Analytik Thomas Champion snížil hodnocení společností Snap a Pinterest z kategorie overweight na neutral a uvedl, že akcie závislé na reklamě nejsou pro investory velkými kandidáty na zotavení.
„Po silném dvouletém období se zdá, že výdaje na digitální reklamu se normalizují. Skupinové násobky se snížily a jsou ~40 % pod nedávnými maximy, ale historie naznačuje, že násobky se mohou znovu zvýšit až poté, co růst výdajů na reklamu klesne,“ napsal Champion.
Obě akcie byly minulý měsíc prudce přeceněny poté, co společnost Snap snížila svůj výhled na druhé čtvrtletí. Společnost ve zprávě o cenných papírech uvedla, že „makroekonomické prostředí se zhoršilo více a rychleji, než se očekávalo“.
Zdroj: Shutterstock
Snap se po tomto oznámení propadl o 43 %, zatímco Pinterest se propadl o více než 23 %.
Champion uvedl, že výzkum společnosti Piper Sandler podporuje obavy, které Snap signalizuje.
„Předběžné oznámení z minulého týdne naznačovalo zhoršující se podmínky. Naše kontroly naznačují zpomalení výdajů ve dvou největších vertikálách společnosti SNAP (média & zábava a oblečení),“ napsal Champion.
Společnost Piper Sandler snížila cílovou cenu pro Snap z 30 na 18 dolarů za akcii. Nová cílová hodnota je přibližně 29 % nad úrovní, na které akcie ve středu uzavřely.
Pinterest mezitím podle Piper Sandler může zaostávat za svými kolegy v odvětví se zpomalujícím růstem.
„Kontroly PINS zůstávají smíšené s odkazem na (1) náročný růst publika a (2) nedostatek nových reklamních formátů. Obavy z angažovanosti mohou přetrvávat, protože PINS konkuruje zavedenějším platformám zaměřeným na video,“ napsal Champion.
U společnosti Pinterest snížila společnost Piper Sandler cílovou cenu z 35 USD na 23 USD za akcii. To dává akciím růst o 21,5 %.
Analytik Thomas Champion snížil hodnocení společností Snap a Pinterest z kategorie overweight na neutral a uvedl, že akcie závislé na reklamě nejsou pro investory velkými kandidáty na zotavení.„Po silném dvouletém období se zdá, že výdaje na digitální reklamu se normalizují. Skupinové násobky se snížily a jsou ~40 % pod nedávnými maximy, ale historie naznačuje, že násobky se mohou znovu zvýšit až poté, co růst výdajů na reklamu klesne,“ napsal Champion.Obě akcie byly minulý měsíc prudce přeceněny poté, co společnost Snap snížila svůj výhled na druhé čtvrtletí. Společnost ve zprávě o cenných papírech uvedla, že „makroekonomické prostředí se zhoršilo více a rychleji, než se očekávalo“.Zdroj: ShutterstockSnap se po tomto oznámení propadl o 43 %, zatímco Pinterest se propadl o více než 23 %.Champion uvedl, že výzkum společnosti Piper Sandler podporuje obavy, které Snap signalizuje.„Předběžné oznámení z minulého týdne naznačovalo zhoršující se podmínky. Naše kontroly naznačují zpomalení výdajů ve dvou největších vertikálách společnosti SNAP ,“ napsal Champion.Chcete využít této příležitosti?Společnost Piper Sandler snížila cílovou cenu pro Snap z 30 na 18 dolarů za akcii. Nová cílová hodnota je přibližně 29 % nad úrovní, na které akcie ve středu uzavřely.Pinterest mezitím podle Piper Sandler může zaostávat za svými kolegy v odvětví se zpomalujícím růstem.„Kontroly PINS zůstávají smíšené s odkazem na náročný růst publika a nedostatek nových reklamních formátů. Obavy z angažovanosti mohou přetrvávat, protože PINS konkuruje zavedenějším platformám zaměřeným na video,“ napsal Champion.U společnosti Pinterest snížila společnost Piper Sandler cílovou cenu z 35 USD na 23 USD za akcii. To dává akciím růst o 21,5 %.
Během technologického boomu, který definoval druhou dekádu tohoto století, byla uniformou Silicon Valley obyčejná mikina s kapucí. Tento symbol ležérnosti...