bude mít v příštím roce vyšší zisk, když tento týden oznámí své hospodářské výsledky, k čemuž přispěje solidní poptávka a slabší kurz jenu, přestože náklady na komodity a problémy dodavatelského řetězce vyvíjejí tlak na globální automobilový průmysl.
Tato prognóza, která doplní očekávaný výrazný nárůst zisku v právě skončeném roce, by zdůraznila schopnost japonské automobilky orientovat se v obtížném prostředí, částečně tím, že bude zákazníkům účtovat vyšší poplatky, protože nedostatek čipů omezuje dodávky.
Trh bude pozorně sledovat, jak velký negativní dopad budou mít vyšší ceny komodit na Toyotu a další japonské automobilky, stejně jako jejich očekávání ohledně měny, uvedl Seiji Sugiura, vedoucí analytik Tokai Tokyo Research Institute.
Podle průzkumu společnosti Refinitiv mezi 25 analytiky se očekává, že Toyota v roce, který začal 1. dubna, předpovídá 11% nárůst provozního zisku na 3,36 bilionu jenů (25,7 miliardy USD).
Zdroj: Getty Images
Za právě skončený rok analytici očekávají nárůst zisku o 37 % na 3,02 bilionu jenů.
Společnost uvedla, že v právě skončeném roce došlo poprvé po třech letech k meziročnímu nárůstu celosvětové výroby i prodeje. Přesto byla nucena v období od dubna do června oznámit omezení výroby, aby ulevila svým dodavatelům, kteří byli frustrováni opakovanými změnami výrobních plánů kvůli nedostatku dílů.
Kromě rostoucích nákladů na komodity se očekává, že dodávky zkomplikují také výluky, které následovaly po vypuknutí epidemie COVID-19 v Číně.
Konkurenční Honda Motor Co podle Refinitivu očekává 13% nárůst zisku na 925 miliard jenů, zatímco Nissan (OTC:NSANY) Motor Co předpovídá 50% skok na 318,5 miliardy jenů.
Toyota oznámí výsledky ve středu, Nissan ve čtvrtek a Honda v pátek.
bude mít v příštím roce vyšší zisk, když tento týden oznámí své hospodářské výsledky, k čemuž přispěje solidní poptávka a slabší kurz jenu, přestože náklady na komodity a problémy dodavatelského řetězce vyvíjejí tlak na globální automobilový průmysl.Tato prognóza, která doplní očekávaný výrazný nárůst zisku v právě skončeném roce, by zdůraznila schopnost japonské automobilky orientovat se v obtížném prostředí, částečně tím, že bude zákazníkům účtovat vyšší poplatky, protože nedostatek čipů omezuje dodávky.Trh bude pozorně sledovat, jak velký negativní dopad budou mít vyšší ceny komodit na Toyotu a další japonské automobilky, stejně jako jejich očekávání ohledně měny, uvedl Seiji Sugiura, vedoucí analytik Tokai Tokyo Research Institute.Podle průzkumu společnosti Refinitiv mezi 25 analytiky se očekává, že Toyota v roce, který začal 1. dubna, předpovídá 11% nárůst provozního zisku na 3,36 bilionu jenů .Zdroj: Getty ImagesZa právě skončený rok analytici očekávají nárůst zisku o 37 % na 3,02 bilionu jenů.Společnost uvedla, že v právě skončeném roce došlo poprvé po třech letech k meziročnímu nárůstu celosvětové výroby i prodeje. Přesto byla nucena v období od dubna do června oznámit omezení výroby, aby ulevila svým dodavatelům, kteří byli frustrováni opakovanými změnami výrobních plánů kvůli nedostatku dílů.Kromě rostoucích nákladů na komodity se očekává, že dodávky zkomplikují také výluky, které následovaly po vypuknutí epidemie COVID-19 v Číně.Chcete využít této příležitosti?Konkurenční Honda Motor Co podle Refinitivu očekává 13% nárůst zisku na 925 miliard jenů, zatímco Nissan Motor Co předpovídá 50% skok na 318,5 miliardy jenů.Toyota oznámí výsledky ve středu, Nissan ve čtvrtek a Honda v pátek.
Během technologického boomu, který definoval druhou dekádu tohoto století, byla uniformou Silicon Valley obyčejná mikina s kapucí. Tento symbol ležérnosti...