Invest mentoring
Odebírat Ranního Bullionáře
Podcast
Burzovnisvet Logo
  • Headlines
    • Breaking
    • Bullionář Daily
    • Akcie
    • Hospodářské výsledky
    • ETF
    • Dividendy
    • IPO
    • Forex
    • Komodity
    • Kryptoměny
    • Ekonomika
  • Příležitost
  • DIP
  • IPO Radar
    TBA 25 září, 2025

    ​Čínský výrobce automobilů zaměřený na dostupná vozidla a export

    Zdroj: BS
    NTSK 18 září, 2025

    Globální lídr v oblasti cloudové kybernetické bezpečnosti

    TBA Bude oznámeno

    Finančně-technologická společnost nabízející širokou škálu finančních služeb

    TBA Bude oznámeno

    Technologická společnost poskytující infrastrukturu pro online platby

    Zdroj: Shein
    TBA Bude oznámeno

    Čínska společnost pro globální online prodej rychlé módy za dostupné ceny

  • Úspěch
    • Alternativní investice
    • Škola bullionáře
    • Miliardáři
    • Business
    • Bullionářova knihspirace
    • Bullionářův almanach
    • Bullionářův slovníček
  • AI
  • Česko
  • E-booky
  • Srovnávač brokerů
  • Kariéra
  • Login
Burzovnisvet.cz - Akcie, kurzy, burza, forex, komodity, IPO, dluhopisy - zpravodajství
  • Headlines
    • Breaking
    • Bullionář Daily
    • Akcie
    • Hospodářské výsledky
    • ETF
    • Dividendy
    • IPO
    • Forex
    • Komodity
    • Kryptoměny
    • Ekonomika
  • Příležitost
  • DIP
  • IPO Radar
    TBA 25 září, 2025

    ​Čínský výrobce automobilů zaměřený na dostupná vozidla a export

    Zdroj: BS
    NTSK 18 září, 2025

    Globální lídr v oblasti cloudové kybernetické bezpečnosti

    TBA Bude oznámeno

    Finančně-technologická společnost nabízející širokou škálu finančních služeb

    TBA Bude oznámeno

    Technologická společnost poskytující infrastrukturu pro online platby

    Zdroj: Shein
    TBA Bude oznámeno

    Čínska společnost pro globální online prodej rychlé módy za dostupné ceny

  • Úspěch
    • Alternativní investice
    • Škola bullionáře
    • Miliardáři
    • Business
    • Bullionářova knihspirace
    • Bullionářův almanach
    • Bullionářův slovníček
  • AI
  • Česko
  • E-booky
  • Srovnávač brokerů
  • Kariéra
    • Žádný výsledek
      Zobrazit všechny výsledky
BS Logo

Ibotta – marketingová platforma, která mění svět byznysu – a chystá IPO

Ibotta Inc., založená v roce 2011 v Denveru, je společnost poskytující reklamní služby.

David Škvára Autor: David Škvára
10 dubna, 2024
7 min. čtení
Zdroj: Ibotta

Zdroj: Ibotta

7 min.
čtení
Přihlaste se k odběru newsletteru
Chcete využít této příležitosti?

Klíčové body

  • Revoluční marketingová platforma hlásí vstup na burzu
  • V čem jsou služby Ibotty tak průlomové?
  • Jak tato platforma pomáhá svým klientům?

(Společnost byla založena v Delaware).

Písmena v názvu společnosti hláskují její firemní hodnoty „IBOTTA“: A Good Idea Can Come From Anywhere (Dobrý nápad může přijít odkudkoli)
Generální ředitel Bryan Leach ve svém vyjádření v prospektu uvádí: „Experiment Ibotta začal před 12 lety ve sklepě staré hasičské stanice v centru Denveru bez oken. Toto podnikání, které je nenáročné na kapitál, společnosti umožnilo rychle růst a zároveň v průběhu času zvyšovat ziskovost a využívat výhod mnohostranné sítě, kterou je podle našeho názoru velmi těžké napodobit. Doposud společnost americkým spotřebitelům vrátila přibližně 1,8 miliardy dolarů v hotovosti za jejich každodenní nákupy, ale teprve začínáme.“

