Discovery v úterý oznámila 13% nárůst příjmů a konzistentní růst počtu předplatitelů streamingu za první fiskální čtvrtletí. Výsledky nezahrnují výsledky společnosti WarnerMedia, kterou Discovery tento měsíc koupila.
Společnost vykázala tržby ve výši 3,16 miliardy dolarů a čistý zisk 456 milionů dolarů. Akcie v předobchodní fázi vzrostly až o 2 %.
Zde jsou klíčová čísla:
Zisk na akcii: 69 centů v porovnání s 21 centy v loňském prvním čtvrtletí
Tržby: 3,16 miliardy dolarů ve srovnání s 2,79 miliardy dolarů v loňském prvním čtvrtletí.
Počet zákazníků streamovací služby Discovery: 24 milionů, což je o 2 miliony více než v předchozím čtvrtletí.

Nově spojená společnost Warner Bros. Discovery, která je výsledkem fúze WarnerMedia-Discovery uzavřené 8. dubna, debutuje jako čistě mediální společnost, kterou mohou investoři srovnávat se společnostmi Disney, Netflix a Paramount Global. Výkonný ředitel David Zaslav doufá, že Wall Street ukáže, že aktiva nového subjektu, včetně streamovacích služeb HBO Max a Discovery+, mohou globálně konkurovat o podíl na trhu s největšími zábavními společnostmi na světě.
„Dáváme dohromady strategický rámec a organizaci, které budou řídit náš vyvážený přístup k růstu našich podniků a maximalizaci hodnoty našich příběhů, zpráv a sportu,“ uvedl Zaslav v prohlášení. „Nemohu být více nadšený z obrovské příležitosti, která je před námi.“
Spojená společnost WarnerMedia-Discovery má tržní hodnotu více než 50 miliard dolarů.
Zefektivnění streamingu
První kroky k zefektivnění provozu společnosti učinil Zaslav minulý týden, když ukončil vysílání CNN+ jen několik týdnů po jeho spuštění.
Zaslav plánuje spojit HBO Max a Discovery+ do jedné sdružené streamovací služby. Společnost zatím neoznámila, zda se nový kombinovaný produkt přejmenuje nebo kdy k této změně dojde.

„Jednoznačně podnikneme rychlé a rozhodné kroky, jak jste viděli minulý týden v případě CNN+,“ řekl Zaslav na hovoru k výsledkům společnosti.
Před touto snahou začala společnost Discovery v průběhu prvního čtvrtletí ukončovat propagaci Discovery+. Společnost uvedla, že prodejní, všeobecné a administrativní náklady v tomto období klesly o 25 %, a to především díky nižším nákladům souvisejícím s marketingem Discovery+ ve srovnání s obdobím spuštění v loňském roce.
Společnost Warner Bros. Discovery uvedla, že v tomto čtvrtletí přibyly 2 miliony předplatitelů streamingu spojeného s Discovery, celkem tedy 24 milionů. To odpovídá 2 milionům přidaným ve čtvrtém čtvrtletí.
Minulý týden společnost AT&T uvedla, že HBO a HBO Max měly na konci prvního čtvrtletí roku 2022 76,8 milionu předplatitelů. Toto oznámení znamenalo, že společnost WarnerMedia bude naposledy součástí zprávy o výsledcích společnosti AT&T.
Chcete využít této příležitosti?
Zanechte svůj telefon a email a budete kontaktováni licencovanými odborníky
 
 
 
	    	



























