Pomoc investorům
Invest mentoring
Odebírat Ranního Bullionáře
Podcast
Burzovnisvet Logo
  • Headlines
    • Breaking
    • Bullionář Daily
    • Akcie
    • Hospodářské výsledky
    • ETF
    • Dividendy
    • IPO
    • Forex
    • Komodity
    • Kryptoměny
    • Ekonomika
  • Příležitost
  • DIP
  • IPO Radar

    Nadcházející IPO.

    02788.HK 24 listopadu, 2025

    Společnost působící v oblasti výroby elektrolytického hliníku

    PPHC 1 prosince, 2025

    Společnost specializující se na komunikaci v oblasti vládních vztahů

    TBA Bude oznámeno

    Americká platforma pro nákup a prodej vstupenek na sportovní a kulturní akce

    TBA Bude oznámeno

    Komunikační platforma zaměřeá na hlasovou, video a textovou komunikaci

    Minulé IPO.

    CBC 20 listopadu, 2025

    Americká bankovní společnost poskytující komplexní služby bankovnictví

    02579.HK 17 listopadu, 2025

    Společnost specializující se na nové materiály pro baterie

    AERO 6 listopadu, 2025

    Mexický letecký dopravce, který poskytuje mezinárodní i vnitrostátní lety

    BLLN 6 listopadu, 2025

    Molekulárně diagnostická společnost vyvíjející prenatalní a onkologické testy

  • Úspěch
    • Alternativní investice
    • Škola bullionáře
    • Miliardáři
    • Business
    • Bullionářova knihspirace
    • Bullionářův almanach
    • Bullionářův slovníček
  • AI
  • Česko
  • E-booky
  • Srovnávač brokerů
  • Kariéra
  • Login
Burzovnisvet.cz - Akcie, kurzy, burza, forex, komodity, IPO, dluhopisy - zpravodajství
  • Headlines
    • Breaking
    • Bullionář Daily
    • Akcie
    • Hospodářské výsledky
    • ETF
    • Dividendy
    • IPO
    • Forex
    • Komodity
    • Kryptoměny
    • Ekonomika
  • Příležitost
  • DIP
  • IPO Radar

    Nadcházející IPO.

    02788.HK 24 listopadu, 2025

    Společnost působící v oblasti výroby elektrolytického hliníku

    PPHC 1 prosince, 2025

    Společnost specializující se na komunikaci v oblasti vládních vztahů

    TBA Bude oznámeno

    Americká platforma pro nákup a prodej vstupenek na sportovní a kulturní akce

    TBA Bude oznámeno

    Komunikační platforma zaměřeá na hlasovou, video a textovou komunikaci

    Minulé IPO.

    CBC 20 listopadu, 2025

    Americká bankovní společnost poskytující komplexní služby bankovnictví

    02579.HK 17 listopadu, 2025

    Společnost specializující se na nové materiály pro baterie

    AERO 6 listopadu, 2025

    Mexický letecký dopravce, který poskytuje mezinárodní i vnitrostátní lety

    BLLN 6 listopadu, 2025

    Molekulárně diagnostická společnost vyvíjející prenatalní a onkologické testy

  • Úspěch
    • Alternativní investice
    • Škola bullionáře
    • Miliardáři
    • Business
    • Bullionářova knihspirace
    • Bullionářův almanach
    • Bullionářův slovníček
  • AI
  • Česko
  • E-booky
  • Srovnávač brokerů
  • Kariéra
    • Žádný výsledek
      Zobrazit všechny výsledky
BS Logo

Nápojové trendy, které je třeba sledovat: Coca-Cola a PepsiCo plánují další fúze

Nápojový průmysl byl v prvních osmi měsících roku 2022 solidní sázkou na jistotu.

Jan Golda Autor: Jan Golda
10 září, 2022
6 min. čtení
Zdroj: Reuters

Zdroj: Reuters

6 min.
čtení
Přihlaste se k odběru newsletteru
Chcete využít této příležitosti?

