Pomoc investorům
Invest mentoring
Odebírat Ranního Bullionáře
Podcast
Burzovnisvet Logo
  • Headlines
    • Breaking
    • Bullionář Daily
    • Akcie
    • Hospodářské výsledky
    • ETF
    • Dividendy
    • IPO
    • Forex
    • Komodity
    • Kryptoměny
    • Ekonomika
  • Příležitost
  • IPO Radar

    Nadcházející IPO.

    MDLN 17 prosince, 2025

    Americký výrobce a distributor zdravotnických potřeb a zařízení

    471A 16 prosince, 2025

    Holdingová společnost poskytující služby záruky nájemného

    TBA Bude oznámeno

    Americká platforma pro nákup a prodej vstupenek na sportovní a kulturní akce

    TBA Bude oznámeno

    Komunikační platforma zaměřeá na hlasovou, video a textovou komunikaci

    Minulé IPO.

    CDNL 10 prosince, 2025

    Stavební společnost specializující se na infrastrukturní projekty

    PPHC.L 1 prosince, 2025

    Společnost specializující se na komunikaci v oblasti vládních vztahů

    UGAI 3 prosince, 2025

    UltraGreen.ai míří na burzu: vše podstatné o nadcházejícím IPO

    2685.HK 27 listopadu, 2025

    Digitální společnost zaměřená na e-commerce a využívající prvky AI

  • Úspěch
    • Alternativní investice
    • Škola bullionáře
    • Miliardáři
    • Business
    • Bullionářova knihspirace
    • Bullionářův almanach
    • Bullionářův slovníček
  • AI
  • Česko
  • E-booky
  • Srovnávač brokerů
  • Kariéra
  • Login
Burzovnisvet.cz - Akcie, kurzy, burza, forex, komodity, IPO, dluhopisy - zpravodajství
  • Headlines
    • Breaking
    • Bullionář Daily
    • Akcie
    • Hospodářské výsledky
    • ETF
    • Dividendy
    • IPO
    • Forex
    • Komodity
    • Kryptoměny
    • Ekonomika
  • Příležitost
  • IPO Radar

    Nadcházející IPO.

    MDLN 17 prosince, 2025

    Americký výrobce a distributor zdravotnických potřeb a zařízení

    471A 16 prosince, 2025

    Holdingová společnost poskytující služby záruky nájemného

    TBA Bude oznámeno

    Americká platforma pro nákup a prodej vstupenek na sportovní a kulturní akce

    TBA Bude oznámeno

    Komunikační platforma zaměřeá na hlasovou, video a textovou komunikaci

    Minulé IPO.

    CDNL 10 prosince, 2025

    Stavební společnost specializující se na infrastrukturní projekty

    PPHC.L 1 prosince, 2025

    Společnost specializující se na komunikaci v oblasti vládních vztahů

    UGAI 3 prosince, 2025

    UltraGreen.ai míří na burzu: vše podstatné o nadcházejícím IPO

    2685.HK 27 listopadu, 2025

    Digitální společnost zaměřená na e-commerce a využívající prvky AI

  • Úspěch
    • Alternativní investice
    • Škola bullionáře
    • Miliardáři
    • Business
    • Bullionářova knihspirace
    • Bullionářův almanach
    • Bullionářův slovníček
  • AI
  • Česko
  • E-booky
  • Srovnávač brokerů
  • Kariéra
    • Žádný výsledek
      Zobrazit všechny výsledky
BS Logo

McDonald’s, PepsiCo a GM posilují svou cenovou sílu

Zákazníci, kteří hledají slevy na základní zboží, si budou muset počkat.

Andrej Krúpa Autor: Andrej Krúpa
26 dubna, 2023
7 min. čtení
usa, map, dollar

Zdroj: Pixabay

7 min.
čtení
Přihlaste se k odběru newsletteru
Chcete využít této příležitosti?

Spotřebitelé byli na začátku roku nadále ochotni platit více za hamburgery, limonády, plenky a další zboží denní potřeby, což zvýšilo tržby společností McDonald’s Corp., PepsiCo Inc. a Kimberly-Clark Corp., i když někteří manažeři varují, že zákazníci mohou být vůči zvyšování cen odolnější.

Společnost McDonald’s uvedla, že zákazníci se vyhnuli vyšším cenám a navštívilo ji více amerických zákazníků, což v posledním čtvrtletí zvýšilo tržby ve stejných prodejnách o více než 12 % ve srovnání se stejným obdobím před rokem. Společnost PepsiCo zvýšila svůj odhad růstu tržeb pro letošní rok poté, co poptávka zůstala silná i přes zvýšení cen o 13 % v posledním čtvrtletí.

