Akcie Paramount Global rostou po dobrých výsledcích za 3. čtvrtletí a pozitivních trendech v předplatném
Akcie společnosti Paramount Global zaznamenaly ve čtvrtek v prodlouženém obchodování výrazný skok v návaznosti na zprávu, která ukázala silné trendy v oblasti příjmů a předplatného ve třetím čtvrtletí.
To je doplněk k již tak hvězdnému výkonu, který se projevil dříve během dne, kdy akcie společnosti během běžných obchodních hodin vzrostly o více než 10 %.
Paramount Global, mateřská společnost několika renomovaných značek, jako jsou CBS, Showtime, BET, Nickelodeon a stejnojmenné filmové studio, zaznamenala meziroční nárůst tržeb o 38 %. Streamovací služba společnosti Paramount+ přilákala ve třetím čtvrtletí ke stávající základně 63 milionů uživatelů 2,7 milionu nových předplatitelů. Korporaci se také podařilo snížit ztrátu svého streamovacího segmentu z 343 milionů dolarů před rokem na 238 milionů dolarů.
Srovnání výsledků společnosti Paramount za třetí čtvrtletí s odhady Wall Street je poměrně působivé. Podle údajů společnosti London Stock Exchange Group (LSEG), dříve známé jako Refinitiv, Paramount vykázal zisk na akcii ve výši 30 centů, čímž překonal očekávání 10 centů na akcii. Tržby navíc dosáhly 7,13 miliardy dolarů, což mírně překonalo očekávaných 7,099 miliardy dolarů.
Za čtvrtletí končící 30. září si Paramount připsal zisk 295 milionů dolarů, tj. 43 centů na akcii, což je výrazný nárůst oproti 231 milionům dolarů, tj. 33 centům na akcii, za stejné období předchozího roku. Po očištění o jednorázové položky zůstal zisk na akcii v daném období stabilní na úrovni 30 centů.
Generální ředitel Bob Bakish ocenil výsledky společnosti a aktualizoval budoucí očekávání: “Pokračujeme v realizaci naší strategie a dáváme přednost uvážlivým investicím do streamingu a zároveň maximalizujeme zisky z naší tradiční činnosti. Při pohledu do budoucna jsme i nadále na cestě k dosažení významného růstu celkových zisků společnosti v roce 2024.”
Na základě působivých výsledků společnosti Paramount uzavřely na vyšší úrovni i další akcie mediálních společností, včetně výrobce streamovacích zařízení Roku, který po zveřejnění své lukrativní zprávy o hospodaření vzrostl o 30 %.
Společnost Paramount rovněž oznámila býčí 63% meziroční nárůst tržeb z kin, přičemž vyzdvihla vysoce výkonné filmy, jako je “Mission: Impossible – Dead Reckoning Part One” a “Teenage Mutant Ninja Turtles: Želvy Mutant Mayhem”. Společnost také motivovala investory očekáváním nižší celoroční ztráty z promítání v roce 2023. Tržby v segmentu streamování vzrostly oproti stejnému období loňského roku o 38 % na 1,69 miliardy dolarů.
Meziroční pokles příjmů z reklamy o 14 % však představuje výzvu, neboť společnost se nadále potýká s “pokračujícím změkčením globálního reklamního trhu a nižší politickou reklamou”.
“Navzdory těmto výzvám se i nadále soustředíme na realizaci naší strategie vytvářet prvotřídní obsah s masovou popularitou, poskytovaný napříč platformami a zpeněžovaný prostřednictvím různých zdrojů příjmů. Ještě nikdy nebylo tak důležité, abychom zůstali agilní a přizpůsobiví, protože odvětví se stále vyvíjí,” řekl Bakish během hovoru k výsledkům.
Zdroj: Getty Images
Dále došlo k 7% poklesu příjmů z licencí a dalších typů příjmů, což bylo přičítáno dopadům občasných pracovních stávek. Vedení společnosti vyjádřilo důvěru v sílu obsahu společnosti Paramount, a to i přes ekonomický dopad stávek SAG-AFTRA a WGA.
Podle finančního ředitele Naveena Chopry nehodlá Paramount+ následovat kroky společností Netflix a Disney, které se zaměřují na omezení přístupu k účtům pomocí sdílení hesel. “V tuto chvíli to nepovažujeme za zásadní překážku našeho úsilí o růst,” řekl Chopra. Ujistil, že tuto situaci bedlivě sleduje, a naznačil možnou budoucí strategii.