Posláním společnosti Ibotta je, aby každý nákup byl odměnou. Její technologie umožňuje značkám CPG poskytovat digitální propagační akce více než 200 milionům spotřebitelů prostřednictvím jediné pohodlné sítě nazvané Ibotta Performance Network (IPN). Společnost je průkopníkem marketingu založeného na úspěchu: dostáváme zaplaceno pouze tehdy, když propagace klienta vede k prodeji, nikoli když spotřebitel propagaci pouze zobrazí nebo na ni klikne.

Zdroj: Getty Images

Vybudovali největší síť digitálních propagačních akcí na úrovni položek ve Spojených státech tím, že navázali strategické vztahy s významnými maloobchodními prodejci, kteří digitální nabídky využívají pro své věrnostní programy na bázi white-label. Prostřednictvím IPN mohou klienti Ibotty také oslovit další miliony spotřebitelů prostřednictvím široce využívaných digitálních vlastností aplikací pro odměny, mezi něž patří mobilní aplikace, webové stránky a rozšíření prohlížeče pod značkou Ibotta pro cash back (souhrnně Ibotta D2C).

K 31. prosinci 2023 spolupracuje společnost přímo s více než 850 různými klienty, kteří zastupují více než 2 400 různých značek CPG, aby získala exkluzivní nabídky. Většina nabídek se týká produktů v nediskontních kategoriích, jako jsou potraviny, ale spolupracujeme také s výrobci běžného zboží v kategoriích, jako jsou hračky, oblečení, kosmetika, elektronika, domácí mazlíčci, domácí potřeby a sportovní potřeby. Klienti s námi postupem času zpravidla zvyšují své výdaje a ze sítě vypadávají jen zřídka. Ve skutečnosti si 96 % ze 100 nejlepších klientů Ibotty udrželo své pozice v letech 2022 až 2023.

Jejich technologická platforma využívá nabídkový engine s umělou inteligencí, který je navržen tak, aby dokázal přiřadit a distribuovat správnou nabídku správnému spotřebiteli ve správný čas. To je možné díky tomu, že k 31. prosinci 2023 získáváme velký objem dat o nákupech na úrovni položek prostřednictvím zabezpečených integrací s 85 různými maloobchodními prodejci. Na základě těchto údajů vytváříme profil každého spotřebitele na základě toho, co v minulosti nakoupil a jak reagoval na různé cenové akce. Na základě toho vytváříme doporučovače, které jsou řízeny strojovým učením a navrženy tak, aby vytvářely personalizované zážitky z úspor pro každého spotřebitele. Čím více dat shromažďujeme, tím jsou její doporučovače chytřejší. Ať už jsou konkrétní cíle klientů jakékoli – například podpora změny značky, zkrácení nákupních cyklů, motivace spotřebitelů k doplnění zásob nebo propagace v době klíčových sezónních událostí – její platforma jim pomůže navrhnout propagační kampaň tak, aby dosáhli svých cílů.

Advertisement

Technologie společnosti Ibotta sleduje, které nabídky si spotřebitelé vybrali, přiřazuje nabídky k zakoupeným produktům, zaznamenává zpětné odkupy, zpracovává tok finančních prostředků a stará se o veškeré následné vyúčtování a logistiku. Plníme funkci „řízení letového provozu“, což znamená, že síť umožňuje koordinované párování, distribuci a uplatnění nabídek u více velkých vydavatelů třetích stran. Tím se minimalizuje riziko, že budou překročeny rozpočty nabídek a že spotřebitelé uplatní stejnou nabídku několikrát za jeden nákup (tj. stohování nabídek). Klientské nástroje společnosti umožňují značkám CPG nastavovat kampaně, sledovat úroveň čerpání a rozpočtu a analyzovat celkovou výkonnost kampaní – to vše v jediném pohodlném rozhraní.

Chcete využít této příležitosti?