Společnost Kimberly-Clark, výrobce plenek Huggies a kapesníků Kleenex, vykázala nárůst tržeb, který předčil očekávání analytiků, poté co již druhé čtvrtletí po sobě zvýšila ceny svých výrobků o 10 %. Objem prodeje společnosti Nestlé SA klesl méně, než analytici očekávali poté, co vlastník Nescafé a KitKat zvýšil ceny o téměř 10 %.

„Všichni vidí pokles [cen] za rohem,“ uvedla společnost General Motors Co. finanční ředitel Paul Jacobson o ochotě amerických spotřebitelů utrácet velké částky za nové vozy, která pokračovala i v posledním čtvrtletí. „Ten roh se stále vzdaluje.“

Nejnovější výsledky přišly poté, co společnost Procter & Gamble Co. minulý týden oznámila, že její tržby a zisky v březnovém čtvrtletí vzrostly, což je druhé čtvrtletí po sobě, kdy došlo k 10% zvýšení cen, protože zákazníci byli ochotni akceptovat vyšší ceny výrobků, jako jsou plenky Pampers a prací prášek Tide.

Advertisement
fast food, mcdonald's, food, take away, take out, takeout, food delivery, tasty, guilty pleasure, cheeky, calories,
Zdroj: Unsplash

Někteří manažeři vyjádřili obavu, zda spotřebitelé vydrží, protože trh práce se zmírňuje a hrozí recese. Společnost AT&T Inc. minulý týden uvedla, že nedávné propouštění a snižování firemních nákladů snižuje poptávku po bezdrátových tarifech a někteří zákazníci zůstávají u svých starých telefonů déle než obvykle. V úterý konkurenční společnost Verizon Communications Inc. vykázal za poslední čtvrtletí nižší příjmy, protože ztratil předplatitele bezdrátových služeb.

Chcete využít této příležitosti?

Řada společností v loňském roce agresivně zvýšila ceny, aby bojovala s vyššími náklady na potraviny, plyn a další vstupy, a toto zvýšení se jim většinou podařilo přenést na spotřebitele bez většího odporu.

Stále více z nich tvrdí, že zákazníci narážejí na své limity. Společnost Conagra Brands Inc., která vyrábí kečup Hunt’s a masové tyčinky Slim Jim, na začátku letošního roku uvedla, že se zvyšováním cen prozatím skončila, a prohlásila, že ceny v současné době dohnaly inflaci. Prodejce piva Corona, společnost Constellation Brands Inc. uvedl, že po zpomalení růstu tržeb zpomalí zvyšování cen.

A v pondělí společnost Coca-Cola Co., která vykázala vyšší tržby z hlediska tržeb i objemů, uvedla, že pozoruje známky toho, že spotřebitelé mění své nákupní zvyklosti kvůli inflaci, vyšším sazbám hypoték a dalším tlakům. Společnost uvedla, že očekává zpomalení růstu cen ještě v tomto roce.

„Je zřejmé, že existuje nejistota ohledně toho, jak se spotřebitelské prostředí nakonec vyvine v roce 2023,“ uvedl výkonný ředitel společnosti Coca-Cola James Quincey v rámci hovoru k výsledkům společnosti.

Spotřebitelské výdaje jsou pod drobnohledem představitelů Federálního rezervního systému, kteří se snaží o ochlazení ekonomické aktivity, jež by pomohlo snížit inflaci. Přestože se v poslední době zpomalila, inflace zůstává trvale vysoká a představitelé Fedu naznačili, že by na svém zasedání na začátku příštího měsíce mohli opět zvýšit sazby, aby pomohli udržet inflaci na uzdě.

Zdroj: Getty Images

Podle údajů ministerstva obchodu Američané v březnu již druhý měsíc po sobě snížili své maloobchodní výdaje, a to v důsledku poklesu nákupů dražších položek, jako jsou vozidla, spotřebiče a nábytek.

Výrobce spotřebičů Whirlpool Corp. v pondělí oznámil 5% pokles tržeb v prvním čtvrtletí, protože pokles prodeje v domácnostech snížil poptávku po sporácích a myčkách nádobí. Jim Peters, finanční ředitel společnosti Whirlpool, uvedl, že poptávka po výrobcích společnosti se sice stabilizovala, ale trh s bydlením se může vrátit k normálu až v roce 2024 nebo 2025.

