Invest mentoring
Odebírat Ranního Bullionáře
Podcast
Burzovnisvet Logo
  • Headlines
    • Breaking
    • Bullionář Daily
    • Akcie
    • Hospodářské výsledky
    • ETF
    • Dividendy
    • IPO
    • Forex
    • Komodity
    • Kryptoměny
    • Ekonomika
  • Příležitost
  • DIP
  • IPO Radar

    Nadcházející IPO.

    NAVN 31 října, 2025

    Společnost specializující se na řízení služebních cest a firemních výdajů

    BETA 3 listopadu, 2025

    Americká letecká společnost vyvíjející a vyrábějící elektrická letadla

    TBA Bude oznámeno

    Americká platforma pro nákup a prodej vstupenek na sportovní a kulturní akce

    TBA Bude oznámeno

    Komunikační platforma zaměřeá na hlasovou, video a textovou komunikaci

    Minulé IPO.

    Zdroj: Burzovni Svet
    06687.HK 21 října, 2025

    Technologická společnost JST Group úspěšně vstoupila na burzu!

    ALEC 15 října, 2025

    Přední stavební společnost působící v regionu Perského zálivu

    VSURE 8 října, 2025

    Bezpečnostní společnost poskytující monitorované bezpečnostní služby

    NP 1 října, 2025

    Americká technologická společnost využívající AI k predikci rizik

  • Úspěch
    • Alternativní investice
    • Škola bullionáře
    • Miliardáři
    • Business
    • Bullionářova knihspirace
    • Bullionářův almanach
    • Bullionářův slovníček
  • AI
  • Česko
  • E-booky
  • Srovnávač brokerů
  • Kariéra
  • Login
Burzovnisvet.cz - Akcie, kurzy, burza, forex, komodity, IPO, dluhopisy - zpravodajství
  • Headlines
    • Breaking
    • Bullionář Daily
    • Akcie
    • Hospodářské výsledky
    • ETF
    • Dividendy
    • IPO
    • Forex
    • Komodity
    • Kryptoměny
    • Ekonomika
  • Příležitost
  • DIP
  • IPO Radar

    Nadcházející IPO.

    NAVN 31 října, 2025

    Společnost specializující se na řízení služebních cest a firemních výdajů

    BETA 3 listopadu, 2025

    Americká letecká společnost vyvíjející a vyrábějící elektrická letadla

    TBA Bude oznámeno

    Americká platforma pro nákup a prodej vstupenek na sportovní a kulturní akce

    TBA Bude oznámeno

    Komunikační platforma zaměřeá na hlasovou, video a textovou komunikaci

    Minulé IPO.

    Zdroj: Burzovni Svet
    06687.HK 21 října, 2025

    Technologická společnost JST Group úspěšně vstoupila na burzu!

    ALEC 15 října, 2025

    Přední stavební společnost působící v regionu Perského zálivu

    VSURE 8 října, 2025

    Bezpečnostní společnost poskytující monitorované bezpečnostní služby

    NP 1 října, 2025

    Americká technologická společnost využívající AI k predikci rizik

  • Úspěch
    • Alternativní investice
    • Škola bullionáře
    • Miliardáři
    • Business
    • Bullionářova knihspirace
    • Bullionářův almanach
    • Bullionářův slovníček
  • AI
  • Česko
  • E-booky
  • Srovnávač brokerů
  • Kariéra
    • Žádný výsledek
      Zobrazit všechny výsledky
BS Logo

Jsou letecké společnosti připraveny na letní cestovní boom?

Letecký průmysl se po dvou letech přerušení, snižování nákladů a propouštění snaží obnovit provoz.

David Škvára Autor: David Škvára
24 dubna, 2022
7 min. čtení
white airplane under blue sky and white clouds during daytime

Zdroj: Unsplash

7 min.
čtení
Přihlaste se k odběru newsletteru
Chcete využít této příležitosti?

