Pomoc investorům
Invest mentoring
Odebírat Ranního Bullionáře
Podcast
Burzovnisvet Logo
  • Headlines
    • Breaking
    • Bullionář Daily
    • Akcie
    • Hospodářské výsledky
    • ETF
    • Dividendy
    • IPO
    • Forex
    • Komodity
    • Kryptoměny
    • Ekonomika
  • Příležitost
  • IPO Radar

    Nadcházející IPO.

    MDLN 17 prosince, 2025

    Americký výrobce a distributor zdravotnických potřeb a zařízení

    471A 16 prosince, 2025

    Holdingová společnost poskytující služby záruky nájemného

    TBA Bude oznámeno

    Americká platforma pro nákup a prodej vstupenek na sportovní a kulturní akce

    TBA Bude oznámeno

    Komunikační platforma zaměřeá na hlasovou, video a textovou komunikaci

    Minulé IPO.

    CDNL 10 prosince, 2025

    Stavební společnost specializující se na infrastrukturní projekty

    PPHC.L 1 prosince, 2025

    Společnost specializující se na komunikaci v oblasti vládních vztahů

    UGAI 3 prosince, 2025

    UltraGreen.ai míří na burzu: vše podstatné o nadcházejícím IPO

    2685.HK 27 listopadu, 2025

    Digitální společnost zaměřená na e-commerce a využívající prvky AI

  • Úspěch
    • Alternativní investice
    • Škola bullionáře
    • Miliardáři
    • Business
    • Bullionářova knihspirace
    • Bullionářův almanach
    • Bullionářův slovníček
  • AI
  • Česko
  • E-booky
  • Srovnávač brokerů
  • Kariéra
  • Login
Burzovnisvet.cz - Akcie, kurzy, burza, forex, komodity, IPO, dluhopisy - zpravodajství
  • Headlines
    • Breaking
    • Bullionář Daily
    • Akcie
    • Hospodářské výsledky
    • ETF
    • Dividendy
    • IPO
    • Forex
    • Komodity
    • Kryptoměny
    • Ekonomika
  • Příležitost
  • IPO Radar

    Nadcházející IPO.

    MDLN 17 prosince, 2025

    Americký výrobce a distributor zdravotnických potřeb a zařízení

    471A 16 prosince, 2025

    Holdingová společnost poskytující služby záruky nájemného

    TBA Bude oznámeno

    Americká platforma pro nákup a prodej vstupenek na sportovní a kulturní akce

    TBA Bude oznámeno

    Komunikační platforma zaměřeá na hlasovou, video a textovou komunikaci

    Minulé IPO.

    CDNL 10 prosince, 2025

    Stavební společnost specializující se na infrastrukturní projekty

    PPHC.L 1 prosince, 2025

    Společnost specializující se na komunikaci v oblasti vládních vztahů

    UGAI 3 prosince, 2025

    UltraGreen.ai míří na burzu: vše podstatné o nadcházejícím IPO

    2685.HK 27 listopadu, 2025

    Digitální společnost zaměřená na e-commerce a využívající prvky AI

  • Úspěch
    • Alternativní investice
    • Škola bullionáře
    • Miliardáři
    • Business
    • Bullionářova knihspirace
    • Bullionářův almanach
    • Bullionářův slovníček
  • AI
  • Česko
  • E-booky
  • Srovnávač brokerů
  • Kariéra
    • Žádný výsledek
      Zobrazit všechny výsledky
BS Logo

Obsah na sociálních sítích: jak značky mohou ovlivnit svůj digitální obraz

V uplynulém desetiletí se sociální média vyvinula ze zábavy a způsobu, jak zůstat v kontaktu s přáteli, v rozšířenou součást života téměř každého člověka.

Michael Klos Autor: Michael Klos
3 listopadu, 2024
5 min. čtení
Zdroj: Getty images

Zdroj: Getty images

5 min.
čtení
Přihlaste se k odběru newsletteru
Chcete využít této příležitosti?

Klíčové body

  • Sociální média dnes ovlivňují každodenní život většiny lidí a stávají se klíčovým komunikačním nástrojem
  • Společenská odpovědnost značek je nyní klíčová – lidé očekávají, že jejich hodnoty budou komunikovány jasně a upřímně
  • Značky mají šanci vrátit pozitivitu do sociálních sítí a vytvořit inspirativní a autentické online prostředí

Zamyslete se nad tím: Kdy jste naposledy kontrolovali Instagram, Facebook nebo TikTok?

