily náklady na minimum. To vedlo k tomu, že finanční prostředky na opětovné zahájení činnosti zůstaly omezené.„Možnosti jsou nezáviděníhodné,“ říká Martin Chalk, šéf odborového svazu pilotů Balpa. „Letecké společnosti, které trpí nedostatkem personálu, se mohou buď vzdát podílu na trhu, aby se vypořádaly s narušením provozu tím, že budou nasazovat méně letů, nebo přijmout [zakázku] a riskovat, že nebudou schopny plnit své lety.“Oživení v USA předstihlo většinu zbytku světa, protože díky silnému vnitřnímu trhu dosáhly letové řády do loňského léta více než 80 % úrovně před pandemií.Zdroj: Getty ImagesZkušenosti z USA však nevěstí nic dobrého, vzhledem k tomu, že od té doby toto odvětví trpí pravidelnými poruchami, protože se snaží reagovat na rostoucí počet rezervací. Počet zrušených letů dosáhl rekordní úrovně před prázdninovou sezónou 2021 a letecké společnosti včetně Spirit, JetBlue a Alaska uvedly, že na jaro a léto upraví letové řády, aby se vyhnuly dalšímu rušení nebo zpoždění.Odborový svaz zastupující piloty American Airlines zahájil proti letecké společnosti žalobu a prohlásil, že „byla zjevně špatně připravena na oživení leteckého provozu“ a „nepochybně“ bude mít problémy s letním letovým řádem, zejména po extrémních povětrnostních událostech, protože nemá dostatek pilotů, kteří by tak plný a napjatý letový řád hladce zvládli. Společnost American uvedla, že je na letní cestování plně připravena.„Celá infrastruktura [leteckého průmyslu] není nastavena na to, aby se mohla vrátit k těmto rychlým tempům růstu,“ řekl Scott Kirby, výkonný ředitel United Airlines, během čtvrtečního hovoru k výsledkům.„Nejde jen o nás: jde o [Federální leteckou správu], [Úřad pro bezpečnost dopravy], prodejce paliva…“. Všechna tato omezení [mohou] stát v cestě spolehlivému letovému řádu.“Zdroj: ShutterstockPiloti American Airlines minulý měsíc piketovali před mezinárodním letištěm v Miami. Jejich odbory podaly na leteckou společnost žalobu, v níž tvrdí, že „byla zjevně špatně připravena na oživení letecké dopravy“ © Eva Marie Uzcategui/BloombergNa letišti Gatwick, kde nedošlo k většímu narušení provozu, se počet letů za den zvýšil z 300 na 570, když byl koncem března znovu otevřen jižní terminál.Stewart Wingate, výkonný ředitel Gatwicku, přirovnal logistickou operaci k pokusu otevřít středně velké letiště od nuly a letiště varovalo cestující, aby přijeli včas a vyhnuli se frontám, protože tisíce lidí se opět tlačily v terminálech.Ostatní části odvětví se vzpamatovaly. Cestující na letišti v Manchesteru si stěžovali na pětihodinové fronty táhnoucí se ven z letiště, zatímco easyJet a British Airways tento měsíc zrušily stovky letů kvůli nedostatku personálu, který ještě zhoršila řada infekcí Covid mezi posádkou.V Dublinu šéf společnosti Ryanair Michael O’Leary vyzval k povolání armády, aby pomohla s ostrahou dublinského letiště, zatímco fronty v Sydney byly o Velikonocích v Austrálii hlavní zprávou, když městské letiště čelilo nejrušnějšímu víkendu za poslední dva roky.Některé letecké společnosti v Evropě letos na jaře omezily počet letů, aby se ochránily před narušením na poslední chvíli, včetně BA, kde byl podle údajů společnosti Cirium letos zrušen každý dvacátý let.„V Evropě se již objevuje méně agresivní plánování letů, protože letecké společnosti začínají vyřazovat lety, aby se vyhnuly provozním poruchám v síti,“ říká Rob Morris ze společnosti Ascend by Cirium. „Stále jsou do značné míry na ostří nože a není třeba velkého narušení, aby se síť začala propadat.“Morris říká, že některé letecké společnosti dokonce prudce zvýšily ceny letenek, aby se pokusily snížit poptávku, což je známkou rychlého obratu v situaci leteckých společností.Tlak je obzvláště silný, protože ještě v novém roce mnoho zemí zavádělo nová cestovní omezení a zákazy letů v důsledku výskytu vysoce nakažlivé varianty koronaviru Omicron. Jádro problému však spočívá v prostém nedostatku zdrojů.V důsledku pandemie se v odvětví snížil počet zaměstnanců. Podle průzkumu, který zpracovala společnost Oxford Economics, bylo do září 2021 v letectví o 2,3 milionu pracovních míst méně než před pandemií. Čísla zahrnují 29% pokles počtu smluvních zaměstnanců pracujících na letištích, jako jsou například pracovníci pozemního odbavení, kde bylo zrušeno 1,7 mil. pracovních míst.Společnost Swissport, jedna z největších světových společností zabývajících se pozemním odbavováním, snížila v březnu 2020 počet svých zaměstnanců z 65 000 na 10 000 kombinací propouštění a snižování počtu zaměstnanců. Do ledna letošního roku se počet jejích zaměstnanců vrátil na 45 000 a společnost nyní pracuje na opětovném přijetí 17 000 nových pracovníků.Heathrow, nejrušnější letiště ve Velké Británii, tento měsíc varovalo, že „zdroje jsou napjaté“, a uvedlo, že podniky v okolí letiště potřebují najmout dalších 12 000 lidí, aby zvládly poptávku v nadcházejícím létě.Situace se zhoršila o 200 mil dál, kde byl šéf společnosti Manchester Airports Group Charlie Cornish nucen vydat veřejnou omluvu.
Tagy: aerolinkycestováníletectvíturismus


