Invest mentoring
Odebírat Ranního Bullionáře
Podcast
Burzovnisvet Logo
  • Headlines
    • Breaking
    • Bullionář Daily
    • Akcie
    • Hospodářské výsledky
    • ETF
    • Dividendy
    • IPO
    • Forex
    • Komodity
    • Kryptoměny
    • Ekonomika
  • Příležitost
  • DIP
  • IPO Radar

    Nadcházející IPO.

    NAVN 31 října, 2025

    Společnost specializující se na řízení služebních cest a firemních výdajů

    BETA 3 listopadu, 2025

    Americká letecká společnost vyvíjející a vyrábějící elektrická letadla

    TBA Bude oznámeno

    Americká platforma pro nákup a prodej vstupenek na sportovní a kulturní akce

    TBA Bude oznámeno

    Komunikační platforma zaměřeá na hlasovou, video a textovou komunikaci

    Minulé IPO.

    Zdroj: Burzovni Svet
    06687.HK 21 října, 2025

    Technologická společnost JST Group úspěšně vstoupila na burzu!

    ALEC 15 října, 2025

    Přední stavební společnost působící v regionu Perského zálivu

    VSURE 8 října, 2025

    Bezpečnostní společnost poskytující monitorované bezpečnostní služby

    NP 1 října, 2025

    Americká technologická společnost využívající AI k predikci rizik

  • Úspěch
    • Alternativní investice
    • Škola bullionáře
    • Miliardáři
    • Business
    • Bullionářova knihspirace
    • Bullionářův almanach
    • Bullionářův slovníček
  • AI
  • Česko
  • E-booky
  • Srovnávač brokerů
  • Kariéra
  • Login
Burzovnisvet.cz - Akcie, kurzy, burza, forex, komodity, IPO, dluhopisy - zpravodajství
  • Headlines
    • Breaking
    • Bullionář Daily
    • Akcie
    • Hospodářské výsledky
    • ETF
    • Dividendy
    • IPO
    • Forex
    • Komodity
    • Kryptoměny
    • Ekonomika
  • Příležitost
  • DIP
  • IPO Radar

    Nadcházející IPO.

    NAVN 31 října, 2025

    Společnost specializující se na řízení služebních cest a firemních výdajů

    BETA 3 listopadu, 2025

    Americká letecká společnost vyvíjející a vyrábějící elektrická letadla

    TBA Bude oznámeno

    Americká platforma pro nákup a prodej vstupenek na sportovní a kulturní akce

    TBA Bude oznámeno

    Komunikační platforma zaměřeá na hlasovou, video a textovou komunikaci

    Minulé IPO.

    Zdroj: Burzovni Svet
    06687.HK 21 října, 2025

    Technologická společnost JST Group úspěšně vstoupila na burzu!

    ALEC 15 října, 2025

    Přední stavební společnost působící v regionu Perského zálivu

    VSURE 8 října, 2025

    Bezpečnostní společnost poskytující monitorované bezpečnostní služby

    NP 1 října, 2025

    Americká technologická společnost využívající AI k predikci rizik

  • Úspěch
    • Alternativní investice
    • Škola bullionáře
    • Miliardáři
    • Business
    • Bullionářova knihspirace
    • Bullionářův almanach
    • Bullionářův slovníček
  • AI
  • Česko
  • E-booky
  • Srovnávač brokerů
  • Kariéra
    • Žádný výsledek
      Zobrazit všechny výsledky
BS Logo

4 způsoby, jak zlepšit svou výkonnost v prostředí tvůrců

Ekonomiku tvůrců tvoří více než 200 milionů tvůrců.

Andrej Krúpa Autor: Andrej Krúpa
23 ledna, 2023
6 min. čtení
iphone, ios, home screen, close up, pixels, retina, smartphone, icon, instagram

Zdroj: Unsplash

6 min.
čtení
Přihlaste se k odběru newsletteru
Chcete využít této příležitosti?

Patří sem nezávislí tvůrci obsahu, kurátoři, tvůrci komunit, influenceři sociálních médií, bloggeři. Často působí jako samostatní podnikatelé nebo mikropodniky a mohou se tomu věnovat i jako druhému zdroji příjmů vedle své hlavní kariéry. Nejúspěšnější podnikatelé v této prosperující oblasti optimalizují své pracovní postupy a využívají sadu nástrojů, které jim umožňují vyniknout. Využití správné kombinace nástrojů je pro růst a udržitelnost klíčové.