Tato defenzivně orientovaná skupina totiž díky cenové síle, příznivé dynamice konkurence a silným charakteristikám sekulárního růstu výrazně překonala hlavní tržní indexy.

Společnost Morgan Stanley nedávno v červenci označila tento prostor za preferovaný sektor jako ochranu proti volatilitě trhu. Analytici firmy uvedli, že i mezi základními spotřebními předměty a společnostmi CPG prověřovanými konzervativními investory jsou společnosti vyrábějící nápoje „jasně lepší“. Jmenovitě byly jako favorité uvedeny společnosti Monster Beverage Corporation (MNST), Coca-Cola (NYSE:KO) a PepsiCo (PEP). Kromě společnosti Monster každá z nich zaznamenala v roce 2022 kladný výnos na rozdíl od dvouciferného poklesu indexu S&P. Ještě výraznější výkonnost zaznamenaly nápojářské společnosti, jako je Celsius Holdings (CELH), partner Pepsi, National Beverage Corp. (FIZZ), výrobce nápojů Lacroix, a Vita Coco Company (COCO). Dynamika u alkoholických nápojů je však méně jednotná. Zatímco společnosti Constellation Brands (STZ), Brown Forman (BF.B) a Molson Coors (TAP) dosáhly lepších výsledků v souladu se svými nealkoholickými kolegy, společnosti Boston Beer Company (SAM), Anheuser-Busch InBev (BUD) a Duckhorn Portfolio (NAPA) dosáhly horších výsledků.

Zdroj: Getty Images

Za zaostáváním mnoha z těchto jmen nestojí pouze kocovina z COVID, ale i výrazný posun ve spotřebitelském vkusu. Nikde to nebylo patrnější než v případě sodovek. „Tvrdé seltzerové pivo ztratilo svou novinku, protože spotřebitelé byli rozptýleni mnoha novými produkty Beyond Beer, které vstoupily na přeplněný trh,“ uvedl generální ředitel společnosti Boston Beer Company (SAM) Dave Burwick v nedávném hovoru k výsledkům hospodaření. „Zadruhé, a v souvislosti s makroekonomickým prostředím, pozorujeme objemový přesun od tvrdých seltzerů zpět k prémiovým světlým pivům s jejich nižší cenou, a to zejména u lidí ve věku 35 až 44 let.“

Kromě přechodu k lehkým pivům namísto seltzerů však dochází k odklonu od vysoce kalorických výrobků a výrobků s vysokým obsahem alkoholu obecně. „Jedním z nejzajímavějších a nejinovativnějších trendů v oblasti alkoholu, který se v posledních letech objevil, je rostoucí obliba nápojů s nízkým obsahem alkoholu nebo bez něj,“ uvádí se v nedávné zprávě o chování spotřebitelů společnosti DoorDash. „S ohledem na střídmost si mnoho spotřebitelů po celém světě oblíbilo nápoje bez alkoholu a s nízkým obsahem alkoholu.“ Zpráva uvádí více než 30% nárůst prodeje do konce roku 2021 u obou, který se zvedl do roku 2022. Podle společnosti Grandview Research tento segment pokračoval v růstu i v roce 2022 a očekává se, že v příštích 8 letech poroste složenou roční mírou růstu 5,2 %. „Přibližně 58 % spotřebitelů na celém světě přechází na nealkoholické koktejly a nápoje s nízkým obsahem alkoholu,“ uvádí se ve výzkumu společnosti. „S rozšiřujícím se přijetím kategorie nealkoholických a nízkoalkoholických nápojů spotřebiteli vycházejí výrobci na trhu vstříc novým trendům a inovují stávající portfolio výrobků, což pravděpodobně slibuje dobrý budoucí růst.“ Zajímavé je, že nápoje bez alkoholu by mohly být pro portfolia v příštích letech nejlepší.