Ochromený jižní terminál se stal strašidelným místem: v obchodech a restauracích byly stažené rolety, zavazadlové kolotoče a nástupní brány byly zavřené a tmu přerušovala světla citlivá na pohyb. Policie využívala prázdné prostory k výcvikovým cvičením a mnoho letadel zůstalo na neurčito na letištní ploše, jejich motory byly zabaleny do krytů, aby byly chráněny.

Zdroj: Getty Images

Gatwick nebyl sám. Letecký průmysl se ocitl v hlubokém zmrazení poté, co se poptávka po létání zhroutila kvůli cestovním omezením zavedeným po celém světě za účelem kontroly šíření Covid-19.

Vedoucí pracovníci leteckých společností a letišť bědovali nad historickou krizí a mnohé vlády poskytovaly přímou finanční podporu, aby pomohly odvětví přežít. Společnosti zrušily desítky tisíc pracovních míst, zadlužily se a odstavily letadla, aby přečkaly přerušení provozu.

Po 24 měsících krizového řízení se však cestující najednou vracejí tak rychle, že odvětví neví, co s nimi.

Zdroj: Alaska Airlines

Podle analýzy údajů poradenské společnosti Cirium, kterou provedl deník Financial Times, se počet pravidelných letů tento měsíc vrátil na 89 procent úrovně roku 2019, přičemž v dubnu 2020 klesl na pouhou třetinu.

Advertisement

Oživení přichází v době, kdy se ve velké části světa uvolňují hraniční omezení, což na letištích a v leteckých společnostech vyvolává boj o navýšení provozu, o nové zaměstnance a o návrat letadel do vzduchu.

Chcete využít této příležitosti?

Některé trhy byly odolnější než jiné, zejména větší země jako USA a Čína, které byly chráněny pokračující poptávkou po vnitrostátních letech. Odvětví se však nyní zotavuje po celém světě, dokonce i v některých částech Asie a Tichomoří, kde se hranice teprve začaly znovu otevírat.

Velikonoce byly na mnoha trzích prvním rušným obdobím po dvou letech a suchým obdobím před vrcholem letních měsíců na severní polokouli v červenci a srpnu.

„Poptávka, kterou jsme zaznamenali v posledních pěti týdnech, byla historická. Nikdy v historii jsme neprodali více letenek, než kdykoli předtím,“ říká Ed Bastian, výkonný ředitel společnosti Delta Air Lines.

Tento prudký nárůst ospravedlňuje šéfy leteckých společností, kteří trvali na tom, že poptávka po cestování se vrátí, jakmile zmizí omezení cestování, a přinese společnostem s nedostatkem peněz rozhodující příjmy.

Zdroj: Getty Images

Nárůst poptávky však také způsobil, že se odvětví pod tlakem hroutí, protože mnohá letiště a letecké společnosti se snaží zvládnout rostoucí počet cestujících, zejména poté, co během krize snížily náklady na minimum. To vedlo k tomu, že finanční prostředky na opětovné zahájení činnosti zůstaly omezené.

„Možnosti jsou nezáviděníhodné,“ říká Martin Chalk, šéf odborového svazu pilotů Balpa. „Letecké společnosti, které trpí nedostatkem personálu, se mohou buď vzdát podílu na trhu, aby se vypořádaly s narušením provozu tím, že budou nasazovat méně letů, nebo přijmout [zakázku] a riskovat, že nebudou schopny plnit své lety.“

Oživení v USA předstihlo většinu zbytku světa, protože díky silnému vnitřnímu trhu dosáhly letové řády do loňského léta více než 80 % úrovně před pandemií.

Zdroj: Getty Images

Zkušenosti z USA však nevěstí nic dobrého, vzhledem k tomu, že od té doby toto odvětví trpí pravidelnými poruchami, protože se snaží reagovat na rostoucí počet rezervací. Počet zrušených letů dosáhl rekordní úrovně před prázdninovou sezónou 2021 a letecké společnosti včetně Spirit, JetBlue a Alaska uvedly, že na jaro a léto upraví letové řády, aby se vyhnuly dalšímu rušení nebo zpoždění.

