General Motors nadále monitoruje Twitter a vyhodnocuje své rozhodnutí pozastavit reklamu na této sociální síti po převzetí společnosti Elonem Muskem, uvedla v úterý pro CNBC generální ředitelka Mary Barra.
Barra v pondělí uvedla, že rozhodnutí automobilky pozastavit v říjnu reklamu bylo zčásti snahou chránit své značky, ale bylo také ovlivněno skutečností, že Muskova společnost Tesla, která vyrábí elektromobily, je konkurentem společnosti GM. Detroitská automobilka byla mezi prvními velkými inzerenty, kteří pozastavili reklamu.
“Vždy, když dojde k zásadní změně ve společnosti, chceme se ujistit, že rozumíme nové filozofii. Naše týmy spolu vedou rozhovory,” řekla Barraová v pořadu “Squawk Box” televize CNBC. “Nezapomeňte, že je to také konkurent. Chceme se tedy ujistit, že naše reklamní strategie zůstanou důvěrné.”
Chcete využít této příležitosti?
Zanechte svůj telefon a email a budete kontaktováni licencovanými odborníky