Jak ale tvůrci své podnikání rozjedou? Jinými slovy, jaký úspěšný obchodní model stojí za tvorbou obsahu? V roce 2023 by se tvůrci měli řídit následujícími pokyny, aby si vytvořili předpoklady pro úspěch.

BUĎTE AUTENTIČTÍ A NAJDĚTE SI SVOU PRACOVNÍ POZICI

„Influencer“ se stalo sprostým slovem, a to i ze strany těch, kteří se přímo pohybují v tomto oboru. A spočívá v tom, že existuje příliš mnoho tvůrců obsahu, kteří chtějí budovat své publikum a rychle zbohatnout – často však za cenu své autenticity. Úspěšní tvůrci obsahu čerpají z vlastních odborných znalostí, zkušeností a zájmů a zároveň jsou nefalšovaně sami sebou. I přesto může být díky tomuto přístupu těžké vyniknout.

Vezměme si například „foodie“ scénu. Od roku 2019 roste food influencer marketing tempem 42 %. V současné době existuje jen v USA zhruba 20 000 jedinců, kteří se snaží prosadit v rámci této kategorie. Ačkoli výzkumy ukazují, že influencerský marketing na Instagramu v potravinářském průmyslu podněcuje míru zapojení 7,38 % (a většina odborníků na marketing v sociálních médiích se shoduje, že dobrá míra zapojení se pohybuje mezi 1 a 5 %), ne všech 20 000 rádoby špičkových influencerů dosahuje takových čísel.

Stručně řečeno, nejlepší šanci na trvalý úspěch má tvůrce obsahu, když si najde mezeru a v rámci této pozice experimentuje s různými koncepty nebo kategoriemi, aby obsah působil všestranně, a to vše při zachování vztahovosti, používání více platforem a opakovaném používání obsahu.

DIVERZIFIKOVAT PLATFORMY, KTERÉ POUŽÍVÁTE K RŮSTU

Zdroj: Getty Images

Každý kanál sociálních médií chce, aby si tvůrci mysleli, že jejich platforma je nejlepší. Pravdou je, že tvůrce si často musí vybudovat a udržet angažované publikum na více platformách. Jakmile najdete platformu, která funguje, pokračujte v experimentování s dalšími. Klíčem k úspěchu je rozmanitost, protože každá platforma pravděpodobně změní algoritmy, nástroje nebo efektivitu distribuce; a zatímco se různé platformy budou snažit přesvědčit tvůrce, aby optimalizovali pro ně, tvůrci musí optimalizovat pro místo, kde se jejich publikum nachází nebo pohybuje.

Advertisement

V tomto rozhodovacím procesu je zásadní vědět, kam se obsah tvůrce hodí a kde se mu bude dařit. Každá platforma sociálních médií má své vlastní jedinečné funkce, nástroje a publikum. A vzhledem k tomu, že možností je pravděpodobně příliš mnoho, je klíčové najít platformu, která je nejpříznivější pro „obor“ tvůrce – zvládnout ji a rozšířit na další. Nezůstávejte statičtí.

Co se týče popularity, Instagram a YouTube vedou žebříčky nejlukrativnějších platforem pro tvůrce obsahu, za nimiž následují Snapchat, TikTok a Pinterest. V příštím roce se to bude jako vždy měnit. Tvůrcům tak stále zůstává prostor pro diverzifikaci jejich nabídky. Překročte rámec videa nebo jednoho typu média. Například fitness influencer, který si původně získal příznivce díky videím se cvičením na YouTube, by mohl zvážit rozšíření svého záběru o e-knihy „Jak na to“ s klikacími odkazy na svá původní videa. Je to chytrý způsob, jak znovu využít stávající obsah k získání nových sledujících.

Chcete využít této příležitosti?

VYTVOŘTE SI HERNÍ PLÁN OBSAHU SE ZAMĚŘENÍM NA PODNIKÁNÍ

Zdroj: Getty Images

Stanovení cílů je prvním krokem efektivního procesu plánování obsahu. Položte si otázky typu: „Jaké výsledky očekávám od každého obsahu, který vytvořím a zveřejním?“. Některý obsah může být ze své podstaty pomíjivý a specifický pro určitý časový okamžik. Jiný obsah by měl mít dlouhou životnost. Plánujte a zpeněžujte s ohledem na tuto skutečnost.

