Pomoc investorům
Invest mentoring
Odebírat Ranního Bullionáře
Podcast
Burzovnisvet Logo
  • Headlines
    • Breaking
    • Bullionář Daily
    • Akcie
    • Hospodářské výsledky
    • ETF
    • Dividendy
    • IPO
    • Forex
    • Komodity
    • Kryptoměny
    • Ekonomika
  • Příležitost
  • IPO Radar

    Nadcházející IPO.

    MDLN 17 prosince, 2025

    Americký výrobce a distributor zdravotnických potřeb a zařízení

    471A 16 prosince, 2025

    Holdingová společnost poskytující služby záruky nájemného

    TBA Bude oznámeno

    Americká platforma pro nákup a prodej vstupenek na sportovní a kulturní akce

    TBA Bude oznámeno

    Komunikační platforma zaměřeá na hlasovou, video a textovou komunikaci

    Minulé IPO.

    CDNL 10 prosince, 2025

    Stavební společnost specializující se na infrastrukturní projekty

    PPHC.L 1 prosince, 2025

    Společnost specializující se na komunikaci v oblasti vládních vztahů

    UGAI 3 prosince, 2025

    UltraGreen.ai míří na burzu: vše podstatné o nadcházejícím IPO

    2685.HK 27 listopadu, 2025

    Digitální společnost zaměřená na e-commerce a využívající prvky AI

  • Úspěch
    • Alternativní investice
    • Škola bullionáře
    • Miliardáři
    • Business
    • Bullionářova knihspirace
    • Bullionářův almanach
    • Bullionářův slovníček
  • AI
  • Česko
  • E-booky
  • Srovnávač brokerů
  • Kariéra
  • Login
Burzovnisvet.cz - Akcie, kurzy, burza, forex, komodity, IPO, dluhopisy - zpravodajství
  • Headlines
    • Breaking
    • Bullionář Daily
    • Akcie
    • Hospodářské výsledky
    • ETF
    • Dividendy
    • IPO
    • Forex
    • Komodity
    • Kryptoměny
    • Ekonomika
  • Příležitost
  • IPO Radar

    Nadcházející IPO.

    MDLN 17 prosince, 2025

    Americký výrobce a distributor zdravotnických potřeb a zařízení

    471A 16 prosince, 2025

    Holdingová společnost poskytující služby záruky nájemného

    TBA Bude oznámeno

    Americká platforma pro nákup a prodej vstupenek na sportovní a kulturní akce

    TBA Bude oznámeno

    Komunikační platforma zaměřeá na hlasovou, video a textovou komunikaci

    Minulé IPO.

    CDNL 10 prosince, 2025

    Stavební společnost specializující se na infrastrukturní projekty

    PPHC.L 1 prosince, 2025

    Společnost specializující se na komunikaci v oblasti vládních vztahů

    UGAI 3 prosince, 2025

    UltraGreen.ai míří na burzu: vše podstatné o nadcházejícím IPO

    2685.HK 27 listopadu, 2025

    Digitální společnost zaměřená na e-commerce a využívající prvky AI

  • Úspěch
    • Alternativní investice
    • Škola bullionáře
    • Miliardáři
    • Business
    • Bullionářova knihspirace
    • Bullionářův almanach
    • Bullionářův slovníček
  • AI
  • Česko
  • E-booky
  • Srovnávač brokerů
  • Kariéra
    • Žádný výsledek
      Zobrazit všechny výsledky
BS Logo

Ibotta – marketingová platforma, která mění svět byznysu – a chystá IPO

Ibotta Inc., založená v roce 2011 v Denveru, je společnost poskytující reklamní služby.

David Škvára Autor: David Škvára
10 dubna, 2024
7 min. čtení
Zdroj: Ibotta

Zdroj: Ibotta

7 min.
čtení
Přihlaste se k odběru newsletteru
Chcete využít této příležitosti?

Klíčové body

  • Revoluční marketingová platforma hlásí vstup na burzu
  • V čem jsou služby Ibotty tak průlomové?
  • Jak tato platforma pomáhá svým klientům?

(Společnost byla založena v Delaware).