Pravděpodobně jste je kontrolovali nedávno, nebo to tak aspoň vypadá. Čísla mluví jasně: 72 % dospělých v USA používá alespoň jednu platformu sociálních médií. Celosvětově lidé tráví na sociálních sítích v průměru 2 hodiny a 23 minut denně. Dá se říci, že sociální média hrají zásadní roli v našich životech.

Ale tady je další statistika, která vás možná překvapí. I přes všechna pravidla je na sociálních sítích aktivních téměř 40 % dětí ve věku 8 až 12 let a 95 % dospívajících ve věku 13 až 17 let. Nejsou jen součástí života dospělých, ale i našich mladých lidí.

To samozřejmě vyvolává vážné otázky nejen ohledně bezpečnosti dětí na těchto platformách, ale také obecněji ohledně obsahu, kterému jsme všichni soustavně vystaveni – obsahu, který může vyvolávat úzkost, šířit dezinformace a podněcovat polarizaci, a tím nás připravovat o radost, kterou by nám sociální média měla přinášet do života.

Zdroj: Getty images

A to je to, co mě znepokojuje – jako matku dvou dospívajících dívek, ale také jako někoho, kdo vybudoval svou kariéru na tom, že pomáhá značkám, aby se na sociálních médiích prezentovaly doslova co nejlépe.

Myslete na své publikum

Protože na každého je vyvíjen tlak, aby věci zlepšil – aby sociální média byla bezpečnějším místem, a tento tlak se týká zejména značek. Pokud platíte za reklamu nebo propagujete obsah na sociálních médiích, hrajete roli v tom, aby se sociální média stala bezpečnějším místem – a troufám si říct, že máte také odpovědnost. To znamená, že nemyslíte jen na své bezprostřední publikum, ale berete ohled na všechny, kteří mohou na váš obsah narazit, včetně těch mladších, vnímavých očí.

Advertisement

V prvních letech sociálních médií se značky mohly vyhnout kontroverzím během společenských nebo politických debat. Jistě, koncem roku 2000 a v roce 2010 se kvůli některým postojům značek odehrávala dramata, ale rok 2020 vše změnil. S tím, jak se do popředí dostávala hnutí jako Black Lives Matter, (pokračující) boj za reprodukční práva a otázky LGBTQ+, společnosti už nemohly zaujímat neutrální postoj a udržet si spotřebitele na své straně.

Chcete využít této příležitosti?

Vzhledem k tomu, že nás od důležitých voleb dělí jen několik dní, stává se tento druh „společenské odpovědnosti“ ještě důležitějším. Mám na mysli skutečnost, že volební právo má nyní více mladých lidí než kdykoli předtím. To znamená, že značky musí mít jasno v tom, jak komunikují své hodnoty napříč svými sociálními kanály, a to způsobem, který lidé dokáží pochopit.

Žádné vágnosti, narážky, iluze nebo neautentické sliby. Lidé chtějí mluvit skutečně. A pokud jim ji značky neposkytnou, riskují, že ztratí nejen zákazníky – včetně celé generace nových – ale také svou důvěryhodnost. A tu je těžké získat a udržet.

Zamyslete se nad poselstvím svých ambasadorů

Tím však jejich odpovědnost nekončí. Nejde totiž jen o to, co říká vaše společnost, ale také o to, co říkají vaši influenceři a ambasadoři značky jako mluvčí vaší značky. Udělali jste si domácí úkol, abyste se ujistili, že jsou na stejné vlně jako vy, pokud jde o hodnoty a positioning? Pokud ne, mohla by vás čekat tvrdá kontrola reality, kterou vám lidé naprosto bez okolků naservírují.

Co tedy mohou značky dělat? Za prvé, začněte proaktivním auditem své přítomnosti na sociálních sítích. Co jste o své značce řekli v minulosti? Co o vaší značce říkají lidé nyní? Pak pátrejte hlouběji. Jsou si vaši influenceři a ambasadoři vědomi vašich hodnot?

Co zveřejňují a jsou tato sdělení v souladu s hodnotami vaší značky? A jakmile toto všechno zjistíte, měli byste sestavit strategii sociálních médií, živý, dýchající dokument, který budete pravidelně revidovat – čtvrtletně, pololetně, jak vám to vyhovuje. Jen se ujistěte, že se na něj někde na poličce nepráší.

Zdroj: LinkedIn

A pokud jste vedoucím pracovníkem, udávejte tón. Podílejte se na strategii. Dejte svému týmu sociálních médií pravomoci, ale neřiďte je mikromanagementem. Pochopte, jak jednotlivé příspěvky zapadají do celkového obrazu. A hlavně se svého týmu zastávejte. Ujistěte se, že mají podporu, kterou potřebují k efektivnímu provádění strategie.

