Přestože silnější euro způsobilo pokles zisku ve třetím čtvrtletí, společnost Puma uklidnila investory tím, že potvrdila svůj celoroční výhled zisku díky snížení provozních nákladů. S provozním ziskem za třetí čtvrtletí ve výši 236,3 milionu eur, který byl nižší než loňských 257,7 milionu eur, očekává Puma ve čtvrtém čtvrtletí “výrazné zlepšení ziskovosti” díky snížení nákladů na marketing, zásobování a dopravu. Po této zprávě akcie společnosti Puma vzrostly o 4 %. Ve třetím čtvrtletí se jako nejsilnější region společnosti Puma ukázal region EMEA, který dosáhl 9,9% růstu, následovaný regionem Asie a Tichomoří s 4,6% růstem a Severní a Jižní Amerikou s 2,5% růstem. Vzhledem k tomu, že konkurence ve velkoobchodním kanálu sílí, pokračuje Puma ve své strategii umisťování většího množství výrobků do luxusních amerických obchodů a snižování zásob, které oproti předchozímu roku klesly o 20,3 %.
Přestože silnější euro způsobilo pokles zisku ve třetím čtvrtletí, společnost Puma uklidnila investory tím, že potvrdila svůj celoroční výhled zisku díky snížení provozních nákladů. S provozním ziskem za třetí čtvrtletí ve výši 236,3 milionu eur, který byl nižší než loňských 257,7 milionu eur, očekává Puma ve čtvrtém čtvrtletí “výrazné zlepšení ziskovosti” díky snížení nákladů na marketing, zásobování a dopravu. Po této zprávě akcie společnosti Puma vzrostly o 4 %. Ve třetím čtvrtletí se jako nejsilnější region společnosti Puma ukázal region EMEA, který dosáhl 9,9% růstu, následovaný regionem Asie a Tichomoří s 4,6% růstem a Severní a Jižní Amerikou s 2,5% růstem. Vzhledem k tomu, že konkurence ve velkoobchodním kanálu sílí, pokračuje Puma ve své strategii umisťování většího množství výrobků do luxusních amerických obchodů a snižování zásob, které oproti předchozímu roku klesly o 20,3 %.