Plánování obsahu a obsahová strategie jsou dva samostatné, ale vzájemně se doplňující úkoly. Obsahová strategie vytváří základ pro plánování obsahu. Zahrnuje nastínění různých marketingových kanálů, marketingových cílů a způsobu, jakým jich tvůrce plánuje dosáhnout. Formuluje účel obsahu. Naproti tomu plánování obsahu nastiňuje zdroje a prostředky potřebné k dosažení větších cílů stanovených v obsahové strategii. Odráží typ obsahu, který je třeba vytvořit k naplnění této strategie.

Špičkoví tvůrci mají vzorec pro úspěch, pokud jde o zapojení svého publika. Zaměřují se na kvalitu oproti kvantitě, konzistentnost zveřejňování a používání správných sdělení. Promýšlejí také strategii monetizace a druh dostupného dosahu. Některý obsah bude určen ke zvýšení velikosti vlastního publika, jiný bude více zaměřen na příjmy. Jiný obsah bude kombinovat obojí. Mějte pro tyto různé druhy obsahu plán, který zahrnuje vyladění vlastního hlasu značky tvůrce. To je v podstatě tón hlasu a úhel pohledu, kterým tvůrce promlouvá přímo ke svým následovníkům. Prvním krokem při stanovení hlasu je průzkum publika a analýza metrik. Zjištěním informací, jako je věk, pohlaví, profese a zeměpisná oblast cílového publika, je tvůrce schopen přizpůsobit obsah odpovídajícím způsobem. Kromě toho v rámci možností opakovaně používejte obsah nebo jeho části, abyste dosáhli efektivity.

INVESTUJTE DO VYBAVENÍ A OPTIMALIZUJTE PRACOVNÍ POSTUPY POMOCÍ NÁSTROJŮ TŘETÍCH STRAN

Competitive Analysis identifies and evaluates the business strategies of your competitors, resulting in the analysis of strengths, weaknesses, opportunities and threats <noread>(SWOT)</noread> for your product relative to the competitors’ in a business ecosystem. Further analysis may provide an insight to your product strategy.The analysis is often conducted in the early stages of product development. As the dynamics of products in the ecosystem change rapidly, many companies have embraced agile competitive analysis as a part of their product strategy.
Zdroj: Unsplash

Když se podnikání tvůrce obsahu začne rozrůstat, může být chytrým obchodním rozhodnutím investovat do výkonných nástrojů třetích stran. Protože i když odvětví zaměřené na tvůrce rozhodně začíná u tvůrce a jeho kreativity, je budováno den po dni pomocí důvěryhodných a dobře integrovaných nástrojů. Mezi ně patří aplikace, platformy a weby, které tvůrci používají k tvorbě obsahu, jeho distribuci dychtivému publiku, komunikaci se svými věrnými sledujícími, zpeněžování své fanouškovské základny, budování partnerství, provozování zázemí svého podnikání a mnoho dalšího.

Bez řešení, jako jsou Canva, InDesign, MailChimp, Shopify, Hootsuite je tvůrce odkázán na to, aby každý úkol dělal ručně – což je vždy neefektivní, zejména pro soloprůmyslníka. Využití těchto nástrojů dohromady může dodat profesionální náboj zdokonalení obsahu a celkové prezentace značky. K dispozici je spousta levných možností, které mohou tvůrcům pomoci škálovat jejich podnikání, přičemž mnohé z nich umožňují tvůrcům obsahu zefektivnit, automatizovat, urychlit a analyzovat jejich úsilí v rámci plynulého pracovního postupu.

Bez správné sady nástrojů nebude jednotlivý tvůrce schopen škálovat svůj obsah a sdílet a distribuovat jej ztělesňující podobnou profesionalitu jako tradiční lídři v oboru.

