Norská společnost SmartCraft ASA, která se zabývá poskytováním SaaS, oznámila výrazný nárůst tržeb za druhé čtvrtletí roku 2024. Společnost dosáhla rekordních čísel s vysokými ziskovými maržemi, přičemž roční opakované příjmy (ARR) dosáhly 461 milionů norských korun, což představuje 29% nárůst oproti předchozímu roku. Společnost SmartCraft rovněž zaznamenala 11procentní nárůst organických ARR.
Co se týče čtvrtletních příjmů, společnost zaznamenala meziroční nárůst o 32 procent a dosáhla 133 milionů norských korun, přičemž 90 procent z toho tvořily opakující se příjmy. Navzdory nedávným akvizicím, které vedly ke zředění o 7 procentních bodů, si společnost SmartCraft udržela upravenou marži EBITDA-kapacita ve výši 29 procent. Tato marže však byla negativně ovlivněna o 3 procentní body v důsledku akvizic.
Společnost SmartCraft vykázala za toto čtvrtletí míru odchodu zákazníků ve výši 8 %, což představuje mírný nárůst o 0,5 procentního bodu ve srovnání s prvním čtvrtletím roku 2024. Generální ředitel Gustav Line vyzdvihl dobré výsledky společnosti v náročných tržních podmínkách stavebního průmyslu a zdůraznil odolnost jejich zákaznické základny. Line dále uvedl, že společnost SmartCraft chce v rámci své strategie expanze ve Švédsku a Velké Británii zopakovat úspěch předchozích podnikových integrací s nedávnými akvizicemi společností Locka a Clixifix.
Norská společnost SmartCraft ASA, která se zabývá poskytováním SaaS, oznámila výrazný nárůst tržeb za druhé čtvrtletí roku 2024. Společnost dosáhla rekordních čísel s vysokými ziskovými maržemi, přičemž roční opakované příjmy dosáhly 461 milionů norských korun, což představuje 29% nárůst oproti předchozímu roku. Společnost SmartCraft rovněž zaznamenala 11procentní nárůst organických ARR.
Co se týče čtvrtletních příjmů, společnost zaznamenala meziroční nárůst o 32 procent a dosáhla 133 milionů norských korun, přičemž 90 procent z toho tvořily opakující se příjmy. Navzdory nedávným akvizicím, které vedly ke zředění o 7 procentních bodů, si společnost SmartCraft udržela upravenou marži EBITDA-kapacita ve výši 29 procent. Tato marže však byla negativně ovlivněna o 3 procentní body v důsledku akvizic.
Společnost SmartCraft vykázala za toto čtvrtletí míru odchodu zákazníků ve výši 8 %, což představuje mírný nárůst o 0,5 procentního bodu ve srovnání s prvním čtvrtletím roku 2024. Generální ředitel Gustav Line vyzdvihl dobré výsledky společnosti v náročných tržních podmínkách stavebního průmyslu a zdůraznil odolnost jejich zákaznické základny. Line dále uvedl, že společnost SmartCraft chce v rámci své strategie expanze ve Švédsku a Velké Británii zopakovat úspěch předchozích podnikových integrací s nedávnými akvizicemi společností Locka a Clixifix.