Odborový svaz zastupující piloty American Airlines zahájil proti letecké společnosti žalobu a prohlásil, že „byla zjevně špatně připravena na oživení leteckého provozu“ a „nepochybně“ bude mít problémy s letním letovým řádem, zejména po extrémních povětrnostních událostech, protože nemá dostatek pilotů, kteří by tak plný a napjatý letový řád hladce zvládli. Společnost American uvedla, že je na letní cestování plně připravena.

„Celá infrastruktura [leteckého průmyslu] není nastavena na to, aby se mohla vrátit k těmto rychlým tempům růstu,“ řekl Scott Kirby, výkonný ředitel United Airlines, během čtvrtečního hovoru k výsledkům.

„Nejde jen o nás: jde o [Federální leteckou správu], [Úřad pro bezpečnost dopravy], prodejce paliva…“. Všechna tato omezení [mohou] stát v cestě spolehlivému letovému řádu.“

Zdroj: Shutterstock

Piloti American Airlines minulý měsíc piketovali před mezinárodním letištěm v Miami. Jejich odbory podaly na leteckou společnost žalobu, v níž tvrdí, že „byla zjevně špatně připravena na oživení letecké dopravy“ © Eva Marie Uzcategui/Bloomberg
Na letišti Gatwick, kde nedošlo k většímu narušení provozu, se počet letů za den zvýšil z 300 na 570, když byl koncem března znovu otevřen jižní terminál.

Stewart Wingate, výkonný ředitel Gatwicku, přirovnal logistickou operaci k pokusu otevřít středně velké letiště od nuly a letiště varovalo cestující, aby přijeli včas a vyhnuli se frontám, protože tisíce lidí se opět tlačily v terminálech.

Ostatní části odvětví se vzpamatovaly. Cestující na letišti v Manchesteru si stěžovali na pětihodinové fronty táhnoucí se ven z letiště, zatímco easyJet a British Airways tento měsíc zrušily stovky letů kvůli nedostatku personálu, který ještě zhoršila řada infekcí Covid mezi posádkou.

V Dublinu šéf společnosti Ryanair Michael O’Leary vyzval k povolání armády, aby pomohla s ostrahou dublinského letiště, zatímco fronty v Sydney byly o Velikonocích v Austrálii hlavní zprávou, když městské letiště čelilo nejrušnějšímu víkendu za poslední dva roky.

Některé letecké společnosti v Evropě letos na jaře omezily počet letů, aby se ochránily před narušením na poslední chvíli, včetně BA, kde byl podle údajů společnosti Cirium letos zrušen každý dvacátý let.

„V Evropě se již objevuje méně agresivní plánování letů, protože letecké společnosti začínají vyřazovat lety, aby se vyhnuly provozním poruchám v síti,“ říká Rob Morris ze společnosti Ascend by Cirium. „Stále jsou do značné míry na ostří nože a není třeba velkého narušení, aby se síť začala propadat.“

Morris říká, že některé letecké společnosti dokonce prudce zvýšily ceny letenek, aby se pokusily snížit poptávku, což je známkou rychlého obratu v situaci leteckých společností.

Tlak je obzvláště silný, protože ještě v novém roce mnoho zemí zavádělo nová cestovní omezení a zákazy letů v důsledku výskytu vysoce nakažlivé varianty koronaviru Omicron. Jádro problému však spočívá v prostém nedostatku zdrojů.

V důsledku pandemie se v odvětví snížil počet zaměstnanců. Podle průzkumu, který zpracovala společnost Oxford Economics, bylo do září 2021 v letectví o 2,3 milionu pracovních míst méně než před pandemií. Čísla zahrnují 29% pokles počtu smluvních zaměstnanců pracujících na letištích, jako jsou například pracovníci pozemního odbavení, kde bylo zrušeno 1,7 mil. pracovních míst.