Digitální propagační akce založené na úspěchu realizuje Ibotta ve velkém měřítku, protože spravujeme rostoucí otevřenou síť vydavatelů třetích stran, kteří hostují nabídky společnosti. Maloobchodní prodejci patří mezi její nejdůležitější vydavatele, protože jejich aplikace a webové stránky často navštěvují spotřebitelé s vysokým nákupním záměrem. Maloobchodní prodejce může přijímat digitální nabídky z aplikačního programového rozhraní (API) společnosti Ibotta a prezentovat je svým spotřebitelům jako součást svého vlastního značkového věrnostního programu.

Tyto partnery nazývá společnost jako „vydavatele z řad maloobchodníků“. Věří, že vydavatelé z řad maloobchodníků se rozhodnou spolupracovat s Ibottou, protože společnost je důvěryhodným partnerem, který jim může poskytnout rozsáhlý svět exkluzivních nabídek spolu se sadou plug and play funkcí, které by pro ně bylo obtížné vytvořit a rozšířit vlastními silami.

Například společnosti Ibotta a Walmart Inc., a Delaware corporation (Walmart) uzavřely několikaletý strategický vztah, díky němuž se Ibotta stala výhradním poskytovatelem digitálního obsahu nabídek slev na úrovni položek pro Walmart U.S., a to ve všech kategoriích produktů pro online i offline nakupování. Spotřebitelé mohou nabídky uplatnit ve vlastnostech společnosti Walmart, aniž by si museli vytvářet účet Ibotta. Místo toho si mohou vybrat nabídky výrobce na webových stránkách nebo v aplikaci Walmart, nakoupit doporučené zboží v obchodě nebo online a okamžitě získat Walmart Cash, které lze použít na budoucí nákupy v obchodě Walmart nebo na webu Walmart.com. Všechny značky CPG, které chtějí na webových stránkách Walmartu poskytovat digitální slevy na úrovni položek, tak mohou činit pouze prostřednictvím IPN.

Ibotta spolupracuje také s několika dalšími předními vydavateli maloobchodních produktů. Ibotta například spolupracuje se společností Family Dollar, dceřinou společností Dollar Tree, Inc, která se právě stává vydavatelem IPN. Nepřímo také spolupracujeme na zveřejňování nabídek některých maloobchodních prodejců, včetně společností Kroger (pohánějící Kroger Cash) a Shell (pohánějící Shell Fuel Rewards).
Kromě poskytování digitálních nabídek pro maloobchodníky zpřístupňuje společnost Ibotta stejné nabídky také ve svých vlastních digitálních vlastnostech, mezi které patří Ibotta D2C. Od roku 2012 se do bezplatné aplikace zaregistrovalo více než 50 milionů Američanů. Ibotta D2C oslovuje vysoce angažované publikum spotřebitelů, kteří se zajímají o úspory a chtějí mít k dispozici jediný digitální výchozí bod, kde najdou nabídky na vrácení peněz u různých prodejců. Mnozí z těchto spotřebitelů se rozhodují, kde budou nakupovat, na základě dostupnosti nabídek u různých prodejců. Po spuštění IPN se Ibotta D2C stala vydavatelem v IPN, což znamená, že je nyní jedním z mnoha uzlů, přes které jsou digitální nabídky doručovány koncovému spotřebiteli.

Věříme, že v budoucnu může být platforma rozšířena na další vydavatele v různých nových odvětvích. Mezi nové vydavatele by mohly patřit například doručovací služby, banky nebo jiné aplikace a webové stránky, které chtějí svým spotřebitelům poskytnout přístup k nabídkám na oblíbené zboží denní potřeby, aniž by museli tyto nabídky získávat od tisíců různých značek CPG nebo zajišťovat údaje na úrovni položek od mnoha integrovaných prodejců, u nichž lze nabídky uplatnit.

