Prudce rostoucí ceny v amerických fastfoodech a restauracích způsobily, že lidé v nižších příjmových kategoriích jsou skoupí na objednávky a vedoucí pracovníci řetězců, včetně McDonald’s a Wendy’s, nedávno uvedli, že se obávají ztráty zákazníků s nejnižším rozpočtem.
Podle únorového průzkumu poradenské společnosti Revenue Management Solutions zhruba čtvrtina spotřebitelů s nízkými příjmy, tedy těch, kteří vydělávají méně než 50 000 dolarů ročně, uvedla, že jí méně rychlého občerstvení, a přibližně polovina uvedla, že méně navštěvuje restaurace rychlého občerstvení a restaurace s plným servisem. Rostoucí ceny potravin přispívají k tomu, že zákazníci, kteří si uvědomují svůj rozpočet, šetří.
Ať už se potraviny konzumují doma nebo v restauraci, od ledna 2021 do ledna 2024 vzrostly o 20 %, což je nejrychlejší skok v historii. Nedávné sčítání lidu, domů a bytů (Household Pulse Survey) ukázalo, že polovina lidí vydělávajících méně než 35 000 dolarů ročně má potíže s placením každodenních výdajů a téměř 80 % z nich je mírně nebo „velmi“ stresováno nedávným růstem cen.
Prudce rostoucí ceny v amerických fastfoodech a restauracích způsobily, že lidé v nižších příjmových kategoriích jsou skoupí na objednávky a vedoucí pracovníci řetězců, včetně McDonald’s a Wendy’s, nedávno uvedli, že se obávají ztráty zákazníků s nejnižším rozpočtem.
Podle únorového průzkumu poradenské společnosti Revenue Management Solutions zhruba čtvrtina spotřebitelů s nízkými příjmy, tedy těch, kteří vydělávají méně než 50 000 dolarů ročně, uvedla, že jí méně rychlého občerstvení, a přibližně polovina uvedla, že méně navštěvuje restaurace rychlého občerstvení a restaurace s plným servisem. Rostoucí ceny potravin přispívají k tomu, že zákazníci, kteří si uvědomují svůj rozpočet, šetří.
Ať už se potraviny konzumují doma nebo v restauraci, od ledna 2021 do ledna 2024 vzrostly o 20 %, což je nejrychlejší skok v historii. Nedávné sčítání lidu, domů a bytů ukázalo, že polovina lidí vydělávajících méně než 35 000 dolarů ročně má potíže s placením každodenních výdajů a téměř 80 % z nich je mírně nebo „velmi“ stresováno nedávným růstem cen.