Zdroj: Getty Images

Divoké karty v oblasti fúzí a akvizic:
Zdá se, že spotřebitelé místo depresivního účinku alkoholu stále častěji vyhledávají energetické nápoje a méně kalorické varianty pití. Například podle poslední zprávy o výsledcích společnosti Celsius Holdings (CELH) vzrostly její domácí tržby za pouhý rok o 171 %. Očekává se, že toto tempo růstu se vzhledem k distribučnímu partnerství společnosti se společností PepsiCo Inc. (PEP) ještě zvýší. Krátce po této dohodě se objevily zvěsti o možné akvizici výrobce Bang Energy VPX společností Keurig Dr. Pepper (KDP). Ačkoli obě strany tuto vyhlídku ve dnech, kdy se zvěsti objevily, rychle zavrhly, zdaleka se nejedná o první podezření na fúze a akvizice v oblasti energetických nápojů. Například agentura Bloomberg v listopadu uvedla, že společnost Monster Beverage (MNST) potenciálně zkoumá možnost dohody se značkou Constellation (STZ), což bylo podpořeno podobnou zprávou CNBC z konce února. Axios také nedávno uvedl, že společnost Keurig Dr. Pepper (KDP) by mohla sledovat C4 Energy jako alternativu k Bang. Přesto Benjamin LaFrombois, partner advokátní kanceláře MG+M zaměřující se na fúze a akvizice, neočekává, že by mělo dojít k převzetí kasovních trháků. Místo toho by „Buffettův“ podíl, který Pepsi (PEP) získala ve společnosti Celsius (CELH), mohl stanovit standard. „Stejně jako v případě Celsius budou i budoucí transakce v oblasti nápojů spočívat ve strategických a taktických výhodách pro jednotlivé podniky; nikoli ve finančních spekulacích nebo podstupování vysokého rizika,“ řekl pro SeekingAlpha. „V celém nápojovém průmyslu neúspěchy Covidu snížily inovace a nové produkty. Důraz je kladen na základní produkty vylepšené o příchutě, a proto se vám daří s ingrediencemi. V tuto chvíli jsou obchody taktické. V oblasti nápojů nikdo nevystupuje na špičkách lyží.“ Celkově očekává, že se „menší, taktické“ akce v oblasti fúzí a akvizic zaměří na energetické, nízkokalorické a „lepší pro vás“ možnosti v oblasti nápojů.

Zdroj: Getty Images

Stručně řečeno, transakce budou pravděpodobně vypadat spíše jako stabilní převzetí společnosti Fairlife společností Coca Cola po získání strategického podílu než její okázalá dohoda o převzetí společnosti Costa Coffee v roce 2019. To však neznamená, že by se Coca Cola (KO) nechtěla vyrovnat tomu, co v poslední době předvádí PepsiCo (PEP). „Kvůli Covidu se Coca-Cola (KO) zaměřila na hlavní produkty a eliminovala velkou část svého produktového vývoje. Kromě změn příchutí hlavních produktů se pomalu vrací k inovacím a novým produktům,“ poznamenal Laframbois. “ Očekávejte opatrné transakce s vysokou pravděpodobností úspěchu, jako je dohoda o Celsius. Nicméně stojí za to sledovat, jak se Coca-Cola dívá na alkoholické nápoje.“ Poznamenal, že oblastí zájmu společnosti Coca-Cola mohou být také džusy poté, co v posledních letech ukončila činnost mnoha značek v této oblasti. Například džus Odwalla byl v roce 2020 vyřazen z portfolia, protože podle vedení Coca-Coly se po pečlivé analýze nákladů a přínosů nehodil do nabídky společnosti. Zatímco v letech 2019 až 2020, kdy byla tato analýza provedena, poptávka po džusech skutečně klesla, údaje společnosti Statista ukazují, že v letech 2021 a 2022 se poptávka po džusech prudce zvedla.