Společnost Swissport, jedna z největších světových společností zabývajících se pozemním odbavováním, snížila v březnu 2020 počet svých zaměstnanců z 65 000 na 10 000 kombinací propouštění a snižování počtu zaměstnanců. Do ledna letošního roku se počet jejích zaměstnanců vrátil na 45 000 a společnost nyní pracuje na opětovném přijetí 17 000 nových pracovníků.

Heathrow, nejrušnější letiště ve Velké Británii, tento měsíc varovalo, že „zdroje jsou napjaté“, a uvedlo, že podniky v okolí letiště potřebují najmout dalších 12 000 lidí, aby zvládly poptávku v nadcházejícím létě.

Situace se zhoršila o 200 mil dál, kde byl šéf společnosti Manchester Airports Group Charlie Cornish nucen vydat veřejnou omluvu.

Ochromený jižní terminál se stal strašidelným místem: v obchodech a restauracích byly stažené rolety, zavazadlové kolotoče a nástupní brány byly zavřené a tmu přerušovala světla citlivá na pohyb. Policie využívala prázdné prostory k výcvikovým cvičením a mnoho letadel zůstalo na neurčito na letištní ploše, jejich motory byly zabaleny do krytů, aby byly chráněny.Zdroj: Getty ImagesGatwick nebyl sám. Letecký průmysl se ocitl v hlubokém zmrazení poté, co se poptávka po létání zhroutila kvůli cestovním omezením zavedeným po celém světě za účelem kontroly šíření Covid-19.Vedoucí pracovníci leteckých společností a letišť bědovali nad historickou krizí a mnohé vlády poskytovaly přímou finanční podporu, aby pomohly odvětví přežít. Společnosti zrušily desítky tisíc pracovních míst, zadlužily se a odstavily letadla, aby přečkaly přerušení provozu.Po 24 měsících krizového řízení se však cestující najednou vracejí tak rychle, že odvětví neví, co s nimi.Zdroj: Alaska AirlinesPodle analýzy údajů poradenské společnosti Cirium, kterou provedl deník Financial Times, se počet pravidelných letů tento měsíc vrátil na 89 procent úrovně roku 2019, přičemž v dubnu 2020 klesl na pouhou třetinu.Oživení přichází v době, kdy se ve velké části světa uvolňují hraniční omezení, což na letištích a v leteckých společnostech vyvolává boj o navýšení provozu, o nové zaměstnance a o návrat letadel do vzduchu.Chcete využít této příležitosti?Některé trhy byly odolnější než jiné, zejména větší země jako USA a Čína, které byly chráněny pokračující poptávkou po vnitrostátních letech. Odvětví se však nyní zotavuje po celém světě, dokonce i v některých částech Asie a Tichomoří, kde se hranice teprve začaly znovu otevírat.Velikonoce byly na mnoha trzích prvním rušným obdobím po dvou letech a suchým obdobím před vrcholem letních měsíců na severní polokouli v červenci a srpnu.„Poptávka, kterou jsme zaznamenali v posledních pěti týdnech, byla historická. Nikdy v historii jsme neprodali více letenek, než kdykoli předtím,“ říká Ed Bastian, výkonný ředitel společnosti Delta Air Lines.Tento prudký nárůst ospravedlňuje šéfy leteckých společností, kteří trvali na tom, že poptávka po cestování se vrátí, jakmile zmizí omezení cestování, a přinese společnostem s nedostatkem peněz rozhodující příjmy.Zdroj: Getty ImagesNárůst poptávky však také způsobil, že se odvětví pod tlakem hroutí, protože mnohá letiště a letecké společnosti se snaží zvládnout rostoucí počet cestujících, zejména poté, co během krize snížily náklady na minimum. To vedlo k tomu, že finanční prostředky na opětovné zahájení činnosti zůstaly omezené.„Možnosti jsou nezáviděníhodné,“ říká Martin Chalk, šéf odborového svazu pilotů Balpa. „Letecké společnosti, které trpí nedostatkem personálu, se mohou buď vzdát podílu na trhu, aby se vypořádaly s narušením provozu tím, že budou nasazovat méně letů, nebo přijmout [zakázku] a riskovat, že nebudou schopny plnit své lety.