Patří sem nezávislí tvůrci obsahu, kurátoři, tvůrci komunit, influenceři sociálních médií, bloggeři. Často působí jako samostatní podnikatelé nebo mikropodniky a mohou se tomu věnovat i jako druhému zdroji příjmů vedle své hlavní kariéry. Nejúspěšnější podnikatelé v této prosperující oblasti optimalizují své pracovní postupy a využívají sadu nástrojů, které jim umožňují vyniknout. Využití správné kombinace nástrojů je pro růst a udržitelnost klíčové.Jak ale tvůrci své podnikání rozjedou? Jinými slovy, jaký úspěšný obchodní model stojí za tvorbou obsahu? V roce 2023 by se tvůrci měli řídit následujícími pokyny, aby si vytvořili předpoklady pro úspěch.BUĎTE AUTENTIČTÍ A NAJDĚTE SI SVOU PRACOVNÍ POZICI„Influencer“ se stalo sprostým slovem, a to i ze strany těch, kteří se přímo pohybují v tomto oboru. A spočívá v tom, že existuje příliš mnoho tvůrců obsahu, kteří chtějí budovat své publikum a rychle zbohatnout – často však za cenu své autenticity. Úspěšní tvůrci obsahu čerpají z vlastních odborných znalostí, zkušeností a zájmů a zároveň jsou nefalšovaně sami sebou. I přesto může být díky tomuto přístupu těžké vyniknout.Vezměme si například „foodie“ scénu. Od roku 2019 roste food influencer marketing tempem 42 %. V současné době existuje jen v USA zhruba 20 000 jedinců, kteří se snaží prosadit v rámci této kategorie. Ačkoli výzkumy ukazují, že influencerský marketing na Instagramu v potravinářském průmyslu podněcuje míru zapojení 7,38 % , ne všech 20 000 rádoby špičkových influencerů dosahuje takových čísel.Stručně řečeno, nejlepší šanci na trvalý úspěch má tvůrce obsahu, když si najde mezeru a v rámci této pozice experimentuje s různými koncepty nebo kategoriemi, aby obsah působil všestranně, a to vše při zachování vztahovosti, používání více platforem a opakovaném používání obsahu.DIVERZIFIKOVAT PLATFORMY, KTERÉ POUŽÍVÁTE K RŮSTUKaždý kanál sociálních médií chce, aby si tvůrci mysleli, že jejich platforma je nejlepší. Pravdou je, že tvůrce si často musí vybudovat a udržet angažované publikum na více platformách. Jakmile najdete platformu, která funguje, pokračujte v experimentování s dalšími. Klíčem k úspěchu je rozmanitost, protože každá platforma pravděpodobně změní algoritmy, nástroje nebo efektivitu distribuce; a zatímco se různé platformy budou snažit přesvědčit tvůrce, aby optimalizovali pro ně, tvůrci musí optimalizovat pro místo, kde se jejich publikum nachází nebo pohybuje.V tomto rozhodovacím procesu je zásadní vědět, kam se obsah tvůrce hodí a kde se mu bude dařit. Každá platforma sociálních médií má své vlastní jedinečné funkce, nástroje a publikum. A vzhledem k tomu, že možností je pravděpodobně příliš mnoho, je klíčové najít platformu, která je nejpříznivější pro „obor“ tvůrce – zvládnout ji a rozšířit na další. Nezůstávejte statičtí.Co se týče popularity, Instagram a YouTube vedou žebříčky nejlukrativnějších platforem pro tvůrce obsahu, za nimiž následují Snapchat, TikTok a Pinterest. V příštím roce se to bude jako vždy měnit. Tvůrcům tak stále zůstává prostor pro diverzifikaci jejich nabídky. Překročte rámec videa nebo jednoho typu média. Například fitness influencer, který si původně získal příznivce díky videím se cvičením na YouTube, by mohl zvážit rozšíření svého záběru o e-knihy „Jak na to“ s klikacími odkazy na svá původní videa. Je to chytrý způsob, jak znovu využít stávající obsah k získání nových sledujících.Chcete využít této příležitosti?VYTVOŘTE SI HERNÍ PLÁN OBSAHU SE ZAMĚŘENÍM NA PODNIKÁNÍStanovení cílů je prvním krokem efektivního procesu plánování obsahu. Položte si otázky typu: „Jaké výsledky očekávám od každého obsahu, který vytvořím a zveřejním?“. Některý obsah může být ze své podstaty pomíjivý a specifický pro určitý časový okamžik. Jiný obsah by měl mít dlouhou životnost. Plánujte a zpeněžujte s ohledem na tuto skutečnost.Plánování obsahu a obsahová strategie jsou dva samostatné, ale vzájemně se doplňující úkoly. Obsahová strategie vytváří základ pro plánování obsahu. Zahrnuje nastínění různých marketingových kanálů, marketingových cílů a způsobu, jakým jich tvůrce plánuje dosáhnout. Formuluje účel obsahu. Naproti tomu plánování obsahu nastiňuje zdroje a prostředky potřebné k dosažení větších cílů stanovených v obsahové strategii. Odráží typ obsahu, který je třeba vytvořit k naplnění této strategie.Špičkoví tvůrci mají vzorec pro úspěch, pokud jde o zapojení svého publika. Zaměřují se na kvalitu oproti kvantitě, konzistentnost zveřejňování a používání správných sdělení. Promýšlejí také strategii monetizace a druh dostupného dosahu. Některý obsah bude určen ke zvýšení velikosti vlastního publika, jiný bude více zaměřen na příjmy. Jiný obsah bude kombinovat obojí. Mějte pro tyto různé druhy obsahu plán, který zahrnuje vyladění vlastního hlasu značky tvůrce. To je v podstatě tón hlasu a úhel pohledu, kterým tvůrce promlouvá přímo ke svým následovníkům. Prvním krokem při stanovení hlasu je průzkum publika a analýza metrik. Zjištěním informací, jako je věk, pohlaví, profese a zeměpisná oblast cílového publika, je tvůrce schopen přizpůsobit obsah odpovídajícím způsobem. Kromě toho v rámci možností opakovaně používejte obsah nebo jeho části, abyste dosáhli efektivity.INVESTUJTE DO VYBAVENÍ A OPTIMALIZUJTE PRACOVNÍ POSTUPY POMOCÍ NÁSTROJŮ TŘETÍCH STRANKdyž se podnikání tvůrce obsahu začne rozrůstat, může být chytrým obchodním rozhodnutím investovat do výkonných nástrojů třetích stran. Protože i když odvětví zaměřené na tvůrce rozhodně začíná u tvůrce a jeho kreativity, je budováno den po dni pomocí důvěryhodných a dobře integrovaných nástrojů. Mezi ně patří aplikace, platformy a weby, které tvůrci používají k tvorbě obsahu, jeho distribuci dychtivému publiku, komunikaci se svými věrnými sledujícími, zpeněžování své fanouškovské základny, budování partnerství, provozování zázemí svého podnikání a mnoho dalšího.Bez řešení, jako jsou Canva, InDesign, MailChimp, Shopify, Hootsuite je tvůrce odkázán na to, aby každý úkol dělal ručně – což je vždy neefektivní, zejména pro soloprůmyslníka. Využití těchto nástrojů dohromady může dodat profesionální náboj zdokonalení obsahu a celkové prezentace značky. K dispozici je spousta levných možností, které mohou tvůrcům pomoci škálovat jejich podnikání, přičemž mnohé z nich umožňují tvůrcům obsahu zefektivnit, automatizovat, urychlit a analyzovat jejich úsilí v rámci plynulého pracovního postupu.Bez správné sady nástrojů nebude jednotlivý tvůrce schopen škálovat svůj obsah a sdílet a distribuovat jej ztělesňující podobnou profesionalitu jako tradiční lídři v oboru.
Tagy: businesskreativitaprácestrategie