Písmena v názvu společnosti hláskují její firemní hodnoty „IBOTTA“: A Good Idea Can Come From Anywhere (Dobrý nápad může přijít odkudkoli)
Generální ředitel Bryan Leach ve svém vyjádření v prospektu uvádí: „Experiment Ibotta začal před 12 lety ve sklepě staré hasičské stanice v centru Denveru bez oken. Toto podnikání, které je nenáročné na kapitál, společnosti umožnilo rychle růst a zároveň v průběhu času zvyšovat ziskovost a využívat výhod mnohostranné sítě, kterou je podle našeho názoru velmi těžké napodobit. Doposud společnost americkým spotřebitelům vrátila přibližně 1,8 miliardy dolarů v hotovosti za jejich každodenní nákupy, ale teprve začínáme.“

Posláním společnosti Ibotta je, aby každý nákup byl odměnou. Její technologie umožňuje značkám CPG poskytovat digitální propagační akce více než 200 milionům spotřebitelů prostřednictvím jediné pohodlné sítě nazvané Ibotta Performance Network (IPN). Společnost je průkopníkem marketingu založeného na úspěchu: dostáváme zaplaceno pouze tehdy, když propagace klienta vede k prodeji, nikoli když spotřebitel propagaci pouze zobrazí nebo na ni klikne.

Zdroj: Getty Images

Vybudovali největší síť digitálních propagačních akcí na úrovni položek ve Spojených státech tím, že navázali strategické vztahy s významnými maloobchodními prodejci, kteří digitální nabídky využívají pro své věrnostní programy na bázi white-label. Prostřednictvím IPN mohou klienti Ibotty také oslovit další miliony spotřebitelů prostřednictvím široce využívaných digitálních vlastností aplikací pro odměny, mezi něž patří mobilní aplikace, webové stránky a rozšíření prohlížeče pod značkou Ibotta pro cash back (souhrnně Ibotta D2C).

K 31. prosinci 2023 spolupracuje společnost přímo s více než 850 různými klienty, kteří zastupují více než 2 400 různých značek CPG, aby získala exkluzivní nabídky. Většina nabídek se týká produktů v nediskontních kategoriích, jako jsou potraviny, ale spolupracujeme také s výrobci běžného zboží v kategoriích, jako jsou hračky, oblečení, kosmetika, elektronika, domácí mazlíčci, domácí potřeby a sportovní potřeby. Klienti s námi postupem času zpravidla zvyšují své výdaje a ze sítě vypadávají jen zřídka. Ve skutečnosti si 96 % ze 100 nejlepších klientů Ibotty udrželo své pozice v letech 2022 až 2023.

Jejich technologická platforma využívá nabídkový engine s umělou inteligencí, který je navržen tak, aby dokázal přiřadit a distribuovat správnou nabídku správnému spotřebiteli ve správný čas. To je možné díky tomu, že k 31. prosinci 2023 získáváme velký objem dat o nákupech na úrovni položek prostřednictvím zabezpečených integrací s 85 různými maloobchodními prodejci. Na základě těchto údajů vytváříme profil každého spotřebitele na základě toho, co v minulosti nakoupil a jak reagoval na různé cenové akce. Na základě toho vytváříme doporučovače, které jsou řízeny strojovým učením a navrženy tak, aby vytvářely personalizované zážitky z úspor pro každého spotřebitele. Čím více dat shromažďujeme, tím jsou její doporučovače chytřejší. Ať už jsou konkrétní cíle klientů jakékoli – například podpora změny značky, zkrácení nákupních cyklů, motivace spotřebitelů k doplnění zásob nebo propagace v době klíčových sezónních událostí – její platforma jim pomůže navrhnout propagační kampaň tak, aby dosáhli svých cílů.

Advertisement

Technologie společnosti Ibotta sleduje, které nabídky si spotřebitelé vybrali, přiřazuje nabídky k zakoupeným produktům, zaznamenává zpětné odkupy, zpracovává tok finančních prostředků a stará se o veškeré následné vyúčtování a logistiku. Plníme funkci „řízení letového provozu“, což znamená, že síť umožňuje koordinované párování, distribuci a uplatnění nabídek u více velkých vydavatelů třetích stran. Tím se minimalizuje riziko, že budou překročeny rozpočty nabídek a že spotřebitelé uplatní stejnou nabídku několikrát za jeden nákup (tj. stohování nabídek). Klientské nástroje společnosti umožňují značkám CPG nastavovat kampaně, sledovat úroveň čerpání a rozpočtu a analyzovat celkovou výkonnost kampaní – to vše v jediném pohodlném rozhraní.

