Pinterest po zlepšení hospodářských výsledků vyskočil nahoru
Pinterest ve středu po skončení obchodování vyskočil poté, co společnost Pinterest oznámila zisk za první čtvrtletí roku 2022, který překonal očekávání analytiků.
Zde se dozvíte, jak si Pinterest vedl oproti konsensuálním odhadům společnosti Refinitiv:
Zisk na akcii: 10 centů upravený oproti 4 centům očekávaným. Tržby: 575 milionů USD oproti 573 milionům USD
Pinterest uvedl, že očekává, že tržby za druhé čtvrtletí meziročně vzrostou přibližně o 11 %.
Zdroj: Getty Images
Pinterest uvedl, že počet jeho globálních měsíčních aktivních uživatelů se oproti stejnému období před rokem snížil o 9 % na 433 milionů. Investoři podle společností FactSet a StreetAccount očekávali 437,9 milionu celkových měsíčních aktivních uživatelů. Společnost pokles přičítá především pandemickému růstu v předchozím čtvrtletí a nižší návštěvnosti ve vyhledávání, která byla způsobena změnou algoritmu společnosti Google v listopadu 2021.
Globální průměrný příjem na uživatele dosáhl 1,33 USD, což je o 28 % více než loni. Wall Street očekávala ARPU ve výši 1,31 USD, jak vyplývá z náhledu společnosti FactSet a StreetAccount.
Před zveřejněním zprávy se akcie Pinterestu během středečního obchodování propadly o téměř 3 %. Investoři byli nervózní z makroekonomických podmínek, jako je válka na Ukrajině a problémy s dodavatelským řetězcem, které ovlivnily některé reklamní společnosti. Změny v ochraně osobních údajů u iPhonu od společnosti Apple a inflace také brzdily některé obchodníky.
Zdroj: Bloomberg
Například konkurenční společnost Snap minulý týden uvedla, že by mohla i nadále čelit náročnému provoznímu prostředí, které vede zákazníky k pozastavování kampaní nebo snižování reklamních rozpočtů. YouTube společnosti Google v úterý rovněž oznámil neuspokojivé výsledky v oblasti reklamy. Příjmy společnosti z reklamy ve výši 6,87 miliardy dolarů zaostaly za očekáváním Wall Street ve výši 7,51 miliardy dolarů, uvádí server StreetAccount.
Pinterest ve svém dopise akcionářům uvedl, že trendy, které vedly k růstu jeho příjmů, „byly kompenzovány makrovětry, včetně problémů s dodavatelským řetězcem a dalších faktorů, které nadále ovlivňovaly jeden z našich největších segmentů, inzerenty v oblasti CPG, a také některé inzerenty na středním trhu“.
„V Evropě se k obtížnému makroprostředí přidala ruská invaze na Ukrajinu, která ovlivnila mnoho našich inzerentů v tomto regionu,“ dodala společnost.
Akcie vzrostly o více než 6 %.Zde se dozvíte, jak si Pinterest vedl oproti konsensuálním odhadům společnosti Refinitiv:Zisk na akcii: 10 centů upravený oproti 4 centům očekávaným.Tržby: 575 milionů USD oproti 573 milionům USDPinterest uvedl, že očekává, že tržby za druhé čtvrtletí meziročně vzrostou přibližně o 11 %.Zdroj: Getty ImagesPinterest uvedl, že počet jeho globálních měsíčních aktivních uživatelů se oproti stejnému období před rokem snížil o 9 % na 433 milionů. Investoři podle společností FactSet a StreetAccount očekávali 437,9 milionu celkových měsíčních aktivních uživatelů. Společnost pokles přičítá především pandemickému růstu v předchozím čtvrtletí a nižší návštěvnosti ve vyhledávání, která byla způsobena změnou algoritmu společnosti Google v listopadu 2021.Globální průměrný příjem na uživatele dosáhl 1,33 USD, což je o 28 % více než loni. Wall Street očekávala ARPU ve výši 1,31 USD, jak vyplývá z náhledu společnosti FactSet a StreetAccount.Chcete využít této příležitosti?Před zveřejněním zprávy se akcie Pinterestu během středečního obchodování propadly o téměř 3 %. Investoři byli nervózní z makroekonomických podmínek, jako je válka na Ukrajině a problémy s dodavatelským řetězcem, které ovlivnily některé reklamní společnosti. Změny v ochraně osobních údajů u iPhonu od společnosti Apple a inflace také brzdily některé obchodníky.Zdroj: BloombergNapříklad konkurenční společnost Snap minulý týden uvedla, že by mohla i nadále čelit náročnému provoznímu prostředí, které vede zákazníky k pozastavování kampaní nebo snižování reklamních rozpočtů. YouTube společnosti Google v úterý rovněž oznámil neuspokojivé výsledky v oblasti reklamy. Příjmy společnosti z reklamy ve výši 6,87 miliardy dolarů zaostaly za očekáváním Wall Street ve výši 7,51 miliardy dolarů, uvádí server StreetAccount.Pinterest ve svém dopise akcionářům uvedl, že trendy, které vedly k růstu jeho příjmů, „byly kompenzovány makrovětry, včetně problémů s dodavatelským řetězcem a dalších faktorů, které nadále ovlivňovaly jeden z našich největších segmentů, inzerenty v oblasti CPG, a také některé inzerenty na středním trhu“.„V Evropě se k obtížnému makroprostředí přidala ruská invaze na Ukrajinu, která ovlivnila mnoho našich inzerentů v tomto regionu,“ dodala společnost.
Během technologického boomu, který definoval druhou dekádu tohoto století, byla uniformou Silicon Valley obyčejná mikina s kapucí. Tento symbol ležérnosti...