Společnost Volkswagen oznámila, že plánuje ukončit program jistoty pracovních míst, který byl zaveden v roce 1994, kvůli tlaku asijských konkurentů. Podle odborového svazu IG Metall může mít toto rozhodnutí dopad na několik německých továren. Dotčené závody se nacházejí v severozápadní spolkové zemi Dolní Sasko a také v závodě v Kasselu ve středním Německu.
Závod v Brunšviku, který je nejstarším závodem koncernu Volkswagen, zaměstnává přibližně 7 400 pracovníků a vyrábí komponenty, jako jsou nápravy, systémy řízení a baterie. Od roku 2019 vyrábí také baterie pro elektromobily Volkswagen MEB.
Emden, založený v roce 1964, vyrábí modely včetně VW Passat a elektrického vozu ID.4. Továrna s více než 8 000 zaměstnanci ročně vyrobí přibližně 180 000 vozidel.
Závod v Hannoveru, který je druhým největším akcionářem koncernu Volkswagen, zaměstnává přibližně 14 000 lidí a kromě různých dílů pro vozidla vyrábí také obytné vozy řady T a pickup Amarok.
V Kasselu, největším závodě na výrobu komponentů společnosti Volkswagen na světě, pracuje přibližně 16 500 zaměstnanců. Závod ročně vyrobí více než čtyři miliony převodovek, které se používají u různých značek koncernu Volkswagen.
Salzgitter, který zahájil provoz v roce 1970, v současnosti zaměstnává přibližně 7 500 pracovníků a vyrábí varianty motorů a komponenty pro elektromobily.
A konečně závod ve Wolfsburgu, který je hlavním sídlem společnosti Volkswagen, zaměstnává přibližně 70 000 lidí. Byl založen v roce 1938 a v roce 2023 vyrobil téměř půl milionu vozidel, včetně modelu VW Golf.
Chcete využít této příležitosti?
Ukončení programu zajištění pracovních míst ve společnosti Volkswagen má za cíl řešit rostoucí konkurenci ze strany asijských rivalů.
Společnost Volkswagen oznámila, že plánuje ukončit program jistoty pracovních míst, který byl zaveden v roce 1994, kvůli tlaku asijských konkurentů. Podle odborového svazu IG Metall může mít toto rozhodnutí dopad na několik německých továren. Dotčené závody se nacházejí v severozápadní spolkové zemi Dolní Sasko a také v závodě v Kasselu ve středním Německu.
Závod v Brunšviku, který je nejstarším závodem koncernu Volkswagen, zaměstnává přibližně 7 400 pracovníků a vyrábí komponenty, jako jsou nápravy, systémy řízení a baterie. Od roku 2019 vyrábí také baterie pro elektromobily Volkswagen MEB.
Emden, založený v roce 1964, vyrábí modely včetně VW Passat a elektrického vozu ID.4. Továrna s více než 8 000 zaměstnanci ročně vyrobí přibližně 180 000 vozidel.
Závod v Hannoveru, který je druhým největším akcionářem koncernu Volkswagen, zaměstnává přibližně 14 000 lidí a kromě různých dílů pro vozidla vyrábí také obytné vozy řady T a pickup Amarok.
V Kasselu, největším závodě na výrobu komponentů společnosti Volkswagen na světě, pracuje přibližně 16 500 zaměstnanců. Závod ročně vyrobí více než čtyři miliony převodovek, které se používají u různých značek koncernu Volkswagen.
Salzgitter, který zahájil provoz v roce 1970, v současnosti zaměstnává přibližně 7 500 pracovníků a vyrábí varianty motorů a komponenty pro elektromobily.
A konečně závod ve Wolfsburgu, který je hlavním sídlem společnosti Volkswagen, zaměstnává přibližně 70 000 lidí. Byl založen v roce 1938 a v roce 2023 vyrobil téměř půl milionu vozidel, včetně modelu VW Golf.Chcete využít této příležitosti?
Ukončení programu zajištění pracovních míst ve společnosti Volkswagen má za cíl řešit rostoucí konkurenci ze strany asijských rivalů.