Advertisement


Chcete využít této příležitosti?

Mezitím prezident společnosti Embarc Advisors Jay Jung dodal, že geografie je pro společnost Coca Cola (KO) důležitým faktorem. „Určitě existuje prostor pro další akvizice společnosti Coca-Cola v oblasti kávy a energetických nápojů. Jedná se o velké rostoucí segmenty,“ uvedl pro SeekingAlpha. „Očekávejte více aktivit v oblasti fúzí a akvizic na zámořských trzích. V USA očekávejte spíše vyčkávací přístup, zda se některé kategorie stanou dostatečně významnými co do velikosti s trvalou silou.“


Tato defenzivně orientovaná skupina totiž díky cenové síle, příznivé dynamice konkurence a silným charakteristikám sekulárního růstu výrazně překonala hlavní tržní indexy.Společnost Morgan Stanley nedávno v červenci označila tento prostor za preferovaný sektor jako ochranu proti volatilitě trhu. Analytici firmy uvedli, že i mezi základními spotřebními předměty a společnostmi CPG prověřovanými konzervativními investory jsou společnosti vyrábějící nápoje „jasně lepší“. Jmenovitě byly jako favorité uvedeny společnosti Monster Beverage Corporation , Coca-Cola a PepsiCo . Kromě společnosti Monster každá z nich zaznamenala v roce 2022 kladný výnos na rozdíl od dvouciferného poklesu indexu S&P. Ještě výraznější výkonnost zaznamenaly nápojářské společnosti, jako je Celsius Holdings , partner Pepsi, National Beverage Corp. , výrobce nápojů Lacroix, a Vita Coco Company . Dynamika u alkoholických nápojů je však méně jednotná. Zatímco společnosti Constellation Brands , Brown Forman a Molson Coors dosáhly lepších výsledků v souladu se svými nealkoholickými kolegy, společnosti Boston Beer Company , Anheuser-Busch InBev a Duckhorn Portfolio dosáhly horších výsledků.Zdroj: Getty ImagesZa zaostáváním mnoha z těchto jmen nestojí pouze kocovina z COVID, ale i výrazný posun ve spotřebitelském vkusu. Nikde to nebylo patrnější než v případě sodovek. „Tvrdé seltzerové pivo ztratilo svou novinku, protože spotřebitelé byli rozptýleni mnoha novými produkty Beyond Beer, které vstoupily na přeplněný trh,“ uvedl generální ředitel společnosti Boston Beer Company Dave Burwick v nedávném hovoru k výsledkům hospodaření. „Zadruhé, a v souvislosti s makroekonomickým prostředím, pozorujeme objemový přesun od tvrdých seltzerů zpět k prémiovým světlým pivům s jejich nižší cenou, a to zejména u lidí ve věku 35 až 44 let.“Kromě přechodu k lehkým pivům namísto seltzerů však dochází k odklonu od vysoce kalorických výrobků a výrobků s vysokým obsahem alkoholu obecně. „Jedním z nejzajímavějších a nejinovativnějších trendů v oblasti alkoholu, který se v posledních letech objevil, je rostoucí obliba nápojů s nízkým obsahem alkoholu nebo bez něj,“ uvádí se v nedávné zprávě o chování spotřebitelů společnosti DoorDash. „S ohledem na střídmost si mnoho spotřebitelů po celém světě oblíbilo nápoje bez alkoholu a s nízkým obsahem alkoholu.“ Zpráva uvádí více než 30% nárůst prodeje do konce roku 2021 u obou, který se zvedl do roku 2022. Podle společnosti Grandview Research tento segment pokračoval v růstu i v roce 2022 a očekává se, že v příštích 8 letech poroste složenou roční mírou růstu 5,2 %. „Přibližně 58 % spotřebitelů na celém světě přechází na nealkoholické koktejly a nápoje s nízkým obsahem alkoholu,“ uvádí se ve výzkumu společnosti. „S rozšiřujícím se přijetím kategorie nealkoholických a nízkoalkoholických nápojů spotřebiteli vycházejí výrobci na trhu vstříc novým trendům a inovují stávající portfolio výrobků, což pravděpodobně slibuje dobrý budoucí růst.