Vneste pozitivitu

Nakonec nikdo nechce být přítomen v prostoru, který je většinou považován za prostor polarizující společenská témata, nemluvě o místě, kde se předvádějí nerealistická očekávání, od nichž se očekává, že se jim všichni přizpůsobí. Sociální média by měla být místem radosti a inspirace – věřím, že většina z nás, ne-li všichni, to chce.

V tomto volebním roce, kdy napětí stoupá, mají značky neuvěřitelnou příležitost vrátit do našich kanálů a do našich životů trochu pozitivity. Proto se pusťte do vytváření obsahu, který lidem vykouzlí úsměv na tváři a díky kterému budou mít dobrý pocit z času stráveného na sociálních sítích.

Protože značky nechtějí, aby další generace vyrůstala s tím, že sociální média vnímá jako negativní místo. Chtějí, aby je vnímaly jako místo, kde se mohou spojit, učit se a inspirovat. Tak se o to snažme. Je na nás všech – nejen na značkách, ale také na lídrech v oboru a influencerech – abychom do sociálních médií vrátili radost a udělali z nich prostor, ve kterém stojí za to být.

Zamyslete se nad tím: Kdy jste naposledy kontrolovali Instagram, Facebook nebo TikTok? Pravděpodobně jste je kontrolovali nedávno, nebo to tak aspoň vypadá. Čísla mluví jasně: 72 % dospělých v USA používá alespoň jednu platformu sociálních médií. Celosvětově lidé tráví na sociálních sítích v průměru 2 hodiny a 23 minut denně. Dá se říci, že sociální média hrají zásadní roli v našich životech.Ale tady je další statistika, která vás možná překvapí. I přes všechna pravidla je na sociálních sítích aktivních téměř 40 % dětí ve věku 8 až 12 let a 95 % dospívajících ve věku 13 až 17 let. Nejsou jen součástí života dospělých, ale i našich mladých lidí.To samozřejmě vyvolává vážné otázky nejen ohledně bezpečnosti dětí na těchto platformách, ale také obecněji ohledně obsahu, kterému jsme všichni soustavně vystaveni – obsahu, který může vyvolávat úzkost, šířit dezinformace a podněcovat polarizaci, a tím nás připravovat o radost, kterou by nám sociální média měla přinášet do života.A to je to, co mě znepokojuje – jako matku dvou dospívajících dívek, ale také jako někoho, kdo vybudoval svou kariéru na tom, že pomáhá značkám, aby se na sociálních médiích prezentovaly doslova co nejlépe.Myslete na své publikumProtože na každého je vyvíjen tlak, aby věci zlepšil – aby sociální média byla bezpečnějším místem, a tento tlak se týká zejména značek. Pokud platíte za reklamu nebo propagujete obsah na sociálních médiích, hrajete roli v tom, aby se sociální média stala bezpečnějším místem – a troufám si říct, že máte také odpovědnost. To znamená, že nemyslíte jen na své bezprostřední publikum, ale berete ohled na všechny, kteří mohou na váš obsah narazit, včetně těch mladších, vnímavých očí.V prvních letech sociálních médií se značky mohly vyhnout kontroverzím během společenských nebo politických debat. Jistě, koncem roku 2000 a v roce 2010 se kvůli některým postojům značek odehrávala dramata, ale rok 2020 vše změnil. S tím, jak se do popředí dostávala hnutí jako Black Lives Matter, boj za reprodukční práva a otázky LGBTQ+, společnosti už nemohly zaujímat neutrální postoj a udržet si spotřebitele na své straně.Chcete využít této příležitosti?Vzhledem k tomu, že nás od důležitých voleb dělí jen několik dní, stává se tento druh „společenské odpovědnosti“ ještě důležitějším. Mám na mysli skutečnost, že volební právo má nyní více mladých lidí než kdykoli předtím. To znamená, že značky musí mít jasno v tom, jak komunikují své hodnoty napříč svými sociálními kanály, a to způsobem, který lidé dokáží pochopit. Žádné vágnosti, narážky, iluze nebo neautentické sliby. Lidé chtějí mluvit skutečně. A pokud jim ji značky neposkytnou, riskují, že ztratí nejen zákazníky – včetně celé generace nových – ale také svou důvěryhodnost. A tu je těžké získat a udržet.Zamyslete se nad poselstvím svých ambasadorůTím však jejich odpovědnost nekončí. Nejde totiž jen o to, co říká vaše společnost, ale také o to, co říkají vaši influenceři a ambasadoři značky jako mluvčí vaší značky. Udělali jste si domácí úkol, abyste se ujistili, že jsou na stejné vlně jako vy, pokud jde o hodnoty a positioning? Pokud ne, mohla by vás čekat tvrdá kontrola reality, kterou vám lidé naprosto bez okolků naservírují.Co tedy mohou značky dělat? Za prvé, začněte proaktivním auditem své přítomnosti na sociálních sítích. Co jste o své značce řekli v minulosti? Co o vaší značce říkají lidé nyní? Pak pátrejte hlouběji. Jsou si vaši influenceři a ambasadoři vědomi vašich hodnot? Co zveřejňují a jsou tato sdělení v souladu s hodnotami vaší značky? A jakmile toto všechno zjistíte, měli byste sestavit strategii sociálních médií, živý, dýchající dokument, který budete pravidelně revidovat – čtvrtletně, pololetně, jak vám to vyhovuje. Jen se ujistěte, že se na něj někde na poličce nepráší.A pokud jste vedoucím pracovníkem, udávejte tón. Podílejte se na strategii. Dejte svému týmu sociálních médií pravomoci, ale neřiďte je mikromanagementem. Pochopte, jak jednotlivé příspěvky zapadají do celkového obrazu. A hlavně se svého týmu zastávejte. Ujistěte se, že mají podporu, kterou potřebují k efektivnímu provádění strategie.Vneste pozitivituNakonec nikdo nechce být přítomen v prostoru, který je většinou považován za prostor polarizující společenská témata, nemluvě o místě, kde se předvádějí nerealistická očekávání, od nichž se očekává, že se jim všichni přizpůsobí. Sociální média by měla být místem radosti a inspirace – věřím, že většina z nás, ne-li všichni, to chce.V tomto volebním roce, kdy napětí stoupá, mají značky neuvěřitelnou příležitost vrátit do našich kanálů a do našich životů trochu pozitivity. Proto se pusťte do vytváření obsahu, který lidem vykouzlí úsměv na tváři a díky kterému budou mít dobrý pocit z času stráveného na sociálních sítích.Protože značky nechtějí, aby další generace vyrůstala s tím, že sociální média vnímá jako negativní místo. Chtějí, aby je vnímaly jako místo, kde se mohou spojit, učit se a inspirovat. Tak se o to snažme. Je na nás všech – nejen na značkách, ale také na lídrech v oboru a influencerech – abychom do sociálních médií vrátili radost a udělali z nich prostor, ve kterém stojí za to být.
Tagy: leadershipobsahsociální médiaznačky