Chcete využít této příležitosti?

Digitální propagační akce založené na úspěchu realizuje Ibotta ve velkém měřítku, protože spravujeme rostoucí otevřenou síť vydavatelů třetích stran, kteří hostují nabídky společnosti. Maloobchodní prodejci patří mezi její nejdůležitější vydavatele, protože jejich aplikace a webové stránky často navštěvují spotřebitelé s vysokým nákupním záměrem. Maloobchodní prodejce může přijímat digitální nabídky z aplikačního programového rozhraní (API) společnosti Ibotta a prezentovat je svým spotřebitelům jako součást svého vlastního značkového věrnostního programu.

Tyto partnery nazývá společnost jako „vydavatele z řad maloobchodníků“. Věří, že vydavatelé z řad maloobchodníků se rozhodnou spolupracovat s Ibottou, protože společnost je důvěryhodným partnerem, který jim může poskytnout rozsáhlý svět exkluzivních nabídek spolu se sadou plug and play funkcí, které by pro ně bylo obtížné vytvořit a rozšířit vlastními silami.

Například společnosti Ibotta a Walmart Inc., a Delaware corporation (Walmart) uzavřely několikaletý strategický vztah, díky němuž se Ibotta stala výhradním poskytovatelem digitálního obsahu nabídek slev na úrovni položek pro Walmart U.S., a to ve všech kategoriích produktů pro online i offline nakupování. Spotřebitelé mohou nabídky uplatnit ve vlastnostech společnosti Walmart, aniž by si museli vytvářet účet Ibotta. Místo toho si mohou vybrat nabídky výrobce na webových stránkách nebo v aplikaci Walmart, nakoupit doporučené zboží v obchodě nebo online a okamžitě získat Walmart Cash, které lze použít na budoucí nákupy v obchodě Walmart nebo na webu Walmart.com. Všechny značky CPG, které chtějí na webových stránkách Walmartu poskytovat digitální slevy na úrovni položek, tak mohou činit pouze prostřednictvím IPN.

Ibotta spolupracuje také s několika dalšími předními vydavateli maloobchodních produktů. Ibotta například spolupracuje se společností Family Dollar, dceřinou společností Dollar Tree, Inc, která se právě stává vydavatelem IPN. Nepřímo také spolupracujeme na zveřejňování nabídek některých maloobchodních prodejců, včetně společností Kroger (pohánějící Kroger Cash) a Shell (pohánějící Shell Fuel Rewards).
Kromě poskytování digitálních nabídek pro maloobchodníky zpřístupňuje společnost Ibotta stejné nabídky také ve svých vlastních digitálních vlastnostech, mezi které patří Ibotta D2C. Od roku 2012 se do bezplatné aplikace zaregistrovalo více než 50 milionů Američanů. Ibotta D2C oslovuje vysoce angažované publikum spotřebitelů, kteří se zajímají o úspory a chtějí mít k dispozici jediný digitální výchozí bod, kde najdou nabídky na vrácení peněz u různých prodejců. Mnozí z těchto spotřebitelů se rozhodují, kde budou nakupovat, na základě dostupnosti nabídek u různých prodejců. Po spuštění IPN se Ibotta D2C stala vydavatelem v IPN, což znamená, že je nyní jedním z mnoha uzlů, přes které jsou digitální nabídky doručovány koncovému spotřebiteli.

Věříme, že v budoucnu může být platforma rozšířena na další vydavatele v různých nových odvětvích. Mezi nové vydavatele by mohly patřit například doručovací služby, banky nebo jiné aplikace a webové stránky, které chtějí svým spotřebitelům poskytnout přístup k nabídkám na oblíbené zboží denní potřeby, aniž by museli tyto nabídky získávat od tisíců různých značek CPG nebo zajišťovat údaje na úrovni položek od mnoha integrovaných prodejců, u nichž lze nabídky uplatnit.

