(SNAP) se propadly o více než 17 % poté, co společnost oznámila výhled na aktuální čtvrtletí, který nesplnil očekávání analytiků.
Zde se dozvíte, jak si společnost vedla:
Ztráta na akcii: Podle společnosti Refinitiv 2 centy oproti 4 centům, které očekávali analytici. Tržby: 1,07 miliardy dolarů oproti očekávaným 1,05 miliardy dolarů podle společnosti Refinitiv. Globální počet denních aktivních uživatelů (DAU): Podle StreetAccount: 397 milionů oproti očekávaným 394,9 milionu. Průměrný příjem na uživatele: 2,69 USD oproti očekávaným 2,68 USD podle StreetAccount.
Společnost Snap Inc. oznámila výsledky za druhé čtvrtletí, které překonaly odhady analytiků, ale poskytla slabší než očekávanou prognózu pro běžné období.
Celkové tržby společnosti ve druhém čtvrtletí klesly o 4 % oproti 1,11 miliardy dolarů, které zaznamenala v předchozím roce ve stejném období. Jedná se o druhé období meziročního poklesu tržeb v řadě.
Společnosti zabývající se zasíláním zpráv na sociálních sítích se ve druhém čtvrtletí, které skončilo 30. června 2023, podařilo snížit čistou ztrátu o 11 % na 377,3 milionu USD, tj. 24 centů na akcii, ze 422,1 milionu USD, tj. 26 centů, v předchozím období.
Společnost Snap rovněž vydala finanční výhled na třetí čtvrtletí, který je podle ní „postaven na předpokladu“, že denní počet aktivních uživatelů společnosti dosáhne 405 až 406 milionů. V rámci svého výhledu společnost Snap očekává ve třetím čtvrtletí celkové tržby ve výši 1,07 až 1,13 miliardy USD, což podle ní znamená „záporný 5% až rovnoměrný meziroční růst“.
Analytici předpokládali, že společnost Snap vykáže ve třetím čtvrtletí tržby ve výši 1,13 miliardy USD spolu se 406 miliony denních aktivních uživatelů ve stejném období.
V minulém čtvrtletí společnost Snap neposkytla oficiální pokyny pro druhé čtvrtletí, místo toho zveřejnila „interní prognózu“ odhadů tržeb v daném období.
Stejně jako mnoho technologických společností zahájila společnost Snap v roce 2022 rozsáhlý plán snižování nákladů, který zahrnoval propuštění 20 % z celkového počtu 6 400 zaměstnanců společnosti v té době. Kvůli těmto škrtům společnost Snap v úterním dopise investorům napsala, že její provozní náklady se ve druhém čtvrtletí meziročně snížily o 8 % a dosáhly 615 milionů USD. K 30. červnu 2023 měla společnost podle dopisu 5 286 zaměstnanců na plný úvazek.
Zdroj: Getty Images
„Jsme nadšeni pokrokem, kterého jsme dosáhli díky vyšší návratnosti investic pro naše reklamní partnery, nárůstu naší komunity na 397 milionů denně aktivních uživatelů a dosažení více než 4 milionů předplatitelů služby Snapchat+,“ uvedl v prohlášení generální ředitel společnosti Snap Evan Spiegel.
Společnost Snap oznámila svůj plán předplatného Snapchat+ v červnu 2022 a představila jej jako způsob, jakým mohou uživatelé získat přístup k exkluzivním funkcím a aktualizacím za měsíční poplatek 3,99 USD.
Analytici sledují výsledky společnosti Snap kvůli jakýmkoli známkám oživení na trhu digitální reklamy, který by podle několika průzkumů v odvětví mohl zažívat mírné oživení. Nedávný průzkum společnosti William Blair například uvedl, že ačkoli je celkový trh s online reklamou „stále mírný“, celková makroekonomická situace „není tak volatilní, což vede k pomalému oživení výdajů na digitální reklamu“.
