(QSR) v úterý oznámila dvouciferný růst tržeb ve stejných prodejnách Burger King a Tim Hortons za druhé čtvrtletí.
Akcie společnosti během ranního obchodování vzrostly o 2 %.
Zde je srovnání toho, co společnost vykázala, s tím, co očekávala Wall Street na základě průzkumu analytiků společnosti Refinitiv:
Zisk na akcii: 85 centů po úpravě oproti očekávaným 77 centům Tržby: 1,78 miliardy USD oproti očekávaným 1,75 miliardy USD
Společnost Restaurant Brands vykázala ve druhém čtvrtletí čistý zisk ve výši 351 milionů dolarů, tj. 77 centů na akcii, což je nárůst oproti 346 milionům dolarů, tj. 76 centům na akcii, o rok dříve.
Bez započtení položek společnost vydělala 85 centů na akcii.
Čisté tržby vzrostly o 8,3 % na 1,78 miliardy dolarů. Tržby společnosti Restaurant Brands ve stejných prodejnách vzrostly ve čtvrtletí o 9,6 % díky silnému růstu v prodejnách Tim Hortons a Burger King.
Na mezinárodních trzích společnosti a v pobočkách Tims v Kanadě se během čtvrtletí zvýšila návštěvnost zákazníků, uvedl pro CNBC generální ředitel Restaurant Brands Josh Kobza. Návštěvnost v USA se však pohybovala od stejné až po „trochu zápornou“ ve společnostech Popeyes, Burger King a Firehouse Subs.
Ostatní restaurační společnosti, včetně konkurenčního McDonald’s, hlásí rostoucí návštěvnost v USA, protože zákazníci přecházejí z dražších restaurací. Kobza uvedl, že je těžké říci, zda Restaurant Brands pozoruje stejné chování.
Společnost Tim Hortons, která tvoří více než polovinu tržeb společnosti Restaurant Brands, vykázala růst tržeb ve stejných prodejnách o 11,4 %, což překonalo odhady StreetAccount ve výši 6,5 %. Na domácím kanadském trhu vzrostly tržby tohoto kavárenského řetězce ve stejných prodejnách o 12,5 %.
Zdroj: Getty Images
„Vykázali jsme sílu ve všech našich hlavních kategoriích, ale také velký růst v některých velkých cílových oblastech, kam se snažíme podnik posunout, jako jsou naše jídla v P.M. a studené nápoje,“ řekl Kobza.
Nedávno společnost Tims uvedla na trh menu BBQ Crispy Chicken bowl a Sparkling Quenchers, jejichž cílem je přilákat více zákazníků v odpoledních hodinách.
Tržby společnosti Burger King ve stejných prodejnách vzrostly o 10,2 %, což překonalo odhady ve výši 5,3 %. Ve Spojených státech, kde se společnost snaží oživit značku, vzrostly tržby tohoto burgerového řetězce ve stejných prodejnách o 8,3 %.
Společnost Restaurant Brands vynaložila v tomto čtvrtletí na reklamu pro Burger King v USA 10 milionů dolarů. Společnost také investovala 11 milionů dolarů do modernizace restaurací, včetně renovací. Společnost Restaurant Brands plánuje v průběhu obratu vynaložit na návrat Burger Kingu na domácí trh 400 milionů dolarů.
Velká část marketingu společnosti Burger King v USA se zaměřuje na Whopper, charakteristickou položku menu. Koba uvedl, že Whopper Spider-Verse, který řetězec nabízel v souvislosti s uvedením filmu „Spider-Man: Across the Spider-Verse“, přilákal do restaurací nové, mladší zákazníky, kteří si chtěli tento hamburger koupit.
Společnost Popeyes zaznamenala růst tržeb ve stejných prodejnách o 6,3 %, což překonalo očekávání 3,5 %.
Zdroj: Bloomberg
Firehouse Subs, nejnovější přírůstek do portfolia Restaurant Brands, vykázal růst tržeb ve stejných prodejnách o 2,1 %.