“Oživení v USA předstihlo většinu zbytku světa, protože díky silnému vnitřnímu trhu dosáhly letové řády do loňského léta více než 80 % úrovně před pandemií.Zdroj: Getty ImagesZkušenosti z USA však nevěstí nic dobrého, vzhledem k tomu, že od té doby toto odvětví trpí pravidelnými poruchami, protože se snaží reagovat na rostoucí počet rezervací. Počet zrušených letů dosáhl rekordní úrovně před prázdninovou sezónou 2021 a letecké společnosti včetně Spirit, JetBlue a Alaska uvedly, že na jaro a léto upraví letové řády, aby se vyhnuly dalšímu rušení nebo zpoždění.Odborový svaz zastupující piloty American Airlines zahájil proti letecké společnosti žalobu a prohlásil, že „byla zjevně špatně připravena na oživení leteckého provozu“ a „nepochybně“ bude mít problémy s letním letovým řádem, zejména po extrémních povětrnostních událostech, protože nemá dostatek pilotů, kteří by tak plný a napjatý letový řád hladce zvládli. Společnost American uvedla, že je na letní cestování plně připravena.„Celá infrastruktura [leteckého průmyslu] není nastavena na to, aby se mohla vrátit k těmto rychlým tempům růstu,“ řekl Scott Kirby, výkonný ředitel United Airlines, během čtvrtečního hovoru k výsledkům.„Nejde jen o nás: jde o [Federální leteckou správu], [Úřad pro bezpečnost dopravy], prodejce paliva…“. Všechna tato omezení [mohou] stát v cestě spolehlivému letovému řádu.“Zdroj: ShutterstockPiloti American Airlines minulý měsíc piketovali před mezinárodním letištěm v Miami. Jejich odbory podaly na leteckou společnost žalobu, v níž tvrdí, že „byla zjevně špatně připravena na oživení letecké dopravy“ © Eva Marie Uzcategui/BloombergNa letišti Gatwick, kde nedošlo k většímu narušení provozu, se počet letů za den zvýšil z 300 na 570, když byl koncem března znovu otevřen jižní terminál.Stewart Wingate, výkonný ředitel Gatwicku, přirovnal logistickou operaci k pokusu otevřít středně velké letiště od nuly a letiště varovalo cestující, aby přijeli včas a vyhnuli se frontám, protože tisíce lidí se opět tlačily v terminálech.Ostatní části odvětví se vzpamatovaly. Cestující na letišti v Manchesteru si stěžovali na pětihodinové fronty táhnoucí se ven z letiště, zatímco easyJet a British Airways tento měsíc zrušily stovky letů kvůli nedostatku personálu, který ještě zhoršila řada infekcí Covid mezi posádkou.V Dublinu šéf společnosti Ryanair Michael O’Leary vyzval k povolání armády, aby pomohla s ostrahou dublinského letiště, zatímco fronty v Sydney byly o Velikonocích v Austrálii hlavní zprávou, když městské letiště čelilo nejrušnějšímu víkendu za poslední dva roky.Některé letecké společnosti v Evropě letos na jaře omezily počet letů, aby se ochránily před narušením na poslední chvíli, včetně BA, kde byl podle údajů společnosti Cirium letos zrušen každý dvacátý let.„V Evropě se již objevuje méně agresivní plánování letů, protože letecké společnosti začínají vyřazovat lety, aby se vyhnuly provozním poruchám v síti,“ říká Rob Morris ze společnosti Ascend by Cirium. „Stále jsou do značné míry na ostří nože a není třeba velkého narušení, aby se síť začala propadat.“Morris říká, že některé letecké společnosti dokonce prudce zvýšily ceny letenek, aby se pokusily snížit poptávku, což je známkou rychlého obratu v situaci leteckých společností.Tlak je obzvláště silný, protože ještě v novém roce mnoho zemí zavádělo nová cestovní omezení a zákazy letů v důsledku výskytu vysoce nakažlivé varianty koronaviru Omicron. Jádro problému však spočívá v prostém nedostatku zdrojů.V důsledku pandemie se v odvětví snížil počet zaměstnanců. Podle průzkumu, který zpracovala společnost Oxford Economics, bylo do září 2021 v letectví o 2,3 milionu pracovních míst méně než před pandemií. Čísla zahrnují 29% pokles počtu smluvních zaměstnanců pracujících na letištích, jako jsou například pracovníci pozemního odbavení, kde bylo zrušeno 1,7 mil. pracovních míst.Společnost Swissport, jedna z největších světových společností zabývajících se pozemním odbavováním, snížila v březnu 2020 počet svých zaměstnanců z 65 000 na 10 000 kombinací propouštění a snižování počtu zaměstnanců. Do ledna letošního roku se počet jejích zaměstnanců vrátil na 45 000 a společnost nyní pracuje na opětovném přijetí 17 000 nových pracovníků.Heathrow, nejrušnější letiště ve Velké Británii, tento měsíc varovalo, že „zdroje jsou napjaté“, a uvedlo, že podniky v okolí letiště potřebují najmout dalších 12 000 lidí, aby zvládly poptávku v nadcházejícím létě.Situace se zhoršila o 200 mil dál, kde byl šéf společnosti Manchester Airports Group Charlie Cornish nucen vydat veřejnou omluvu.
Tagy: aerolinkycestováníletectvíturismus

