Pomoc investorům
Invest mentoring
Odebírat Ranního Bullionáře
Podcast
Burzovnisvet Logo
  • Headlines
    • Breaking
    • Bullionář Daily
    • Akcie
    • Hospodářské výsledky
    • ETF
    • Dividendy
    • IPO
    • Forex
    • Komodity
    • Kryptoměny
    • Ekonomika
  • Příležitost
  • DIP
  • IPO Radar

    Nadcházející IPO.

    CDNL 10 prosince, 2025

    Stavební společnost specializující se na infrastrukturní projekty

    UGAI 3 prosince, 2025

    UltraGreen.ai míří na burzu: vše podstatné o nadcházejícím IPO

    TBA Bude oznámeno

    Americká platforma pro nákup a prodej vstupenek na sportovní a kulturní akce

    TBA Bude oznámeno

    Komunikační platforma zaměřeá na hlasovou, video a textovou komunikaci

    Minulé IPO.

    PPHC.L 1 prosince, 2025

    Společnost specializující se na komunikaci v oblasti vládních vztahů

    2685.HK 27 listopadu, 2025

    Digitální společnost zaměřená na e-commerce a využívající prvky AI

    2788.HK 24 listopadu, 2025

    Společnost působící v oblasti výroby elektrolytického hliníku

    CBC 20 listopadu, 2025

    Americká bankovní společnost poskytující komplexní služby bankovnictví

  • Úspěch
    • Alternativní investice
    • Škola bullionáře
    • Miliardáři
    • Business
    • Bullionářova knihspirace
    • Bullionářův almanach
    • Bullionářův slovníček
  • AI
  • Česko
  • E-booky
  • Srovnávač brokerů
  • Kariéra
  • Login
Burzovnisvet.cz - Akcie, kurzy, burza, forex, komodity, IPO, dluhopisy - zpravodajství
  • Headlines
    • Breaking
    • Bullionář Daily
    • Akcie
    • Hospodářské výsledky
    • ETF
    • Dividendy
    • IPO
    • Forex
    • Komodity
    • Kryptoměny
    • Ekonomika
  • Příležitost
  • DIP
  • IPO Radar

    Nadcházející IPO.

    CDNL 10 prosince, 2025

    Stavební společnost specializující se na infrastrukturní projekty

    UGAI 3 prosince, 2025

    UltraGreen.ai míří na burzu: vše podstatné o nadcházejícím IPO

    TBA Bude oznámeno

    Americká platforma pro nákup a prodej vstupenek na sportovní a kulturní akce

    TBA Bude oznámeno

    Komunikační platforma zaměřeá na hlasovou, video a textovou komunikaci

    Minulé IPO.

    PPHC.L 1 prosince, 2025

    Společnost specializující se na komunikaci v oblasti vládních vztahů

    2685.HK 27 listopadu, 2025

    Digitální společnost zaměřená na e-commerce a využívající prvky AI

    2788.HK 24 listopadu, 2025

    Společnost působící v oblasti výroby elektrolytického hliníku

    CBC 20 listopadu, 2025

    Americká bankovní společnost poskytující komplexní služby bankovnictví

  • Úspěch
    • Alternativní investice
    • Škola bullionáře
    • Miliardáři
    • Business
    • Bullionářova knihspirace
    • Bullionářův almanach
    • Bullionářův slovníček
  • AI
  • Česko
  • E-booky
  • Srovnávač brokerů
  • Kariéra
    • Žádný výsledek
      Zobrazit všechny výsledky
BS Logo

Ne, vaše společnost není vaše rodina

Nacházíme se uprostřed rozsáhlé změny paradigmatu, pokud jde o to, jak a proč pracujeme.

Andrej Krúpa Autor: Andrej Krúpa
20 března, 2023
8 min. čtení
Zdroj: Getty Images

Zdroj: Getty Images

8 min.
čtení
Přihlaste se k odběru newsletteru
Chcete využít této příležitosti?

