Streamovací společnost rovněž uvedla, že hodlá začátkem roku 2023 představit levnější úroveň podporovanou reklamami. To přichází v návaznosti na to, že Netflix využil nabídku společnosti Microsoft jako svého partnera pro nabídku podporovanou reklamou.
„Pravděpodobně začneme na několika trzích, kde jsou výdaje na reklamu významné,“ uvedla společnost ve svém dopise akcionářům. „Stejně jako u většiny našich nových iniciativ je naším záměrem zavést ji, naslouchat a učit se a rychle ji opakovat, abychom nabídku vylepšili. Takže naše reklamní podnikání bude za několik let pravděpodobně vypadat úplně jinak, než jak vypadalo v první den.“
Společnost Netflix v minulém čtvrtletí varovala investory, že očekává úbytek přibližně 2 milionů předplatitelů, ale během tříměsíčního období končícího 30. června jich ztratila pouze přibližně 970 000.

Zde jsou výsledky:
EPS: 3,20 USD oproti 2,94 USD na akcii podle společnosti Refinitiv.
Tržby: 7,97 miliardy USD oproti 8,035 miliardy USD podle průzkumu Refinitiv.
Globální počet placených čistých předplatitelů: Ztráta 970 000 předplatitelů oproti očekávání ztráty 2 milionů podle odhadu StreetAccount.
Společnost, která má v současné době 220,67 milionu předplatitelů, uvedla, že očekává, že ve třetím čtvrtletí dosáhne čistý přírůstek 1 milionu, čímž zvrátí některé ztráty zaznamenané v první polovině roku. Analytici předpovídali, že Netflix bude směřovat k růstu kolem 1,8 milionu.
Netflix rovněž poznamenal, že je v počáteční fázi svého plánu placeného sdílení. Jedná se o snahu, o které se zmínila v minulém čtvrtletí a která by některým členům zpoplatnila sdílení předplatného s rodinnými příslušníky nebo přáteli, kteří žijí mimo jejich domov. Společnost uvedla, že zkoumá dva různé přístupy v testovacích případech v Latinské Americe, které mohou být podkladem pro širší zavedení v roce 2023.
Společnost varovala před dopadem posilujícího amerického dolaru na její mezinárodní tržby, které tvoří 60 % jejího nejvyššího obratu. Prudký nárůst dolaru přichází v době, kdy Federální rezervní systém zvyšuje úrokové sazby, aby bojoval proti čtyřicetileté inflaci ve Spojených státech.

V minulém čtvrtletí se společnost Netflix zabývala zpomalením růstu svých příjmů, které podle ní bylo důsledkem konkurence, sdílení účtů a dalších faktorů, jako je pomalý hospodářský růst a válka na Ukrajině.
„Nyní jsme měli více času na pochopení těchto problémů a také na to, jak je nejlépe řešit,“ uvedla společnost.
Nadále se zaměřuje na obsah, velkorozpočtové filmy nabízí spíše ve své službě než v kinech a předplatitelům poskytuje všechny epizody nových seriálů najednou. Společnost vyzdvihla čtvrtou sérii seriálu „Stranger Things“ jako velkou výhru pro značku. Nejenže překonala rekordy sledovanosti pro společnost, ale byla také nominována na několik cen Emmy 2022.
Akcie Netflixu, které se loni obchodovaly kolem 700 dolarů, v úterý uzavřely těsně nad 200 dolary.
Chcete využít této příležitosti?
Zanechte svůj telefon a email a budete kontaktováni licencovanými odborníky