Prodej cukrovinek ve Spojeném království v letošní sváteční sezóně roste, protože zákazníci, kteří mají málo peněz, volí levnější dárky. Společnosti Nestlé, výrobce Quality Street, a Mondelez, vlastník Cadbury, zaznamenaly zvýšenou poptávku po svých čokoládových výrobcích, protože spotřebitelé hledají cenově dostupnější možnosti v době inflace a rostoucích hypotečních sazeb. Prodej bonboniér v krabičkách se meziročně zvýšil o 8,7 %, zatímco prodej twistwrap čokolád vzrostl o 2,1 %. Obzvláště oblíbené se ukázaly být plechovky Quality Street a výběrové krabičky Cadbury, za které zákazníci obvykle utratí méně než 10 liber. Aby přilákali zákazníky, nabízejí maloobchodní řetězce jako Sainsbury’s a Tesco na tyto cukrovinky slevy. Výrobci také uvádějí na trh více prémiových čokoládových výrobků, které lze prodávat za vyšší ceny, aby pomohli kompenzovat dopad rostoucích cen kakaa. Přestože mohou v příštím roce čelit obtížnějším obchodním podmínkám, výrobci čokolády věří, že jejich výrobky jsou odolnější než jiné diskreční nákupy. Celosvětový trh s čokoládou má hodnotu 123,5 miliardy dolarů a sváteční období je nejrušnějším obdobím roku.
Chcete využít této příležitosti?
Zanechte svůj telefon a email a budete kontaktováni licencovanými odborníky


























