Společnost Pernod Ricard zefektivňuje své podnikání sloučením značek do dvou hlavních divizí, jak vyplývá z interních prezentací, které ve středu viděla agentura Reuters. Evropští výrobci lihovin se potýkají s poklesem prodeje.
Spotřebitelé na klíčových trzích, jako je Čína a Spojené státy, omezili výdaje v důsledku inflace a dalších ekonomických obav, zatímco mezinárodní obchodní cla také negativně ovlivnila prodej.
Druhý největší výrobce západních lihovin na světě se sídlem ve Francii sdělil agentuře Reuters, že oznámil „interní projekt na vytvoření agilnější a zjednodušené organizace“.
Již dříve oznámil propouštění v Číně, kde prudké antidumpingové clo na koňak Martell značky Pernod tvrdě zasáhlo prodej, a také plán na snížení nákladů o 1 miliardu eur
V interním memorandu, které agentura Reuters zhlédla, generální ředitel Alexandre Ricard uvedl, že projekt s názvem „Tomorrow 2“ má za cíl „další zjednodušení naší organizace“.
Ricard ve videu zaměstnancům sdělil, že restrukturalizace, která zahrnuje sloučení administrativních úkolů namísto samostatného fungování jednotlivých značek, povede k „odchodům“, uvedly dva zdroje. Další podrobnosti o dopadu na pracovní místa nebyly uvedeny.
V prezentaci, kterou viděla agentura Reuters, společnost uvedla, že své značky rozdělí do dvou hlavních jednotek s názvem Gold a Crystal. Divize Gold bude zahrnovat šampaňské a značky jako Martell cognac a irskou whisky Jameson, zatímco Crystal bude zahrnovat Havana Club, Absolut vodka a některé francouzské aperitivy.
Chcete využít této příležitosti?
Zanechte svůj telefon a email a budete kontaktováni licencovanými odborníky