Ačkoli tedy existují vysoce hodnocená americká města pro zájemce o první bydlení, jsou zde i města na konci seznamu.
Tento seznam tvoří studie Bankrate o nejlepších metropolitních oblastech pro zájemce o první bydlení, která se zabývá 50 metropolitními oblastmi a hodnotí každou z nich z hlediska dostupnosti, wellness, trhu práce, napjatosti trhu a bezpečnosti. Výsledky byly následně zkombinovány a vytvořily konečný žebříček, v němž se cenová dostupnost počítá za 30 %, wellness a kultura za 10 % a napjatý trh s bydlením, bezpečnost a faktory zaměstnanosti za 20 %.
Nepřekvapí, že Los Angeles se umístilo na 50. místě v celkovém žebříčku pro zájemce o první bydlení, a to zejména kvůli drahým nemovitostem a nízkému mediánu příjmů. Mediánový příjem v L.A. je podobný jako v Pittsburghu, který je na seznamu na prvním místě, ale trh s bydlením je zde mnohem napjatější.
Zde je 10 nejhorších metropolitních oblastí pro zájemce o první bydlení podle Bankrate:

Jedna věc, která vyčnívá: Přibližně polovina nejhůře hodnocených měst se nachází v Kalifornii. A právě tyto oblasti tvoří téměř kompletně pět nejhorších míst v žebříčku dostupnosti bydlení. Z hlediska dostupnosti bydlení je Riverside na 42. místě, San Diego na 47. místě, San Francisco na 48. místě, Los Angeles na 49. místě a San Jose na 50. místě.
Los Angeles se sice umístilo na nízké příčce v oblasti cenové dostupnosti a trhu práce, ale v oblasti wellness a kultury si drží 3. místo. Přestože tato kategorie tvoří pouze 10 % konečného žebříčku Bankrate, může u některých individuálních kupujících převážit nad ostatními faktory.
Podobně, i když těchto 10 oblastí nemusí být pro nové majitele domů nejdostupnější, neznamená to, že nemají jiné světlé stránky. Například San Jose má vynikající trh práce a obyvatelé zde vydělávají průměrný plat 150 000 dolarů ročně. San Francisco se může pochlubit prvním místem v žebříčku wellness a kultury ze všech 50 metropolitních oblastí.
I když tyto oblasti nemusí být nejlepší volbou pro začínajícího kupce, který hledá cenově dostupný dům, pro některé kupce mohou mít smysl. Vše záleží na prioritách každého člověka.
Chcete využít této příležitosti?
Zanechte svůj telefon a email a budete kontaktováni licencovanými odborníky


























