Podle údajů společnosti Barclaycard, které prověřili analytici Barclays, oslabila ve druhém čtvrtletí roku 2024 přítomnost Temu na americkém trhu. Údaje naznačují, že aktivace nových kupujících pro Temu klesly na úroveň zaznamenanou v prvním čtvrtletí roku 2023, což signalizuje pokles v získávání nových uživatelů. Barclays naznačuje, že se společnost Temu možná přesouvá od agresivního získávání nových uživatelů v USA ke zlepšení retence a expanzi v dalších regionech. Banka zdůrazňuje, že počet nových uživatelů Temu v USA se v posledních třech čtvrtletích snížil téměř o polovinu a nyní se vrátil na úroveň z 1. čtvrtletí roku 23, což naznačuje strategický pokles důrazu na americký trh. Kromě toho se zhoršila míra retence, kdy ve druhém čtvrtletí opakovaně nakupovalo pouze 34 % uživatelů z kohorty 1Q24, zatímco v 1Q23 to bylo více než 46 %. Barclays rovněž upozorňuje na možné vnější faktory, jako je nedávné oznámení Bidenovy administrativy o možném snížení výjimky de minimis pro přeshraniční obchod, což by mohlo mít dopad na zahraniční tržiště působící v USA. Barclays se však domnívá, že dopad na příjmy z reklamy Temu by mohl být zmírněn tím, že tuto mezeru zaplní jiní obchodníci. Domácí tržiště, jako jsou eBay a Etsy, by podle Barclays mohla těžit z očekávaného zpřísnění předpisů a omezení přítomnosti čínských prodejců, zatímco dopad na Etsy a Amazon by byl poměrně mírný.
Chcete využít této příležitosti?
Zanechte svůj telefon a email a budete kontaktováni licencovanými odborníky