AT&T se může pochlubit dalším výrazným nárůstem počtu předplatitelů
Společnost AT&T Inc oznámila další působivé čtvrtletní výsledky, které ukazují, že její strategie zaměřená na rozvoj bezdrátových a optických sítí přináší ovoce.
AT&T ve třetím čtvrtletí získala 405 000 nových postpaid zákazníků, čímž překonala očekávání trhu
Společnost staví na strategii konvergence bezdrátových a optických sítí, která přináší stabilní růst
Více než 41 % domácností využívajících optické služby AT&T má zároveň i mobilní tarif u stejné společnosti
Akcie AT&T po zveřejnění výsledků vzrostly o 1 %, což potvrzuje důvěru investorů v její dlouhodobou strategii
Americký telekomunikační gigant si ve třetím čtvrtletí připsal výrazný nárůst počtu předplatitelů, a to navzdory rostoucí konkurenci i náročnému prostředí na trhu telekomunikací. Tento výsledek znovu potvrzuje, že investice do modernizace sítí a důraz na komplexní služby – tedy takzvanou konvergenci mobilních a pevných připojení – se AT&T dlouhodobě vyplácí.
Ve třetím čtvrtletí AT&T zaznamenala čistý přírůstek 405 000 předplatitelů telefonních služeb s následnou platbou (postpaid), což je klíčová metrika v telekomunikačním průmyslu. Analytici sledovaní agenturou FactSet přitom očekávali nárůst pouze o 334 000 zákazníků. To znamená, že společnost překonala tržní očekávání o více než 20 %, což se stalo už páté čtvrtletí z posledních šesti, kdy AT&T překonala hranici 400 000 nových předplatitelů.
Zdroj: Bloomberg
Podle generálního ředitele Johna Stankeyho stojí za tímto úspěchem především důsledná realizace strategie, která propojuje nabídku bezdrátových a optických služeb. Společnost investuje miliardy dolarů do rozšiřování své optické infrastruktury, čímž posiluje nejen svou pozici v segmentech s vysokou poptávkou, ale zároveň vytváří prostor pro poskytování komplexních služeb zákazníkům, kteří očekávají rychlé, stabilní a bezpečné připojení.
„Nadále získáváme vysoce ziskové zákazníky, kteří si pro všechny své potřeby v oblasti připojení volí AT&T,“ uvedl Stankey v tiskové zprávě. Podle něj společnost „vyhrává závod o vedoucí pozici v konvergenci“, a to díky „diferencované strategii založené na investicích“. V praxi to znamená, že zákazníci, kteří si pořídí například optický internet, často následně využívají i mobilní služby AT&T – a naopak.
Tento efekt se jasně odráží i v číslech. Více než 41 % domácností, které využívají optické služby AT&T, má zároveň i mobilní tarif u stejné společnosti. V samotném třetím čtvrtletí přibylo 288 000 nových uživatelů optických služeb, což dokazuje, že investice do infrastruktury se rychle promítají do reálného růstu zákaznické základny.
Analytici v tomto směru hovoří o jasném potvrzení strategie. Gregory Williams z TD Cowen uvedl, že téma konvergence je nadále „na vrcholu“ a AT&T svým výkonem dokazuje, že jde správným směrem. „AT&T jasně prokázala své argumenty, a to nejen konverzemi brownfieldů, ale i akvizičními aktivitami mimo svůj hlavní trh,“ napsal Williams.
Společnost v poslední době skutečně rozšířila své portfolio i prostřednictvím akvizic. Oznámila například plány na nákup optických aktiv od společnosti Lumen Technologies Inc. a licencí na spektrum od EchoStar Corp., což jí umožní dále posílit kvalitu a pokrytí sítě. Tímto krokem AT&T reaguje na rostoucí tlak ze strany konkurentů, jako jsou Verizon Communications a T-Mobile US, kteří rovněž investují do rozvoje sítí a agresivních propagačních akcí.
Na finanční úrovni AT&T vykázala tržby ve výši 30,7 miliardy dolarů, což představuje mírný nárůst oproti 30,2 miliardám dolarů z minulého roku. Ačkoli se jedná o mírně nižší číslo, než očekávali analytici (30,9 miliardy), společnost potvrdila stabilní růstový trend a schopnost generovat konzistentní zisk. Upravený zisk na akcii dosáhl 54 centů, což přesně odpovídá konsensu analytiků FactSet.
Zajímavé bude sledovat, jak si v následujících dnech povedou i ostatní hráči na trhu, zejména Verizon a T-Mobile, kteří brzy zveřejní své výsledky. Analytici upozorňují, že telekomunikační trh v USA je aktuálně velmi soutěživý, a propagační akce mohou mít významný dopad na počet nových zákazníků i na marže. AT&T se však díky svému důrazu na kvalitu služeb, stabilní síť a investiční disciplínu nachází v silné pozici, aby si tento růstový trend udržela i v dalších čtvrtletích.