“ Zajímavé je, že nápoje bez alkoholu by mohly být pro portfolia v příštích letech nejlepší.Zdroj: Getty ImagesDivoké karty v oblasti fúzí a akvizic:Zdá se, že spotřebitelé místo depresivního účinku alkoholu stále častěji vyhledávají energetické nápoje a méně kalorické varianty pití. Například podle poslední zprávy o výsledcích společnosti Celsius Holdings vzrostly její domácí tržby za pouhý rok o 171 %. Očekává se, že toto tempo růstu se vzhledem k distribučnímu partnerství společnosti se společností PepsiCo Inc. ještě zvýší. Krátce po této dohodě se objevily zvěsti o možné akvizici výrobce Bang Energy VPX společností Keurig Dr. Pepper . Ačkoli obě strany tuto vyhlídku ve dnech, kdy se zvěsti objevily, rychle zavrhly, zdaleka se nejedná o první podezření na fúze a akvizice v oblasti energetických nápojů. Například agentura Bloomberg v listopadu uvedla, že společnost Monster Beverage potenciálně zkoumá možnost dohody se značkou Constellation , což bylo podpořeno podobnou zprávou CNBC z konce února. Axios také nedávno uvedl, že společnost Keurig Dr. Pepper by mohla sledovat C4 Energy jako alternativu k Bang. Přesto Benjamin LaFrombois, partner advokátní kanceláře MG+M zaměřující se na fúze a akvizice, neočekává, že by mělo dojít k převzetí kasovních trháků. Místo toho by „Buffettův“ podíl, který Pepsi získala ve společnosti Celsius , mohl stanovit standard. „Stejně jako v případě Celsius budou i budoucí transakce v oblasti nápojů spočívat ve strategických a taktických výhodách pro jednotlivé podniky; nikoli ve finančních spekulacích nebo podstupování vysokého rizika,“ řekl pro SeekingAlpha. „V celém nápojovém průmyslu neúspěchy Covidu snížily inovace a nové produkty. Důraz je kladen na základní produkty vylepšené o příchutě, a proto se vám daří s ingrediencemi. V tuto chvíli jsou obchody taktické. V oblasti nápojů nikdo nevystupuje na špičkách lyží.“ Celkově očekává, že se „menší, taktické“ akce v oblasti fúzí a akvizic zaměří na energetické, nízkokalorické a „lepší pro vás“ možnosti v oblasti nápojů. Zdroj: Getty ImagesStručně řečeno, transakce budou pravděpodobně vypadat spíše jako stabilní převzetí společnosti Fairlife společností Coca Cola po získání strategického podílu než její okázalá dohoda o převzetí společnosti Costa Coffee v roce 2019. To však neznamená, že by se Coca Cola nechtěla vyrovnat tomu, co v poslední době předvádí PepsiCo . „Kvůli Covidu se Coca-Cola zaměřila na hlavní produkty a eliminovala velkou část svého produktového vývoje. Kromě změn příchutí hlavních produktů se pomalu vrací k inovacím a novým produktům,“ poznamenal Laframbois. “ Očekávejte opatrné transakce s vysokou pravděpodobností úspěchu, jako je dohoda o Celsius. Nicméně stojí za to sledovat, jak se Coca-Cola dívá na alkoholické nápoje.“ Poznamenal, že oblastí zájmu společnosti Coca-Cola mohou být také džusy poté, co v posledních letech ukončila činnost mnoha značek v této oblasti. Například džus Odwalla byl v roce 2020 vyřazen z portfolia, protože podle vedení Coca-Coly se po pečlivé analýze nákladů a přínosů nehodil do nabídky společnosti. Zatímco v letech 2019 až 2020, kdy byla tato analýza provedena, poptávka po džusech skutečně klesla, údaje společnosti Statista ukazují, že v letech 2021 a 2022 se poptávka po džusech prudce zvedla.Chcete využít této příležitosti?Mezitím prezident společnosti Embarc Advisors Jay Jung dodal, že geografie je pro společnost Coca Cola důležitým faktorem. „Určitě existuje prostor pro další akvizice společnosti Coca-Cola v oblasti kávy a energetických nápojů. Jedná se o velké rostoucí segmenty,“ uvedl pro SeekingAlpha. „Očekávejte více aktivit v oblasti fúzí a akvizic na zámořských trzích. V USA očekávejte spíše vyčkávací přístup, zda se některé kategorie stanou dostatečně významnými co do velikosti s trvalou silou.“
Tagy: Akcieakvizicecoca-colanápojePEPpepsicoUSA