Společnost General Motors v úterý podpořila trend velkých nákupů a uvedla, že ochota spotřebitelů utrácet velké částky za luxusní modely přiměla detroitskou automobilku zvýšit výhled zisku na letošní rok.

Podle federálních údajů o maloobchodu se výdaje amerických spotřebitelů v restauracích drží lépe než výdaje za velké položky. Investoři sledují známky toho, že zákazníci možná omezí návštěvy restaurací, protože společnosti začnou tento měsíc oznamovat výsledky za první čtvrtletí.

Chipotle Mexican Grill Inc.v úterý oznámil, že jeho objednávky v posledním čtvrtletí vzrostly ve srovnání s loňským rokem, přestože ceny řetězce v tomto období vzrostly o 10 %. Společnost uvedla, že bude sledovat inflaci, aby určila, zda v letošním roce ceny zvýší více, a vedení společnosti uvedlo, že značka má i nadále cenovou sílu.

Společnost McDonald’s se sídlem v Chicagu vykázala za tři měsíce do 31. března tržby ve výši 5,9 miliardy dolarů, čímž překonala očekávání analytiků oslovených společností FactSet. Čtvrtletní tržby vzrostly o 4 % oproti předchozímu roku a o 8 % při zohlednění vlivu měnových výkyvů, uvedla společnost. Její čistý zisk ve výši 1,8 miliardy dolarů se oproti předchozímu roku zvýšil o 63 %.

Zdroj: Getty Images

Výkonný ředitel společnosti McDonald’s Chris Kempczinski uvedl, že ještě letos očekává mírnou recesi v USA a potenciálně větší v Evropě.

Pan Kempczinski uvedl, že někteří zákazníci McDonald’s si v posledních měsících objednávali méně položek na objednávku nebo si k jídlu nepřidávali tak často položky, jako jsou hranolky. „Na některých místech vidíme odpor vůči cenám, větší odpor, než jsme viděli na začátku,“ řekl pan Kempczinski během úterního hovoru s investory.

Společnost PepsiCo uvedla, že její tržby za čtvrtletí končící 25. března vzrostly o více než 10 % na 17,85 miliardy USD. Společnost se sídlem v Purchase ve státě New York uvedla, že nyní očekává pro letošní rok organický růst tržeb o 8 % oproti předchozí prognóze 6 %. Její ukazatel price/mix, který zahrnuje jak ceny, tak i sortiment, balení a velikost výrobků, vzrostl v daném období o 16 %, včetně nárůstu cen o zhruba 13 %, resp. 14 %.

Spotřebitelé stále utrácejí za Cheetos a Mountain Dew, protože ceny výrobků PepsiCo stále rostou dvouciferným tempem, ale společnost se připravuje na mírnou recesi v tomto roce, uvedl finanční ředitel PepsiCo Hugh Johnston.

Podle Johnstona společnost zaznamenává „trochu ústupu“, protože někteří spotřebitelé přecházejí z jednorázových plechovek na dvoulitrové lahve nebo se přesouvají z obchodů s luxusními potravinami do běžných obchodů. Lidé mají stále tendenci dopřávat si chipsy a limonády jako cenově dostupný luxus i v těžkých ekonomických časech, řekl.

