Podle zprávy společnosti Insider Intelligence se předpokládá, že Netflix v příštím roce překoná společnost Disney+, pokud jde o příjmy z reklamy v USA. Zpráva uvádí, že příjmy z reklamy společnosti Netflix se v roce 2022 zvýší o 50,3 % na přibližně 1 miliardu USD, zatímco u společnosti Disney+ se očekává nárůst příjmů z reklamy o 16,1 % na přibližně 912 milionů USD v roce 2024. Tato předpověď poukazuje na úspěch zásahu společnosti Netflix proti sdílení hesel, který přispěl k tomu, že ve třetím čtvrtletí letošního roku přibylo téměř 9 milionů předplatitelů. Zavedení plánu podporovaného reklamou spolu se zvýšením cen za plány bez reklam přilákalo do nabídky společnosti Netflix více zákazníků. Díky využití poptávky ze strany inzerentů se společnosti Netflix podařilo prodávat reklamu za mírně vyšší cenu ve srovnání s konkurencí. Očekává se však, že Disney+ tento rozdíl sníží díky většímu rozšíření své reklamní vrstvy a integraci Disney+ a Hulu do jedné aplikace. V současné době vidí reklamy přibližně 5 % předplatitelů Netflixu v USA, zatímco u Disney+ je to 17 %. Předpokládá se, že v příštím roce se toto číslo zvýší na přibližně pětinu předplatitelů u společnosti Disney a přibližně 7,5 % u Netflixu.
Podle zprávy společnosti Insider Intelligence se předpokládá, že Netflix v příštím roce překoná společnost Disney+, pokud jde o příjmy z reklamy v USA. Zpráva uvádí, že příjmy z reklamy společnosti Netflix se v roce 2022 zvýší o 50,3 % na přibližně 1 miliardu USD, zatímco u společnosti Disney+ se očekává nárůst příjmů z reklamy o 16,1 % na přibližně 912 milionů USD v roce 2024. Tato předpověď poukazuje na úspěch zásahu společnosti Netflix proti sdílení hesel, který přispěl k tomu, že ve třetím čtvrtletí letošního roku přibylo téměř 9 milionů předplatitelů. Zavedení plánu podporovaného reklamou spolu se zvýšením cen za plány bez reklam přilákalo do nabídky společnosti Netflix více zákazníků. Díky využití poptávky ze strany inzerentů se společnosti Netflix podařilo prodávat reklamu za mírně vyšší cenu ve srovnání s konkurencí. Očekává se však, že Disney+ tento rozdíl sníží díky většímu rozšíření své reklamní vrstvy a integraci Disney+ a Hulu do jedné aplikace. V současné době vidí reklamy přibližně 5 % předplatitelů Netflixu v USA, zatímco u Disney+ je to 17 %. Předpokládá se, že v příštím roce se toto číslo zvýší na přibližně pětinu předplatitelů u společnosti Disney a přibližně 7,5 % u Netflixu.