Indická pobočka společnosti Disney a mediální společnost Mukeshe Ambaniho údajně zvažují fúzi, která by vytvořila mocenský celek v indickém zábavním průmyslu. Obě společnosti mají významné streamovací služby a dohromady 120 televizních kanálů. Antimonopolní právníci se však domnívají, že dohoda by čelila intenzivní kontrole ze strany regulačních orgánů a pravděpodobně by bylo nutné odprodat aktiva. Z fúze může těžit zejména společnost Disney, jejíž streamovací aplikace Hotstar je ztrátová. Tato potenciální fúze přichází v době, kdy japonská společnost Sony plánuje sloučit své indické podnikání s indickou společností Zee Entertainment, neboť obdržela povolení od indické komise pro hospodářskou soutěž. Vznik těchto dvou zábavních gigantů by potenciálně vytvořil duopol se značnou protisoutěžní silou nad inzerenty, uživateli a tvůrci obsahu na indickém mediálním trhu s hodnotou 28 miliard dolarů. Obavy regulačních orgánů by se soustředily především na streamovací platformy a jejich kontrolu nad reklamou během kriketových zápasů a také na jejich dominantní postavení na trhu televizní reklamy.
Indická pobočka společnosti Disney a mediální společnost Mukeshe Ambaniho údajně zvažují fúzi, která by vytvořila mocenský celek v indickém zábavním průmyslu. Obě společnosti mají významné streamovací služby a dohromady 120 televizních kanálů. Antimonopolní právníci se však domnívají, že dohoda by čelila intenzivní kontrole ze strany regulačních orgánů a pravděpodobně by bylo nutné odprodat aktiva. Z fúze může těžit zejména společnost Disney, jejíž streamovací aplikace Hotstar je ztrátová. Tato potenciální fúze přichází v době, kdy japonská společnost Sony plánuje sloučit své indické podnikání s indickou společností Zee Entertainment, neboť obdržela povolení od indické komise pro hospodářskou soutěž. Vznik těchto dvou zábavních gigantů by potenciálně vytvořil duopol se značnou protisoutěžní silou nad inzerenty, uživateli a tvůrci obsahu na indickém mediálním trhu s hodnotou 28 miliard dolarů. Obavy regulačních orgánů by se soustředily především na streamovací platformy a jejich kontrolu nad reklamou během kriketových zápasů a také na jejich dominantní postavení na trhu televizní reklamy.