Společnost Ibotta Inc. zveřejnila podmínky své IPO v podání S-1/A ze dne 8. dubna 2024: 5,63 milionu akcií (5 625 000 akcií) v cenovém rozpětí 76,00 až 84,00 USD za akcii s cílem získat 450,0 milionů USD. Společnost nabízí 2,5 milionu akcií a prodávající akcionáři nabízejí 3,125 milionu akcií. Souvislosti: V roce 2015 se uskutečnil první pokus o získání akcií společnosti, která je v majetku společnosti: Společnost Ibotta Inc. podala dne 22. března 2023 žádost o S-1, aniž by zveřejnila podmínky IPO. Výnosy se odhadují na 100 milionů USD, ale někteří lidé z ulice se domnívají, že IPO společnosti Ibotta by mohlo vynést více než 200 milionů USD).

Zdroj: Getty Images
.Písmena v názvu společnosti hláskují její firemní hodnoty „IBOTTA“: A Good Idea Can Come From Anywhere Generální ředitel Bryan Leach ve svém vyjádření v prospektu uvádí: „Experiment Ibotta začal před 12 lety ve sklepě staré hasičské stanice v centru Denveru bez oken. Toto podnikání, které je nenáročné na kapitál, společnosti umožnilo rychle růst a zároveň v průběhu času zvyšovat ziskovost a využívat výhod mnohostranné sítě, kterou je podle našeho názoru velmi těžké napodobit. Doposud společnost americkým spotřebitelům vrátila přibližně 1,8 miliardy dolarů v hotovosti za jejich každodenní nákupy, ale teprve začínáme.“Posláním společnosti Ibotta je, aby každý nákup byl odměnou. Její technologie umožňuje značkám CPG poskytovat digitální propagační akce více než 200 milionům spotřebitelů prostřednictvím jediné pohodlné sítě nazvané Ibotta Performance Network . Společnost je průkopníkem marketingu založeného na úspěchu: dostáváme zaplaceno pouze tehdy, když propagace klienta vede k prodeji, nikoli když spotřebitel propagaci pouze zobrazí nebo na ni klikne.Vybudovali největší síť digitálních propagačních akcí na úrovni položek ve Spojených státech tím, že navázali strategické vztahy s významnými maloobchodními prodejci, kteří digitální nabídky využívají pro své věrnostní programy na bázi white-label. Prostřednictvím IPN mohou klienti Ibotty také oslovit další miliony spotřebitelů prostřednictvím široce využívaných digitálních vlastností aplikací pro odměny, mezi něž patří mobilní aplikace, webové stránky a rozšíření prohlížeče pod značkou Ibotta pro cash back .K 31. prosinci 2023 spolupracuje společnost přímo s více než 850 různými klienty, kteří zastupují více než 2 400 různých značek CPG, aby získala exkluzivní nabídky. Většina nabídek se týká produktů v nediskontních kategoriích, jako jsou potraviny, ale spolupracujeme také s výrobci běžného zboží v kategoriích, jako jsou hračky, oblečení, kosmetika, elektronika, domácí mazlíčci, domácí potřeby a sportovní potřeby. Klienti s námi postupem času zpravidla zvyšují své výdaje a ze sítě vypadávají jen zřídka. Ve skutečnosti si 96 % ze 100 nejlepších klientů Ibotty udrželo své pozice v letech 2022 až 2023.Jejich technologická platforma využívá nabídkový engine s umělou inteligencí, který je navržen tak, aby dokázal přiřadit a distribuovat správnou nabídku správnému spotřebiteli ve správný čas. To je možné díky tomu, že k 31. prosinci 2023 získáváme velký objem dat o nákupech na úrovni položek prostřednictvím zabezpečených integrací s 85 různými maloobchodními prodejci. Na základě těchto údajů vytváříme profil každého spotřebitele na základě toho, co v minulosti nakoupil a jak reagoval na různé cenové akce. Na základě toho vytváříme doporučovače, které jsou řízeny strojovým učením a navrženy tak, aby vytvářely personalizované zážitky z úspor pro každého spotřebitele. Čím více dat shromažďujeme, tím jsou její doporučovače chytřejší. Ať už jsou konkrétní cíle klientů jakékoli – například podpora změny značky, zkrácení nákupních cyklů, motivace spotřebitelů k doplnění zásob nebo propagace v době klíčových sezónních událostí – její platforma jim pomůže navrhnout propagační kampaň tak, aby dosáhli svých cílů.Technologie společnosti Ibotta sleduje, které nabídky si spotřebitelé vybrali, přiřazuje nabídky k zakoupeným produktům, zaznamenává zpětné odkupy, zpracovává tok finančních prostředků a stará se o veškeré následné vyúčtování a logistiku. Plníme funkci „řízení letového provozu“, což znamená, že síť umožňuje koordinované párování, distribuci a uplatnění nabídek u více velkých vydavatelů třetích stran. Tím se