Mateřská společnost Facebooku Meta oznámí výsledky za druhé čtvrtletí ve středu, po třech po sobě jdoucích obdobích poklesu tak společnost poprvé čtvrtletně zvýšila své tržby. Finanční ředitelka Susan Li tehdy uvedla, že společnost bude po zbytek roku stále zažívat „volatilní makroprostředí“ a navíc „náročné regulační prostředí“.
se propadly o více než 17 % poté, co společnost oznámila výhled na aktuální čtvrtletí, který nesplnil očekávání analytiků.Zde se dozvíte, jak si společnost vedla:Ztráta na akcii: Podle společnosti Refinitiv 2 centy oproti 4 centům, které očekávali analytici.Tržby: 1,07 miliardy dolarů oproti očekávaným 1,05 miliardy dolarů podle společnosti Refinitiv.Globální počet denních aktivních uživatelů : Podle StreetAccount: 397 milionů oproti očekávaným 394,9 milionu.Průměrný příjem na uživatele: 2,69 USD oproti očekávaným 2,68 USD podle StreetAccount.Společnost Snap Inc. oznámila výsledky za druhé čtvrtletí, které překonaly odhady analytiků, ale poskytla slabší než očekávanou prognózu pro běžné období.Celkové tržby společnosti ve druhém čtvrtletí klesly o 4 % oproti 1,11 miliardy dolarů, které zaznamenala v předchozím roce ve stejném období. Jedná se o druhé období meziročního poklesu tržeb v řadě.Společnosti zabývající se zasíláním zpráv na sociálních sítích se ve druhém čtvrtletí, které skončilo 30. června 2023, podařilo snížit čistou ztrátu o 11 % na 377,3 milionu USD, tj. 24 centů na akcii, ze 422,1 milionu USD, tj. 26 centů, v předchozím období.Společnost Snap rovněž vydala finanční výhled na třetí čtvrtletí, který je podle ní „postaven na předpokladu“, že denní počet aktivních uživatelů společnosti dosáhne 405 až 406 milionů. V rámci svého výhledu společnost Snap očekává ve třetím čtvrtletí celkové tržby ve výši 1,07 až 1,13 miliardy USD, což podle ní znamená „záporný 5% až rovnoměrný meziroční růst“.Analytici předpokládali, že společnost Snap vykáže ve třetím čtvrtletí tržby ve výši 1,13 miliardy USD spolu se 406 miliony denních aktivních uživatelů ve stejném období.V minulém čtvrtletí společnost Snap neposkytla oficiální pokyny pro druhé čtvrtletí, místo toho zveřejnila „interní prognózu“ odhadů tržeb v daném období.Stejně jako mnoho technologických společností zahájila společnost Snap v roce 2022 rozsáhlý plán snižování nákladů, který zahrnoval propuštění 20 % z celkového počtu 6 400 zaměstnanců společnosti v té době. Kvůli těmto škrtům společnost Snap v úterním dopise investorům napsala, že její provozní náklady se ve druhém čtvrtletí meziročně snížily o 8 % a dosáhly 615 milionů USD. K 30. červnu 2023 měla společnost podle dopisu 5 286 zaměstnanců na plný úvazek.„Jsme nadšeni pokrokem, kterého jsme dosáhli díky vyšší návratnosti investic pro naše reklamní partnery, nárůstu naší komunity na 397 milionů denně aktivních uživatelů a dosažení více než 4 milionů předplatitelů služby Snapchat+,“ uvedl v prohlášení generální ředitel společnosti Snap Evan Spiegel.Společnost Snap oznámila svůj plán předplatného Snapchat+ v červnu 2022 a představila jej jako způsob, jakým mohou uživatelé získat přístup k exkluzivním funkcím a aktualizacím za měsíční poplatek 3,99 USD.Analytici sledují výsledky společnosti Snap kvůli jakýmkoli známkám oživení na trhu digitální reklamy, který by podle několika průzkumů v odvětví mohl zažívat mírné oživení. Nedávný průzkum společnosti William Blair například uvedl, že ačkoli je celkový trh s online reklamou „stále mírný“, celková makroekonomická situace „není tak volatilní, což vede k pomalému oživení výdajů na digitální reklamu“.Mateřská společnost Facebooku Meta oznámí výsledky za druhé čtvrtletí ve středu, po třech po sobě jdoucích obdobích poklesu tak společnost poprvé čtvrtletně zvýšila své tržby. Finanční ředitelka Susan Li tehdy uvedla, že společnost bude po zbytek roku stále zažívat „volatilní makroprostředí“ a navíc „náročné regulační prostředí“.