Společnost Coty ve středu předpověděla pokles tržeb v aktuálním čtvrtletí, protože slabá spotřeba v USA oslabila poptávku po kosmetických výrobcích, a oznámila, že zvýší ceny svých prémiových parfémů, aby zmírnila dopady celních nákladů.
Akcie společnosti klesly v prodlouženém obchodování o 16 % poté, co společnost také oznámila nečekanou ztrátu za čtvrté čtvrtletí.
Coty (NYSE:COTY) zvýší ceny svých prémiových parfémů v USA a přesune část výroby do USA, aby zmírnila dopad 15% cel na dovoz z Evropy v rámci celní politiky amerického prezidenta Donalda Trumpa, uvedli představitelé společnosti.
Maloobchodníci v USA jsou kvůli clům stále opatrnější a snižují zásoby, protože cenově citliví spotřebitelé omezují výdaje na některé kosmetické a pleťové produkty.
Coty očekává, že tržby v prvním čtvrtletí poklesnou o 6 % až 8 % ve srovnání s 4,5% růstem před rokem, a uvedla, že růst tržeb by měl být ve druhé polovině roku tažen novými produkty.
„Naše analýza slabých míst v kategorii kosmetiky poukazuje na chování spotřebitelů zaměřené na hodnotu, určitou únavu z inovací, kdy se spotřebitelé vrací k základům a méně častému používání, zejména u generace Z, která přechází na parfémy,“ uvedl ve svém prohlášení finanční ředitel Laurent Mercier.
K zpomalení v zemi přispěly také změny v imigrační politice Trumpovy administrativy, dodal Mercier.
Chcete využít této příležitosti?
Coty také uvedla, že nadměrně investovala do svého masového kosmetického podnikání v USA na úkor ziskovější divize parfémů.
Společnost přesune investice z masové kosmetiky, která v poslední době čelí silné konkurenci levnějších produktů prodávaných online, do parfémů.
Společnost Coty ve středu předpověděla pokles tržeb v aktuálním čtvrtletí, protože slabá spotřeba v USA oslabila poptávku po kosmetických výrobcích, a oznámila, že zvýší ceny svých prémiových parfémů, aby zmírnila dopady celních nákladů.
Akcie společnosti klesly v prodlouženém obchodování o 16 % poté, co společnost také oznámila nečekanou ztrátu za čtvrté čtvrtletí.
Coty zvýší ceny svých prémiových parfémů v USA a přesune část výroby do USA, aby zmírnila dopad 15% cel na dovoz z Evropy v rámci celní politiky amerického prezidenta Donalda Trumpa, uvedli představitelé společnosti.
Maloobchodníci v USA jsou kvůli clům stále opatrnější a snižují zásoby, protože cenově citliví spotřebitelé omezují výdaje na některé kosmetické a pleťové produkty.
Coty očekává, že tržby v prvním čtvrtletí poklesnou o 6 % až 8 % ve srovnání s 4,5% růstem před rokem, a uvedla, že růst tržeb by měl být ve druhé polovině roku tažen novými produkty.
„Naše analýza slabých míst v kategorii kosmetiky poukazuje na chování spotřebitelů zaměřené na hodnotu, určitou únavu z inovací, kdy se spotřebitelé vrací k základům a méně častému používání, zejména u generace Z, která přechází na parfémy,“ uvedl ve svém prohlášení finanční ředitel Laurent Mercier.
K zpomalení v zemi přispěly také změny v imigrační politice Trumpovy administrativy, dodal Mercier. Chcete využít této příležitosti?
Coty také uvedla, že nadměrně investovala do svého masového kosmetického podnikání v USA na úkor ziskovější divize parfémů.
Společnost přesune investice z masové kosmetiky, která v poslední době čelí silné konkurenci levnějších produktů prodávaných online, do parfémů.