Za poslední týden klesly akcie AMC Entertainment (NYSE:AMC) o 27 % a zdá se, že se situace pro problémové akcie AMC Entertainment zhoršuje. Společnost se sídlem v Leawoodu v Kansasu, která provozuje největší světový řetězec kin, sice 9. května vykázala vzácně lepší výsledky hospodaření, ale ani to nepomohlo akciím AMC, které nadále klesají.
Akcie AMC se za posledních šest měsíců propadly o 70 % na pouhých 12 USD a jsou tak na hony vzdáleny svému loňskému vrcholu, kdy jejich cena činila 72,62 USD. A i když byl pokles od loňského podzimu tvrdý, ironií je, že většina analytiků se stále domnívá, že akcie AMC jsou na současné úrovni nadhodnocené.
Zdroj: Canva
Po právě oznámeném překonání zisku snížili analytici výzkumné společnosti MKM Partners své hodnocení akcií AMC na „prodat“ a stanovili 12měsíční cílovou cenu akcií na 1 USD.
Za letošní první čtvrtletí společnost AMC Entertainment vykázala čistou ztrátu ve výši 337,4 milionu USD, což představuje ztrátu 65 centů na akcii. To bylo zlepšení oproti ztrátě ve výši 567,2 milionu dolarů, tj. 1,42 dolaru na akcii, zaznamenané o rok dříve.
Bez započtení jednorázových položek činila ztráta AMC za 1. čtvrtletí 52 centů na akcii, což bylo méně než ztráta 63 centů, kterou předpovídali analytici z Wall Street. Tržby ve čtvrtletí dosáhly 785,7 milionu dolarů, což bylo o 430 % více než 148,3 milionu dolarů dosažených v předchozím roce a lépe než očekávali analytici ve výši 743 milionů dolarů. Společnost ukončila čtvrtletí s hotovostí ve výši 1,3 miliardy dolarů.
Lepší výsledky přicházejí v době, kdy se návštěvníci kin vracejí do kin poprvé od začátku pandemie Covid-19. Společnost AMC uvedla, že během prvního čtvrtletí navštívilo její kina téměř 40 milionů lidí, kteří zhlédli filmové hity jako Batman a ježek Sonic 2.
Debut nového marvelovského filmu Doctor Strange v multivesmíru šílenství, který během premiérového víkendu vydělal celosvětově 450 milionů dolarů, by měl pomoci zvýšit návštěvnost a tržby ve více než 10 500 kinosálech společnosti AMC po celém světě. Letos v létě se na velkém plátně objeví také několik velmi očekávaných filmů, včetně Top Gunu: Maverick, Thor: Láska a hrom a Mimoňové: The Rise of Gru.
Zdroj: Shutterstock
Pro společnost AMC Entertainment, která na začátku pandemie v roce 2020 nechala zavřít všechna svá kina, to byla náročná obnova. Po celý rok 2021 pak byla nucena fungovat s omezenou kapacitou a dalšími omezeními.
Navíc několik velkých filmů, jako byl například film s odloženým datem premiéry během pandemie, zatímco jiné filmy kina zcela obešly a přešly přímo na streamovací platformy. Teprve nyní se společnost AMC začíná vzpamatovávat a je schopna fungovat na plnou kapacitu a promítat filmové trháky, které přitahují velké množství diváků po dobu několika týdnů.
Přesto příjmy společnosti ukazují, že AMC není zcela z nejhoršího venku. Přestože její tržby v letošním prvním čtvrtletí vzrostly o 430 %, výdaje společnosti v tomto období převýšily tyto tržby, což vedlo ke ztrátě.
Společnost AMC uvedla, že v prvním čtvrtletí utratila téměř 1 miliardu USD za provozní náklady a nájemné ve svých řetězcích kin v USA, Kanadě a Evropě. Navíc několik iniciativ, které společnost zahájila během pandemie, jako například plány na prodej popcornu v samoobsluhách a dalších maloobchodních prodejnách, nevyšlo podle představ.
Když k tomu připočteme přetrvávající negativní náladu analytiků, je zřejmé, že AMC má problém vymanit se z pověsti meme akcie.
Mezi šesti analytiky, kteří nadále pokrývají společnost AMC Entertainment, je medián cílové ceny akcií v současné době 5 USD, což naznačuje, že cena akcií má ze současných úrovní ještě 58 % klesnout. Jak již bylo zmíněno, společnost MKM Partners očekává pokles akcií AMC na 1 USD.
Ačkoli se návštěvnost jejích kin zlepšuje, AMC má před sebou ještě dlouhou cestu, aby se dostala zpět na úroveň před pandemií. A akcie jsou i nadále považovány za nadhodnocené, přestože od loňského podzimu klesly o 70 %. V tomto prostředí by investoři udělali dobře, kdyby se AMC vyhnuli, nebo alespoň počkali, až cena akcií nevyhnutelně dále klesne.