Společnost Ibotta Inc. zveřejnila podmínky své IPO v podání S-1/A ze dne 8. dubna 2024: 5,63 milionu akcií (5 625 000 akcií) v cenovém rozpětí 76,00 až 84,00 USD za akcii s cílem získat 450,0 milionů USD. Společnost nabízí 2,5 milionu akcií a prodávající akcionáři nabízejí 3,125 milionu akcií. Souvislosti: V roce 2015 se uskutečnil první pokus o získání akcií společnosti, která je v majetku společnosti: Společnost Ibotta Inc. podala dne 22. března 2023 žádost o S-1, aniž by zveřejnila podmínky IPO. Výnosy se odhadují na 100 milionů USD, ale někteří lidé z ulice se domnívají, že IPO společnosti Ibotta by mohlo vynést více než 200 milionů USD).

Zdroj: Getty Images
.Písmena v názvu společnosti hláskují její firemní hodnoty „IBOTTA“: A Good Idea Can Come From Anywhere Generální ředitel Bryan Leach ve svém vyjádření v prospektu uvádí: „Experiment Ibotta začal před 12 lety ve sklepě staré hasičské stanice v centru Denveru bez oken. Toto podnikání, které je nenáročné na kapitál, společnosti umožnilo rychle růst a zároveň v průběhu času zvyšovat ziskovost a využívat výhod mnohostranné sítě, kterou je podle našeho názoru velmi těžké napodobit. Doposud společnost americkým spotřebitelům vrátila přibližně 1,8 miliardy dolarů v hotovosti za jejich každodenní nákupy, ale teprve začínáme.“Posláním společnosti Ibotta je, aby každý nákup byl odměnou. Její technologie umožňuje značkám CPG poskytovat digitální propagační akce více než 200 milionům spotřebitelů prostřednictvím jediné pohodlné sítě nazvané Ibotta Performance Network . Společnost je průkopníkem marketingu založeného na úspěchu: dostáváme zaplaceno pouze tehdy, když propagace klienta vede k prodeji, nikoli když spotřebitel propagaci pouze zobrazí nebo na ni klikne.Vybudovali největší síť digitálních propagačních akcí na úrovni položek ve Spojených státech tím, že navázali strategické vztahy s významnými maloobchodními prodejci, kteří digitální nabídky využívají pro své věrnostní programy na bázi white-label. Prostřednictvím IPN mohou klienti Ibotty také oslovit další miliony spotřebitelů prostřednictvím široce využívaných digitálních vlastností aplikací pro odměny, mezi něž patří mobilní aplikace, webové stránky a rozšíření prohlížeče pod značkou Ibotta pro cash back .K 31. prosinci 2023 spolupracuje společnost přímo s více než 850 různými klienty, kteří zastupují více než 2 400 různých značek CPG, aby získala exkluzivní nabídky. Většina nabídek se týká produktů v nediskontních kategoriích, jako jsou potraviny, ale spolupracujeme také s výrobci běžného zboží v kategoriích, jako jsou hračky, oblečení, kosmetika, elektronika, domácí mazlíčci, domácí potřeby a sportovní potřeby. Klienti s námi postupem času zpravidla zvyšují své výdaje a ze sítě vypadávají jen zřídka. Ve skutečnosti si 96 % ze 100 nejlepších klientů Ibotty udrželo své pozice v letech 2022 až 2023.Jejich technologická platforma využívá nabídkový engine s umělou inteligencí, který je navržen tak, aby dokázal přiřadit a distribuovat správnou nabídku správnému spotřebiteli ve správný čas. To je možné díky tomu, že k 31. prosinci 2023 získáváme velký objem dat o nákupech na úrovni položek prostřednictvím zabezpečených integrací s 85 různými maloobchodními prodejci. Na základě těchto údajů vytváříme profil každého spotřebitele na základě toho, co v minulosti nakoupil a jak reagoval na různé cenové akce. Na základě toho vytváříme doporučovače, které jsou řízeny strojovým učením a navrženy tak, aby vytvářely personalizované zážitky z úspor pro každého spotřebitele. Čím více dat shromažďujeme, tím jsou její doporučovače chytřejší. Ať už jsou konkrétní cíle klientů jakékoli – například podpora změny značky, zkrácení nákupních cyklů, motivace spotřebitelů k doplnění zásob nebo propagace v době klíčových sezónních událostí – její platforma jim pomůže navrhnout propagační kampaň tak, aby dosáhli svých cílů.Technologie společnosti Ibotta sleduje, které nabídky si spotřebitelé vybrali, přiřazuje nabídky k zakoupeným produktům, zaznamenává zpětné odkupy, zpracovává tok finančních prostředků a stará se o veškeré následné vyúčtování a logistiku. Plníme funkci „řízení letového provozu“, což znamená, že síť umožňuje koordinované párování, distribuci a uplatnění nabídek u více velkých vydavatelů třetích stran. Tím se