    Chcete využít této příležitosti?


    Zanechte své kontaktní údaje, ozve se Vám licencovaný specialista a zároveň získáte:

    • Přístup k nejžhavějším IPO a investičním trendům.

    • Pravidelnou dávku aktuálních tipů pro Vaše portfolio v našem Newsletteru.

    • Investiční portfolio

    Máte zkušenosti s investováním?

    Jakou částku jste připraven použít na investování?



    Odesláním formuláře souhlasíte se zasíláním newsletteru Burzovní svět. Odhlásit se můžete kdykoli.

    Související:

    1. Morgan Stanley čeká další růst akcií Celsius Holdings o více než 20 %
    2. Jak dnes Buffett přemýšlí o dividendové klasice – Coca Cole?
    3. Coca-Cola potvrzuje svou sílu stabilními dividendami a dlouhodobou odolností
    4. Coca-Cola: Stabilní značka a spolehlivý zdroj pasivního příjmu
    Advertisement

    Breaking.

    16:11

    Pět hlavních aktualizací AI od analytiků: Microsoft a Amazon dostaly snížené hodnocení, IBM zahájeno s hodnocením Outperform.

    15:40

    Collins z Fedu: Současná měnová politika je vhodná, nejistota ohledně snižování sazeb.

    13:31

    Trump čelí stejné situaci jako Biden: Američané nenávidí rostoucí ceny.

    12:20

    Švýcarský regulátor varuje, že rizika hypoték rostou, protože banky rozšiřují úvěrové směrnice.

    11:57

    Proč čínská ekonomika čelí neočekávaným výzvám ze všech stran?

    11:53

    Analýza zprávy o minerálech od čínského výboru

    Advertisement

    Příležitosti.

    Zdroj: Getty Images
    Investice

    Společnost Quantgroup – černý kůň hongkongského IPO boomu

    21 listopadu, 2025

    Hongkongská burza zažívá v posledních měsících opětovné oživení a zvyšující se množství technologických titulů přitahuje pozornost globálních investorů. Do tohoto...

    Zdroj: Getty Images

    Kupte akcie této společnosti vyrábějící drony, radí analytik. Čeká ji další růst

    21 listopadu, 2025
    Zdroj: Getty Images

    Deutsche Bank doporučuje nakoupit akcie Live Nation po „přehnaném“ poklesu

    21 listopadu, 2025
    Zdroj: Getty Images

    Deutsche Bank tvrdí, že je čas nakoupit akcie této kryptoměnové burzy

    20 listopadu, 2025
    Zdroj: Burzovnisvet

    Santa Claus Rally: Proč je listopad ideální měsíc pro nákup akcií

    20 listopadu, 2025

    IPO Radar.

    Chuangxin Industries

    Datum IPO: 24 listopadu, 2025
    Potenciální ocenění: 20,36 miliard HKD až 21,98 miliard HKD

    Buďte u toho

    Nejčtenější zprávy.

