Invest mentoring
Odebírat Ranního Bullionáře
Podcast
Burzovnisvet Logo
  • Headlines
    • Breaking
    • Bullionář Daily
    • Akcie
    • Hospodářské výsledky
    • ETF
    • Dividendy
    • IPO
    • Forex
    • Komodity
    • Kryptoměny
    • Ekonomika
  • Příležitost
  • DIP
  • IPO Radar

    Nadcházející IPO.

    NAVN 31 října, 2025

    Společnost specializující se na řízení služebních cest a firemních výdajů

    BETA 3 listopadu, 2025

    Americká letecká společnost vyvíjející a vyrábějící elektrická letadla

    TBA Bude oznámeno

    Americká platforma pro nákup a prodej vstupenek na sportovní a kulturní akce

    TBA Bude oznámeno

    Komunikační platforma zaměřeá na hlasovou, video a textovou komunikaci

    Minulé IPO.

    Zdroj: Burzovni Svet
    06687.HK 21 října, 2025

    Technologická společnost JST Group úspěšně vstoupila na burzu!

    ALEC 15 října, 2025

    Přední stavební společnost působící v regionu Perského zálivu

    VSURE 8 října, 2025

    Bezpečnostní společnost poskytující monitorované bezpečnostní služby

    NP 1 října, 2025

    Americká technologická společnost využívající AI k predikci rizik

  • Úspěch
    • Alternativní investice
    • Škola bullionáře
    • Miliardáři
    • Business
    • Bullionářova knihspirace
    • Bullionářův almanach
    • Bullionářův slovníček
  • AI
  • Česko
  • E-booky
  • Srovnávač brokerů
  • Kariéra
  • Login
Burzovnisvet.cz - Akcie, kurzy, burza, forex, komodity, IPO, dluhopisy - zpravodajství
  • Headlines
    • Breaking
    • Bullionář Daily
    • Akcie
    • Hospodářské výsledky
    • ETF
    • Dividendy
    • IPO
    • Forex
    • Komodity
    • Kryptoměny
    • Ekonomika
  • Příležitost
  • DIP
  • IPO Radar

    Nadcházející IPO.

    NAVN 31 října, 2025

    Společnost specializující se na řízení služebních cest a firemních výdajů

    BETA 3 listopadu, 2025

    Americká letecká společnost vyvíjející a vyrábějící elektrická letadla

    TBA Bude oznámeno

    Americká platforma pro nákup a prodej vstupenek na sportovní a kulturní akce

    TBA Bude oznámeno

    Komunikační platforma zaměřeá na hlasovou, video a textovou komunikaci

    Minulé IPO.

    Zdroj: Burzovni Svet
    06687.HK 21 října, 2025

    Technologická společnost JST Group úspěšně vstoupila na burzu!

    ALEC 15 října, 2025

    Přední stavební společnost působící v regionu Perského zálivu

    VSURE 8 října, 2025

    Bezpečnostní společnost poskytující monitorované bezpečnostní služby

    NP 1 října, 2025

    Americká technologická společnost využívající AI k predikci rizik

  • Úspěch
    • Alternativní investice
    • Škola bullionáře
    • Miliardáři
    • Business
    • Bullionářova knihspirace
    • Bullionářův almanach
    • Bullionářův slovníček
  • AI
  • Česko
  • E-booky
  • Srovnávač brokerů
  • Kariéra
    • Žádný výsledek
      Zobrazit všechny výsledky
BS Logo

Růst tržeb společností Restaurant Brands díky růstu Burger King a Tim Hortons

Společnost Restaurant Brands International Inc.

Jan Golda Autor: Jan Golda
8 srpna, 2023
4 min. čtení
Zdroj: Getty Images

Zdroj: Getty Images

4 min.
čtení
Přihlaste se k odběru newsletteru
Chcete využít této příležitosti?

(QSR) v úterý oznámila dvouciferný růst tržeb ve stejných prodejnách Burger King a Tim Hortons za druhé čtvrtletí.

Akcie společnosti během ranního obchodování vzrostly o 2 %.

Zde je srovnání toho, co společnost vykázala, s tím, co očekávala Wall Street na základě průzkumu analytiků společnosti Refinitiv:

Zisk na akcii: 85 centů po úpravě oproti očekávaným 77 centům
Tržby: 1,78 miliardy USD oproti očekávaným 1,75 miliardy USD

Společnost Restaurant Brands vykázala ve druhém čtvrtletí čistý zisk ve výši 351 milionů dolarů, tj. 77 centů na akcii, což je nárůst oproti 346 milionům dolarů, tj. 76 centům na akcii, o rok dříve.

Bez započtení položek společnost vydělala 85 centů na akcii.

Advertisement


Chcete využít této příležitosti?

