Akcie se v tomto roce propadly o 40 % a vykazují jen malé známky růstu. Dne 19. dubna otevřela společnost Pinterest na ceně 22 USD/akcie, tržní kapitalizace činila 14,5 miliardy USD při tržbách za rok 2021 ve výši téměř 2,6 miliardy USD.
Když jsem se na ni díval naposledy, bylo to s nadějí, že mír přinese oživení. To se nyní zdá být slabou nadějí. Pinterest hledá další vlnu růstových akcií, ale růstový trh se zdá být neklidný. Najít konečnou hodnotu společnosti se zdá být těžší než kdy jindy.
Pouhých šest měsíců poté, co se zdálo, že společnost Paypal (NASDAQ:PYPL) je připravena ji koupit za 70 USD/akcii, můžete Pinterest získat se slevou 69 %.
To vypadá jako výhodná koupě, ale zde je důvod, proč byste měli s nákupem počkat.
Zdroj: Getty Images
V oblasti technologií se společnosti, které slouží podnikání, obvykle odrážejí daleko před spotřebitelskými akciemi. To proto, že technologie nabízí snížení dalších nákladů, snížení ztrát nebo zajištění zisků. Bez ohledu na to, jak dobrá je nabídka pro spotřebitele, stále potřebuje spotřebitele.
Pinterest má dva problémy. Za prvé, nevydělává peníze. Kdybych si byl jistý, že letos vydělá více než 1 USD/akcii, což je konsensus mezi analytiky, řekl bych, ať ji koupí.
Bohužel první čtvrtletí vypadá jako výplach. Šušká se o ztrátě 11 centů na akcii při tržbách 570 milionů dolarů.
Co by mohlo změnit můj názor, je překvapení v oblasti průměrných příjmů na uživatele (ARPU). Je to problém, který jsem identifikoval loni v srpnu a který byl problémem i v prosincovém čtvrtletí, kdy průměrný příjem z každého zahraničního návštěvníka činil 57 centů. Pinterest to řeší, ale vybudování komerční infrastruktury trvá déle než u webových stránek.
Pinterest byl původně stránkou pro zákazníky, hledači pokladů pro koníčky. Jeho uživatelská základna se přiklání k ženám, které mají čas. Fond ve výši 1,2 milionu dolarů zaměřený na „nedostatečně zastoupené tvůrce“ se zdá být logickým krokem. Pomohou nové kolíčky pro nápady, nikoliv produkty, záložka Watch pro videoobsah a umožnění sdílení dat se stránkami, jako je TikTok.
Zdroj: Unsplash
Pinterest se také snaží změnit sklon a přivést nakupující muže, ale to si vyžádá čas. Pomoci by mělo také přivedení podniků na platformu prostřednictvím pluginu WooCommerce pro WordPress, zejména na mezinárodních trzích, kde by se mohl připojit ke stávající infrastruktuře.
Pokud Pinterest dokáže překvapit v ukazateli ARPU, až bude za týden reportovat, byl bych kupcem.
Lidé, kteří rádi „kupují propad“, aniž by rozuměli tomu, proč k propadu došlo, radí investorům, aby nyní koupili Pinterest.
Je poražena, takže musí přijít vzestup, argumentují. Je levná, její cena je nižší než šestinásobek tržeb. Vstup před davem by vás mohl připravit na celý život.
Zdroj: Unsplash
Ale dokud se neobjeví důkaz, že obchodní problémy byly vyřešeny, akcie nemohou růst. S rostoucí ekonomickou nejistotou, kdy si spotřebitelé utahují opasky kvůli inflaci, jsou analytici skeptičtí. Pouze sedm z 24 analytiků sledujících Pinterest podle TipRanks má nyní rozsvícenou kontrolku „koupit“.
Akcie se v tomto roce propadly o 40 % a vykazují jen malé známky růstu. Dne 19. dubna otevřela společnost Pinterest na ceně 22 USD/akcie, tržní kapitalizace činila 14,5 miliardy USD při tržbách za rok 2021 ve výši téměř 2,6 miliardy USD.Když jsem se na ni díval naposledy, bylo to s nadějí, že mír přinese oživení. To se nyní zdá být slabou nadějí. Pinterest hledá další vlnu růstových akcií, ale růstový trh se zdá být neklidný. Najít konečnou hodnotu společnosti se zdá být těžší než kdy jindy.Pouhých šest měsíců poté, co se zdálo, že společnost Paypal je připravena ji koupit za 70 USD/akcii, můžete Pinterest získat se slevou 69 %.To vypadá jako výhodná koupě, ale zde je důvod, proč byste měli s nákupem počkat.Zdroj: Getty ImagesV oblasti technologií se společnosti, které slouží podnikání, obvykle odrážejí daleko před spotřebitelskými akciemi. To proto, že technologie nabízí snížení dalších nákladů, snížení ztrát nebo zajištění zisků. Bez ohledu na to, jak dobrá je nabídka pro spotřebitele, stále potřebuje spotřebitele.Pinterest má dva problémy. Za prvé, nevydělává peníze. Kdybych si byl jistý, že letos vydělá více než 1 USD/akcii, což je konsensus mezi analytiky, řekl bych, ať ji koupí.Bohužel první čtvrtletí vypadá jako výplach. Šušká se o ztrátě 11 centů na akcii při tržbách 570 milionů dolarů.Chcete využít této příležitosti?Co by mohlo změnit můj názor, je překvapení v oblasti průměrných příjmů na uživatele . Je to problém, který jsem identifikoval loni v srpnu a který byl problémem i v prosincovém čtvrtletí, kdy průměrný příjem z každého zahraničního návštěvníka činil 57 centů. Pinterest to řeší, ale vybudování komerční infrastruktury trvá déle než u webových stránek.Pinterest byl původně stránkou pro zákazníky, hledači pokladů pro koníčky. Jeho uživatelská základna se přiklání k ženám, které mají čas. Fond ve výši 1,2 milionu dolarů zaměřený na „nedostatečně zastoupené tvůrce“ se zdá být logickým krokem. Pomohou nové kolíčky pro nápady, nikoliv produkty, záložka Watch pro videoobsah a umožnění sdílení dat se stránkami, jako je TikTok.Zdroj: UnsplashPinterest se také snaží změnit sklon a přivést nakupující muže, ale to si vyžádá čas. Pomoci by mělo také přivedení podniků na platformu prostřednictvím pluginu WooCommerce pro WordPress, zejména na mezinárodních trzích, kde by se mohl připojit ke stávající infrastruktuře.Pokud Pinterest dokáže překvapit v ukazateli ARPU, až bude za týden reportovat, byl bych kupcem.Lidé, kteří rádi „kupují propad“, aniž by rozuměli tomu, proč k propadu došlo, radí investorům, aby nyní koupili Pinterest.Je poražena, takže musí přijít vzestup, argumentují. Je levná, její cena je nižší než šestinásobek tržeb. Vstup před davem by vás mohl připravit na celý život.Zdroj: UnsplashAle dokud se neobjeví důkaz, že obchodní problémy byly vyřešeny, akcie nemohou růst. S rostoucí ekonomickou nejistotou, kdy si spotřebitelé utahují opasky kvůli inflaci, jsou analytici skeptičtí. Pouze sedm z 24 analytiků sledujících Pinterest podle TipRanks má nyní rozsvícenou kontrolku „koupit“.
Během technologického boomu, který definoval druhou dekádu tohoto století, byla uniformou Silicon Valley obyčejná mikina s kapucí. Tento symbol ležérnosti...