Mentalita „always-on“ v oblasti technologií už neodpovídá tomu, co zaměstnanci od svého života chtějí, zejména s tím, jak roste třída zaměstnanců generace Z. Jsme rádi, že můžeme pracovat více z domova a trávit čas s rodinou. To vytváří nesoulad: Proč se velké technologické společnosti snaží prezentovat jako velká šťastná rodina? Proč stále existují kulty zakladatelů, které ztělesňují práci až do padnutí?

Dnešní propouštění je drsným varováním, že ne, vaše firma není vaše „rodina“. A ani by neměla být. Je načase, aby společnosti učinily nepříjemné rozhodnutí přehodnotit svou identitu a rekonstruovat své pracovní, nikoli rodinné hodnoty.

Musíme přijmout nepříjemnou pravdu o tom, jakou roli hrají naše společnosti v životech našich zaměstnanců a zákazníků. Neměli bychom konstruovat hodnoty na základě jedné osoby, kulturního trendu nebo časového okamžiku. Každá společnost, která existuje déle než několik let, si musí klást stejné otázky, o kterých jsme si mysleli, že jsme je už zodpověděli, když jsme je poprvé položili: Proč jsme potřební? Za čím si stojíme? Co drží naše lidi pohromadě?

Skutečné odpovědi mohou být nakonec na hony vzdálené kancelářským klišé, o kterých jste si mysleli, že vás spojují. Možná si uvědomíte, že jste možná některé věci dělali špatně nebo že jste nereagovali na svět kolem nás. Nebo možná zdvojnásobíte smysluplná společná přesvědčení, která váš tým po léta udržovala jednotný. V mé agentuře naše hodnoty podporují neokázalé prostředí, kde se může dařit kreativitě. Nemusí to být nic, co by změnilo svět. Důležité je být ochoten být natolik nepohodlný, abyste se otevřeli potenciální změně hodnot.

Každá společnost by měla být na cestě neustálého přehodnocování hodnot své značky – zejména když jsou ve vzduchu změny, ať už společenské, interní nebo jiné.

ODDĚLIT OSOBNÍ ZNAČKU OD FIREMNÍ ZNAČKY

Zdroj: Getty Images

Před deseti lety „hodnoty značky“ neexistovaly. Nyní jsou nutností. Ačkoli historicky vznikly u zakladatelů (Zuckerbergovo „pohybuj se rychle a rozbíjej věci“; Holmesova zeď Yody), neměly by být závislé pouze na zakladateli. Společnost Salesforce byla historicky chválena za svou silnou značku a firemní kulturu; slouží však jako skvělý příklad toho, co se může stát, když jsou hodnoty příliš úzce spjaty s jednotlivcem.

Advertisement

Láska generálního ředitele Marca Benioffa k havajské kultuře a používání slova „ohana“ (což znamená „rodina“) jako zastřešujícího termínu pro všechny hodnoty jejich společnosti vyvolala v roce 2018 interní debaty, když zaměstnanci vyjádřili obavy z kulturního přivlastňování. Přes veškerého „ducha aloha“ bylo pouze 57 z 18 000 zaměstnanců rodilými Havajci nebo obyvateli tichomořských ostrovů. Pro společnost to byla skvělá příležitost přehodnotit a znovu upravit své hodnoty.

Přesto, pokud se posuneme do dnešní doby, společnost Salesforce zaznamenává hromadné propouštění a odchod několika vrcholových manažerů – což jsou události, které jsou v rozporu s touto „rodinnou“ rétorikou (nemůžete přece vyhodit babičku za nedostatečný výkon). To nutí k otázce, zda Benioff udával svým zaměstnancům správný tón, nebo jsou hodnoty shora dolů ze své podstaty pro vedení spíše prospěšné. Pokud a až Benioff odejde, co se stane s kulturou ve společnosti Salesforce? Bude mít nějaký důvod tyto hodnoty zachovat, nebo byly od začátku špatně nastavené?