Pokud jde o budoucnost, společnost bude mít pravděpodobně do konce roku lepší představu o svých dlouhodobých růstových cílech, řekl Kobza investorům na konferenčním hovoru společnosti. Ještě v roce 2019 společnost Restaurant Brands uvedla, že usiluje o 5% růst jednotek a 2% až 3% růst tržeb ve stejných prodejnách, ale pandemie a inflace tuto prognózu narušily.
v úterý oznámila dvouciferný růst tržeb ve stejných prodejnách Burger King a Tim Hortons za druhé čtvrtletí.Akcie společnosti během ranního obchodování vzrostly o 2 %.Zde je srovnání toho, co společnost vykázala, s tím, co očekávala Wall Street na základě průzkumu analytiků společnosti Refinitiv:Zisk na akcii: 85 centů po úpravě oproti očekávaným 77 centůmTržby: 1,78 miliardy USD oproti očekávaným 1,75 miliardy USDSpolečnost Restaurant Brands vykázala ve druhém čtvrtletí čistý zisk ve výši 351 milionů dolarů, tj. 77 centů na akcii, což je nárůst oproti 346 milionům dolarů, tj. 76 centům na akcii, o rok dříve.Bez započtení položek společnost vydělala 85 centů na akcii.Čisté tržby vzrostly o 8,3 % na 1,78 miliardy dolarů. Tržby společnosti Restaurant Brands ve stejných prodejnách vzrostly ve čtvrtletí o 9,6 % díky silnému růstu v prodejnách Tim Hortons a Burger King.Na mezinárodních trzích společnosti a v pobočkách Tims v Kanadě se během čtvrtletí zvýšila návštěvnost zákazníků, uvedl pro CNBC generální ředitel Restaurant Brands Josh Kobza. Návštěvnost v USA se však pohybovala od stejné až po „trochu zápornou“ ve společnostech Popeyes, Burger King a Firehouse Subs.Ostatní restaurační společnosti, včetně konkurenčního McDonald’s, hlásí rostoucí návštěvnost v USA, protože zákazníci přecházejí z dražších restaurací. Kobza uvedl, že je těžké říci, zda Restaurant Brands pozoruje stejné chování.Společnost Tim Hortons, která tvoří více než polovinu tržeb společnosti Restaurant Brands, vykázala růst tržeb ve stejných prodejnách o 11,4 %, což překonalo odhady StreetAccount ve výši 6,5 %. Na domácím kanadském trhu vzrostly tržby tohoto kavárenského řetězce ve stejných prodejnách o 12,5 %.„Vykázali jsme sílu ve všech našich hlavních kategoriích, ale také velký růst v některých velkých cílových oblastech, kam se snažíme podnik posunout, jako jsou naše jídla v P.M. a studené nápoje,“ řekl Kobza.Nedávno společnost Tims uvedla na trh menu BBQ Crispy Chicken bowl a Sparkling Quenchers, jejichž cílem je přilákat více zákazníků v odpoledních hodinách.Tržby společnosti Burger King ve stejných prodejnách vzrostly o 10,2 %, což překonalo odhady ve výši 5,3 %. Ve Spojených státech, kde se společnost snaží oživit značku, vzrostly tržby tohoto burgerového řetězce ve stejných prodejnách o 8,3 %.Společnost Restaurant Brands vynaložila v tomto čtvrtletí na reklamu pro Burger King v USA 10 milionů dolarů. Společnost také investovala 11 milionů dolarů do modernizace restaurací, včetně renovací. Společnost Restaurant Brands plánuje v průběhu obratu vynaložit na návrat Burger Kingu na domácí trh 400 milionů dolarů.Velká část marketingu společnosti Burger King v USA se zaměřuje na Whopper, charakteristickou položku menu. Koba uvedl, že Whopper Spider-Verse, který řetězec nabízel v souvislosti s uvedením filmu „Spider-Man: Across the Spider-Verse“, přilákal do restaurací nové, mladší zákazníky, kteří si chtěli tento hamburger koupit.Společnost Popeyes zaznamenala růst tržeb ve stejných prodejnách o 6,3 %, což překonalo očekávání 3,5 %.Firehouse Subs, nejnovější přírůstek do portfolia Restaurant Brands, vykázal růst tržeb ve stejných prodejnách o 2,1 %.Pokud jde o budoucnost, společnost bude mít pravděpodobně do konce roku lepší představu o svých dlouhodobých růstových cílech, řekl Kobza investorům na konferenčním hovoru společnosti. Ještě v roce 2019 společnost Restaurant Brands uvedla, že usiluje o 5% růst jednotek a 2% až 3% růst tržeb ve stejných prodejnách, ale pandemie a inflace tuto prognózu narušily.