Spotřebitelé byli na začátku roku nadále ochotni platit více za hamburgery, limonády, plenky a další zboží denní potřeby, což zvýšilo tržby společností McDonald’s Corp., PepsiCo Inc. a Kimberly-Clark Corp., i když někteří manažeři varují, že zákazníci mohou být vůči zvyšování cen odolnější.Společnost McDonald’s uvedla, že zákazníci se vyhnuli vyšším cenám a navštívilo ji více amerických zákazníků, což v posledním čtvrtletí zvýšilo tržby ve stejných prodejnách o více než 12 % ve srovnání se stejným obdobím před rokem. Společnost PepsiCo zvýšila svůj odhad růstu tržeb pro letošní rok poté, co poptávka zůstala silná i přes zvýšení cen o 13 % v posledním čtvrtletí.Společnost Kimberly-Clark, výrobce plenek Huggies a kapesníků Kleenex, vykázala nárůst tržeb, který předčil očekávání analytiků, poté co již druhé čtvrtletí po sobě zvýšila ceny svých výrobků o 10 %. Objem prodeje společnosti Nestlé SA klesl méně, než analytici očekávali poté, co vlastník Nescafé a KitKat zvýšil ceny o téměř 10 %.„Všichni vidí pokles [cen] za rohem,“ uvedla společnost General Motors Co. finanční ředitel Paul Jacobson o ochotě amerických spotřebitelů utrácet velké částky za nové vozy, která pokračovala i v posledním čtvrtletí. „Ten roh se stále vzdaluje.“Nejnovější výsledky přišly poté, co společnost Procter & Gamble Co. minulý týden oznámila, že její tržby a zisky v březnovém čtvrtletí vzrostly, což je druhé čtvrtletí po sobě, kdy došlo k 10% zvýšení cen, protože zákazníci byli ochotni akceptovat vyšší ceny výrobků, jako jsou plenky Pampers a prací prášek Tide.Někteří manažeři vyjádřili obavu, zda spotřebitelé vydrží, protože trh práce se zmírňuje a hrozí recese. Společnost AT&T Inc. minulý týden uvedla, že nedávné propouštění a snižování firemních nákladů snižuje poptávku po bezdrátových tarifech a někteří zákazníci zůstávají u svých starých telefonů déle než obvykle. V úterý konkurenční společnost Verizon Communications Inc. vykázal za poslední čtvrtletí nižší příjmy, protože ztratil předplatitele bezdrátových služeb.Chcete využít této příležitosti?Řada společností v loňském roce agresivně zvýšila ceny, aby bojovala s vyššími náklady na potraviny, plyn a další vstupy, a toto zvýšení se jim většinou podařilo přenést na spotřebitele bez většího odporu.Stále více z nich tvrdí, že zákazníci narážejí na své limity. Společnost Conagra Brands Inc., která vyrábí kečup Hunt’s a masové tyčinky Slim Jim, na začátku letošního roku uvedla, že se zvyšováním cen prozatím skončila, a prohlásila, že ceny v současné době dohnaly inflaci. Prodejce piva Corona, společnost Constellation Brands Inc. uvedl, že po zpomalení růstu tržeb zpomalí zvyšování cen.A v pondělí společnost Coca-Cola Co., která vykázala vyšší tržby z hlediska tržeb i objemů, uvedla, že pozoruje známky toho, že spotřebitelé mění své nákupní zvyklosti kvůli inflaci, vyšším sazbám hypoték a dalším tlakům. Společnost uvedla, že očekává zpomalení růstu cen ještě v tomto roce.„Je zřejmé, že existuje nejistota ohledně toho, jak se spotřebitelské prostředí nakonec vyvine v roce 2023,“ uvedl výkonný ředitel společnosti Coca-Cola James Quincey v rámci hovoru k výsledkům společnosti.Spotřebitelské výdaje jsou pod drobnohledem představitelů Federálního rezervního systému, kteří se snaží o ochlazení ekonomické aktivity, jež by pomohlo snížit inflaci. Přestože se v poslední době zpomalila, inflace zůstává trvale vysoká a představitelé Fedu naznačili, že by na svém zasedání na začátku příštího měsíce mohli opět zvýšit sazby, aby pomohli udržet inflaci na uzdě.Podle údajů ministerstva obchodu Američané v březnu již druhý měsíc po sobě snížili své maloobchodní výdaje, a to v důsledku poklesu nákupů dražších položek, jako jsou vozidla, spotřebiče a nábytek.Výrobce spotřebičů Whirlpool Corp. v pondělí oznámil 5% pokles tržeb v prvním čtvrtletí, protože pokles prodeje v domácnostech snížil poptávku po sporácích a myčkách nádobí. Jim Peters, finanční ředitel společnosti Whirlpool, uvedl, že poptávka po výrobcích společnosti se sice stabilizovala, ale trh s bydlením se může vrátit k normálu až v roce 2024 nebo 2025.Společnost General Motors v úterý podpořila trend velkých nákupů a uvedla, že ochota spotřebitelů utrácet velké částky za luxusní modely přiměla detroitskou automobilku zvýšit výhled zisku na letošní rok.Podle federálních údajů o maloobchodu se výdaje amerických spotřebitelů v restauracích drží lépe než výdaje za velké položky. Investoři sledují známky toho, že zákazníci možná omezí návštěvy restaurací, protože společnosti začnou tento měsíc oznamovat výsledky za první čtvrtletí.Chipotle Mexican Grill Inc.v úterý oznámil, že jeho objednávky v posledním čtvrtletí vzrostly ve srovnání s loňským rokem, přestože ceny řetězce v tomto období vzrostly o 10 %. Společnost uvedla, že bude sledovat inflaci, aby určila, zda v letošním roce ceny zvýší více, a vedení společnosti uvedlo, že značka má i nadále cenovou sílu.Společnost McDonald’s se sídlem v Chicagu vykázala za tři měsíce do 31. března tržby ve výši 5,9 miliardy dolarů, čímž překonala očekávání analytiků oslovených společností FactSet. Čtvrtletní tržby vzrostly o 4 % oproti předchozímu roku a o 8 % při zohlednění vlivu měnových výkyvů, uvedla společnost. Její čistý zisk ve výši 1,8 miliardy dolarů se oproti předchozímu roku zvýšil o 63 %.Výkonný ředitel společnosti McDonald’s Chris Kempczinski uvedl, že ještě letos očekává mírnou recesi v USA a potenciálně větší v Evropě.Pan Kempczinski uvedl, že někteří zákazníci McDonald’s si v posledních měsících objednávali méně položek na objednávku nebo si k jídlu nepřidávali tak často položky, jako jsou hranolky. „Na některých místech vidíme odpor vůči cenám, větší odpor, než jsme viděli na začátku,“ řekl pan Kempczinski během úterního hovoru s investory.Společnost PepsiCo uvedla, že její tržby za čtvrtletí končící 25. března vzrostly o více než 10 % na 17,85 miliardy USD. Společnost se sídlem v Purchase ve státě New York uvedla, že nyní očekává pro letošní rok organický růst tržeb o 8 % oproti předchozí prognóze 6 %. Její ukazatel price/mix, který zahrnuje jak ceny, tak i sortiment, balení a velikost výrobků, vzrostl v daném období o 16 %, včetně nárůstu cen o zhruba 13 %, resp. 14 %.Spotřebitelé stále utrácejí za Cheetos a Mountain Dew, protože ceny výrobků PepsiCo stále rostou dvouciferným tempem, ale společnost se připravuje na mírnou recesi v tomto roce, uvedl finanční ředitel PepsiCo Hugh Johnston.Podle Johnstona společnost zaznamenává „trochu ústupu“, protože někteří spotřebitelé přecházejí z jednorázových plechovek na dvoulitrové lahve nebo se přesouvají z obchodů s luxusními potravinami do běžných obchodů. Lidé mají stále tendenci dopřávat si chipsy a limonády jako cenově dostupný luxus i v těžkých ekonomických časech, řekl.
Tagy: ekonomikaGMMcDonald’spepsicospotřebitelé


