Analytici Baird zvýšili doporučení pro Starbucks (NASDAQ:SBUX) z „Neutral“ na „Outperform“ a stanovili cílovou cenu 115 USD. Podle nich existuje „vysoká jistota, že strategie obratu pod novým vedením budou účinné“.
Očekávají, že v příštích čtvrtletích se jasněji projeví zlepšení výsledků, což podpoří sentiment investorů a vyšší ocenění akcií.
Předchozí opatrný postoj vycházel z obav z nižších srovnatelných tržeb a makroekonomických tlaků, které zatěžovaly zisky v letech 2025 a 2026, zvláště v době, kdy Starbucks investoval do obratu.
Nyní Baird vidí lepší poměr rizika a výnosu po nedávném poklesu akcií o 6 % od dubna, zatímco index S&P 500 vzrostl o 14 %.
Pro rok 2026 očekávají v USA růst srovnatelných tržeb o 3 % v 1. čtvrtletí a o 5 % ve 2. čtvrtletí po stagnaci koncem roku 2025. Důvodem má být nasazení nového modelu „Green Apron“, inovace v nabídce (např. proteinová studená pěna, rozšířené pečivo), prodloužení otevírací doby a lepší reklama.
Investoři by se měli dočkat i větší transparentnosti ohledně investic do práce na úrovni prodejen (cca 500 milionů USD) a dalších možností úspor v administrativě a dodavatelském řetězci.

Analytici Baird zvýšili doporučení pro Starbucks z „Neutral“ na „Outperform“ a stanovili cílovou cenu 115 USD. Podle nich existuje „vysoká jistota, že strategie obratu pod novým vedením budou účinné“.
Očekávají, že v příštích čtvrtletích se jasněji projeví zlepšení výsledků, což podpoří sentiment investorů a vyšší ocenění akcií.
Předchozí opatrný postoj vycházel z obav z nižších srovnatelných tržeb a makroekonomických tlaků, které zatěžovaly zisky v letech 2025 a 2026, zvláště v době, kdy Starbucks investoval do obratu.
Nyní Baird vidí lepší poměr rizika a výnosu po nedávném poklesu akcií o 6 % od dubna, zatímco index S&P 500 vzrostl o 14 %.
Pro rok 2026 očekávají v USA růst srovnatelných tržeb o 3 % v 1. čtvrtletí a o 5 % ve 2. čtvrtletí po stagnaci koncem roku 2025. Důvodem má být nasazení nového modelu „Green Apron“, inovace v nabídce , prodloužení otevírací doby a lepší reklama.
Investoři by se měli dočkat i větší transparentnosti ohledně investic do práce na úrovni prodejen a dalších možností úspor v administrativě a dodavatelském řetězci.