minimalizuje riziko, že budou překročeny rozpočty nabídek a že spotřebitelé uplatní stejnou nabídku několikrát za jeden nákup . Klientské nástroje společnosti umožňují značkám CPG nastavovat kampaně, sledovat úroveň čerpání a rozpočtu a analyzovat celkovou výkonnost kampaní – to vše v jediném pohodlném rozhraní.Chcete využít této příležitosti?Digitální propagační akce založené na úspěchu realizuje Ibotta ve velkém měřítku, protože spravujeme rostoucí otevřenou síť vydavatelů třetích stran, kteří hostují nabídky společnosti. Maloobchodní prodejci patří mezi její nejdůležitější vydavatele, protože jejich aplikace a webové stránky často navštěvují spotřebitelé s vysokým nákupním záměrem. Maloobchodní prodejce může přijímat digitální nabídky z aplikačního programového rozhraní společnosti Ibotta a prezentovat je svým spotřebitelům jako součást svého vlastního značkového věrnostního programu.Tyto partnery nazývá společnost jako „vydavatele z řad maloobchodníků“. Věří, že vydavatelé z řad maloobchodníků se rozhodnou spolupracovat s Ibottou, protože společnost je důvěryhodným partnerem, který jim může poskytnout rozsáhlý svět exkluzivních nabídek spolu se sadou plug and play funkcí, které by pro ně bylo obtížné vytvořit a rozšířit vlastními silami.Například společnosti Ibotta a Walmart Inc., a Delaware corporation uzavřely několikaletý strategický vztah, díky němuž se Ibotta stala výhradním poskytovatelem digitálního obsahu nabídek slev na úrovni položek pro Walmart U.S., a to ve všech kategoriích produktů pro online i offline nakupování. Spotřebitelé mohou nabídky uplatnit ve vlastnostech společnosti Walmart, aniž by si museli vytvářet účet Ibotta. Místo toho si mohou vybrat nabídky výrobce na webových stránkách nebo v aplikaci Walmart, nakoupit doporučené zboží v obchodě nebo online a okamžitě získat Walmart Cash, které lze použít na budoucí nákupy v obchodě Walmart nebo na webu Walmart.com. Všechny značky CPG, které chtějí na webových stránkách Walmartu poskytovat digitální slevy na úrovni položek, tak mohou činit pouze prostřednictvím IPN.Ibotta spolupracuje také s několika dalšími předními vydavateli maloobchodních produktů. Ibotta například spolupracuje se společností Family Dollar, dceřinou společností Dollar Tree, Inc, která se právě stává vydavatelem IPN. Nepřímo také spolupracujeme na zveřejňování nabídek některých maloobchodních prodejců, včetně společností Kroger a Shell .Kromě poskytování digitálních nabídek pro maloobchodníky zpřístupňuje společnost Ibotta stejné nabídky také ve svých vlastních digitálních vlastnostech, mezi které patří Ibotta D2C. Od roku 2012 se do bezplatné aplikace zaregistrovalo více než 50 milionů Američanů. Ibotta D2C oslovuje vysoce angažované publikum spotřebitelů, kteří se zajímají o úspory a chtějí mít k dispozici jediný digitální výchozí bod, kde najdou nabídky na vrácení peněz u různých prodejců. Mnozí z těchto spotřebitelů se rozhodují, kde budou nakupovat, na základě dostupnosti nabídek u různých prodejců. Po spuštění IPN se Ibotta D2C stala vydavatelem v IPN, což znamená, že je nyní jedním z mnoha uzlů, přes které jsou digitální nabídky doručovány koncovému spotřebiteli.Věříme, že v budoucnu může být platforma rozšířena na další vydavatele v různých nových odvětvích. Mezi nové vydavatele by mohly patřit například doručovací služby, banky nebo jiné aplikace a webové stránky, které chtějí svým spotřebitelům poskytnout přístup k nabídkám na oblíbené zboží denní potřeby, aniž by museli tyto nabídky získávat od tisíců různých značek CPG nebo zajišťovat údaje na úrovni položek od mnoha integrovaných prodejců, u nichž lze nabídky uplatnit.Společnost Ibotta Inc. zveřejnila podmínky své IPO v podání S-1/A ze dne 8. dubna 2024: 5,63 milionu akcií v cenovém rozpětí 76,00 až 84,00 USD za akcii s cílem získat 450,0 milionů USD. Společnost nabízí 2,5 milionu akcií a prodávající akcionáři nabízejí 3,125 milionu akcií. Souvislosti: V roce 2015 se uskutečnil první pokus o získání akcií společnosti, která je v majetku společnosti: Společnost Ibotta Inc. podala dne 22. března 2023 žádost o S-1, aniž by zveřejnila podmínky IPO. Výnosy se odhadují na 100 milionů USD, ale někteří lidé z ulice se domnívají, že IPO společnosti Ibotta by mohlo vynést více než 200 milionů USD).
Tagy: IbottaIPOUSA


