Německá společnost Beiersdorf, výrobce značky Nivea, zvýšila svůj výhled tržeb na letošní rok poté, co oznámila 11,2% nárůst organických tržeb skupiny za prvních devět měsíců. Společnost nyní očekává růst organických tržeb v nízkém dvouciferném pásmu oproti střednímu až vysokému jednocifernému pásmu, které dříve předpokládala. Organické tržby skupiny dosáhly v tomto období 7,3 miliardy eur (8,5 miliardy USD), což představuje výrazné zlepšení oproti stejnému období loňského roku. K těmto výsledkům přispěla spotřebitelská obchodní jednotka, jejíž organické tržby se meziročně zvýšily o 13,6 %. Luxusní značka La Prairie však zaznamenala pokles tržeb o 15,8 % v důsledku negativních dopadů z Číny a korejského přeprodeje daigou. Společnost Beiersdorf přičítá tento růst úspěchu svých ikonických značek Nivea, Eucerin a Aquaphor a jejich globálním i lokálním iniciativám. Generální ředitel Vincent Warnery vyjádřil optimismus ohledně výhledu společnosti do budoucna.
Německá společnost Beiersdorf, výrobce značky Nivea, zvýšila svůj výhled tržeb na letošní rok poté, co oznámila 11,2% nárůst organických tržeb skupiny za prvních devět měsíců. Společnost nyní očekává růst organických tržeb v nízkém dvouciferném pásmu oproti střednímu až vysokému jednocifernému pásmu, které dříve předpokládala. Organické tržby skupiny dosáhly v tomto období 7,3 miliardy eur , což představuje výrazné zlepšení oproti stejnému období loňského roku. K těmto výsledkům přispěla spotřebitelská obchodní jednotka, jejíž organické tržby se meziročně zvýšily o 13,6 %. Luxusní značka La Prairie však zaznamenala pokles tržeb o 15,8 % v důsledku negativních dopadů z Číny a korejského přeprodeje daigou. Společnost Beiersdorf přičítá tento růst úspěchu svých ikonických značek Nivea, Eucerin a Aquaphor a jejich globálním i lokálním iniciativám. Generální ředitel Vincent Warnery vyjádřil optimismus ohledně výhledu společnosti do budoucna.