prohrála spor o ochrannou známku se společností Match Group Inc. a londýnský soudce rozhodl, že aplikace porušila autorská práva společnosti Match použitím jejího názvu.
Právníci společnosti Match Group, která vlastní Tinder a Hinge a také Match.com, obvinili na lednovém soudním slyšení Muzmatch z toho, že se „volně vozil“ na její pověsti, aby se stal významným hráčem na trhu online seznamování.
Soudce s ním souhlasil a ve středu dospěl k závěru, že různé značky a loga společnosti Muzmatch jsou „zavádějící“ a mohou vést lidi k domněnce, že aplikace je spojena s produkty společnosti Match Group.

„Společnost Muzmatch ve skutečnosti využívala část této pověsti a investic a činila tak, aniž by za to zaplatila,“ uvedl soudce Nicholas Caddick v písemném rozhodnutí. Společnosti Muzmatch nyní hrozí, že pokud se proti rozhodnutí neodvolá, přijde o své jméno.
Společnost Match Group vede se společností Muzmatch spory již delší dobu, neboť od roku 2016 úspěšně napadla registrace ochranné známky společnosti Muzmatch v EU a ve Spojeném království. Skupina se v letech 2017 až 2019 několikrát pokusila muslimskou seznamovací aplikaci koupit, uvedli právníci společnosti Muzmatch na lednovém slyšení.

„Vždy jsme chránili a budeme chránit práci, kreativitu a inovace našich zaměstnanců a jsme vděční, že to soud uznal a rozhodl v souladu s tím,“ uvedl v prohlášení mluvčí společnosti Match Group.
Společnost Muzmatch založil Shahzad Younas v roce 2011 jako vedlejší projekt svého zaměstnání v investičním bankovnictví Morgan Stanley, aby pomohl svobodným muslimům najít manželství se zaměřením na islámské hodnoty.
„Je to zklamání, ale nejvíce se obávám mrazivého efektu v technologickém průmyslu,“ uvedl Younas v e-mailu. „O čem to vypovídá, když společnost s mnohamiliardovým obratem může využít své váhy k potlačení konkurence?“ Společnost uvedla, že zkoumá možnosti odvolání.
Chcete využít této příležitosti?
Zanechte svůj telefon a email a budete kontaktováni licencovanými odborníky