    Chcete využít této příležitosti?


    Zanechte své kontaktní údaje, ozve se Vám licencovaný specialista a zároveň získáte:

    • Přístup k nejžhavějším IPO a investičním trendům.

    • Pravidelnou dávku aktuálních tipů pro Vaše portfolio v našem Newsletteru.

    • Investiční portfolio

    Máte zkušenosti s investováním?

    Jakou částku jste připraven použít na investování?



    Odesláním formuláře souhlasíte se zasíláním newsletteru Burzovní svět. Odhlásit se můžete kdykoli.

    Advertisement

    Breaking.

    21:40

    Xerox usiluje o půjčku ve výši 500 milionů dolarů zajištěnou duševním vlastnictvím ke zvýšení likvidity – WSJ

    21:37

    S&P upravuje výhled Cogeco Communications na stabilní díky snížené zadluženosti.

    21:34

    Přední technologické akcie v oblasti nemovitostí, které sledovat do roku 2026 podle WarrenAI: Zillow dominuje navzdory výzvě od Googlu.

    21:26

    Helium One se blíží k počáteční těžbě plynu v projektu Galactica.

    21:18

    Londýnská burza kovů reviduje svou strategii pro řízení pozic.

    21:14

    Goldman Sachs vydává dvojité snížení hodnocení pro Texas Instruments a snižuje Arm, i přes hybnost AI.

    Advertisement

    Příležitosti.

    Zdroj: BurzovniSvet.cz
    Akcie

    Jefferies věří v další růst Viking Holdings po silném výkonu akcií

    15 prosince, 2025

    Investiční banka Jefferies se přiklání k ještě optimističtějšímu pohledu na společnost Viking, která provozuje výletní plavby a v letošním roce...

    Zdroj: Getty Images

    BofA sází na akcie těžící z luxusu a změn spotřebitelského chování

    15 prosince, 2025
    Zdroj: Getty Images

    Nejlepší internetové akcie podle JPMorgan pro následující rok

    15 prosince, 2025
    Zdroj: Nanhua Futures

    Nanhua Futures vstupuje na burzu: IPO, které může změnit trh derivátů

    15 prosince, 2025
    Zdroj: PowerX

    IPO PowerX: Rychle rostoucí bateriová společnost vstupuje na burzu

    15 prosince, 2025

    IPO Radar.

    Medline Inc.

    Datum IPO: 17 prosince, 2025
    Potenciální ocenění: 55,3 miliardy USD

    Buďte u toho

    Nejčtenější zprávy.