minimalizuje riziko, že budou překročeny rozpočty nabídek a že spotřebitelé uplatní stejnou nabídku několikrát za jeden nákup . Klientské nástroje společnosti umožňují značkám CPG nastavovat kampaně, sledovat úroveň čerpání a rozpočtu a analyzovat celkovou výkonnost kampaní – to vše v jediném pohodlném rozhraní.Chcete využít této příležitosti?Digitální propagační akce založené na úspěchu realizuje Ibotta ve velkém měřítku, protože spravujeme rostoucí otevřenou síť vydavatelů třetích stran, kteří hostují nabídky společnosti. Maloobchodní prodejci patří mezi její nejdůležitější vydavatele, protože jejich aplikace a webové stránky často navštěvují spotřebitelé s vysokým nákupním záměrem. Maloobchodní prodejce může přijímat digitální nabídky z aplikačního programového rozhraní společnosti Ibotta a prezentovat je svým spotřebitelům jako součást svého vlastního značkového věrnostního programu.Tyto partnery nazývá společnost jako „vydavatele z řad maloobchodníků“. Věří, že vydavatelé z řad maloobchodníků se rozhodnou spolupracovat s Ibottou, protože společnost je důvěryhodným partnerem, který jim může poskytnout rozsáhlý svět exkluzivních nabídek spolu se sadou plug and play funkcí, které by pro ně bylo obtížné vytvořit a rozšířit vlastními silami.Například společnosti Ibotta a Walmart Inc., a Delaware corporation uzavřely několikaletý strategický vztah, díky němuž se Ibotta stala výhradním poskytovatelem digitálního obsahu nabídek slev na úrovni položek pro Walmart U.S., a to ve všech kategoriích produktů pro online i offline nakupování. Spotřebitelé mohou nabídky uplatnit ve vlastnostech společnosti Walmart, aniž by si museli vytvářet účet Ibotta. Místo toho si mohou vybrat nabídky výrobce na webových stránkách nebo v aplikaci Walmart, nakoupit doporučené zboží v obchodě nebo online a okamžitě získat Walmart Cash, které lze použít na budoucí nákupy v obchodě Walmart nebo na webu Walmart.com. Všechny značky CPG, které chtějí na webových stránkách Walmartu poskytovat digitální slevy na úrovni položek, tak mohou činit pouze prostřednictvím IPN.Ibotta spolupracuje také s několika dalšími předními vydavateli maloobchodních produktů. Ibotta například spolupracuje se společností Family Dollar, dceřinou společností Dollar Tree, Inc, která se právě stává vydavatelem IPN. Nepřímo také spolupracujeme na zveřejňování nabídek některých maloobchodních prodejců, včetně společností Kroger a Shell .Kromě poskytování digitálních nabídek pro maloobchodníky zpřístupňuje společnost Ibotta stejné nabídky také ve svých vlastních digitálních vlastnostech, mezi které patří Ibotta D2C. Od roku 2012 se do bezplatné aplikace zaregistrovalo více než 50 milionů Američanů. Ibotta D2C oslovuje vysoce angažované publikum spotřebitelů, kteří se zajímají o úspory a chtějí mít k dispozici jediný digitální výchozí bod, kde najdou nabídky na vrácení peněz u různých prodejců. Mnozí z těchto spotřebitelů se rozhodují, kde budou nakupovat, na základě dostupnosti nabídek u různých prodejců. Po spuštění IPN se Ibotta D2C stala vydavatelem v IPN, což znamená, že je nyní jedním z mnoha uzlů, přes které jsou digitální nabídky doručovány koncovému spotřebiteli.Věříme, že v budoucnu může být platforma rozšířena na další vydavatele v různých nových odvětvích. Mezi nové vydavatele by mohly patřit například doručovací služby, banky nebo jiné aplikace a webové stránky, které chtějí svým spotřebitelům poskytnout přístup k nabídkám na oblíbené zboží denní potřeby, aniž by museli tyto nabídky získávat od tisíců různých značek CPG nebo zajišťovat údaje na úrovni položek od mnoha integrovaných prodejců, u nichž lze nabídky uplatnit.Společnost Ibotta Inc. zveřejnila podmínky své IPO v podání S-1/A ze dne 8. dubna 2024: 5,63 milionu akcií v cenovém rozpětí 76,00 až 84,00 USD za akcii s cílem získat 450,0 milionů USD. Společnost nabízí 2,5 milionu akcií a prodávající akcionáři nabízejí 3,125 milionu akcií. Souvislosti: V roce 2015 se uskutečnil první pokus o získání akcií společnosti, která je v majetku společnosti: Společnost Ibotta Inc. podala dne 22. března 2023 žádost o S-1, aniž by zveřejnila podmínky IPO. Výnosy se odhadují na 100 milionů USD, ale někteří lidé z ulice se domnívají, že IPO společnosti Ibotta by mohlo vynést více než 200 milionů USD).
Tagy: IbottaIPOUSA