Čisté tržby vzrostly o 8,3 % na 1,78 miliardy dolarů. Tržby společnosti Restaurant Brands ve stejných prodejnách vzrostly ve čtvrtletí o 9,6 % díky silnému růstu v prodejnách Tim Hortons a Burger King.

Na mezinárodních trzích společnosti a v pobočkách Tims v Kanadě se během čtvrtletí zvýšila návštěvnost zákazníků, uvedl pro CNBC generální ředitel Restaurant Brands Josh Kobza. Návštěvnost v USA se však pohybovala od stejné až po „trochu zápornou“ ve společnostech Popeyes, Burger King a Firehouse Subs.

Ostatní restaurační společnosti, včetně konkurenčního McDonald’s, hlásí rostoucí návštěvnost v USA, protože zákazníci přecházejí z dražších restaurací. Kobza uvedl, že je těžké říci, zda Restaurant Brands pozoruje stejné chování.

Společnost Tim Hortons, která tvoří více než polovinu tržeb společnosti Restaurant Brands, vykázala růst tržeb ve stejných prodejnách o 11,4 %, což překonalo odhady StreetAccount ve výši 6,5 %. Na domácím kanadském trhu vzrostly tržby tohoto kavárenského řetězce ve stejných prodejnách o 12,5 %.

Zdroj: Getty Images

„Vykázali jsme sílu ve všech našich hlavních kategoriích, ale také velký růst v některých velkých cílových oblastech, kam se snažíme podnik posunout, jako jsou naše jídla v P.M. a studené nápoje,“ řekl Kobza.

Nedávno společnost Tims uvedla na trh menu BBQ Crispy Chicken bowl a Sparkling Quenchers, jejichž cílem je přilákat více zákazníků v odpoledních hodinách.

Tržby společnosti Burger King ve stejných prodejnách vzrostly o 10,2 %, což překonalo odhady ve výši 5,3 %. Ve Spojených státech, kde se společnost snaží oživit značku, vzrostly tržby tohoto burgerového řetězce ve stejných prodejnách o 8,3 %.

Společnost Restaurant Brands vynaložila v tomto čtvrtletí na reklamu pro Burger King v USA 10 milionů dolarů. Společnost také investovala 11 milionů dolarů do modernizace restaurací, včetně renovací. Společnost Restaurant Brands plánuje v průběhu obratu vynaložit na návrat Burger Kingu na domácí trh 400 milionů dolarů.

Velká část marketingu společnosti Burger King v USA se zaměřuje na Whopper, charakteristickou položku menu. Koba uvedl, že Whopper Spider-Verse, který řetězec nabízel v souvislosti s uvedením filmu „Spider-Man: Across the Spider-Verse“, přilákal do restaurací nové, mladší zákazníky, kteří si chtěli tento hamburger koupit.

Společnost Popeyes zaznamenala růst tržeb ve stejných prodejnách o 6,3 %, což překonalo očekávání 3,5 %.

Zdroj: Bloomberg

Firehouse Subs, nejnovější přírůstek do portfolia Restaurant Brands, vykázal růst tržeb ve stejných prodejnách o 2,1 %.

Pokud jde o budoucnost, společnost bude mít pravděpodobně do konce roku lepší představu o svých dlouhodobých růstových cílech, řekl Kobza investorům na konferenčním hovoru společnosti. Ještě v roce 2019 společnost Restaurant Brands uvedla, že usiluje o 5% růst jednotek a 2% až 3% růst tržeb ve stejných prodejnách, ale pandemie a inflace tuto prognózu narušily.