Za poslední týden klesly akcie AMC Entertainment o 27 % a zdá se, že se situace pro problémové akcie AMC Entertainment zhoršuje. Společnost se sídlem v Leawoodu v Kansasu, která provozuje největší světový řetězec kin, sice 9. května vykázala vzácně lepší výsledky hospodaření, ale ani to nepomohlo akciím AMC, které nadále klesají.Akcie AMC se za posledních šest měsíců propadly o 70 % na pouhých 12 USD a jsou tak na hony vzdáleny svému loňskému vrcholu, kdy jejich cena činila 72,62 USD. A i když byl pokles od loňského podzimu tvrdý, ironií je, že většina analytiků se stále domnívá, že akcie AMC jsou na současné úrovni nadhodnocené.Zdroj: CanvaPo právě oznámeném překonání zisku snížili analytici výzkumné společnosti MKM Partners své hodnocení akcií AMC na „prodat“ a stanovili 12měsíční cílovou cenu akcií na 1 USD.Za letošní první čtvrtletí společnost AMC Entertainment vykázala čistou ztrátu ve výši 337,4 milionu USD, což představuje ztrátu 65 centů na akcii. To bylo zlepšení oproti ztrátě ve výši 567,2 milionu dolarů, tj. 1,42 dolaru na akcii, zaznamenané o rok dříve.Bez započtení jednorázových položek činila ztráta AMC za 1. čtvrtletí 52 centů na akcii, což bylo méně než ztráta 63 centů, kterou předpovídali analytici z Wall Street. Tržby ve čtvrtletí dosáhly 785,7 milionu dolarů, což bylo o 430 % více než 148,3 milionu dolarů dosažených v předchozím roce a lépe než očekávali analytici ve výši 743 milionů dolarů. Společnost ukončila čtvrtletí s hotovostí ve výši 1,3 miliardy dolarů.Lepší výsledky přicházejí v době, kdy se návštěvníci kin vracejí do kin poprvé od začátku pandemie Covid-19. Společnost AMC uvedla, že během prvního čtvrtletí navštívilo její kina téměř 40 milionů lidí, kteří zhlédli filmové hity jako Batman a ježek Sonic 2.Chcete využít této příležitosti?Debut nového marvelovského filmu Doctor Strange v multivesmíru šílenství, který během premiérového víkendu vydělal celosvětově 450 milionů dolarů, by měl pomoci zvýšit návštěvnost a tržby ve více než 10 500 kinosálech společnosti AMC po celém světě. Letos v létě se na velkém plátně objeví také několik velmi očekávaných filmů, včetně Top Gunu: Maverick, Thor: Láska a hrom a Mimoňové: The Rise of Gru.Zdroj: ShutterstockPro společnost AMC Entertainment, která na začátku pandemie v roce 2020 nechala zavřít všechna svá kina, to byla náročná obnova. Po celý rok 2021 pak byla nucena fungovat s omezenou kapacitou a dalšími omezeními.Navíc několik velkých filmů, jako byl například film s odloženým datem premiéry během pandemie, zatímco jiné filmy kina zcela obešly a přešly přímo na streamovací platformy. Teprve nyní se společnost AMC začíná vzpamatovávat a je schopna fungovat na plnou kapacitu a promítat filmové trháky, které přitahují velké množství diváků po dobu několika týdnů.Přesto příjmy společnosti ukazují, že AMC není zcela z nejhoršího venku. Přestože její tržby v letošním prvním čtvrtletí vzrostly o 430 %, výdaje společnosti v tomto období převýšily tyto tržby, což vedlo ke ztrátě.Společnost AMC uvedla, že v prvním čtvrtletí utratila téměř 1 miliardu USD za provozní náklady a nájemné ve svých řetězcích kin v USA, Kanadě a Evropě. Navíc několik iniciativ, které společnost zahájila během pandemie, jako například plány na prodej popcornu v samoobsluhách a dalších maloobchodních prodejnách, nevyšlo podle představ.Když k tomu připočteme přetrvávající negativní náladu analytiků, je zřejmé, že AMC má problém vymanit se z pověsti meme akcie.Mezi šesti analytiky, kteří nadále pokrývají společnost AMC Entertainment, je medián cílové ceny akcií v současné době 5 USD, což naznačuje, že cena akcií má ze současných úrovní ještě 58 % klesnout. Jak již bylo zmíněno, společnost MKM Partners očekává pokles akcií AMC na 1 USD.Ačkoli se návštěvnost jejích kin zlepšuje, AMC má před sebou ještě dlouhou cestu, aby se dostala zpět na úroveň před pandemií. A akcie jsou i nadále považovány za nadhodnocené, přestože od loňského podzimu klesly o 70 %. V tomto prostředí by investoři udělali dobře, kdyby se AMC vyhnuli, nebo alespoň počkali, až cena akcií nevyhnutelně dále klesne.
Společnost AppLovin Corp, jeden z nejrychleji rostoucích hráčů v oblasti digitální reklamy a mobilních technologií, získala silnou podporu od Deutsche...