Éra startupů zahalených do kultů svých zakladatelů se chýlí ke konci. Všichni jsme viděli televizní adaptace katastrofálních příběhů startupů, které příliš závisely na jediné osobnosti. Mladší zaměstnanci chtějí, aby jejich vedení upřednostňovalo jednotlivce, interní mobilitu a flexibilitu. Chtějí být vnímáni jako kolegové, ne jako následovníci.

Proto by při vytváření hodnot značky měli být v místnosti přítomni lidé z celé organizace. I když se obvykle takové rozhovory omezují na vybranou skupinu vrcholových manažerů, měli by se jich účastnit zástupci všech částí organizace (vedení, prodeje, produktu, úspěchu zákazníků atd.). Musíte se ujistit, že hodnoty jsou autentické – a uvěřitelné – pro všechny, nejen pro váš vedoucí tým.

Chcete využít této příležitosti?

UČINIT HODNOTY SMYSLUPLNÝMI A AUTENTICKÝMI

Zdroj: Getty Images

Důvodem, proč „ohana“ selhala, je její neupřímnost. Vaši spolupracovníci nejsou vaše rodina, tečka. Také se to vymstí, když dojde ke standardní obchodní praxi, jako je propouštění. Nyní se díváme na pracovní sílu, kde 66 % znalostních pracovníků v nedávném průzkumu uvedlo, že ztratilo důvěru ve stabilitu a jistotu zaměstnání na plný úvazek. Zaměstnanci, kteří se bojí, nemohou podávat nejlepší výkony.

Musíme si také uvědomit, že v roce 2025 bude generace Z tvořit 27 % pracovní síly a podle nedávných údajů společnosti LinkedIn 72 % příslušníků generace Z zvažuje, že v příštím roce opustí své zaměstnání. Zatímco mileniály si kdysi získaly stěny s občerstvením a neomezeným množstvím kávy, generace Z na nadýchané benefity nedá dopustit. Ve skutečnosti 64 % příslušníků generace Z uvedlo, že je pravděpodobnější, že budou pracovat pro společnost, která se zabývá sociálními problémy.

To znamená, že něco jako „důvěra“ se dnes jako hodnota značky nehodí. Dříve se o to dalo usilovat, ale nyní je to jen sázka do loterie. Důvěřovat svým zaměstnancům, že odvedou svou práci co nejlépe, je opravdu jen minimum slušnosti na pracovišti.

Pátrejte hlouběji. U hodnot, kterých se vaše společnost drží, se ptejte: Jaká očekávání jsou s touto konkrétní hodnotou spojena? Můžeme je reálně splnit v dobrých i špatných časech? Je tato hodnota jen papouškováním základních standardů na pracovišti? Nebo odráží to, jak naše značka překračuje rámec svých možností ve prospěch svých zaměstnanců, zákazníků a společnosti?

Přijměte nepříjemné pocity při hodnocení, zda jsou hodnoty, o kterých uvažujete, „životaschopné“ i dnes. Neměly by být vzdáleným seznamem ideálů nebo tvrzení, do kterých se cítíte být tlačeni. Ačkoli je nemožné zavděčit se všem, zapojte všechny lidi, kterých se hodnoty vaší značky dotýkají, a povzbuďte je k upřímnosti a vrhněte na tuto konverzaci ostré světlo.

Hodnoty společnosti Atlassian ukazují, jak to vypadá, když si vytvoříte hodnoty, které jsou pro vaši značku pravdivé. Převzali myšlenku otevřené komunikace a dali jí svůj vlastní šmrnc: „Otevřená společnost, žádné kecy.“ V tomto případě se jedná o „otevřenou společnost, žádné kecy“. Mají také krátkou reklamu o tom, co to pro ně znamená. Ve společnosti Sköna popisujeme, jak naše hodnoty vypadají prostřednictvím chování. „Přijímání nepohodlí“ vypadá jako zkoušení nových věcí, které vás znervózňuje, nebo přiznání, že neznáte všechny odpovědi. Na praktickém uplatňování hodnot záleží mnohem více než na jejich pouhém pojmenování.

