Ropný a plynárenský gigant se sídlem v Londýně hledá kandidáta, který je odborníkem na TikTok, je nadšencem pro video a je schopen „katapultovat Shell mezi [nejlepší] tvůrce obsahu“, jak uvádí popis pracovní pozice. Osoba bude pracovat v Londýně a bude zodpovědná za navrhování „celkové strategie a vize“ pro značku Shell na TikToku, včetně vykazování údajů o růstu sledovanosti a spolupráce s videoherci a influencery.
„Zahájíte novou kapitolu, která pomůže energeticky angažovanému publiku a generaci Z po celém světě poutavým způsobem pochopit možnosti energetické transformace a roli a ambice společnosti Shell v ní,“ uvádí se v příspěvku.
Nebude to poprvé, co se společnost Shell pustí do kampaní na sociálních sítích zaměřených na mladé lidi. Již několik let společnost propaguje svou nablýskanou kampaň #MakeTheFuture zaměřenou na influencery. V roce 2017 společnost Shell vydala k této iniciativě hudební videoklip, v němž vystupují mezinárodní popové hvězdy jako Jennifer Hudsonová a Pixie Lottová, které vyzdvihují myšlenky zelené energie. Společnost také sponzoruje Shell Eco Marathon, jehož cílem je „pomoci vytvořit udržitelnější, obnovitelnou, energeticky bohatou a nízkouhlíkovou budoucnost“ tím, že přiměje univerzitní studenty z celého světa soutěžit ve stavbě úsporných vozidel.
Některé snahy společnosti Shell o propagaci jejích závazků v oblasti životního prostředí se minuly účinkem. V srpnu 2021 nizozemský úřad pro dohled nad reklamou rozhodl, že reklamní kampaň společnosti s názvem „uhlíkově neutrální“, která spotřebitelům říká, že mohou kompenzovat emise uhlíku z nákupu pohonných hmot, je zavádějící, a dospěl k závěru, že společnost nemůže prokázat, že emise plně kompenzuje.
Chcete využít této příležitosti?
Zanechte svůj telefon a email a budete kontaktováni licencovanými odborníky


