Chcete využít této příležitosti?

Zanechte svůj telefon a email a budete kontaktováni licencovanými odborníky

      Související:

      1. Fox a YouTube TV dosáhly krátkodobého prodloužení smlouvy
      2. Netflix potvrzuje výjimečný růst a zůstává dominantní silou ve streamování
      3. Spory mezi platformou YouTube TV a Foxem mohou vést až k výpadku kanálů
      4. Netflix masivně podporuje thajský obsah a zvyšuje význam země v asijské produkci
      5. Mediální gigant Penske Media žaluje Google kvůli AI shrnutím
      6. Netflix podle společnosti Loop Capital vyhrál streamovací válku
      7. Akcie Roblox vyskočily po skvělých výsledcích a rekordním počtu uživatelů
      Advertisement

      Breaking.

      01:18

      Skládací iPad od Apple: Technické výzvy ohrožují premiéru

      01:15

      Nedostatek dílů paralyzuje výrobu luxusních SUV v Michiganu

      01:10

      Boeing posiluje obrannou sílu USA devíti novými vrtulníky

      01:04

      Atlas od OpenAI: Nová výzva pro Google Chrome?

      00:58

      Air New Zealand: Neočekávané výzvy přinášejí finanční turbulence

      00:54

      Coinbase rozšiřuje kryptoimpérium akvizicí platformy Echo

      Advertisement

      Příležitosti.

      Zdroj: Getty Images
      Akcie

      Index S&P 500 je teď sázkou na AI. Kam se schovat, když přijde ochlazení?

      21 října, 2025

      Index S&P 500 se stále více mění v zrcadlo vývoje umělé inteligence (AI).

