Podle nových pokynů amerického ministerstva financí nebudou mít vozy Tesla Model 3 s pohonem zadních kol a s dlouhým dojezdem od 31. prosince nárok na federální daňovou úlevu ve výši až 7 500 USD. Tato změna přichází v době, kdy se USA snaží snížit svou závislost na Číně, pokud jde o dodávky baterií. Zákazníkům společnosti Tesla se doporučuje, aby si tyto modely převzali do konce roku, a získali tak daňový odpočet v plné výši. Americký daňový úvěr na elektromobily v současné době vyžaduje, aby 50 % komponentů baterií a 40 % kritických minerálů používaných v elektromobilech pocházelo ze Severní Ameriky nebo ze zemí, které mají s USA uzavřeny dohody o volném obchodu. Společnost Tesla se k této záležitosti nevyjádřila. V dubnu ministerstvo financí oznámilo, že daňová úleva pro model 3 s pohonem zadních kol společnosti Tesla bude snížena na 3 750 USD, zatímco ostatní modely Tesla budou mít stále nárok na plnou úlevu. Ostatní automobilky, jako například Ford a GM, předpokládají, že v příštím roce získají nárok na plnou daňovou úlevu pro své elektromobily, zatímco Volkswagen zůstává opatrně optimistický.
Podle nových pokynů amerického ministerstva financí nebudou mít vozy Tesla Model 3 s pohonem zadních kol a s dlouhým dojezdem od 31. prosince nárok na federální daňovou úlevu ve výši až 7 500 USD. Tato změna přichází v době, kdy se USA snaží snížit svou závislost na Číně, pokud jde o dodávky baterií. Zákazníkům společnosti Tesla se doporučuje, aby si tyto modely převzali do konce roku, a získali tak daňový odpočet v plné výši. Americký daňový úvěr na elektromobily v současné době vyžaduje, aby 50 % komponentů baterií a 40 % kritických minerálů používaných v elektromobilech pocházelo ze Severní Ameriky nebo ze zemí, které mají s USA uzavřeny dohody o volném obchodu. Společnost Tesla se k této záležitosti nevyjádřila. V dubnu ministerstvo financí oznámilo, že daňová úleva pro model 3 s pohonem zadních kol společnosti Tesla bude snížena na 3 750 USD, zatímco ostatní modely Tesla budou mít stále nárok na plnou úlevu. Ostatní automobilky, jako například Ford a GM, předpokládají, že v příštím roce získají nárok na plnou daňovou úlevu pro své elektromobily, zatímco Volkswagen zůstává opatrně optimistický.