Deutsche Bank rozhodla o snížení hodnocení akcií Boeing z „buy“ na „hold“. Tento krok byl proveden kvůli tomu, že cena akcií se přiblížila dlouhodobým vyhlídkám obnovy společnosti a podle analýzy banky je na tom ještě mnoho práce, aby se toho dosáhlo.
Nové cílové ocenění pro akcie Boeing bylo sníženo na $240 z předchozích $255. Důvodem k tomuto snížení byly slabší než očekávané cash flow a pomalejší pokrok v redukci dluhu. Očekává se, že Boeing vygeneruje $2,1 miliardy v roce 2026 a $6 miliard v roce 2027, což představuje pokles o 56% a 40% od předchozích předpovědí.
Analytik Scott Deuschle uvedl, že toto snížení odráží omezenou finanční situaci v nadcházejících letech, což souvisí s nižšími maržemi, vyššími náklady na zálohy a zvýšenými investicemi. Ačkoliv programy Boeing 737 a 787 vykazují zlepšení, přínosy se podle něj projeví až s časovým zpožděním.
V posledních kvartálních výsledcích Boeing upozornil na výzvy spojené se zpožděním výroby 777X do roku 2027 a na pětimiliardovou ztrátu spojenou s výrobními problémy. Deutsche Bank rovněž zmiňuje, že s vyššími náklady na úvěry budou krátkodobé vyhlídky společnosti omezené, přestože se postupně zvyšuje poptávka po letecké dopravě.
Chcete využít této příležitosti?
Boeing stále zůstává konkurenceschopný vůči Airbusu, avšak podle Deuschla by investoři mohli nalézt lepší možnosti v dodavatelských firmách, které mají silnější krátkodobou dynamiku ziskovosti. S očekáváním zvýšení výroby vzrostly akcie Boeing během roku, avšak Deutsche Bank naznačuje, že tato očekávání již byla do aktuální ceny akcií zahrnuta.
Deutsche Bank rozhodla o snížení hodnocení akcií Boeing z „buy“ na „hold“. Tento krok byl proveden kvůli tomu, že cena akcií se přiblížila dlouhodobým vyhlídkám obnovy společnosti a podle analýzy banky je na tom ještě mnoho práce, aby se toho dosáhlo.
Nové cílové ocenění pro akcie Boeing bylo sníženo na $240 z předchozích $255. Důvodem k tomuto snížení byly slabší než očekávané cash flow a pomalejší pokrok v redukci dluhu. Očekává se, že Boeing vygeneruje $2,1 miliardy v roce 2026 a $6 miliard v roce 2027, což představuje pokles o 56% a 40% od předchozích předpovědí.
Analytik Scott Deuschle uvedl, že toto snížení odráží omezenou finanční situaci v nadcházejících letech, což souvisí s nižšími maržemi, vyššími náklady na zálohy a zvýšenými investicemi. Ačkoliv programy Boeing 737 a 787 vykazují zlepšení, přínosy se podle něj projeví až s časovým zpožděním.
V posledních kvartálních výsledcích Boeing upozornil na výzvy spojené se zpožděním výroby 777X do roku 2027 a na pětimiliardovou ztrátu spojenou s výrobními problémy. Deutsche Bank rovněž zmiňuje, že s vyššími náklady na úvěry budou krátkodobé vyhlídky společnosti omezené, přestože se postupně zvyšuje poptávka po letecké dopravě.Chcete využít této příležitosti?
Boeing stále zůstává konkurenceschopný vůči Airbusu, avšak podle Deuschla by investoři mohli nalézt lepší možnosti v dodavatelských firmách, které mají silnější krátkodobou dynamiku ziskovosti. S očekáváním zvýšení výroby vzrostly akcie Boeing během roku, avšak Deutsche Bank naznačuje, že tato očekávání již byla do aktuální ceny akcií zahrnuta.