    CPI Europe kupuje od CPIPG 12.000 bytů v ČR za téměř 15 miliard korun

    21 listopadu, 2025

    Americké akcie po zveřejnění zprávy o zaměstnanosti prudce vzrostly

    20 listopadu, 2025

    Proměnlivá pozice amerického dolaru těsně před koncem roku

    18 listopadu, 2025

    S&P 500 klesá, nadšení kolem Nvidie slábne a s ním i sázky na snížení sazeb

    20 listopadu, 2025

    Nvidia čelí největšímu testu roku, který může otřást celým AI trhem

    18 listopadu, 2025

    S&P 500 posiluje díky nadějím na snížení úrokových sazeb, Nvidia kolísá

    21 listopadu, 2025

    Závod o autonomii: Tesla a Google usilují o převahu na trhu robotaxi

    22 listopadu, 2025

    Dolar mírně posiluje před klíčovými daty o zaměstnanosti z USA

    19 listopadu, 2025
    Advertisement

    Tip editora.

    Zdroj: Shutterstock
    Akcie

    Evropské trhy rostou, výsledky Nvidie zmenšily strach z AI bubliny

    20 listopadu, 2025

    Evropské akciové trhy zahájily čtvrteční obchodování v pozitivním tónu.

    Advertisement

    Veškeré materiály a informace umístěné na internetových stránkách Burzovního Světa jsou čerpány z veřejně dostupných zdrojů, jako napriklad tyto a slouží výhradně pro informační účely. Při jejich tvorbě bylo postupováno s vynaložením maximální péče. Informace uveřejněné na internetových stránkách Burzovní Svět nemají charakter právních, daňových či jiného doporučení, analýz nebo návrhů a nabídek ke koupi či prodeji investičních nástrojů, jejichž realizací může dojít k poklesu či ztrátě investovaného majetku. Investiční doporučení, která jsou takto označena, jsou pouze informativní a nezávazná. Burzovní Svět neodpovídá za jakoukoli případnou škodu, která v souvislosti s nimi vznikne. Pro obchodování s investičními nástroji proto využívejte výhradně společnosti s udělenou licencí ČNB, popřípadě s platným povolením k činnosti na území České Republiky.

    Burzovní Svět zároveň prohlašuje, že neodpovídá za přímou i nepřímou škodu vzniklou v důsledku obchodování na kapitálových trzích všeobecně a příspěvky v diskusích vyjadřující názory čtenářů, nemusí být v souladu s postojem provozovatele a není možno je tím pádem považovat za jeho názory. Udělením souhlasu / přijetím podmínek zároveň souhlasíte s možností zasílání, či jiného kontaktování v rámci marketingových služeb obchodních partnerů Burzovního Světa. Více informací o cookies

    • Zásady ochrany osobních údajů a cookies
    • Reklama
    • Kontakt

    Burzovnisvet.cz © 2025

    Burzovnisvet.cz © 2025

    Název nebo symbol
    Žádný výsledek
    Zobrazit všechny výsledky
    • Burzy
      • Headlines
      • Breaking
      • Akcie
      • ETF
      • Dividendy
      • IPO
      • Forex
      • Komodity
      • Kryptoměny
      • Ekonomika
      • Hospodářské výsledky
    • Příležitost
    • DIP
    • IPO Radar
    • Nejčtenější
    • Bullionář Daily
    • Úspěch
      • Alternativní investice
      • Škola bullionáře
      • Miliardáři
      • Business
      • Bullionářova knihspirace
      • Bullionářův almanach
      • Bullionářův slovníček
    • AI
    • Česko
    • Invest mentoring
    • E-booky
    • Srovnávač brokerů
    • Kariéra
    • Pomoc investorům
    Odebírat Ranního Bullionáře Podcast

    Retrieve your password

    Please enter your username or email address to reset your password.