PRAVIDELNĚ REVIDOVAT HODNOTY

Four women working in a business meeting in a cafe coffee shop
Zdroj: Unsplash

Jakmile jsou hodnoty vaší značky stanoveny, je třeba je skutečně promítnout do každodenní činnosti organizace. Mělo by se na ně často odkazovat. Každý člen týmu by měl vědět, co jsou a co znamenají. Lidé by se měli navzájem chválit za to, jak hodnoty projevují, a s respektem se navzájem upozorňovat, když je neprojevují.

Pokud má vaše značka to štěstí, že se těší dlouhému životnímu cyklu, budete muset zastaralé hodnoty průběžně aktualizovat. Pokud se vrátíme k příkladu „ohana“, tato hodnota již neodráží současné paradigma týkající se rovnováhy mezi pracovním a soukromým životem a vztahu zaměstnanců k jejich práci. Je třeba ji aktualizovat. Duch této hodnoty je pozitivní: Týmoví spolupracovníci by měli být jeden do druhého investovaní a měli by si chtít navzájem pomáhat k úspěchu. Skutečné důsledky této hodnoty však musí odpovídat realitě a potřebám lidí.

Stejně jako každý rok vyhodnocujete své procesy a rozpočty, abyste se ujistili, že pro vaši firmu stále dávají smysl, měli byste totéž dělat i se svými hodnotami. Mohou stále platit, a pokud jste se rozhodli moudře, pravděpodobně platit budou. Hodnoty však přehodnoťte minimálně tehdy, když dojde k významným změnám ve vedoucích týmech nebo když společnost prochází významným obratem.

Až se prach usadí, přizvěte lidi z celé organizace a zhodnoťte, zda hodnoty stále odrážejí realitu značky. Pokud ne, proveďte workshop, co by mohlo být třeba upravit na základě zkušeností členů týmu nyní, když došlo ke změně. Čím upřímnější budou vaše hodnoty, tím více si je všichni osvojí.

Nejstarší společnost na světě – japonská stavební firma – existuje zřejmě již 1443 let. V dnešní době bývají životní cykly firem mnohem, mnohem kratší. Technologie se mění rychlostí světla, a přestože všichni můžeme uzavírat sázky, nikdo neví, jak budou věci vypadat za dalších 20 let. Pokud tedy chcete vybudovat značku, která přetrvá, je realistické, respektující a přizpůsobivé vyznávání hodnot tou nejlepší volbou pro vybudování něčeho, co může s časem růst.