Chcete využít této příležitosti?

Zanechte svůj telefon a email a budete kontaktováni licencovanými odborníky

      Související:

      1. Zbrusu nová Škoda Epiq na elektřinu dostane baterie typu LFP
      2. S&P 500 zaznamenal další rekordní uzavření navzdory pokračujícímu shutdownu
      3. Růst výdajů na AI infrastrukturu otevírá nové investiční příležitosti
      4. Tesla vs. Alphabet: Kdo má navrch v závodě o autonomní mobilitu?
      5. Startup Rainmaker pod palbou: FAA řeší spor o dronové zasévání mraků
      6. Starbucks mění strategii, posiluje investice do lidí a slibuje návrat k tradici
      7. Letiště Praha míří k rekordu, provoz i počet cestujících nadále rostou
      8. Hlednáte hodnotové akcie? Pak by vás mělo zajímat toto ETFko
      9. Asijské akcie rostou díky příměří mezi Izraelem a Hamasem, ropa oslabuje
      Advertisement

      Breaking.

      19:22

      Apple a AI čipy: Klíčové investice pro budoucí růst

      18:42

      Čína přetváří globální mocenskou rovnováhu: Nová éra začíná?

      17:32

      Nová naděje v léčbě autoimunitních nemocí: průlom od BMS

      17:22

      Revoluční terapie Kyverny: Nová naděje pro revmatickou artritidu!

      16:52

      Vonoprazan: Revoluce v léčbě nočních příznaků refluxu!

      14:42

      Revoluce ve sportu: MultiBank a Khabib mění globální trh

      Advertisement

      Příležitosti.

      Zdroj: Shutterstock
      Akcie

      Microsoft může znovu růst díky Azure a Copilotu, říkají analytici

      25 října, 2025

      Akcie společnosti Microsoft se v posledních měsících nachází ve fázi konsolidace, kdy po silném růstu z dubnových minim a dosažení...

      Zdroj: Getty Images

      KeyBanc věří v růst Amazonu díky AI a expanzi v cloudu i reklamě

      24 října, 2025
      Zdroj: Getty Images

      Las Vegas Sands hlásí silné čtvrtletní výsledky a táhne růst sektoru

      24 října, 2025
      Zdroj: Getty Images

      Core Scientific posiluje díky upgradu, zatímco dohoda s CoreWeave slábne

      24 října, 2025
      Zdroj: Shutterstock

      Robinhood Markets dnes hlásí návrat v éře boomu krypta a opcí

      23 října, 2025

      IPO Radar.

      Navan, Inc.

