Cineplex Inc. (TSX:CGX) zaznamenal ve 2. čtvrtletí 2025 výrazný růst tržeb, které dosáhly 361,8 milionu USD, což je meziroční nárůst o 30,5 %. Ztráta na akcii se snížila na -0,03 USD oproti -0,33 USD loni.
Růst podpořil 32,7% nárůst návštěvnosti kin – ve čtvrtletí dorazilo 11,6 milionu diváků. Tržby z prodeje vstupenek stouply o 38,4 % na 158,5 milionu USD díky filmům jako „A Minecraft Movie“, „Lilo & Stitch“ a „Mission: Impossible – The Final Reckoning“.
CEO Ellis Jacob uvedl, že silné výsledky ukázaly kombinaci kvalitního obsahu a poptávky po prémiových zážitcích. Průměrné tržby na diváka u vstupenek vzrostly o 4,3 % na 13,68 USD a u občerstvení o 5 % na 10,04 USD. Prémiové formáty tvořily 46,2 % celkových tržeb z kin.
Mediální divize zaznamenala meziroční růst o 9,1 % na 31,8 milionu USD, zatímco segment zábavních center zvýšil tržby o 13 % na rekordních 33,2 milionu USD díky otevření tří nových lokalit koncem roku 2024.
Cineplex Inc. zaznamenal ve 2. čtvrtletí 2025 výrazný růst tržeb, které dosáhly 361,8 milionu USD, což je meziroční nárůst o 30,5 %. Ztráta na akcii se snížila na -0,03 USD oproti -0,33 USD loni.
Růst podpořil 32,7% nárůst návštěvnosti kin – ve čtvrtletí dorazilo 11,6 milionu diváků. Tržby z prodeje vstupenek stouply o 38,4 % na 158,5 milionu USD díky filmům jako „A Minecraft Movie“, „Lilo & Stitch“ a „Mission: Impossible – The Final Reckoning“.
CEO Ellis Jacob uvedl, že silné výsledky ukázaly kombinaci kvalitního obsahu a poptávky po prémiových zážitcích. Průměrné tržby na diváka u vstupenek vzrostly o 4,3 % na 13,68 USD a u občerstvení o 5 % na 10,04 USD. Prémiové formáty tvořily 46,2 % celkových tržeb z kin.
Mediální divize zaznamenala meziroční růst o 9,1 % na 31,8 milionu USD, zatímco segment zábavních center zvýšil tržby o 13 % na rekordních 33,2 milionu USD díky otevření tří nových lokalit koncem roku 2024.