      Zdroj: Getty Images

      BMO Capital zvyšuje hodnocení Royal Gold díky akvizicím a růstu portfolia

      21 října, 2025
      Zdroj: Getty Images

      Apple na prahu nového růstového cyklu, iPhone míří k rekordním prodejům

      21 října, 2025
      Zdroj: Bloomberg

      Ally Financial získává důvěru analytiků, akcie mohou posílit o čtvrtinu

      21 října, 2025
      Zdroj: Bloomberg

      Goldman Sachs doporučuje koupit akcie Darden Restaurants

      21 října, 2025

      IPO Radar.

      Navan, Inc.

      Datum IPO: 31 října, 2025
      Potenciální ocenění: 6,45 miliardy USD

      Buďte u toho

      Nejčtenější zprávy.

      S&P 500 dále posiluje, pozornost se soustředí na hospodářské výsledky

      20 října, 2025

      HSBC zvyšuje cílovou cenu Nvidie na 320 dolarů, věří v další růst

      19 října, 2025

      S&P 500 stoupá, zatímco obavy ohledně USA a Číny a regionálních bank mizí

      17 října, 2025

      Banky varují před napětím v úvěrech, ekonomika zůstává stabilní

      19 října, 2025

      Americké akcie směřují k růstu navzdory existujícím obavám trhu

      17 října, 2025

      S&P 500 posiluje před rušným týdnem plným výsledků hospodaření

      20 října, 2025

      Byty v Praze stály v pololetí podobně jako v Berlíně, Vídni či Madridu

      21 října, 2025

      Instagram brzy umožní rodičům zabránit teenagerům v chatování s AI

      18 října, 2025
      Advertisement

      Tip editora.

      Zdroj: Burzovní svět
      Akcie

      Tři hvězdné IPO roku 2025: od čínských elektromobilů po evropské alarmy

      14 října, 2025

      Po dvou letech opatrnosti se globální trh s primárními emisemi (IPO) znovu probouzí. Rok 2025 přinesl několik mimořádně úspěšných debutů,...

      Advertisement

      Veškeré materiály a informace umístěné na internetových stránkách Burzovního Světa jsou čerpány z veřejně dostupných zdrojů, jako napriklad tyto a slouží výhradně pro informační účely. Při jejich tvorbě bylo postupováno s vynaložením maximální péče. Informace uveřejněné na internetových stránkách Burzovní Svět nemají charakter právních, daňových či jiného doporučení, analýz nebo návrhů a nabídek ke koupi či prodeji investičních nástrojů, jejichž realizací může dojít k poklesu či ztrátě investovaného majetku. Investiční doporučení, která jsou takto označena, jsou pouze informativní a nezávazná. Burzovní Svět neodpovídá za jakoukoli případnou škodu, která v souvislosti s nimi vznikne. Pro obchodování s investičními nástroji proto využívejte výhradně společnosti s udělenou licencí ČNB, popřípadě s platným povolením k činnosti na území České Republiky.

      Burzovní Svět zároveň prohlašuje, že neodpovídá za přímou i nepřímou škodu vzniklou v důsledku obchodování na kapitálových trzích všeobecně a příspěvky v diskusích vyjadřující názory čtenářů, nemusí být v souladu s postojem provozovatele a není možno je tím pádem považovat za jeho názory. Udělením souhlasu / přijetím podmínek zároveň souhlasíte s možností zasílání, či jiného kontaktování v rámci marketingových služeb obchodních partnerů Burzovního Světa. Více informací o cookies

      • Zásady ochrany osobních údajů a cookies
      • Reklama
      • Kontakt

      Burzovnisvet.cz © 2025

      Burzovnisvet.cz © 2025

      Název nebo symbol
      Žádný výsledek
      Zobrazit všechny výsledky
      • Burzy
        • Headlines
        • Breaking
        • Akcie
        • ETF
        • Dividendy
        • IPO
        • Forex
        • Komodity
        • Kryptoměny
        • Ekonomika
        • Hospodářské výsledky
      • Příležitost
      • DIP
      • IPO Radar
      • Nejčtenější
      • Bullionář Daily
      • Úspěch
        • Alternativní investice
        • Škola bullionáře
        • Miliardáři
        • Business
        • Bullionářova knihspirace
        • Bullionářův almanach
        • Bullionářův slovníček
      • AI
      • Česko
      • Invest mentoring
      • E-booky
      • Srovnávač brokerů
      • Kariéra
      Odebírat Ranního Bullionáře Podcast

      Retrieve your password

      Please enter your username or email address to reset your password.