      Datum IPO: 31 října, 2025
      Potenciální ocenění: 6,45 miliardy USD

      Buďte u toho

      Nejčtenější zprávy.

      KeyBanc věří v růst Amazonu díky AI a expanzi v cloudu i reklamě

      24 října, 2025

      Inflace v USA zrychluje, ale Fed zatím nehodlá měnit kurz snižování sazeb

      23 října, 2025

      Byty v Praze stály v pololetí podobně jako v Berlíně, Vídni či Madridu

      21 října, 2025

      S&P 500 stoupá díky technologiím a uvolnění napětí mezi USA a Čínou

      23 října, 2025

      Dow uzavřel na rekordní úrovni, 3M a Coca-Cola zazářily na poli zisků

      21 října, 2025

      Dow uzavřel poprvé nad hranicí 47 000 bodů díky mírné inflaci

      24 října, 2025

      Fed potřebuje jasnější strategii, aby investory provedl nejistým obdobím

      25 října, 2025

      S&P 500 klesá kvůli obavám z obchodní války USA a Číny a propadu Netflixu

      22 října, 2025
      Advertisement

      Tip editora.

      Zdroj: Burzovní svět
      Akcie

      Tři hvězdné IPO roku 2025: od čínských elektromobilů po evropské alarmy

      14 října, 2025

      Po dvou letech opatrnosti se globální trh s primárními emisemi (IPO) znovu probouzí. Rok 2025 přinesl několik mimořádně úspěšných debutů,...

      Advertisement

      Veškeré materiály a informace umístěné na internetových stránkách Burzovního Světa jsou čerpány z veřejně dostupných zdrojů, jako napriklad tyto a slouží výhradně pro informační účely. Při jejich tvorbě bylo postupováno s vynaložením maximální péče. Informace uveřejněné na internetových stránkách Burzovní Svět nemají charakter právních, daňových či jiného doporučení, analýz nebo návrhů a nabídek ke koupi či prodeji investičních nástrojů, jejichž realizací může dojít k poklesu či ztrátě investovaného majetku. Investiční doporučení, která jsou takto označena, jsou pouze informativní a nezávazná. Burzovní Svět neodpovídá za jakoukoli případnou škodu, která v souvislosti s nimi vznikne. Pro obchodování s investičními nástroji proto využívejte výhradně společnosti s udělenou licencí ČNB, popřípadě s platným povolením k činnosti na území České Republiky.

      Burzovní Svět zároveň prohlašuje, že neodpovídá za přímou i nepřímou škodu vzniklou v důsledku obchodování na kapitálových trzích všeobecně a příspěvky v diskusích vyjadřující názory čtenářů, nemusí být v souladu s postojem provozovatele a není možno je tím pádem považovat za jeho názory. Udělením souhlasu / přijetím podmínek zároveň souhlasíte s možností zasílání, či jiného kontaktování v rámci marketingových služeb obchodních partnerů Burzovního Světa. Více informací o cookies

      • Zásady ochrany osobních údajů a cookies
      • Reklama
      • Kontakt

      Burzovnisvet.cz © 2025

      Burzovnisvet.cz © 2025

      Název nebo symbol
      Žádný výsledek
      Zobrazit všechny výsledky
      • Burzy
        • Headlines
        • Breaking
        • Akcie
        • ETF
        • Dividendy
        • IPO
        • Forex
        • Komodity
        • Kryptoměny
        • Ekonomika
        • Hospodářské výsledky
      • Příležitost
      • DIP
      • IPO Radar
      • Nejčtenější
      • Bullionář Daily
      • Úspěch
        • Alternativní investice
        • Škola bullionáře
        • Miliardáři
        • Business
        • Bullionářova knihspirace
        • Bullionářův almanach
        • Bullionářův slovníček
      • AI
      • Česko
      • Invest mentoring
      • E-booky
      • Srovnávač brokerů
      • Kariéra
      Odebírat Ranního Bullionáře Podcast

      Retrieve your password

      Please enter your username or email address to reset your password.