Klíčové body
- Beyoncé vstoupila do světa prémiových lihovin s vlastní whisky SirDavis
- Whisky byla vytvořena ve spolupráci s Moët Hennessy a Master Distillerem Dr. Billem Lumsdenem
- SirDavis bude dostupná od září 2024 v prestižních obchodech a na vybraných letištích
Její první značkou v tomto segmentu je americká whisky s názvem SirDavis, kterou vytvořila ve spolupráci s gigantem Moët Hennessy. Tento krok je nejen významným milníkem v její kariéře, ale také poctou jejímu předkovi, kterého si hluboce váží.
Whisky SirDavis nese jméno po Davisovi Hogueovi, pradědečkovi Beyoncé, který byl během prohibice v americkém Jihu farmářem a výrobcem nelegálního alkoholu. Hogue skrýval své lahve whisky v prázdných dutinách cedrových stromů, což se stalo inspirací pro Beyoncé při tvorbě této značky. „Když jsem zjistila, že můj pradědeček byl moonshiner, cítila jsem, že má láska k whisky je předurčena,“ uvedla Beyoncé. „SirDavis je způsob, jakým mu mohu vzdát hold a vytvořit nový společný odkaz.“
Při tvorbě této whisky Beyoncé oslovila společnost Moët Hennessy, která je známá svým globálním portfoliem prémiových značek, jako jsou Hennessy, Glenmorangie nebo Ardbeg. Aby byl zajištěn špičkový výsledek, byl do projektu zapojen renomovaný Master Distiller Dr. Bill Lumsden, který má dlouholeté zkušenosti s výrobou skotské whisky. Dr. Lumsden pracoval na unikátní směsi pro SirDavis, která obsahuje 51 % žita a 49 % sladového ječmene. Podle Lumsdena je tato kombinace jednou z nejvzácnějších v americkém whisky segmentu.

SirDavis je charakteristická nejen svým složením, ale také procesem zrání, který zahrnuje sekundární maturaci v sherry sudech. Tento postup přidává whisky unikátní chuťový profil s hlubokými a robustními tóny, které jsou zároveň jemné a elegantní. „Chtěli jsme výzvou posunout hranice kategorie a nabídnout něco nového a jedinečného,“ řekl Lumsden. Výsledkem je whisky, která spojuje to nejlepší z japonských a skotských tradic s charakteristickými americkými rysy.
Značka SirDavis není jen o chuti, ale také o estetice. Beyoncé se osobně podílela na návrhu designu lahve, která je ztělesněním síly a elegance. Lahve jsou vyrobeny z rýhovaného skla a zdobí je černý medailon s bronzovým koněm, což symbolizuje Beyoncéiny texaské kořeny a osobní hodnoty jako jsou síla a úcta. Whisky je také dokončována, smíchána a lahvována v Texasu, přičemž hlavní sídlo značky se nachází v Houstonu.
Společnost Moët Hennessy se pyšní tím, že SirDavis je první značka lihovin, kterou kompletně vyvinula interně v USA. Tento nový přírůstek do jejich portfolia zdůrazňuje jejich závazek k řemeslu, inovaci a respektu k tradici. „SirDavis není jen výjimečná americká whisky, ale také důkaz neochvějné oddanosti k řemeslu a dědictví, které sdílí LVMH a Beyoncé Knowles-Carter,“ uvedl Bernard Arnault, předseda představenstva a generální ředitel LVMH.
Ještě před oficiálním uvedením na trh byla SirDavis anonymně zaslána do několika soutěží a získala významná ocenění, včetně titulu Best In Class pro americkou whisky na SIP Awards 2023, zlaté medaile na New York International Spirits Competition 2023 a hodnocení 93 bodů na Ultimate Spirits Challenge 2023. Tato ocenění potvrzují vysokou kvalitu a jedinečnost tohoto produktu.

Na chuťovém profilu SirDavis si zákazníci mohou vychutnat bohatou a máslovou toffée, následovanou paletou koření, jako je skořice, hřebíček a klasické koření typické pro žitné whisky. Jemné sladové a sušenkové tóny následují s živým citrusovým akcentem a náznaky medu, sultánek a zralých třešní na závěr.
Whisky SirDavis bude dostupná k předobjednání za 89 dolarů a oficiálně se začne prodávat od září 2024 ve Spojeném království, USA, Paříži a Tokiu. Zákazníci ji také budou moci zakoupit na vybraných letištích, včetně LAX, JFK a SFO. Cena ve Spojeném království bude stanovena na 79 liber a produkt bude k dostání v prestižních prodejnách, jako jsou Selfridges, Master of Malt, The Whisky Exchange, Hedonism a Berry Bros.
Beyoncé Knowles-Carter vstoupila na trh prémiových lihovin s jasnou vizí. SirDavis není jen novou whisky, ale také výrazem jejího osobního odkazu a závazku k excelenci. Tento produkt slibuje přinést něco zcela nového do světa americké whisky a zároveň ctít tradici a řemeslo, které jsou jeho základem.
Chcete využít této příležitosti?
Zanechte svůj telefon a email a budete kontaktováni licencovanými odborníky