Brazilská vláda zahájila kampaň na získání 10 miliard dolarů od multilaterálních a rozvojových bank na infrastrukturní projekty zaměřené na podporu jihoamerické integrace a zlepšení obchodních vazeb s Asií. V rámci této snahy poskytne brazilská rozvojová banka BNDES podle ministerstva plánování 3 miliardy dolarů na projekty navržené brazilskými státy a obcemi k připojení k síti. Meziamerická rozvojová banka (IDB) přispěje 3,4 miliardy dolarů, Rozvojová banka Latinské Ameriky (CAF) poskytne 3 miliardy dolarů a Fonplata poskytne 600 milionů dolarů na financování zemí v regionu. Ministr plánování Simone Tebet vyjádřil naději, že se k této iniciativě připojí i další banky, včetně Světové banky a Nové rozvojové banky (NDB) zemí BRICS. Prostředky budou směřovat do rámce řízení, který se teprve vytváří. Iniciativa, jejímž cílem je dokončit pět integračních tras do roku 2027, vzešla ze spolupráce federální vlády a 11 brazilských států sousedících se sousedními zeměmi. Očekává se, že tyto trasy výrazně zkrátí dobu přepravy do Asie a potenciálně umožní ušetřit až 20 dní času. Přestože přesný dopad na obchodní toky Brazílie zůstává nejistý, ministr zdůraznil význam posílení spojení s Asií přes Tichý oceán.
Brazilská vláda zahájila kampaň na získání 10 miliard dolarů od multilaterálních a rozvojových bank na infrastrukturní projekty zaměřené na podporu jihoamerické integrace a zlepšení obchodních vazeb s Asií. V rámci této snahy poskytne brazilská rozvojová banka BNDES podle ministerstva plánování 3 miliardy dolarů na projekty navržené brazilskými státy a obcemi k připojení k síti. Meziamerická rozvojová banka přispěje 3,4 miliardy dolarů, Rozvojová banka Latinské Ameriky poskytne 3 miliardy dolarů a Fonplata poskytne 600 milionů dolarů na financování zemí v regionu. Ministr plánování Simone Tebet vyjádřil naději, že se k této iniciativě připojí i další banky, včetně Světové banky a Nové rozvojové banky zemí BRICS. Prostředky budou směřovat do rámce řízení, který se teprve vytváří. Iniciativa, jejímž cílem je dokončit pět integračních tras do roku 2027, vzešla ze spolupráce federální vlády a 11 brazilských států sousedících se sousedními zeměmi. Očekává se, že tyto trasy výrazně zkrátí dobu přepravy do Asie a potenciálně umožní ušetřit až 20 dní času. Přestože přesný dopad na obchodní toky Brazílie zůstává nejistý, ministr zdůraznil význam posílení spojení s Asií přes Tichý oceán.