Americký výrobce léčiv Eli Lilly oznámil v pondělí, že od začátku srpna bude na svých webových stránkách prodávat dvě nejvyšší dávky svého oblíbeného léku na hubnutí Zepbound zákazníkům, kteří zaplatí v hotovosti.
S přidáním dávek 12,5 mg a 15 mg budou všechny schválené dávky Zepboundu k dispozici na webových stránkách v jednorázových ampulkách za 499 USD měsíčně nebo méně, bez ohledu na pojištění, uvedla společnost.
Lékaři mohou začít předepisovat ampulky s vyššími dávkami od 7. července.
Společnosti Lilly a její konkurent Novo Nordisk (NYSE:NVO) začaly nabízet lahvičky za zvýhodněné ceny na svých webových stránkách, aby rozšířily přístup k tomuto léku a odrazily konkurenci ze strany kombinovaných verzí nebo levnějších kopií svých léků na hubnutí.
Webová stránka LillyDirect byla spuštěna loni, aby pacientům pomohla přímo objednávat některé léky.
V únoru americký výrobce léků snížil cenu ampulek Zepbound a rozšířil rozsah dávek pro pacienty, kteří se rozhodnou platit hotově prostřednictvím webových stránek výrobce léků určených přímo spotřebitelům.
V květnu společnost CVS Health (NYSE:CVS) oznámila, že se rozhodla od 1. července vyřadit Zepbound z některých seznamů léků, které hradí, ale bude i nadále hradit lék Wegovy od společnosti Novo Nordisk po vyjednání výhodnější ceny s dánským výrobcem léků.
Společnosti Lilly a Novo si konkurují na potenciálním trhu s léky na obezitu v hodnotě 150 miliard dolarů. Nedávné údaje o předpisech sdílené analytiky však naznačují, že Lilly se ujala vedení a předstihla Novo navzdory jeho počáteční výhodě prvního hráče na trhu.
Americký výrobce léčiv Eli Lilly oznámil v pondělí, že od začátku srpna bude na svých webových stránkách prodávat dvě nejvyšší dávky svého oblíbeného léku na hubnutí Zepbound zákazníkům, kteří zaplatí v hotovosti.
S přidáním dávek 12,5 mg a 15 mg budou všechny schválené dávky Zepboundu k dispozici na webových stránkách v jednorázových ampulkách za 499 USD měsíčně nebo méně, bez ohledu na pojištění, uvedla společnost.
Lékaři mohou začít předepisovat ampulky s vyššími dávkami od 7. července.
Společnosti Lilly a její konkurent Novo Nordisk začaly nabízet lahvičky za zvýhodněné ceny na svých webových stránkách, aby rozšířily přístup k tomuto léku a odrazily konkurenci ze strany kombinovaných verzí nebo levnějších kopií svých léků na hubnutí.
Webová stránka LillyDirect byla spuštěna loni, aby pacientům pomohla přímo objednávat některé léky.
V únoru americký výrobce léků snížil cenu ampulek Zepbound a rozšířil rozsah dávek pro pacienty, kteří se rozhodnou platit hotově prostřednictvím webových stránek výrobce léků určených přímo spotřebitelům.
V květnu společnost CVS Health oznámila, že se rozhodla od 1. července vyřadit Zepbound z některých seznamů léků, které hradí, ale bude i nadále hradit lék Wegovy od společnosti Novo Nordisk po vyjednání výhodnější ceny s dánským výrobcem léků.
Společnosti Lilly a Novo si konkurují na potenciálním trhu s léky na obezitu v hodnotě 150 miliard dolarů. Nedávné údaje o předpisech sdílené analytiky však naznačují, že Lilly se ujala vedení a předstihla Novo navzdory jeho počáteční výhodě prvního hráče na trhu.