Mentalita „always-on“ v oblasti technologií už neodpovídá tomu, co zaměstnanci od svého života chtějí, zejména s tím, jak roste třída zaměstnanců generace Z. Jsme rádi, že můžeme pracovat více z domova a trávit čas s rodinou. To vytváří nesoulad: Proč se velké technologické společnosti snaží prezentovat jako velká šťastná rodina? Proč stále existují kulty zakladatelů, které ztělesňují práci až do padnutí?Dnešní propouštění je drsným varováním, že ne, vaše firma není vaše „rodina“. A ani by neměla být. Je načase, aby společnosti učinily nepříjemné rozhodnutí přehodnotit svou identitu a rekonstruovat své pracovní, nikoli rodinné hodnoty.Musíme přijmout nepříjemnou pravdu o tom, jakou roli hrají naše společnosti v životech našich zaměstnanců a zákazníků. Neměli bychom konstruovat hodnoty na základě jedné osoby, kulturního trendu nebo časového okamžiku. Každá společnost, která existuje déle než několik let, si musí klást stejné otázky, o kterých jsme si mysleli, že jsme je už zodpověděli, když jsme je poprvé položili: Proč jsme potřební? Za čím si stojíme? Co drží naše lidi pohromadě?Skutečné odpovědi mohou být nakonec na hony vzdálené kancelářským klišé, o kterých jste si mysleli, že vás spojují. Možná si uvědomíte, že jste možná některé věci dělali špatně nebo že jste nereagovali na svět kolem nás. Nebo možná zdvojnásobíte smysluplná společná přesvědčení, která váš tým po léta udržovala jednotný. V mé agentuře naše hodnoty podporují neokázalé prostředí, kde se může dařit kreativitě. Nemusí to být nic, co by změnilo svět. Důležité je být ochoten být natolik nepohodlný, abyste se otevřeli potenciální změně hodnot.Každá společnost by měla být na cestě neustálého přehodnocování hodnot své značky – zejména když jsou ve vzduchu změny, ať už společenské, interní nebo jiné.ODDĚLIT OSOBNÍ ZNAČKU OD FIREMNÍ ZNAČKYPřed deseti lety „hodnoty značky“ neexistovaly. Nyní jsou nutností. Ačkoli historicky vznikly u zakladatelů , neměly by být závislé pouze na zakladateli. Společnost Salesforce byla historicky chválena za svou silnou značku a firemní kulturu; slouží však jako skvělý příklad toho, co se může stát, když jsou hodnoty příliš úzce spjaty s jednotlivcem.Láska generálního ředitele Marca Benioffa k havajské kultuře a používání slova „ohana“ jako zastřešujícího termínu pro všechny hodnoty jejich společnosti vyvolala v roce 2018 interní debaty, když zaměstnanci vyjádřili obavy z kulturního přivlastňování. Přes veškerého „ducha aloha“ bylo pouze 57 z 18 000 zaměstnanců rodilými Havajci nebo obyvateli tichomořských ostrovů. Pro společnost to byla skvělá příležitost přehodnotit a znovu upravit své hodnoty.Přesto, pokud se posuneme do dnešní doby, společnost Salesforce zaznamenává hromadné propouštění a odchod několika vrcholových manažerů – což jsou události, které jsou v rozporu s touto „rodinnou“ rétorikou . To nutí k otázce, zda Benioff udával svým zaměstnancům správný tón, nebo jsou hodnoty shora dolů ze své podstaty pro vedení spíše prospěšné. Pokud a až Benioff odejde, co se stane s kulturou ve společnosti Salesforce? Bude mít nějaký důvod tyto hodnoty zachovat, nebo byly od začátku špatně nastavené?Éra startupů zahalených do kultů svých zakladatelů se chýlí ke konci. Všichni jsme viděli televizní adaptace katastrofálních příběhů startupů, které příliš závisely na jediné osobnosti. Mladší zaměstnanci chtějí, aby jejich vedení upřednostňovalo jednotlivce, interní mobilitu a flexibilitu. Chtějí být vnímáni jako kolegové, ne jako následovníci.Proto by při vytváření hodnot značky měli být v místnosti přítomni lidé z celé organizace. I když se obvykle takové rozhovory omezují na vybranou skupinu vrcholových manažerů, měli by se jich účastnit zástupci všech částí organizace . Musíte se ujistit, že hodnoty jsou autentické – a uvěřitelné – pro všechny, nejen pro váš vedoucí tým.Chcete využít této příležitosti?UČINIT HODNOTY SMYSLUPLNÝMI A AUTENTICKÝMIDůvodem, proč „ohana“ selhala, je její neupřímnost. Vaši spolupracovníci nejsou vaše rodina, tečka. Také se to vymstí, když dojde ke standardní obchodní praxi, jako je propouštění. Nyní se díváme na pracovní sílu, kde 66 % znalostních pracovníků v nedávném průzkumu uvedlo, že ztratilo důvěru ve stabilitu a jistotu zaměstnání na