    Chcete využít této příležitosti?


    Zanechte své kontaktní údaje, ozve se Vám licencovaný specialista a zároveň získáte:

    • Přístup k nejžhavějším IPO a investičním trendům.

    • Pravidelnou dávku aktuálních tipů pro Vaše portfolio v našem Newsletteru.

    • Investiční portfolio

    Máte zkušenosti s investováním?

    Jakou částku jste připraven použít na investování?



    Odesláním formuláře souhlasíte se zasíláním newsletteru Burzovní svět. Odhlásit se můžete kdykoli.

    Advertisement

    Breaking.

    17:52

    Akcie CCC Intelligent Solutions vyskočily po oznámení zpětného odkupu za 500 milionů dolarů.

    17:47

    Akcie Rivian rostou, protože Needham zvyšuje cenový cíl díky pokroku v oblasti AI.

    17:43

    Brazílie plánuje v začátkem března dražit velký kontejnerový terminál Santos, uvedl ministr.

    17:37

    JPMorgan zvyšuje hodnocení Citi, očekává, že její ziskovost překoná konkurenty.

    17:33

    Akcie VSee Health prudce vzrostly po obnovení souladu s Nasdaq.

    17:26

    Marocký akciový trh uzavírá den se zisky; index všech akcií vzrostl o 0,37 %

    Advertisement

    Příležitosti.

    Zdroj: Getty Images
    Akcie

    Citi vidí v akciích Boeing atraktivní příležitost před novým rokem

    12 prosince, 2025

    Investiční banka Citi se domnívá, že akcie společnosti Boeing vstupují do nového roku v mimořádně zajímavé pozici a mohou nabídnout...

    Zdroj: Getty Images

    Akcie Meta Platforms mohou být tichým vítězem AI, býci radí kupovat

    12 prosince, 2025
    Zdroj: Unsplash

    Akcie cestovních společností rostou díky sazbám Fedu a silné poptávce

    12 prosince, 2025
    Zdroj: Bloomberg

    Akcie Roku už letos posílily o více než 40 %, Jefferies očekává další růst

    11 prosince, 2025
    Zdroj: Burzovnísvět

    IPO JST a Beta Technologies: emise potvrzují sílu závěru roku 2025

    11 prosince, 2025

    IPO Radar.

