Čínský vyhledávací gigant Baidu (NASDAQ:BIDU) vykázal 2% pokles čtvrtletních tržeb, který byl způsoben zpomalením v oblasti reklamy, avšak kompenzován zisky z cloudové umělé inteligence.
Za tři měsíce do prosince společnost vykázala tržby ve výši 34,12 miliardy jüanů (4,69 miliardy USD), zatímco analytici odhadovali 33,32 miliardy jüanů, vyplývá z údajů společnosti LSEG.
Malé podniky v Číně omezují své výdaje na reklamu v souvislosti s poklesem ekonomiky a dlouhodobým propadem na trhu s nemovitostmi.
Podnikání společnosti Baidu v oblasti online marketingu, s výjimkou streamovací služby iQIYI, která se podílí na většině jejích příjmů, se snížilo o 7 % na 17,9 miliardy jüanů.
Společnost však tyto ztráty kompenzovala růstem svého segmentu AI Cloud, který meziročně vzrostl o 26 %.
Čínský vyhledávací gigant Baidu vykázal 2% pokles čtvrtletních tržeb, který byl způsoben zpomalením v oblasti reklamy, avšak kompenzován zisky z cloudové umělé inteligence.
Za tři měsíce do prosince společnost vykázala tržby ve výši 34,12 miliardy jüanů , zatímco analytici odhadovali 33,32 miliardy jüanů, vyplývá z údajů společnosti LSEG.
Malé podniky v Číně omezují své výdaje na reklamu v souvislosti s poklesem ekonomiky a dlouhodobým propadem na trhu s nemovitostmi.Podnikání společnosti Baidu v oblasti online marketingu, s výjimkou streamovací služby iQIYI, která se podílí na většině jejích příjmů, se snížilo o 7 % na 17,9 miliardy jüanů.
Společnost však tyto ztráty kompenzovala růstem svého segmentu AI Cloud, který meziročně vzrostl o 26 %.