plný úvazek. Zaměstnanci, kteří se bojí, nemohou podávat nejlepší výkony.Musíme si také uvědomit, že v roce 2025 bude generace Z tvořit 27 % pracovní síly a podle nedávných údajů společnosti LinkedIn 72 % příslušníků generace Z zvažuje, že v příštím roce opustí své zaměstnání. Zatímco mileniály si kdysi získaly stěny s občerstvením a neomezeným množstvím kávy, generace Z na nadýchané benefity nedá dopustit. Ve skutečnosti 64 % příslušníků generace Z uvedlo, že je pravděpodobnější, že budou pracovat pro společnost, která se zabývá sociálními problémy.To znamená, že něco jako „důvěra“ se dnes jako hodnota značky nehodí. Dříve se o to dalo usilovat, ale nyní je to jen sázka do loterie. Důvěřovat svým zaměstnancům, že odvedou svou práci co nejlépe, je opravdu jen minimum slušnosti na pracovišti.Pátrejte hlouběji. U hodnot, kterých se vaše společnost drží, se ptejte: Jaká očekávání jsou s touto konkrétní hodnotou spojena? Můžeme je reálně splnit v dobrých i špatných časech? Je tato hodnota jen papouškováním základních standardů na pracovišti? Nebo odráží to, jak naše značka překračuje rámec svých možností ve prospěch svých zaměstnanců, zákazníků a společnosti?Přijměte nepříjemné pocity při hodnocení, zda jsou hodnoty, o kterých uvažujete, „životaschopné“ i dnes. Neměly by být vzdáleným seznamem ideálů nebo tvrzení, do kterých se cítíte být tlačeni. Ačkoli je nemožné zavděčit se všem, zapojte všechny lidi, kterých se hodnoty vaší značky dotýkají, a povzbuďte je k upřímnosti a vrhněte na tuto konverzaci ostré světlo.Hodnoty společnosti Atlassian ukazují, jak to vypadá, když si vytvoříte hodnoty, které jsou pro vaši značku pravdivé. Převzali myšlenku otevřené komunikace a dali jí svůj vlastní šmrnc: „Otevřená společnost, žádné kecy.“ V tomto případě se jedná o „otevřenou společnost, žádné kecy“. Mají také krátkou reklamu o tom, co to pro ně znamená. Ve společnosti Sköna popisujeme, jak naše hodnoty vypadají prostřednictvím chování. „Přijímání nepohodlí“ vypadá jako zkoušení nových věcí, které vás znervózňuje, nebo přiznání, že neznáte všechny odpovědi. Na praktickém uplatňování hodnot záleží mnohem více než na jejich pouhém pojmenování.PRAVIDELNĚ REVIDOVAT HODNOTYJakmile jsou hodnoty vaší značky stanoveny, je třeba je skutečně promítnout do každodenní činnosti organizace. Mělo by se na ně často odkazovat. Každý člen týmu by měl vědět, co jsou a co znamenají. Lidé by se měli navzájem chválit za to, jak hodnoty projevují, a s respektem se navzájem upozorňovat, když je neprojevují.Pokud má vaše značka to štěstí, že se těší dlouhému životnímu cyklu, budete muset zastaralé hodnoty průběžně aktualizovat. Pokud se vrátíme k příkladu „ohana“, tato hodnota již neodráží současné paradigma týkající se rovnováhy mezi pracovním a soukromým životem a vztahu zaměstnanců k jejich práci. Je třeba ji aktualizovat. Duch této hodnoty je pozitivní: Týmoví spolupracovníci by měli být jeden do druhého investovaní a měli by si chtít navzájem pomáhat k úspěchu. Skutečné důsledky této hodnoty však musí odpovídat realitě a potřebám lidí.Stejně jako každý rok vyhodnocujete své procesy a rozpočty, abyste se ujistili, že pro vaši firmu stále dávají smysl, měli byste totéž dělat i se svými hodnotami. Mohou stále platit, a pokud jste se rozhodli moudře, pravděpodobně platit budou. Hodnoty však přehodnoťte minimálně tehdy, když dojde k významným změnám ve vedoucích týmech nebo když společnost prochází významným obratem.Až se prach usadí, přizvěte lidi z celé organizace a zhodnoťte, zda hodnoty stále odrážejí realitu značky. Pokud ne, proveďte workshop, co by mohlo být třeba upravit na základě zkušeností členů týmu nyní, když došlo ke změně. Čím upřímnější budou vaše hodnoty, tím více si je všichni osvojí.Nejstarší společnost na světě – japonská stavební firma – existuje zřejmě již 1443 let. V dnešní době bývají životní cykly firem mnohem, mnohem kratší. Technologie se mění rychlostí světla, a přestože všichni můžeme uzavírat sázky, nikdo neví, jak budou věci vypadat za dalších 20 let. Pokud tedy chcete vybudovat značku, která přetrvá, je realistické, respektující a přizpůsobivé vyznávání hodnot tou nejlepší volbou pro vybudování něčeho, co může s časem růst.
Tagy: businessfirmapodnikáníúspěch