    Santa Claus rally nezačíná před svátky — trhy tradičně ožívají až po Vánocích

    14 prosince, 2025

    Rok 2026 rozhodne o budoucnosti realitního modelu Opendoor

    13 prosince, 2025

    S&P 500 uzavřel na rekordním maximu navzdory poklesu Oracle a AI

    11 prosince, 2025

    Dokáže Meta zopakovat „rok efektivity“ a znovu nastartovat růst akcií v roce 2026?

    13 prosince, 2025

    GE Vernova láme rekordy po vylepšeném výhledu a štědré dividendové politice

    11 prosince, 2025

    Intuitive Machines získává důvěru Wall Street díky akvizici Lanteris

    14 prosince, 2025

    S&P 500 klesá kvůli výprodeji velkých technologických společností

    15 prosince, 2025

    Broadcom zajistil propad celého technologického sektoru

    12 prosince, 2025
    Advertisement

    Tip editora.

    Zdroj: BurzovníSvět.cz
    Tip editora

    Bublina na trhu nezastavila boom umělé inteligence v Silicon Valley

    30 listopadu, 2025

    Během technologického boomu, který definoval druhou dekádu tohoto století, byla uniformou Silicon Valley obyčejná mikina s kapucí. Tento symbol ležérnosti...

    Advertisement

    Veškeré materiály a informace umístěné na internetových stránkách Burzovního Světa jsou čerpány z veřejně dostupných zdrojů, jako napriklad tyto a slouží výhradně pro informační účely. Při jejich tvorbě bylo postupováno s vynaložením maximální péče. Informace uveřejněné na internetových stránkách Burzovní Svět nemají charakter právních, daňových či jiného doporučení, analýz nebo návrhů a nabídek ke koupi či prodeji investičních nástrojů, jejichž realizací může dojít k poklesu či ztrátě investovaného majetku. Investiční doporučení, která jsou takto označena, jsou pouze informativní a nezávazná. Burzovní Svět neodpovídá za jakoukoli případnou škodu, která v souvislosti s nimi vznikne. Pro obchodování s investičními nástroji proto využívejte výhradně společnosti s udělenou licencí ČNB, popřípadě s platným povolením k činnosti na území České Republiky.

    Burzovní Svět zároveň prohlašuje, že neodpovídá za přímou i nepřímou škodu vzniklou v důsledku obchodování na kapitálových trzích všeobecně a příspěvky v diskusích vyjadřující názory čtenářů, nemusí být v souladu s postojem provozovatele a není možno je tím pádem považovat za jeho názory. Udělením souhlasu / přijetím podmínek zároveň souhlasíte s možností zasílání, či jiného kontaktování v rámci marketingových služeb obchodních partnerů Burzovního Světa. Více informací o cookies

    • Zásady ochrany osobních údajů a cookies
    • Reklama
    • Kontakt

    Burzovnisvet.cz © 2025

    Burzovnisvet.cz © 2025

    Název nebo symbol
    Žádný výsledek
    Zobrazit všechny výsledky
    • Burzy
      • Headlines
      • Breaking
      • Akcie
      • ETF
      • Dividendy
      • IPO
      • Forex
      • Komodity
      • Kryptoměny
      • Ekonomika
      • Hospodářské výsledky
    • Příležitost
    • IPO Radar
    • Nejčtenější
    • Bullionář Daily
    • Úspěch
      • Alternativní investice
      • Škola bullionáře
      • Miliardáři
      • Business
      • Bullionářova knihspirace
      • Bullionářův almanach
      • Bullionářův slovníček
    • AI
    • Česko
    • Invest mentoring
    • E-booky
    • Srovnávač brokerů
    • Kariéra
    • Pomoc investorům
    Odebírat Ranního Bullionáře Podcast

    Retrieve your password

    Please enter your username or email address to reset your password.

    ·
    Poslední událost
    Poslední událost
      Kontaktujte nás

      Používáme soubory cookie a podobné technologie, které jsou nezbytné pro provoz webových stránek. Další soubory cookie se používají k provádění analýzy používání webových stránek. Pokračováním v používání našich webových stránek vyjadřujete souhlas s používáním souborů cookie. Další informace naleznete v našich Zásadách ochrany osobních údajů.