    Chcete využít této příležitosti?


    Zanechte své kontaktní údaje, ozve se Vám licencovaný specialista a zároveň získáte:

    • Přístup k nejžhavějším IPO a investičním trendům.

    • Pravidelnou dávku aktuálních tipů pro Vaše portfolio v našem Newsletteru.

    • Investiční portfolio

    Máte zkušenosti s investováním?

    Jakou částku jste připraven použít na investování?



    Odesláním formuláře souhlasíte se zasíláním newsletteru Burzovní svět. Odhlásit se můžete kdykoli.

    Advertisement

    Breaking.

    13:54

    Saúdskoarabské akcie klesly při uzavření trhu; Tadawul All Share se snížil o 1,19 %

    13:13

    NBC 10 WJAR hlásí, že policie v Providence zadržela osobu podezřelou v souvislosti se střelbou na Brownově univerzitě.

    12:28

    Ruský zákaz herní platformy Roblox vyvolává neobvyklý protest.

    12:24

    Proč se americký železniční nákladní sektor stal více znečišťujícím než uhelné elektrárny

    11:54

    Mohl by se AI stát novou hlavní výzvou pro e-commerce a služby doručování jídla?

    11:13

    Zkoumání obrovské příležitosti v hodnotě 1 bilionu dolarů na trhu autonomních vozidel v USA

    Advertisement

    Příležitosti.

    Zdroj: Getty Images
    Akcie

    Citi vidí v akciích Boeing atraktivní příležitost před novým rokem

    12 prosince, 2025

    Investiční banka Citi se domnívá, že akcie společnosti Boeing vstupují do nového roku v mimořádně zajímavé pozici a mohou nabídnout...

    Zdroj: Getty Images

    Akcie Meta Platforms mohou být tichým vítězem AI, býci radí kupovat

    12 prosince, 2025
    Zdroj: Unsplash

    Akcie cestovních společností rostou díky sazbám Fedu a silné poptávce

    12 prosince, 2025
    Zdroj: Bloomberg

    Akcie Roku už letos posílily o více než 40 %, Jefferies očekává další růst

    11 prosince, 2025
    Zdroj: Burzovnísvět

    IPO JST a Beta Technologies: emise potvrzují sílu závěru roku 2025

    11 prosince, 2025

    IPO Radar.