    Chcete využít této příležitosti?


    Zanechte své kontaktní údaje, ozve se Vám licencovaný specialista a zároveň získáte:

    • Přístup k nejžhavějším IPO a investičním trendům.

    • Pravidelnou dávku aktuálních tipů pro Vaše portfolio v našem Newsletteru.

    • Investiční portfolio

    Máte zkušenosti s investováním?

    Jakou částku jste připraven použít na investování?



    Odesláním formuláře souhlasíte se zasíláním newsletteru Burzovní svět. Odhlásit se můžete kdykoli.

    Advertisement

    Breaking.

    17:53

    Exkluzivně: Odborový svaz pilotů zastavil snahu Allegiant Air zajistit americké povolení k pobytu pro zahraniční rekruty.

    16:24

    Bloomberg News uvádí, že indičtí a američtí vyšetřovatelé se mají příští týden sejít ohledně nehody Air India.

    15:53

    Nurix oznamuje 83% míru odpovědi na bexobrutideg u pacientů s CLL.

    14:53

    Beam oznamuje slibné výsledky zkoušky genové terapie pro srpkovitou anémii.

    14:29

    Ficerafusp alfa 750 mg vykazuje stabilní míru odpovědi u rakoviny hlavy a krku.

    14:23

    Disc Medicine oznamuje příznivé výsledky studie anémie DISC-0974.

    Advertisement

    Příležitosti.

    Zdroj: Getty Images
    Akcie

    Wall Street vítá škrty Meta v metaversu. Investoři čekají růst akcií

    5 prosince, 2025

    Meta Platforms zažila ve čtvrtek výrazný nárůst pozornosti investorů poté, co agentura Bloomberg zveřejnila informaci, že vedení společnosti zvažuje razantní...

    Zdroj: Getty Images

    Platební společnosti zažily nejhorší rok za 15 let. Kde hledat příležitosti

    5 prosince, 2025
    Zdroj: Getty Images

    Čínská firma Moore Threads vystřelila po IPO o více než 400 %

    5 prosince, 2025
    Zdroj: lumexaimaging

    IPO Lumexa Imaging: Jeden z největších hráčů v diagnostice míří na burzu

    5 prosince, 2025
    Zdroj: Shutterstock

    Proč partnerství Microsoftu s OpenAI může být klíčové pro růst akcií

    5 prosince, 2025

    IPO Radar.

    Cardinal Infrastructure Group Inc.

    Datum IPO: 10 prosince, 2025
    Potenciální ocenění: 768 milionů USD

    Buďte u toho

    Nejčtenější zprávy.