    Chcete využít této příležitosti?


    Zanechte své kontaktní údaje, ozve se Vám licencovaný specialista a zároveň získáte:

    • Přístup k nejžhavějším IPO a investičním trendům.

    • Pravidelnou dávku aktuálních tipů pro Vaše portfolio v našem Newsletteru.

    • Investiční portfolio

    Máte zkušenosti s investováním?

    Jakou částku jste připraven použít na investování?



    Odesláním formuláře souhlasíte se zasíláním newsletteru Burzovní svět. Odhlásit se můžete kdykoli.

    Advertisement

    Breaking.

    04:45

    NOV prodává Shepherd Power společnosti Natura Resources, zakládá partnerství v dodavatelském řetězci.

    04:42

    American Airlines jednají s Amazonem o palubní Wi-Fi službě Leo – Bloomberg

    04:36

    Moody’s mění výhled pro CNX Resources a CNX Midstream na pozitivní.

    04:33

    Akcie InfuSystem rostou po zařazení pump na seznam plateb CMS.

    04:28

    Sněmovna reprezentantů USA schválila velký zákon o obraně, nyní postupuje do Senátu.

    04:23

    Lumexa Imaging stanovuje cenu IPO na 18,50 USD za akcii

    Advertisement

    Příležitosti.

    Zdroj: Getty Images
    Akcie

    Raymond James sází na obrat u Blue Owl Capital a zvyšuje rating

    10 prosince, 2025

    Společnost Blue Owl Capital se v posledních měsících potýkala s výraznou volatilitou a její akcie za letošní rok poklesly o...

    Zdroj: Getty Images

    JPMorgan zaujímá optimističtější postoj k akciím společnosti PepsiCo

    10 prosince, 2025
    Zdroj: Getty images

    GE Vernova se veze na vlně elektrifikace, akcie stoupají na rekordní úroveň

    10 prosince, 2025
    Zdroj: CNBC

    Proč dát přednost akciím TSMC před Nvidií, když boj o AI čipy sílí

    10 prosince, 2025
    Zdroj: Shutterstock

    Vzrostou akcie kontroverzní společnosti Joby Aviation v roce 2026?

    10 prosince, 2025

    IPO Radar.

    Medline Inc.