Podrobnosti o případných fúzích a akvizicích byly skoupé. Toto prohlášení následovalo v těsném závěsu za nedávným prodejem knižního vydavatelství Simon & Schuster soukromé investiční společnosti KKR za 1,62 miliardy dolarů společností Paramount.
To je doplněk k již tak hvězdnému výkonu, který se projevil dříve během dne, kdy akcie společnosti během běžných obchodních hodin vzrostly o více než 10 %.Paramount Global, mateřská společnost několika renomovaných značek, jako jsou CBS, Showtime, BET, Nickelodeon a stejnojmenné filmové studio, zaznamenala meziroční nárůst tržeb o 38 %. Streamovací služba společnosti Paramount+ přilákala ve třetím čtvrtletí ke stávající základně 63 milionů uživatelů 2,7 milionu nových předplatitelů. Korporaci se také podařilo snížit ztrátu svého streamovacího segmentu z 343 milionů dolarů před rokem na 238 milionů dolarů.Srovnání výsledků společnosti Paramount za třetí čtvrtletí s odhady Wall Street je poměrně působivé. Podle údajů společnosti London Stock Exchange Group , dříve známé jako Refinitiv, Paramount vykázal zisk na akcii ve výši 30 centů, čímž překonal očekávání 10 centů na akcii. Tržby navíc dosáhly 7,13 miliardy dolarů, což mírně překonalo očekávaných 7,099 miliardy dolarů. Za čtvrtletí končící 30. září si Paramount připsal zisk 295 milionů dolarů, tj. 43 centů na akcii, což je výrazný nárůst oproti 231 milionům dolarů, tj. 33 centům na akcii, za stejné období předchozího roku. Po očištění o jednorázové položky zůstal zisk na akcii v daném období stabilní na úrovni 30 centů.Generální ředitel Bob Bakish ocenil výsledky společnosti a aktualizoval budoucí očekávání: “Pokračujeme v realizaci naší strategie a dáváme přednost uvážlivým investicím do streamingu a zároveň maximalizujeme zisky z naší tradiční činnosti. Při pohledu do budoucna jsme i nadále na cestě k dosažení významného růstu celkových zisků společnosti v roce 2024.”Na základě působivých výsledků společnosti Paramount uzavřely na vyšší úrovni i další akcie mediálních společností, včetně výrobce streamovacích zařízení Roku, který po zveřejnění své lukrativní zprávy o hospodaření vzrostl o 30 %.Společnost Paramount rovněž oznámila býčí 63% meziroční nárůst tržeb z kin, přičemž vyzdvihla vysoce výkonné filmy, jako je “Mission: Impossible – Dead Reckoning Part One” a “Teenage Mutant Ninja Turtles: Želvy Mutant Mayhem”. Společnost také motivovala investory očekáváním nižší celoroční ztráty z promítání v roce 2023. Tržby v segmentu streamování vzrostly oproti stejnému období loňského roku o 38 % na 1,69 miliardy dolarů.Meziroční pokles příjmů z reklamy o 14 % však představuje výzvu, neboť společnost se nadále potýká s “pokračujícím změkčením globálního reklamního trhu a nižší politickou reklamou”.“Navzdory těmto výzvám se i nadále soustředíme na realizaci naší strategie vytvářet prvotřídní obsah s masovou popularitou, poskytovaný napříč platformami a zpeněžovaný prostřednictvím různých zdrojů příjmů. Ještě nikdy nebylo tak důležité, abychom zůstali agilní a přizpůsobiví, protože odvětví se stále vyvíjí,” řekl Bakish během hovoru k výsledkům.Dále došlo k 7% poklesu příjmů z licencí a dalších typů příjmů, což bylo přičítáno dopadům občasných pracovních stávek. Vedení společnosti vyjádřilo důvěru v sílu obsahu společnosti Paramount, a to i přes ekonomický dopad stávek SAG-AFTRA a WGA.Podle finančního ředitele Naveena Chopry nehodlá Paramount+ následovat kroky společností Netflix a Disney, které se zaměřují na omezení přístupu k účtům pomocí sdílení hesel. “V tuto chvíli to nepovažujeme za zásadní překážku našeho úsilí o růst,” řekl Chopra. Ujistil, že tuto situaci bedlivě sleduje, a naznačil možnou budoucí strategii.Podrobnosti o případných fúzích a akvizicích byly skoupé. Toto prohlášení následovalo v těsném závěsu za nedávným prodejem knižního vydavatelství Simon & Schuster soukromé investiční společnosti KKR za 1,62 miliardy dolarů společností Paramount.