Chcete využít této příležitosti?

Zanechte svůj telefon a email a budete kontaktováni licencovanými odborníky

      Související:

      1. Jackson Hole, výsledky Walmartu, výdaje Meta Platforms na AI
      2. Walmart roste, Target ztrácí a rozdíl mezi řetězci se prohlubuje
      3. Výsledky Walmartu a konkurentů ukážou dopady cel na americké spotřebitele
      4. Klarna míří na burzu. Bude IPO švédského fintechu za 20 miliard dolarů trefou roku?
      5. Target čelí rostoucím clům, slabému digitálnímu výkonu a sílící konkurenci
      6. Goldman Sachs tvrdí, že tyto akcie mají „ziskový potenciál“
      7. 8. srpna – Řetězec Walmart z USA expanduje až do daleké Indie
      8. Goldman Sachs předkládá seznam investičních doporučení pro září
      9. Walmart překvapil investory smíšenými výsledky a akcie prudce klesly
      10. Walmart po silném růstu vyčkává. Další impuls může přijít kdykoliv
      Advertisement

      Breaking.

      01:56

      Investoři vsází na kryptoměny: Trh zažívá dynamický růst

      01:51

      Česká ekonomika vzkvétá: HDP roste, nezaměstnanost klesá

      01:42

      Česká ekonomika roste: Investice a inovace vedou cestu vpřed

      01:29

      Globální ekonomika vzkvétá: MMF předpovídá růst a stabilitu

      01:24

      Ekonomické napětí roste: Trhy čekají na klíčové jednání

      01:22

      Inflace dusí českou ekonomiku: Obavy z poklesu kupní síly rostou

      Advertisement

      Příležitosti.

      Zdroj: Getty Images
      Akcie

      Netflix podle společnosti Loop Capital vyhrál streamovací válku

      17 září, 2025

      Netflix se znovu dostává do centra pozornosti Wall Street.

      Zdroj: Canva

      Walmart posiluje svou roli lídra v AI, BofA zvyšuje cílovou cenu

      17 září, 2025
      Zdroj: Reuters

      Citi zvyšuje cílovou cenu pro McDonald’s na rekordní úroveň

      17 září, 2025

      Chery Automobile míří na burzu v Hong-Kongu s IPO za 1,2 miliardy USD

      17 září, 2025
      Zdroj: Getty images

      Hershey dostává zvýšení ratingu od Goldman Sachs, investoři zpozorněli

      16 září, 2025

      IPO Radar.