    Medline Inc.

    Datum IPO: 17 prosince, 2025
    Potenciální ocenění: 55,3 miliardy USD

    Buďte u toho

    Nejčtenější zprávy.

    GE Vernova láme rekordy po vylepšeném výhledu a štědré dividendové politice

    11 prosince, 2025

    CSG získává mnohamiliardový kontrakt na munici a posiluje svou globální pozici

    10 prosince, 2025

    Regulátoři vyzývají k přijetí opatření proti „front-runningu“ od tvůrců trhu

    8 prosince, 2025

    S&P 500 končí výše, Fed snížil sazby již potřetí v tomto roce

    10 prosince, 2025

    S&P 500 klesá kvůli opatrnému obchodování před klíčovým zasedáním Fedu

    8 prosince, 2025

    S&P 500 uzavřel na rekordním maximu navzdory poklesu Oracle a AI

    11 prosince, 2025

    AbbVie nabízí atraktivní ocenění a stabilní růst, které trh přehlíží

    12 prosince, 2025

    S&P 500 uzavřel níže, investoři jsou opatrní před rozhodnutím Fedu

    9 prosince, 2025
    Advertisement

    Tip editora.

    Zdroj: BurzovníSvět.cz
    Tip editora

    Bublina na trhu nezastavila boom umělé inteligence v Silicon Valley

    30 listopadu, 2025

    Během technologického boomu, který definoval druhou dekádu tohoto století, byla uniformou Silicon Valley obyčejná mikina s kapucí. Tento symbol ležérnosti...

    Advertisement

    Veškeré materiály a informace umístěné na internetových stránkách Burzovního Světa jsou čerpány z veřejně dostupných zdrojů, jako napriklad tyto a slouží výhradně pro informační účely. Při jejich tvorbě bylo postupováno s vynaložením maximální péče. Informace uveřejněné na internetových stránkách Burzovní Svět nemají charakter právních, daňových či jiného doporučení, analýz nebo návrhů a nabídek ke koupi či prodeji investičních nástrojů, jejichž realizací může dojít k poklesu či ztrátě investovaného majetku. Investiční doporučení, která jsou takto označena, jsou pouze informativní a nezávazná. Burzovní Svět neodpovídá za jakoukoli případnou škodu, která v souvislosti s nimi vznikne. Pro obchodování s investičními nástroji proto využívejte výhradně společnosti s udělenou licencí ČNB, popřípadě s platným povolením k činnosti na území České Republiky.

    Burzovní Svět zároveň prohlašuje, že neodpovídá za přímou i nepřímou škodu vzniklou v důsledku obchodování na kapitálových trzích všeobecně a příspěvky v diskusích vyjadřující názory čtenářů, nemusí být v souladu s postojem provozovatele a není možno je tím pádem považovat za jeho názory. Udělením souhlasu / přijetím podmínek zároveň souhlasíte s možností zasílání, či jiného kontaktování v rámci marketingových služeb obchodních partnerů Burzovního Světa. Více informací o cookies

    • Zásady ochrany osobních údajů a cookies
    • Reklama
    • Kontakt

    Burzovnisvet.cz © 2025

    Burzovnisvet.cz © 2025

    Název nebo symbol
    Žádný výsledek
    Zobrazit všechny výsledky
    • Burzy
      • Headlines
      • Breaking
      • Akcie
      • ETF
      • Dividendy
      • IPO
      • Forex
      • Komodity
      • Kryptoměny
      • Ekonomika
      • Hospodářské výsledky
    • Příležitost
    • IPO Radar
    • Nejčtenější
    • Bullionář Daily
    • Úspěch
      • Alternativní investice
      • Škola bullionáře
      • Miliardáři
      • Business
      • Bullionářova knihspirace
      • Bullionářův almanach
      • Bullionářův slovníček
    • AI
    • Česko
    • Invest mentoring
    • E-booky
    • Srovnávač brokerů
    • Kariéra
    • Pomoc investorům
    Odebírat Ranního Bullionáře Podcast

    Retrieve your password

    Please enter your username or email address to reset your password.

    ·
    Poslední událost
    Poslední událost

      Používáme soubory cookie a podobné technologie, které jsou nezbytné pro provoz webových stránek. Další soubory cookie se používají k provádění analýzy používání webových stránek. Pokračováním v používání našich webových stránek vyjadřujete souhlas s používáním souborů cookie. Další informace naleznete v našich Zásadách ochrany osobních údajů.