Akcie AT&T na zprávu reagovaly pozitivně – před otevřením trhu vzrostly o 1 %, což potvrzuje důvěru investorů v dlouhodobou strategii společnosti. Pro trh, který se často potýká s obavami o saturaci a tlakem na snižování cen, představuje úspěch AT&T signál, že investice do kvality infrastruktury a integrace služeb mohou být cestou ke stabilnímu růstu.
Americký telekomunikační gigant si ve třetím čtvrtletí připsal výrazný nárůst počtu předplatitelů, a to navzdory rostoucí konkurenci i náročnému prostředí na trhu telekomunikací. Tento výsledek znovu potvrzuje, že investice do modernizace sítí a důraz na komplexní služby – tedy takzvanou konvergenci mobilních a pevných připojení – se AT&T dlouhodobě vyplácí.Ve třetím čtvrtletí AT&T zaznamenala čistý přírůstek 405 000 předplatitelů telefonních služeb s následnou platbou , což je klíčová metrika v telekomunikačním průmyslu. Analytici sledovaní agenturou FactSet přitom očekávali nárůst pouze o 334 000 zákazníků. To znamená, že společnost překonala tržní očekávání o více než 20 %, což se stalo už páté čtvrtletí z posledních šesti, kdy AT&T překonala hranici 400 000 nových předplatitelů.Podle generálního ředitele Johna Stankeyho stojí za tímto úspěchem především důsledná realizace strategie, která propojuje nabídku bezdrátových a optických služeb. Společnost investuje miliardy dolarů do rozšiřování své optické infrastruktury, čímž posiluje nejen svou pozici v segmentech s vysokou poptávkou, ale zároveň vytváří prostor pro poskytování komplexních služeb zákazníkům, kteří očekávají rychlé, stabilní a bezpečné připojení.„Nadále získáváme vysoce ziskové zákazníky, kteří si pro všechny své potřeby v oblasti připojení volí AT&T,“ uvedl Stankey v tiskové zprávě. Podle něj společnost „vyhrává závod o vedoucí pozici v konvergenci“, a to díky „diferencované strategii založené na investicích“. V praxi to znamená, že zákazníci, kteří si pořídí například optický internet, často následně využívají i mobilní služby AT&T – a naopak.Tento efekt se jasně odráží i v číslech. Více než 41 % domácností, které využívají optické služby AT&T, má zároveň i mobilní tarif u stejné společnosti. V samotném třetím čtvrtletí přibylo 288 000 nových uživatelů optických služeb, což dokazuje, že investice do infrastruktury se rychle promítají do reálného růstu zákaznické základny.Analytici v tomto směru hovoří o jasném potvrzení strategie. Gregory Williams z TD Cowen uvedl, že téma konvergence je nadále „na vrcholu“ a AT&T svým výkonem dokazuje, že jde správným směrem. „AT&T jasně prokázala své argumenty, a to nejen konverzemi brownfieldů, ale i akvizičními aktivitami mimo svůj hlavní trh,“ napsal Williams.Společnost v poslední době skutečně rozšířila své portfolio i prostřednictvím akvizic. Oznámila například plány na nákup optických aktiv od společnosti Lumen Technologies Inc. a licencí na spektrum od EchoStar Corp., což jí umožní dále posílit kvalitu a pokrytí sítě. Tímto krokem AT&T reaguje na rostoucí tlak ze strany konkurentů, jako jsou Verizon Communications a T-Mobile US, kteří rovněž investují do rozvoje sítí a agresivních propagačních akcí.Chcete využít této příležitosti?Na finanční úrovni AT&T vykázala tržby ve výši 30,7 miliardy dolarů, což představuje mírný nárůst oproti 30,2 miliardám dolarů z minulého roku. Ačkoli se jedná o mírně nižší číslo, než očekávali analytici , společnost potvrdila stabilní růstový trend a schopnost generovat konzistentní zisk. Upravený zisk na akcii dosáhl 54 centů, což přesně odpovídá konsensu analytiků FactSet.AT&T Inc. Zajímavé bude sledovat, jak si v následujících dnech povedou i ostatní hráči na trhu, zejména Verizon a T-Mobile, kteří brzy zveřejní své výsledky. Analytici upozorňují, že telekomunikační trh v USA je aktuálně velmi soutěživý, a propagační akce mohou mít významný dopad na počet nových zákazníků i na marže. AT&T se však díky svému důrazu na kvalitu služeb, stabilní síť a investiční disciplínu nachází v silné pozici, aby si tento růstový trend udržela i v dalších čtvrtletích.Akcie AT&T na zprávu reagovaly pozitivně – před otevřením trhu vzrostly o 1 %, což potvrzuje důvěru investorů v dlouhodobou strategii společnosti. Pro trh, který se často potýká s obavami o saturaci a tlakem na snižování cen, představuje úspěch AT&T signál, že investice do kvality infrastruktury a integrace služeb mohou být cestou ke stabilnímu růstu.
Společnost AppLovin Corp, jeden z nejrychleji rostoucích hráčů v oblasti digitální reklamy a mobilních technologií, získala silnou podporu od Deutsche...