      Chery Automobile Co., Ltd.

      Datum IPO: 25 září, 2025
      Potenciální ocenění: 140 miliard HKD (18 miliard USD).

      Buďte u toho

      Nejčtenější zprávy.

      S&P 500 klesá, ale zůstává u rekordních úrovní, začíná zasedání Fedu

      16 září, 2025

      Americké akcie vykazují rostoucí pravděpodobnost přehřátí trhu

      15 září, 2025

      Lumen Technologies posiluje důvěru investorů díky růstu a novým plánům

      13 září, 2025

      S&P 500 se díky růstu Tesly poprvé uzavřel nad hranicí 6 600 bodů

      15 září, 2025

      Opendoor mění vedení, akcie rostou na víc než tříleté maximum

      13 září, 2025

      S&P 500 ustupuje z rekordních úrovní, Fed rozhodne o sazbách

      16 září, 2025

      S&P 500 končí níže, snížení sazeb Fedu a výhled splnily očekávání

      17 září, 2025

      Tesla spouští robotaxi a vyostřuje souboj s Uberem a Lyftem

      14 září, 2025
      Advertisement

      Tip editora.

      Zdroj: Shutterstock
      Komodity

      Zlato láme rekordy a potvrzuje svou roli bezpečného aktiva

      14 září, 2025

      Zlato letos přepisuje historii – investoři už více než třicetkrát sledovali nové rekordní ceny, a to navzdory výrazným výkyvům na...

      Advertisement

      Veškeré materiály a informace umístěné na internetových stránkách Burzovního Světa jsou čerpány z veřejně dostupných zdrojů, jako napriklad tyto a slouží výhradně pro informační účely. Při jejich tvorbě bylo postupováno s vynaložením maximální péče. Informace uveřejněné na internetových stránkách Burzovní Svět nemají charakter právních, daňových či jiného doporučení, analýz nebo návrhů a nabídek ke koupi či prodeji investičních nástrojů, jejichž realizací může dojít k poklesu či ztrátě investovaného majetku. Investiční doporučení, která jsou takto označena, jsou pouze informativní a nezávazná. Burzovní Svět neodpovídá za jakoukoli případnou škodu, která v souvislosti s nimi vznikne. Pro obchodování s investičními nástroji proto využívejte výhradně společnosti s udělenou licencí ČNB, popřípadě s platným povolením k činnosti na území České Republiky.

      Burzovní Svět zároveň prohlašuje, že neodpovídá za přímou i nepřímou škodu vzniklou v důsledku obchodování na kapitálových trzích všeobecně a příspěvky v diskusích vyjadřující názory čtenářů, nemusí být v souladu s postojem provozovatele a není možno je tím pádem považovat za jeho názory. Udělením souhlasu / přijetím podmínek zároveň souhlasíte s možností zasílání, či jiného kontaktování v rámci marketingových služeb obchodních partnerů Burzovního Světa. Více informací o cookies

      • Zásady ochrany osobních údajů a cookies
      • Reklama
      • Kontakt

      Burzovnisvet.cz © 2025

      Burzovnisvet.cz © 2025

      Název nebo symbol
      Žádný výsledek
      Zobrazit všechny výsledky
      • Burzy
        • Headlines
        • Breaking
        • Akcie
        • ETF
        • Dividendy
        • IPO
        • Forex
        • Komodity
        • Kryptoměny
        • Ekonomika
        • Hospodářské výsledky
      • Příležitost
      • DIP
      • IPO Radar
      • Nejčtenější
      • Bullionář Daily
      • Úspěch
        • Alternativní investice
        • Škola bullionáře
        • Miliardáři
        • Business
        • Bullionářova knihspirace
        • Bullionářův almanach
        • Bullionářův slovníček
      • AI
      • Česko
      • Invest mentoring
      • E-booky
      • Srovnávač brokerů
      • Kariéra
      Odebírat Ranního Bullionáře Podcast

      Retrieve your password

      Please enter your username or email address to reset your password.