Ve čtvrtek 28. dubna společnost oznámila zahájení získávání finančních prostředků v rámci série B ve výši 30 milionů dolarů na podporu růstu.
Na seznam podporovatelů společnosti Neat přibylo další zvučné jméno: Jako strategický investor se ke skupině připojil ekologicky smýšlející herec Leonardo DiCaprio. „Narušení našeho potravinového systému udržitelnými alternativami je jedním z klíčových způsobů, jak můžeme skutečně přispět ke snížení globálních emisí,“ uvedl DiCaprio v prohlášení. „Průkopnický přístup společnosti Neat Burger k alternativním bílkovinám je skvělým příkladem toho, jaká řešení potřebujeme pro budoucnost.“
Společnost Neat založili v roce 2019 šampion Formule 1 Hamilton a Tommaso Chiabra, první investor společnosti Beyond Meat. V současné době má osm provozoven v Londýně, ale do konce roku 2022 plánuje mít v USA 12 provozoven. Vlajkovou lodí bude kamenná provozovna, která má být letos otevřena v New Yorku: Společnost hledá prostory v SoHo, Bryant Parku a Midtownu na Manhattanu. Celkem společnost Neat očekává, že do konce roku bude provozovat 42 poboček po celém světě, včetně Blízkého východu a Itálie.
Zdroj: Bloomberg
Nejnovější ocenění společnosti činí 100 milionů dolarů, částečně na základě kola v hodnotě 7 milionů dolarů, které vedl Rajeev Misra, výkonný ředitel společnosti SoftBank Investment Advisers.
„V letošním roce se soustředíme na vstup na newyorský trh a etablování se v místní komunitě, než se v příštím roce rozšíříme prostřednictvím našeho hybridního modelu online a offline restaurací do dalších regionů, jako jsou Miami, Austin a L.A.,“ uvedl spoluzakladatel a předseda představenstva Chiabra. Uvedl, že společnost Neat považuje Spojené státy za svůj primární trh a do roku 2030 chce působit v 1 000 severoamerických lokalitách.
Zdroj: USA Today
V loňském roce rostl maloobchodní prodej potravin rostlinného původu třikrát rychleji než celkový maloobchodní prodej potravin a dosáhl v USA rekordní výše 7,4 miliardy dolarů. Podle zprávy agentury Bloomberg Intelligence z roku 2021 by měl celosvětový trh s rostlinnými potravinami v příštím desetiletí dosáhnout 162 miliard dolarů.
Kromě expanze v restauracích plánuje společnost Neat v příštích 12 měsících uvést na trh v celé zemi výrobky v podobě spotřebitelsky baleného zboží (CPG), včetně kuřecích plátků a hot dogů na rostlinné bázi.
Společnost Neat zpočátku využívala Beyond Meat pro takové varianty, jako je dvojitý smash burger s rostlinným sýrem, hořčicí a domácími omáčkami, který se prodává za 12 dolarů v nedávno otevřeném pop-upu Neat v UrbanSpace v Midtownu na Manhattanu. Společnost přešla na vlastní směs. Nedávný ochutnávací test ukázal, že burger nemusí nutně obrátit masožravce; má žvýkací strukturu mnoha nepopsatelných veganských placiček, ačkoli rostlinný žlutý sýr přelévající se po stranách je lákavý, stejně jako příloha plně naložených „hnusných“ tater tots.
Za zvláštní pozornost stojí Neat’s chick’n burger (12 dolarů). Jeho falešná drůbež je překvapivě dobrá, s uspokojivým masitým soustem přelitým veganskou majonézou v dobře vymazlené housce. Je to dobrá volba pro každého, kdo se stále zabývá válkou o smažené kuřecí sendviče.
Ve čtvrtek 28. dubna společnost oznámila zahájení získávání finančních prostředků v rámci série B ve výši 30 milionů dolarů na podporu růstu.Na seznam podporovatelů společnosti Neat přibylo další zvučné jméno: Jako strategický investor se ke skupině připojil ekologicky smýšlející herec Leonardo DiCaprio. „Narušení našeho potravinového systému udržitelnými alternativami je jedním z klíčových způsobů, jak můžeme skutečně přispět ke snížení globálních emisí,“ uvedl DiCaprio v prohlášení. „Průkopnický přístup společnosti Neat Burger k alternativním bílkovinám je skvělým příkladem toho, jaká řešení potřebujeme pro budoucnost.“Společnost Neat založili v roce 2019 šampion Formule 1 Hamilton a Tommaso Chiabra, první investor společnosti Beyond Meat. V současné době má osm provozoven v Londýně, ale do konce roku 2022 plánuje mít v USA 12 provozoven. Vlajkovou lodí bude kamenná provozovna, která má být letos otevřena v New Yorku: Společnost hledá prostory v SoHo, Bryant Parku a Midtownu na Manhattanu. Celkem společnost Neat očekává, že do konce roku bude provozovat 42 poboček po celém světě, včetně Blízkého východu a Itálie.Zdroj: Bloomberg Nejnovější ocenění společnosti činí 100 milionů dolarů, částečně na základě kola v hodnotě 7 milionů dolarů, které vedl Rajeev Misra, výkonný ředitel společnosti SoftBank Investment Advisers.„V letošním roce se soustředíme na vstup na newyorský trh a etablování se v místní komunitě, než se v příštím roce rozšíříme prostřednictvím našeho hybridního modelu online a offline restaurací do dalších regionů, jako jsou Miami, Austin a L.A.,“ uvedl spoluzakladatel a předseda představenstva Chiabra. Uvedl, že společnost Neat považuje Spojené státy za svůj primární trh a do roku 2030 chce působit v 1 000 severoamerických lokalitách.Zdroj: USA TodayV loňském roce rostl maloobchodní prodej potravin rostlinného původu třikrát rychleji než celkový maloobchodní prodej potravin a dosáhl v USA rekordní výše 7,4 miliardy dolarů. Podle zprávy agentury Bloomberg Intelligence z roku 2021 by měl celosvětový trh s rostlinnými potravinami v příštím desetiletí dosáhnout 162 miliard dolarů.Kromě expanze v restauracích plánuje společnost Neat v příštích 12 měsících uvést na trh v celé zemi výrobky v podobě spotřebitelsky baleného zboží , včetně kuřecích plátků a hot dogů na rostlinné bázi.Chcete využít této příležitosti?Společnost Neat zpočátku využívala Beyond Meat pro takové varianty, jako je dvojitý smash burger s rostlinným sýrem, hořčicí a domácími omáčkami, který se prodává za 12 dolarů v nedávno otevřeném pop-upu Neat v UrbanSpace v Midtownu na Manhattanu. Společnost přešla na vlastní směs. Nedávný ochutnávací test ukázal, že burger nemusí nutně obrátit masožravce; má žvýkací strukturu mnoha nepopsatelných veganských placiček, ačkoli rostlinný žlutý sýr přelévající se po stranách je lákavý, stejně jako příloha plně naložených „hnusných“ tater tots.Za zvláštní pozornost stojí Neat’s chick’n burger . Jeho falešná drůbež je překvapivě dobrá, s uspokojivým masitým soustem přelitým veganskou majonézou v dobře vymazlené housce. Je to dobrá volba pro každého, kdo se stále zabývá válkou o smažené kuřecí sendviče.