    Datum IPO: 17 prosince, 2025
    Potenciální ocenění: 55,3 miliardy USD

    Buďte u toho

    Nejčtenější zprávy.

    Akcie jsou před rozhodnutím Fedu volatilní; pozornost se soustředí na trh práce

    9 prosince, 2025

    S&P 500 klesá kvůli opatrnému obchodování před klíčovým zasedáním Fedu

    8 prosince, 2025

    Jak Netflix ukradl Warner Bros Davidu Ellisonovi a co to znamená v praxi

    6 prosince, 2025

    Regulátoři vyzývají k přijetí opatření proti „front-runningu“ od tvůrců trhu

    8 prosince, 2025

    Applied Materials posiluje díky silnému oživení trhu paměťových čipů

    6 prosince, 2025

    S&P 500 uzavřel níže, investoři jsou opatrní před rozhodnutím Fedu

    9 prosince, 2025

    S&P 500 končí výše, Fed snížil sazby již potřetí v tomto roce

    10 prosince, 2025

    Goldman Sachs vidí další růst u akcií Nvidia, Wynn Resorts i dalších titulů

    7 prosince, 2025
    Advertisement

    Tip editora.

    Zdroj: BurzovníSvět.cz
    Tip editora

    Bublina na trhu nezastavila boom umělé inteligence v Silicon Valley

    30 listopadu, 2025

    Během technologického boomu, který definoval druhou dekádu tohoto století, byla uniformou Silicon Valley obyčejná mikina s kapucí. Tento symbol ležérnosti...

    Advertisement

    Veškeré materiály a informace umístěné na internetových stránkách Burzovního Světa jsou čerpány z veřejně dostupných zdrojů, jako napriklad tyto a slouží výhradně pro informační účely. Při jejich tvorbě bylo postupováno s vynaložením maximální péče. Informace uveřejněné na internetových stránkách Burzovní Svět nemají charakter právních, daňových či jiného doporučení, analýz nebo návrhů a nabídek ke koupi či prodeji investičních nástrojů, jejichž realizací může dojít k poklesu či ztrátě investovaného majetku. Investiční doporučení, která jsou takto označena, jsou pouze informativní a nezávazná. Burzovní Svět neodpovídá za jakoukoli případnou škodu, která v souvislosti s nimi vznikne. Pro obchodování s investičními nástroji proto využívejte výhradně společnosti s udělenou licencí ČNB, popřípadě s platným povolením k činnosti na území České Republiky.

    Burzovní Svět zároveň prohlašuje, že neodpovídá za přímou i nepřímou škodu vzniklou v důsledku obchodování na kapitálových trzích všeobecně a příspěvky v diskusích vyjadřující názory čtenářů, nemusí být v souladu s postojem provozovatele a není možno je tím pádem považovat za jeho názory. Udělením souhlasu / přijetím podmínek zároveň souhlasíte s možností zasílání, či jiného kontaktování v rámci marketingových služeb obchodních partnerů Burzovního Světa. Více informací o cookies

    • Zásady ochrany osobních údajů a cookies
    • Reklama
    • Kontakt

    Burzovnisvet.cz © 2025

    Burzovnisvet.cz © 2025

    Název nebo symbol
    Žádný výsledek
    Zobrazit všechny výsledky
    • Burzy
      • Headlines
      • Breaking
      • Akcie
      • ETF
      • Dividendy
      • IPO
      • Forex
      • Komodity
      • Kryptoměny
      • Ekonomika
      • Hospodářské výsledky
    • Příležitost
    • DIP
    • IPO Radar
    • Nejčtenější
    • Bullionář Daily
    • Úspěch
      • Alternativní investice
      • Škola bullionáře
      • Miliardáři
      • Business
      • Bullionářova knihspirace
      • Bullionářův almanach
      • Bullionářův slovníček
    • AI
    • Česko
    • Invest mentoring
    • E-booky
    • Srovnávač brokerů
    • Kariéra
    • Pomoc investorům
    Odebírat Ranního Bullionáře Podcast

    Retrieve your password

    Please enter your username or email address to reset your password.

    ·
    Poslední událost
    Poslední událost