    Medline Inc.

    Datum IPO: 17 prosince, 2025
    Potenciální ocenění: 55,3 miliardy USD

    Buďte u toho

    Nejčtenější zprávy.

    Rok 2026 rozhodne o budoucnosti realitního modelu Opendoor

    13 prosince, 2025

    S&P 500 klesá, akcie Broadcomu dostávají zabrat

    12 prosince, 2025

    S&P 500 končí výše, Fed snížil sazby již potřetí v tomto roce

    10 prosince, 2025

    Broadcom zajistil propad celého technologického sektoru

    12 prosince, 2025

    CSG získává mnohamiliardový kontrakt na munici a posiluje svou globální pozici

    10 prosince, 2025

    Dokáže Meta zopakovat „rok efektivity“ a znovu nastartovat růst akcií v roce 2026?

    13 prosince, 2025

    Nvidia jako hlavní kandidát na první firmu s hodnotou 10 bilionů dolarů

    14 prosince, 2025

    S&P 500 uzavřel na rekordním maximu navzdory poklesu Oracle a AI

    11 prosince, 2025
    Advertisement

    Tip editora.

    Zdroj: BurzovníSvět.cz
    Tip editora

    Bublina na trhu nezastavila boom umělé inteligence v Silicon Valley

    30 listopadu, 2025

    Během technologického boomu, který definoval druhou dekádu tohoto století, byla uniformou Silicon Valley obyčejná mikina s kapucí. Tento symbol ležérnosti...

    Advertisement

    Veškeré materiály a informace umístěné na internetových stránkách Burzovního Světa jsou čerpány z veřejně dostupných zdrojů, jako napriklad tyto a slouží výhradně pro informační účely. Při jejich tvorbě bylo postupováno s vynaložením maximální péče. Informace uveřejněné na internetových stránkách Burzovní Svět nemají charakter právních, daňových či jiného doporučení, analýz nebo návrhů a nabídek ke koupi či prodeji investičních nástrojů, jejichž realizací může dojít k poklesu či ztrátě investovaného majetku. Investiční doporučení, která jsou takto označena, jsou pouze informativní a nezávazná. Burzovní Svět neodpovídá za jakoukoli případnou škodu, která v souvislosti s nimi vznikne. Pro obchodování s investičními nástroji proto využívejte výhradně společnosti s udělenou licencí ČNB, popřípadě s platným povolením k činnosti na území České Republiky.

    Burzovní Svět zároveň prohlašuje, že neodpovídá za přímou i nepřímou škodu vzniklou v důsledku obchodování na kapitálových trzích všeobecně a příspěvky v diskusích vyjadřující názory čtenářů, nemusí být v souladu s postojem provozovatele a není možno je tím pádem považovat za jeho názory. Udělením souhlasu / přijetím podmínek zároveň souhlasíte s možností zasílání, či jiného kontaktování v rámci marketingových služeb obchodních partnerů Burzovního Světa. Více informací o cookies

    • Zásady ochrany osobních údajů a cookies
    • Reklama
    • Kontakt

    Burzovnisvet.cz © 2025

    Burzovnisvet.cz © 2025

    Název nebo symbol
    Žádný výsledek
    Zobrazit všechny výsledky
    • Burzy
      • Headlines
      • Breaking
      • Akcie
      • ETF
      • Dividendy
      • IPO
      • Forex
      • Komodity
      • Kryptoměny
      • Ekonomika
      • Hospodářské výsledky
    • Příležitost
    • IPO Radar
    • Nejčtenější
    • Bullionář Daily
    • Úspěch
      • Alternativní investice
      • Škola bullionáře
      • Miliardáři
      • Business
      • Bullionářova knihspirace
      • Bullionářův almanach
      • Bullionářův slovníček
    • AI
    • Česko
    • Invest mentoring
    • E-booky
    • Srovnávač brokerů
    • Kariéra
    • Pomoc investorům
    Odebírat Ranního Bullionáře Podcast

    Retrieve your password

    Please enter your username or email address to reset your password.

    ·
    Poslední událost
    Poslední událost

      Používáme soubory cookie a podobné technologie, které jsou nezbytné pro provoz webových stránek. Další soubory cookie se používají k provádění analýzy používání webových stránek. Pokračováním v používání našich webových stránek vyjadřujete souhlas s používáním souborů cookie. Další informace naleznete v našich Zásadách ochrany osobních údajů.