v úterý oznámila dvouciferný růst tržeb ve stejných prodejnách Burger King a Tim Hortons za druhé čtvrtletí.Akcie společnosti během ranního obchodování vzrostly o 2 %.Zde je srovnání toho, co společnost vykázala, s tím, co očekávala Wall Street na základě průzkumu analytiků společnosti Refinitiv:Zisk na akcii: 85 centů po úpravě oproti očekávaným 77 centůmTržby: 1,78 miliardy USD oproti očekávaným 1,75 miliardy USDSpolečnost Restaurant Brands vykázala ve druhém čtvrtletí čistý zisk ve výši 351 milionů dolarů, tj. 77 centů na akcii, což je nárůst oproti 346 milionům dolarů, tj. 76 centům na akcii, o rok dříve.Bez započtení položek společnost vydělala 85 centů na akcii.Chcete využít této příležitosti?Čisté tržby vzrostly o 8,3 % na 1,78 miliardy dolarů. Tržby společnosti Restaurant Brands ve stejných prodejnách vzrostly ve čtvrtletí o 9,6 % díky silnému růstu v prodejnách Tim Hortons a Burger King.Na mezinárodních trzích společnosti a v pobočkách Tims v Kanadě se během čtvrtletí zvýšila návštěvnost zákazníků, uvedl pro CNBC generální ředitel Restaurant Brands Josh Kobza. Návštěvnost v USA se však pohybovala od stejné až po „trochu zápornou“ ve společnostech Popeyes, Burger King a Firehouse Subs.Ostatní restaurační společnosti, včetně konkurenčního McDonald’s, hlásí rostoucí návštěvnost v USA, protože zákazníci přecházejí z dražších restaurací. Kobza uvedl, že je těžké říci, zda Restaurant Brands pozoruje stejné chování.Společnost Tim Hortons, která tvoří více než polovinu tržeb společnosti Restaurant Brands, vykázala růst tržeb ve stejných prodejnách o 11,4 %, což překonalo odhady StreetAccount ve výši 6,5 %. Na domácím kanadském trhu vzrostly tržby tohoto kavárenského řetězce ve stejných prodejnách o 12,5 %.„Vykázali jsme sílu ve všech našich hlavních kategoriích, ale také velký růst v některých velkých cílových oblastech, kam se snažíme podnik posunout, jako jsou naše jídla v P.M. a studené nápoje,“ řekl Kobza.Nedávno společnost Tims uvedla na trh menu BBQ Crispy Chicken bowl a Sparkling Quenchers, jejichž cílem je přilákat více zákazníků v odpoledních hodinách.Tržby společnosti Burger King ve stejných prodejnách vzrostly o 10,2 %, což překonalo odhady ve výši 5,3 %. Ve Spojených státech, kde se společnost snaží oživit značku, vzrostly tržby tohoto burgerového řetězce ve stejných prodejnách o 8,3 %.Společnost Restaurant Brands vynaložila v tomto čtvrtletí na reklamu pro Burger King v USA 10 milionů dolarů. Společnost také investovala 11 milionů dolarů do modernizace restaurací, včetně renovací. Společnost Restaurant Brands plánuje v průběhu obratu vynaložit na návrat Burger Kingu na domácí trh 400 milionů dolarů.Velká část marketingu společnosti Burger King v USA se zaměřuje na Whopper, charakteristickou položku menu. Koba uvedl, že Whopper Spider-Verse, který řetězec nabízel v souvislosti s uvedením filmu „Spider-Man: Across the Spider-Verse“, přilákal do restaurací nové, mladší zákazníky, kteří si chtěli tento hamburger koupit.Společnost Popeyes zaznamenala růst tržeb ve stejných prodejnách o 6,3 %, což překonalo očekávání 3,5 %.Firehouse Subs, nejnovější přírůstek do portfolia Restaurant Brands, vykázal růst tržeb ve stejných prodejnách o 2,1 %.Pokud jde o budoucnost, společnost bude mít pravděpodobně do konce roku lepší představu o svých dlouhodobých růstových cílech, řekl Kobza investorům na konferenčním hovoru společnosti. Ještě v roce 2019 společnost Restaurant Brands uvedla, že usiluje o 5% růst jednotek a 2% až 3% růst tržeb ve stejných prodejnách, ale pandemie a inflace tuto prognózu narušily.
Tagy: 2.čtvrtletíAkcieburzyQSRRestaurant Brands International Inc.USAvýsledky

Chcete využít této příležitosti?

Zanechte svůj telefon a email a budete kontaktováni licencovanými odborníky

      Související:

      1. Tyson Foods navzdory ztrátám hlásí růst díky výkonu v segmentu kuřecího masa
      2. Zisky Yum Brands nedosáhly odhadů, Pizza Hut a KFC se v USA potýkají s problémy
      3. Prodej piva klesá, akcie Constellation Brands na pětiletém minimu
      4. Výsledky Restaurant Brands zaostaly za odhady, ale mezinárodní divize zazářila
      5. 11. srpna – Řetězec Burger King rozšiřuje své podnikání do Kanady
      Advertisement

      Breaking.

      19:22

      Apple a AI čipy: Klíčové investice pro budoucí růst

      18:42

      Čína přetváří globální mocenskou rovnováhu: Nová éra začíná?

      17:32

      Nová naděje v léčbě autoimunitních nemocí: průlom od BMS

      17:22

      Revoluční terapie Kyverny: Nová naděje pro revmatickou artritidu!

      16:52

      Vonoprazan: Revoluce v léčbě nočních příznaků refluxu!

      14:42

      Revoluce ve sportu: MultiBank a Khabib mění globální trh

      Advertisement

      Příležitosti.

      Zdroj: Shutterstock
      Akcie

      Microsoft může znovu růst díky Azure a Copilotu, říkají analytici

      25 října, 2025

      Akcie společnosti Microsoft se v posledních měsících nachází ve fázi konsolidace, kdy po silném růstu z dubnových minim a dosažení...