    S&P 500 sílí, nejnovější data o inflaci potvrzují očekávání snížení sazeb Fedu

    5 prosince, 2025

    Trumpova úprava norem spotřeby paliva: proč nepovede k levnějším automobilům

    4 prosince, 2025

    S&P 500 posiluje díky obnovení zájmu o technologické akcie

    2 prosince, 2025

    S&P 500 zaznamenal mírný nárůst před zveřejněním klíčových údajů o inflaci

    4 prosince, 2025

    Vánoční nákupní sezóna začala překvapivě silně a odhaluje nové vítěze

    2 prosince, 2025

    Index S&P 500 dále posiluje, pozornost investorů se upírá na Fed

    5 prosince, 2025

    Jak Netflix ukradl Warner Bros Davidu Ellisonovi a co to znamená v praxi

    6 prosince, 2025

    S&P 500 sílí, data o zaměstnanosti podpořila sázky na snížení úrokových sazeb

    3 prosince, 2025
    Advertisement

    Tip editora.

    Zdroj: BurzovníSvět.cz
    Tip editora

    Bublina na trhu nezastavila boom umělé inteligence v Silicon Valley

    30 listopadu, 2025

    Během technologického boomu, který definoval druhou dekádu tohoto století, byla uniformou Silicon Valley obyčejná mikina s kapucí. Tento symbol ležérnosti...

    Advertisement

    Veškeré materiály a informace umístěné na internetových stránkách Burzovního Světa jsou čerpány z veřejně dostupných zdrojů, jako napriklad tyto a slouží výhradně pro informační účely. Při jejich tvorbě bylo postupováno s vynaložením maximální péče. Informace uveřejněné na internetových stránkách Burzovní Svět nemají charakter právních, daňových či jiného doporučení, analýz nebo návrhů a nabídek ke koupi či prodeji investičních nástrojů, jejichž realizací může dojít k poklesu či ztrátě investovaného majetku. Investiční doporučení, která jsou takto označena, jsou pouze informativní a nezávazná. Burzovní Svět neodpovídá za jakoukoli případnou škodu, která v souvislosti s nimi vznikne. Pro obchodování s investičními nástroji proto využívejte výhradně společnosti s udělenou licencí ČNB, popřípadě s platným povolením k činnosti na území České Republiky.

    Burzovní Svět zároveň prohlašuje, že neodpovídá za přímou i nepřímou škodu vzniklou v důsledku obchodování na kapitálových trzích všeobecně a příspěvky v diskusích vyjadřující názory čtenářů, nemusí být v souladu s postojem provozovatele a není možno je tím pádem považovat za jeho názory. Udělením souhlasu / přijetím podmínek zároveň souhlasíte s možností zasílání, či jiného kontaktování v rámci marketingových služeb obchodních partnerů Burzovního Světa. Více informací o cookies

    • Zásady ochrany osobních údajů a cookies
    • Reklama
    • Kontakt

    Burzovnisvet.cz © 2025

    Burzovnisvet.cz © 2025

    Název nebo symbol
    Žádný výsledek
    Zobrazit všechny výsledky
    • Burzy
      • Headlines
      • Breaking
      • Akcie
      • ETF
      • Dividendy
      • IPO
      • Forex
      • Komodity
      • Kryptoměny
      • Ekonomika
      • Hospodářské výsledky
    • Příležitost
    • DIP
    • IPO Radar
    • Nejčtenější
    • Bullionář Daily
    • Úspěch
      • Alternativní investice
      • Škola bullionáře
      • Miliardáři
      • Business
      • Bullionářova knihspirace
      • Bullionářův almanach
      • Bullionářův slovníček
    • AI
    • Česko
    • Invest mentoring
    • E-booky
    • Srovnávač brokerů
    • Kariéra
    • Pomoc investorům
    Odebírat Ranního Bullionáře Podcast

    Retrieve your password

    Please enter your username or email address to reset your password.

    ·
    Poslední událost
    Poslední událost