      Zdroj: Getty Images

      KeyBanc věří v růst Amazonu díky AI a expanzi v cloudu i reklamě

      24 října, 2025
      Zdroj: Getty Images

      Las Vegas Sands hlásí silné čtvrtletní výsledky a táhne růst sektoru

      24 října, 2025
      Zdroj: Getty Images

      Core Scientific posiluje díky upgradu, zatímco dohoda s CoreWeave slábne

      24 října, 2025
      Zdroj: Shutterstock

      Robinhood Markets dnes hlásí návrat v éře boomu krypta a opcí

      23 října, 2025

      IPO Radar.

      Navan, Inc.

      Datum IPO: 31 října, 2025
      Potenciální ocenění: 6,45 miliardy USD

      Buďte u toho

      Nejčtenější zprávy.

      KeyBanc věří v růst Amazonu díky AI a expanzi v cloudu i reklamě

      24 října, 2025

      Inflace v USA zrychluje, ale Fed zatím nehodlá měnit kurz snižování sazeb

      23 října, 2025

      Byty v Praze stály v pololetí podobně jako v Berlíně, Vídni či Madridu

      21 října, 2025

      S&P 500 stoupá díky technologiím a uvolnění napětí mezi USA a Čínou

      23 října, 2025

      Dow uzavřel na rekordní úrovni, 3M a Coca-Cola zazářily na poli zisků

      21 října, 2025

      Dow uzavřel poprvé nad hranicí 47 000 bodů díky mírné inflaci

      24 října, 2025

      Fed potřebuje jasnější strategii, aby investory provedl nejistým obdobím

      25 října, 2025

      S&P 500 klesá kvůli obavám z obchodní války USA a Číny a propadu Netflixu

      22 října, 2025
      Advertisement

      Tip editora.

      Zdroj: Burzovní svět
      Akcie

      Tři hvězdné IPO roku 2025: od čínských elektromobilů po evropské alarmy

      14 října, 2025

      Po dvou letech opatrnosti se globální trh s primárními emisemi (IPO) znovu probouzí. Rok 2025 přinesl několik mimořádně úspěšných debutů,...

      Advertisement

      Veškeré materiály a informace umístěné na internetových stránkách Burzovního Světa jsou čerpány z veřejně dostupných zdrojů, jako napriklad tyto a slouží výhradně pro informační účely. Při jejich tvorbě bylo postupováno s vynaložením maximální péče. Informace uveřejněné na internetových stránkách Burzovní Svět nemají charakter právních, daňových či jiného doporučení, analýz nebo návrhů a nabídek ke koupi či prodeji investičních nástrojů, jejichž realizací může dojít k poklesu či ztrátě investovaného majetku. Investiční doporučení, která jsou takto označena, jsou pouze informativní a nezávazná. Burzovní Svět neodpovídá za jakoukoli případnou škodu, která v souvislosti s nimi vznikne. Pro obchodování s investičními nástroji proto využívejte výhradně společnosti s udělenou licencí ČNB, popřípadě s platným povolením k činnosti na území České Republiky.

      Burzovní Svět zároveň prohlašuje, že neodpovídá za přímou i nepřímou škodu vzniklou v důsledku obchodování na kapitálových trzích všeobecně a příspěvky v diskusích vyjadřující názory čtenářů, nemusí být v souladu s postojem provozovatele a není možno je tím pádem považovat za jeho názory. Udělením souhlasu / přijetím podmínek zároveň souhlasíte s možností zasílání, či jiného kontaktování v rámci marketingových služeb obchodních partnerů Burzovního Světa. Více informací o cookies

      • Zásady ochrany osobních údajů a cookies
      • Reklama
      • Kontakt

      Burzovnisvet.cz © 2025

      Burzovnisvet.cz © 2025

      Název nebo symbol
      Žádný výsledek
      Zobrazit všechny výsledky
      • Burzy
        • Headlines
        • Breaking
        • Akcie
        • ETF
        • Dividendy
        • IPO
        • Forex
        • Komodity
        • Kryptoměny
        • Ekonomika
        • Hospodářské výsledky
      • Příležitost
      • DIP
      • IPO Radar
      • Nejčtenější
      • Bullionář Daily
      • Úspěch
        • Alternativní investice
        • Škola bullionáře
        • Miliardáři
        • Business
        • Bullionářova knihspirace
        • Bullionářův almanach
        • Bullionářův slovníček
      • AI
      • Česko
      • Invest mentoring
      • E-booky
      • Srovnávač brokerů
      • Kariéra
      Odebírat Ranního Bullionáře Podcast

      Retrieve your password

      Please enter your username or email address to reset your password.